IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Każdy Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości: 8.456,00 zł (słownie: osiem tysięcyczterysta pięćdziesiąt sześć złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilkunastępujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasyoszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przezpodmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniuPolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm). 3. Wadiumwnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:mBank SA 51 1140 1124 0000 3090 9800 1001, z dopiskiem – przetarg pn. „Sukcesywna dostawaworków do segregacji odpadów” - Znak sprawy ZP.PN.05.2020. 4. Wniesienie wadium w formachprzewidzianych w punkcie 11.2 ppkt 2 - 5 SIWZ następuje przez zamieszczenie i wysłanie przedupływem terminu składania ofert za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus wraz z ofertą wpozycji „Oferta Wykonawcy” oryginału dokumentu w postaci elektronicznej, zawierającego treśćgwarancji lub poręczenia, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwaranta lubporęczyciela (wykonawca wnosi wadium w oryginale). 5. W przypadku gdy wadium nie zostałosporządzone w postaci dokumentu elektronicznego, opatrzonego kwalifikowanym podpisemelektronicznym gwaranta lub poręczyciela, wniesienie wadium następuje przez zamieszczenie iwysłanie przed upływem terminu składania ofert za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexuswraz z ofertą w pozycji „Oferta Wykonawcy” elektronicznej kopii dokumentu, sporządzonego wformie, którą przewidują dla niego przepisy odrębne, poświadczonej elektronicznie przez wykonawcęza zgodność z oryginałem. Wykonawca dokonuje poświadczenia za pomocą kwalifikowanego podpisuelektronicznego w sposób przewidziany w § 5 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawieużycia środków komunikacji elektronicznej. 6. Szczegółowy opis wnoszenia wadium znajduje się wRozdziale 11 SIWZ.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
60,00 |
Termin realizacji zamówienia od daty zgłoszenia zapotrzebowania |
30,00 |
Termin płatności |
10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zgodnie z postanowieniamiart. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonaniazmian w umowie o udzielenie zamówienia publicznego po jej zawarciu, pod warunkiem podpisaniaaneksu zaakceptowanego przez obie Strony. Zmiany te zgodnie z zapisami art. 140 ust. 3 ustawy Prawozamówień publicznych nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ.W szczególności Zamawiający, dopuszcza: a. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawamających wpływ na realizację przedmiotu umowy; b. zmiana obowiązującej wysokości podatku odtowarów i usług w przypadku, gdy zmiana ta spowoduje zwiększenie lub zmniejszenie kosztów wykonania przedmiotu zamówienia po stronie Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwośćzwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy o kwotę stanowiącą różnicę międzynowo obowiązującą a dotychczasową wysokością podatku od towarów i usług, jednakże wyłącznie zaokres po wejściu w życie zmiany jego wysokości; c. zmianę terminów realizacji przedmiotu zamówieniaz przyczyn niezależnych od wykonawcy lub zamawiającego, w szczególności w przypadku okolicznościwystąpienia siły wyższej (np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne,którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lubzdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach) lub z powodu działania osóbtrzecich, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować; d. aktualizację danych Wykonawcy iZamawiającego poprzez: zmianę nazwy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp; e. zmianapodwykonawcy, f. zmianę ilości dostarczanych worków oraz związaną z tym zmianę wartości umowy,wynikającą z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które to przyczyny każda zeStron musi udokumentować, nie dotyczy to niewyczerpania złożonymi zapotrzebowaniami ilości workówokreślonych w formularzu ofertowym, g. zmianę umowy w zakresie terminu wykonania umowy,ograniczenia zakresu umowy i związanej z tym zmiany wynagrodzenia, w razie gdy pandemiakoronawirusa COVID-19 ma wpływ na wykonanie zamówienia, a wykonawca wykaże ścisły związekpomiędzy tą sytuacją, a brakiem możliwości wykonania umowy, jej części lub w umownym terminie. 3.Warunki wprowadzenia zmiany do umowy: a. Strona występująca o zmianę postanowień niniejszejumowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2powyżej. b. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie. c. Złożony wniosekprzez stronę inicjującą zmianę musi zawierać: i. opis propozycji zmiany, ii. uzasadnienie zmiany, iii. opiswpływu zmiany na warunki realizacji umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
1. Wszystkie wiadomości i informacje niebędące informacją publiczną, w szczególności informacjefinansowe, programowe, prawne, techniczne, handlowe, know-how, organizacyjne oraz informacjezwiązane z postępowaniami o udzielenie zamówienia publicznego, dotyczące w sposób bezpośredni lubpośredni Zamawiającego oraz firm lub podmiotów z nim współpracujących, uzyskane przez Wykonawcęw związku ze świadczeniem usług w ramach niniejszej Umowy, będą traktowane przez Wykonawcębezterminowo i bezwarunkowo jako poufne i nie mogą zostać bezpośrednio lub pośrednio ujawnionekomukolwiek, jedynie za wyjątkiem uprzedniego pisemnego zezwolenia, wydanego przezZamawiającego. 2. Strony zobowiązują się do bezwzględnego nieujawniania wszelkich informacjipoufnych. 3. Zobowiązanie, o którym mowa w ust. 1 nie dotyczy sytuacji, w których obowiązekujawnienia wskazanych w nim informacji lub danych wynika z powszechnie obowiązujących przepisówprawa, orzeczenia sądu lub decyzji właściwej władzy publicznej. 4. Strony mają obowiązek zabezpieczyćprzez nieautoryzowanym dostępem oraz odczytem każdą informacje poufną lub stanowiącą tajemnicęprzedsiębiorstwa zgodnie z zasadami sztuki zabezpieczeń informacji (poprzez m.in. ograniczenie do nichdostępu, przesyłanie i przekazywanie w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z nimi przez osobynieupoważnione, przestrzeganie przepisów wewnętrznych dotyczących korzystania z zasobówsieciowych) oraz prawidłowe niszczenie nośników papierowych. 5. W przypadku rozwiązania niniejszejUmowy, Wykonawca zobowiązuje się do zwrotu Zamawiającemu wszelkich dokumentów i innychmateriałów dotyczących informacji lub danych, o których mowa w ust. 1, jakie sporządził, zebrał,opracował lub otrzymał w czasie trwania Umowy albo w związku lub przy okazji jej wykonywania,włączając w to ich kopie, odpisy, a także zapisy na innych nośnikach zapisu – najpóźniej do dniarozwiązania Umowy. 6. W przypadku powstania wątpliwości co do charakteru informacji lub danych,Wykonawca, przed ich ujawnieniem, przekazaniem lub wykorzystaniem ma obowiązek pisemnieuzgodnić z Zamawiającym, czy podlegają one ochronie określonej w niniejszej klauzuli umownej. 7.Wykonawca ma obowiązek niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o naruszeniu lub powstaniuzagrożenia naruszenia informacji poufnej i okolicznościach tego zdarzenia.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-05-18, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: