Sukcesywne dostawy środków ochrony roślin

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywne dostawy środków ochrony roślin
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSkierniewice
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-03-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyInstytut Ogrodnictwa
  • Data publikacji ogłoszenia2019-03-06
  • Numer ogłoszenia522127-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 522127-N-2019 z dnia 2019-03-06 r.

Instytut Ogrodnictwa: Sukcesywne dostawy środków ochrony roślin
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Adw. Jerzy Pieróg PIERÓG & Partnerzy Kancelaria Prawna, ul. Wspólna 50 lok. 6, 00-684 Warszawa
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ogrodnictwa, krajowy numer identyfikacyjny 10102334200000, ul. ul. Konstytucji 3 Maja  1/3 , 96-100  Skierniewice, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. +48468332021, e-mail zamowienia.publiczne@inhort.pl, faks +48468333228.
Adres strony internetowej (URL): www.inhort.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Instytut badawczy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.pierog.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.pierog.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej
Adres:
PIERÓG & Partnerzy Kancelaria Prawna, ul. Wspólna 50 lok. 6, 00-684 Warszawa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy środków ochrony roślin
Numer referencyjny: 12/ZP/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków ochrony roślin wyszczególnionych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ. Zamówienie obejmuje 4 odrębne części zamówienia (pakiety). Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części (maksymalnie 4). Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty obejmującej wszystkie pozycje w danym pakiecie. Oferowane środki ochrony roślin muszą odpowiadać wymaganiom ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o środkach ochrony roślin (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1310 z późn. zm.). Dostarczone środki ochrony roślin powinny pochodzić z bieżącej produkcji oraz posiadać minimum 12 miesięczny termin przydatności do użycia, liczony od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia. Transport środków ochrony roślin do Zamawiającego odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca powinien zapewnić takie opakowanie środków ochrony roślin, aby nie dopuścić do ich uszkodzenia lub pogorszenia jakości podczas transportu. Wielkość opakowań opisana w Załączniku nr 1a do SIWZ jest wielkością preferowaną. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania środków ochrony roślin w innych, mniejszych opakowaniach, pod warunkiem jednoczesnej zmiany ilości opakowań w sposób, który zapewni realizację zapotrzebowania Zamawiającego na odpowiednią ilość środków ochrony roślin (np. l, kg, ml, g), określoną w poszczególnych pozycjach Formularza cenowego (Załącznik nr 1a do SIWZ). W przypadku, gdy Wykonawca dysponuje opakowaniami zawierającymi mniejszą ilość środków ochrony roślin, należy dokonać przeliczenia w Formularzu cenowym (Załącznik nr 1a do SIWZ) i podać łączną cenę netto odpowiedniej liczby opakowań. Przewiduje się realizację zamówienia partiami, w oparciu o szczegółowe zamówienia składane faksem lub e-mailem przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. Miejsca dostawy:1) ul. Pomologiczna 18, 96-100 Skierniewice; 2) ul. Konstytucji 3 Maja 1/3, 96-100 Skierniewice; 3) ul. Pomologiczna 13a, 96-100 Skierniewice; 4) ul. Kościuszki 2, 96-100 Skierniewice; 5) ul. Rybickiego 15/17, 96-100 Skierniewice; 6) ul. Rybickiego 16, 96-100 Skierniewice;7) ul. Kazimierska 2a, 24-100 Puławy; 8) ul. Skowieszyńska 57, 24-100 Puławy 9) Sad Doświadczalny, Dąbrowice k/Skierniewic. Miejsce dostawy zostanie każdorazowo określone w zamówieniu szczegółowym. Dostawy powinny być realizowane w dni robocze w godz. 8:00 –15:00. Wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 1a do SIWZ nazwy i numery katalogowe zostały podane pomocniczo w celu określenia oczekiwanej klasy środków ochrony roślin. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zaoferowane przez Wykonawcę równoważne środki ochrony roślin muszą posiadać właściwości i cechy nie gorsze niż środki ochrony roślin wskazane w załączniku nr 1a do SIWZ. Składając ofertę równoważną Wykonawca będzie zobowiązany – w celu udowodnienia „równoważności” – do złożenia wraz z ofertą karty charakterystyki lub innych równoważnych dokumentów, które umożliwią porównanie produktów oferowanych z wymaganiami. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 24450000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
24451000-0
24452000-7
24453000-4
24453000-4
24453000-4
24453000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, w ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, według bieżących potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego lub do wyczerpania wartości brutto umowy (z zastrzeżeniem Rozdz. III) – w zależności, które zdarzenie wystąpi pierwsze.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust 1b ustawy, dotyczące: a) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile to wynika z odrębnych przepisów: Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 25 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o środkach ochrony roślin (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1310 z późn. zm.) uprawniający do wykonywania działalności w zakresie wprowadzania środków ochrony roślin do obrotu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym (nie krótszym niż 5 dni) terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy tj.: a) aktualne zaświadczenie potwierdzające wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 25 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o środkach ochrony roślin (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1310 z późn. zm.) uprawniający do wykonywania działalności w zakresie wprowadzania środków ochrony roślin do obrotu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.pierog.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku Wykonawców nie należących do żadnej grupy kapitałowej, oświadczenie powyższe może zostać złożone wraz z ofertą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku zaistnienia następujących przesłanek: 1) wystąpienia siły wyższej - zmiana umowy będzie możliwa w zakresie zmiany terminu wykonania dostawy zamówienia szczegółowego, tj. o dodatkowy czas niezbędny do realizacji dostawy. Pod pojęciem siły wyższej należy rozumieć zdarzenia nagłe, niezależne od Stron umowy, którym Strony nie mogły zapobiec przy dochowaniu należytej staranności (np. konflikty zbrojne, terroryzm, zamieszki, protesty, pożary, powodzie); 2) zakończenie produkcji lub wycofanie z obrotu asortymentu wskazanego w ofercie – zmiana umowy w zakresie możliwości zaoferowania innego produktu będzie możliwa w przypadku gdy zamiennik będzie posiadał właściwości nie gorsze od produktu pierwotnie zaoferowanego oraz w przypadku gdy cena zamiennika nie będzie wyższa niż cena produktu pierwotnie zaoferowanego. Wykonawca jest zobowiązany do wykazania braku dostępności produktu pierwotnie zaoferowanego. 2. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. W przypadku wystąpienia podstaw zmiany umowy każda ze Stron może wystąpić pisemnie do drugiej Strony wskazując zakres proponowanej zmiany oraz przesłankę jej dokonania.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-03-15, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:acekwinocyl 164g w 1l, milbemektyna 10g w 1l, 300g pirymetanilu w 1l, 25% flazasulfuronu chloropiryfos - 480g w 1l, chloropiryfos - 480g w 1l, olej rydzowy, olej rydzowy, 50% nadtlenek wodoru H2O2, 50% kaptanu, 50% kaptanu, bacillus thuringiensis subsp. kurstaki, szczep EG 2348 150 g w 1 kg, cydia pomonella Granulosis Virus - 6,24g, 50% pirymikarbu, propamokarb - 530 g/l (47,28%) + fosetyl glinu - 310 g/l (27,65%), 80% siarki, 250g tebukonazolu w 1l, 80% siarki, polimeryczne zw. silikonowe, 150g glufosynatu amonowego w 1l, 150g glufosynatu amonowego w 1l, 20 % acetamiprydu, 20 % acetamiprydu, 20 % acetamiprydu, 750g MCPA w 1l lenacyl - 800 g
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 24453000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Pakiet nr 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:propachizafop - 100 g/l 360g glifosatu w 1l azoksystrobina - 250 g/l para-nitrofenolan sodu 3g/l, orto-nitrofenolan sodu 2 g/l, 5-nitrogwajakolan sodu 1 g/l "fenmedifam - 60g , desmedifam - 60g , etofumesat " 25,2% boskalidu + 12,8% piraklostrobiny 480 g tiachloprydu 480g tiachloprydu kaptan-80g kaptan-80g 300g MCPA w 1l 300g MCPA w 1l 300g MCPA w 1l 200g chlorantraniliprolu w 1l 50g deltametryny w 1l 50g deltametryny w 1l 700g ditianonu w 1kg 70g ditianonu 125g ditianonu + 561g fosfonianu dipotasu w 1l 450g napropamidu w 1l 450g napropamidu w 1l 250g difenokonazolu w 1l 240g spirodiklofenu w 1l 200g pentiopiradu w 1l 150 g fluazyfop-P butylu w 1 l 500g fludioksonilu w 1kg 100g 6- benzyloadeniny w 1l 70% kaptanu,1,5% triadimenolu 70% kaptanu, 1,5% triadimenolu 50g lambda-cyhalotryny w 1l 50g lambda-cyhalotryny w 1l milbemektyna 10 g w 1l 200g fluopyramu + 200g tebukonazolu w 1l 250g fluopyramu + 250g trifloksystrobiny w 1 l kaptanu 800g miedź w postaci tlenochlorku miedzi - 50% miedź w postaci tlenochlorku miedzi - 350g w 1l miedź w postaci tlenochlorku miedzi - 350g w 1l spirotetramat - 100g 250g bupirymatu w 1l heksytiazoks - 250g 51,2 g/l fenpiroksymatu 51,2 g/l fenpiroksymatu mankozeb 80% /kg pythium oligandrum-10g mankozeb - 64 % , metalaksyl-M - 3,8 % glifosat 360 g w 1l 240g metoksyfenozydu w 1l 250g difenokonazolu w 1l 250g difenokonazolu w 1l "azoksystrobina - 200g difenokonazol - 125g " 300g fluksapyroksadu w 1l 6,7% piraklostrobiny, 26,7% boskalidu 6,7% piraklostrobiny + 26,7% boskalidu 240g spinosadu 455g pendimetaliny w 1l 50% wodny roztwór soli sodowej kwasu alkilobenzenosulfonowego - 10%. 375g cyprodynilu + 250g fludioksonilu w 1kg 65% dodyny 65% dodyny 500g flonikamidu w 1kg penkonazol - 100g w 1kg 500g tiofanatu metylowego w 1l 500g tiofanatu metylowego w 1l 500g tiofanatu metylowego w 1l 18g abamektyny w 1l 18g abamektyny w 1l 500g trifloksystrobiny w 1kg abamektyna – 18 g/l (1,83%)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 24450000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Pakiet nr 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:chinochlamina - 25 % mankozeb - 60%; dimetomorf - 9% fosetyl glinu (III) - 80% cypermetryna - 100 g w 1l komórki grzyba Aureobasidium pullulans 500g w 1kg prosulfokarb - 800g/l beta-cyflutryna - 25g/l metazachlor - 333g/l,chinomerak - 83g/l wirus granulozy zwójki sitkóweczki - 5g/l 500g diflufenikanu w 1l 15 - 30% - średnio 22% mydła potasowego w przeliczeniu na kwasy tłuszczowe oraz wyciąg z roślin 15 - 30% - średnio 22% mydła potasowego w przeliczeniu na kwasy tłuszczowe oraz wyciąg z roślin 32% zarodniki i grzybnia grzyba Gliocladium catenulatum glifosat 450g w 1l glifosat 450g w 1l flupyradifuron metaldehyd - 50g prochloraz 500g w 1kg pendimetalina - 330 g/l etoksazol - 110g w 1l cyromazyna /2-cyklopropyloamino-4,6-diamino-1,3,5-triazyna 750g mankozebu Fluroksypyr - 250 g
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 24450000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Pakiet nr 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wodorowęglan potasu 850 g/kg etofumesat - 75g/l, fenmedifam - 60 g/l, desmedifam - 47 g/l, lenacyl - 27g/l dimetoat - 400 g 150g metamitronu w 1kg krezoksymu metylu - 50g tetrakonazol 100g w 1l tetrakonazol 100g w 1l 240g spirodiklofenu w 1l 360g glifosatu w 1l chlopyralid - 300g fenazachin - 200g w 1l fenazachin - 200g w 1l kaptanu-800g flurochloridon - 250g/l mandipropamid 250g w 1l lenacyl - 500g/l chlorotoluron - 500g w 1l
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 24450000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupimy blachę ocynk o grubości 0,8 do 1,0 mm - Łódź
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Kupimy blachę ocynk o grubości 0,8 do 1,0 mm. Gat. II w kręgu. Pożądana szerokość kręgu 392 mm. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Skierniewice: Sukcesywne dostawy nawozów
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Skierniewice: Zaprojektowanie i budowa przedszkola/żłobka przy ul. Widok w Skierniewicach
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Rzemiosło i przemysł: Zakup wraz z dostawą chemii basenowej do uzdatniania wody na pływalniach CRS Bielany
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI