"Sukcesywna dostawa worków do segregacji odpadów."

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Sukcesywna dostawa worków do segregacji odpadów."
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLeszno
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-05-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiejski Zakład Oczyszczania sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-08
  • Numer ogłoszenia538282-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 538282-N-2020 z dnia 2020-05-08 r.

Miejski Zakład Oczyszczania sp. z o.o.: "Sukcesywna dostawa worków do segregacji odpadów."
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Oczyszczania sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 41141698100000, ul. ul. Saperska  23 , 64-100  Leszno, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 655 299 096, e-mail poczta@mzoleszno.com.pl, faks 655 299 666.
Adres strony internetowej (URL): www.mzoleszno.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://platformazakupowa.pl/mzo_leszno

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://platformazakupowa.pl/mzo_leszno

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://platformazakupowa.pl/mzo_leszno

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie pisemnej
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Miejski Zakład Oczyszczania Sp. z o.o., ul. Saperska 23, 64-100 Leszno (sekretariat)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Sukcesywna dostawa worków do segregacji odpadów."
Numer referencyjny: ZP.PN.07.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa worków polietylenowych wraz z tasiemką i nadrukiem do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, w łącznej ilości 240 000 sztuk.2. Wykaz asortymentu stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania wraz z jego szczegółowym opisem zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

II.5) Główny kod CPV: 19520000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
18930000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, októrych mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewidujeudzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu podobnych dostaw, w okresie 3 latod udzielenia zamówienia podstawowego na warunkach podobnych do warunków realizacji zamówieniapodstawowego, w przypadku zaistnienia potrzeby zlecenia zamówienia na dostawę oraz zabezpieczenia wbudżecie Zamawiającego środków finansowych na ich realizację.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: W tym warunku Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: posiada polisę ododpowiedzialności cywilnej (lub inny dokument równoważny) z tytułu prowadzenia działalnościzwiązanej z przedmiotem zamówienia nie niższą niż 100 000,00 PLN;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał (a w przypadkuświadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przedupływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresieminimum jedną dostawę, która polegała na dostawie worków do segregacji odpadów komunalnych owartości nie mniejszej niż 70.000,00 PLN brutto oraz załączy dowody potwierdzające, że ta dostawazostała wykonana lub jest wykonywana należycie.Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) odpis zwłaściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębneprzepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczeniana podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia wwyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i/lubdokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw dowykluczenia, które wymaga Zamawiający w Rozdziale 5 SIWZ: 1. W celu potwierdzenia spełnianiaprzez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień doprowadzenia określonej działalności zawodowej, o których mowa w pkt 5.2.a) SIWZ: w tym zakresieZamawiający nie sprecyzował warunku udziału w postępowaniu. 2. W celu potwierdzenia spełnianiaprzez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lubfinansowej, o którym mowa w pkt 5.2.b) SIWZ: dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jestubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej zprzedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego. UWAGA! Jeżeli zuzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może załączyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowejlub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który wwystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału wpostępowaniu. 3. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału wpostępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 5.2.c) SIWZ:Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych równieżwykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, datwykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie,przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przezpodmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lubciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawcanie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeńokresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające ichnależyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminuskładania ofert w postępowaniu, sporządzonego według wzoru określonego w załączniku nr 7 doSIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa wart. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronieinternetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemuoświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – sporządzonewg załącznika nr 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, żepowiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu oudzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Każdy Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości: 8.456,00 zł (słownie: osiem tysięcyczterysta pięćdziesiąt sześć złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilkunastępujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasyoszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przezpodmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniuPolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm). 3. Wadiumwnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:mBank SA 51 1140 1124 0000 3090 9800 1001, z dopiskiem – przetarg pn. „Sukcesywna dostawaworków do segregacji odpadów” - Znak sprawy ZP.PN.05.2020. 4. Wniesienie wadium w formachprzewidzianych w punkcie 11.2 ppkt 2 - 5 SIWZ następuje przez zamieszczenie i wysłanie przedupływem terminu składania ofert za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus wraz z ofertą wpozycji „Oferta Wykonawcy” oryginału dokumentu w postaci elektronicznej, zawierającego treśćgwarancji lub poręczenia, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwaranta lubporęczyciela (wykonawca wnosi wadium w oryginale). 5. W przypadku gdy wadium nie zostałosporządzone w postaci dokumentu elektronicznego, opatrzonego kwalifikowanym podpisemelektronicznym gwaranta lub poręczyciela, wniesienie wadium następuje przez zamieszczenie iwysłanie przed upływem terminu składania ofert za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexuswraz z ofertą w pozycji „Oferta Wykonawcy” elektronicznej kopii dokumentu, sporządzonego wformie, którą przewidują dla niego przepisy odrębne, poświadczonej elektronicznie przez wykonawcęza zgodność z oryginałem. Wykonawca dokonuje poświadczenia za pomocą kwalifikowanego podpisuelektronicznego w sposób przewidziany w § 5 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawieużycia środków komunikacji elektronicznej. 6. Szczegółowy opis wnoszenia wadium znajduje się wRozdziale 11 SIWZ.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Termin realizacji zamówienia od daty zgłoszenia zapotrzebowania 30,00
Termin płatności 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zgodnie z postanowieniamiart. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonaniazmian w umowie o udzielenie zamówienia publicznego po jej zawarciu, pod warunkiem podpisaniaaneksu zaakceptowanego przez obie Strony. Zmiany te zgodnie z zapisami art. 140 ust. 3 ustawy Prawozamówień publicznych nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ.W szczególności Zamawiający, dopuszcza: a. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawamających wpływ na realizację przedmiotu umowy; b. zmiana obowiązującej wysokości podatku odtowarów i usług w przypadku, gdy zmiana ta spowoduje zwiększenie lub zmniejszenie kosztów wykonania przedmiotu zamówienia po stronie Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwośćzwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy o kwotę stanowiącą różnicę międzynowo obowiązującą a dotychczasową wysokością podatku od towarów i usług, jednakże wyłącznie zaokres po wejściu w życie zmiany jego wysokości; c. zmianę terminów realizacji przedmiotu zamówieniaz przyczyn niezależnych od wykonawcy lub zamawiającego, w szczególności w przypadku okolicznościwystąpienia siły wyższej (np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne,którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lubzdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach) lub z powodu działania osóbtrzecich, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować; d. aktualizację danych Wykonawcy iZamawiającego poprzez: zmianę nazwy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp; e. zmianapodwykonawcy, f. zmianę ilości dostarczanych worków oraz związaną z tym zmianę wartości umowy,wynikającą z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które to przyczyny każda zeStron musi udokumentować, nie dotyczy to niewyczerpania złożonymi zapotrzebowaniami ilości workówokreślonych w formularzu ofertowym, g. zmianę umowy w zakresie terminu wykonania umowy,ograniczenia zakresu umowy i związanej z tym zmiany wynagrodzenia, w razie gdy pandemiakoronawirusa COVID-19 ma wpływ na wykonanie zamówienia, a wykonawca wykaże ścisły związekpomiędzy tą sytuacją, a brakiem możliwości wykonania umowy, jej części lub w umownym terminie. 3.Warunki wprowadzenia zmiany do umowy: a. Strona występująca o zmianę postanowień niniejszejumowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2powyżej. b. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie. c. Złożony wniosekprzez stronę inicjującą zmianę musi zawierać: i. opis propozycji zmiany, ii. uzasadnienie zmiany, iii. opiswpływu zmiany na warunki realizacji umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
1. Wszystkie wiadomości i informacje niebędące informacją publiczną, w szczególności informacjefinansowe, programowe, prawne, techniczne, handlowe, know-how, organizacyjne oraz informacjezwiązane z postępowaniami o udzielenie zamówienia publicznego, dotyczące w sposób bezpośredni lubpośredni Zamawiającego oraz firm lub podmiotów z nim współpracujących, uzyskane przez Wykonawcęw związku ze świadczeniem usług w ramach niniejszej Umowy, będą traktowane przez Wykonawcębezterminowo i bezwarunkowo jako poufne i nie mogą zostać bezpośrednio lub pośrednio ujawnionekomukolwiek, jedynie za wyjątkiem uprzedniego pisemnego zezwolenia, wydanego przezZamawiającego. 2. Strony zobowiązują się do bezwzględnego nieujawniania wszelkich informacjipoufnych. 3. Zobowiązanie, o którym mowa w ust. 1 nie dotyczy sytuacji, w których obowiązekujawnienia wskazanych w nim informacji lub danych wynika z powszechnie obowiązujących przepisówprawa, orzeczenia sądu lub decyzji właściwej władzy publicznej. 4. Strony mają obowiązek zabezpieczyćprzez nieautoryzowanym dostępem oraz odczytem każdą informacje poufną lub stanowiącą tajemnicęprzedsiębiorstwa zgodnie z zasadami sztuki zabezpieczeń informacji (poprzez m.in. ograniczenie do nichdostępu, przesyłanie i przekazywanie w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z nimi przez osobynieupoważnione, przestrzeganie przepisów wewnętrznych dotyczących korzystania z zasobówsieciowych) oraz prawidłowe niszczenie nośników papierowych. 5. W przypadku rozwiązania niniejszejUmowy, Wykonawca zobowiązuje się do zwrotu Zamawiającemu wszelkich dokumentów i innychmateriałów dotyczących informacji lub danych, o których mowa w ust. 1, jakie sporządził, zebrał,opracował lub otrzymał w czasie trwania Umowy albo w związku lub przy okazji jej wykonywania,włączając w to ich kopie, odpisy, a także zapisy na innych nośnikach zapisu – najpóźniej do dniarozwiązania Umowy. 6. W przypadku powstania wątpliwości co do charakteru informacji lub danych,Wykonawca, przed ich ujawnieniem, przekazaniem lub wykorzystaniem ma obowiązek pisemnieuzgodnić z Zamawiającym, czy podlegają one ochronie określonej w niniejszej klauzuli umownej. 7.Wykonawca ma obowiązek niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o naruszeniu lub powstaniuzagrożenia naruszenia informacji poufnej i okolicznościach tego zdarzenia.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-18, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię płaskownik stalowy walcowany gat. S355 53x20x6000 - Konin
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Kupię płaskownik stalowy walcowany gat. S355 53x20x6000 - 4 tony miesięcznie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Leszno: Dostawa używanego samochodu ciężarowego
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Rzemiosło i przemysł: Dostawa medycznego podtlenku azotu.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Rzemiosło i przemysł: Dostawy gazów medycznych
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI