„Sukcesywna dostawa środków chemicznych do Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Sukcesywna dostawa środków chemicznych do Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ożarowie Mazowieckim na rok 2019, dotycząca: Cz.A - substytutów niezbędnych do uzdatniania wody basenowej w technologii WAPOTEC®SYSTEM, Cz.B - środków chemicznych do uzdatniania wody oraz środków do mycia i dezynfekcji powierzchni basenowej”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOżarów Mazowiecki
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-01-21
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGminny Ośrodek Sportu i Rekreakcji
  • Data publikacji ogłoszenia2019-01-11
  • Numer ogłoszenia502979-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 502979-N-2019 z dnia 2019-01-11 r.

Gminny Ośrodek Sportu i Rekreakcji: „Sukcesywna dostawa środków chemicznych do Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ożarowie Mazowieckim na rok 2019, dotycząca: Cz.A - substytutów niezbędnych do uzdatniania wody basenowej w technologii WAPOTEC®SYSTEM, Cz.B - środków chemicznych do uzdatniania wody oraz środków do mycia i dezynfekcji powierzchni basenowej”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Sportu i Rekreakcji, krajowy numer identyfikacyjny 14038258500000, ul. ul. Szkolna  , 05850   Ożarów Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 721 03 29, e-mail plywalnia@ozarow.maz.pl, faks 22 721 03 29.
Adres strony internetowej (URL): www.plywalnia.ozarow.maz.pl
Adres profilu nabywcy: www.plywalnia.ozarow.maz.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.plywalnia.ozarow.maz.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.plywalnia.ozarow.maz.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ożarowie Mazowieckim ul. Szkolna 2A 05-850 Ożarów Mazowiecki

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Sukcesywna dostawa środków chemicznych do Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ożarowie Mazowieckim na rok 2019, dotycząca: Cz.A - substytutów niezbędnych do uzdatniania wody basenowej w technologii WAPOTEC®SYSTEM, Cz.B - środków chemicznych do uzdatniania wody oraz środków do mycia i dezynfekcji powierzchni basenowej”
Numer referencyjny: GOSiR.01.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa środków chemicznych na rok 2019 do GOSiR w Ożarowie Mazowieckim przy ul. Szkolnej 2A, dotycząca: Cz.A* Substytutów niezbędnych do uzdatniania wody basenowej w technologii WAPOTEC®SYSTEM Zakres przedmiotu zamówienia dotyczy dostawy substancji: 1. HydroSan lub równoważny Opis substancji – glinian kwasu krzemowego, środek wspomagający koagulację poprzez przesunięcie Potencjału Zeta, co powoduje szybszą hydrolizę a tym samym lepsze i mocniejsze kłaczkowanie. Planowane zapotrzebowanie: 1600 litrów w roku 2019. 2. HydroXan - Tetrachlorodekaoksid lub równoważny Opis substancji – oksydacyjny środek umożliwiający utworzenie w chlorowanej wodzie bezpiecznego dwutlenku chloru i pozwalający uniknąć zasolenia chlorynami i chloranami. W wodzie powstaje mieszanka chloru i dwutlenku chloru, która sprzyja chlorującemu działaniu (szybsze niszczenie bakterii) i zmniejsza ilość niepożądanych produktów ubocznych reakcji chloru (brak chloroamin oraz związków chloru z produktami moczu). Środek musi posiadać TCDO® będący istotą patentu Bergera . Planowane zapotrzebowanie: 600 litrów w roku 2019. Obydwa w/w substytuty muszą posiadać pozytywną opinię Państwowego Zakładu Higieny oraz Głównego Inspektoratu Sanitarnego. Cz.B* Środków chemicznych do uzdatniania wody oraz środków do mycia i dezynfekcji powierzchni basenowej Zakres przedmiotu zamówienia dotyczy dostawy niżej wymienionych substancji: 1. Kwas siarkowy 96 % Planowane zapotrzebowanie: 2380 kilogramów w roku 2019. 2. Podchloryn sodowy roztwór wodny (substancja aktywna chlor w stężeniu nie mniejszym niż 150g/dm3) Planowane zapotrzebowanie: 12000 kilogramów w roku 2019. 3. Siarczan glinu (17% Al2O3) o granulacji w przedziale 0,8 – 4,0 mm Planowane zapotrzebowanie: 2050 kilogramów w roku 2019. 4. Preparat antyglonowy (minimum substancji aktywnej 36% - maksymalna dawka cotygodniowa 100 gramów / m3) Planowane zapotrzebowanie: 210 kilogramów w roku 2019. 5. Preparat do mycia niecek i plaż basenowych (koncentrat zawierający kwas chlorowodorowy, kwas solny, kwas fosforowy) Planowane zapotrzebowanie: 385 kilogramów w roku 2019. 6. Preparat czyszcząco – dezynfekujący powierzchni sanitarnych – (preparat zawierający kwas fosforowy (ortofosforowy ), chlorek benzododecynowy, chlorek miristalkoniowy ) musi posiadać pozwolenie na obrót środkiem biobójczym Planowane zapotrzebowanie: 420 kilogramów w roku 2019. 7. Kwaśny płynny preparat do czyszczenia sanitariatów - ( preparat zawierający kwas fosforowy, biodegradalne środki powierzchniowo czynne, inhibitory korozji ) Planowane zapotrzebowanie: 120 kilogramów w roku 2019. 8. Płynny koncentrat do usuwania zabrudzeń pochodzenia organicznego (czyszczenie linii wodnych, basenowych kratek przelewowych) – ( koncentrat zawierający wodorotlenek sodu (zasada sodowa, wodorotlenek sodowy, soda kaustyczna ), propan-2-ol, ( izopropanol, alkohol izopropylowy ) Planowane zapotrzebowanie: 240 kilogramów w roku 2019. Wszystkie wymienione w części A i B substancje i preparaty powinny posiadać wymagane prawem atesty, karty charakterystyk lub wymagane pozwolenie na obrót na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Jednostkowe wielkości opakowań wszystkich środków nie mogą przekraczać 35 kg brutto

II.5) Główny kod CPV: 24962000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
24312220-2
33631600-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, tzn. polegających na dodatkowych dostawach, których celem jest zwiększenie bieżących dostaw, stanowiących niniejsze zamówienie podstawowe na część A, B: - Wartość zamówienia, o którym mowa powyżej może wynieść maksymalnie do 50% wartości zamówienia podstawowego na część A, B, - Warunki na jakich zostanie udzielone powyższe zamówienie – będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia (dotyczy cz. A oraz cz. B): a) rozpoczęcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi od daty podpisania umowy b) zakończenie przedmiotu umowy w terminie do 31.12.2019 r. Dostawy odbywać się będą raz w miesiącu, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego, wysyłanym do Wykonawcy nie później niż 7 dni przed planowanym terminem dostawy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający wymaga - aby Wykonawca wykazał, że: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową: - w kwocie min. 20.000,00 zł ( dotyczy cz. A zamówienia ) - w kwocie min. 10.000,00 zł ( dotyczy cz. B zamówienia ) * (przy składaniu oferty łącznie na cz. A i B) powyższe kwoty sumują się, w związku z tym Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową: w kwocie min. 30.000,00 zł
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wymaga aby Wykonawca: ( dotyczy cz. A, B, lub A i B zamówienia ) a. wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje min. 2 zamówienia polegające na dostawie środków chemicznych
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1.odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp *Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa - w pkt. 8.3.2 lit. a) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa w pkt. 8.3.2 lit a) lub zastępujący je dokument, o którym mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają wymagane przez Zamawiającego dokumenty zgodnie z dyspozycją § 7.1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Dz.U. z 2016 r. poz.1126) oraz Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U.2018.1993) 2.W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeśli Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej niniejsze oświadczenie może być złożone razem z ofertą. (załącznik nr 3 do SIWZ) 3.Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składane na podstawie art. 25a ust 1 ustawy Pzp. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 2 do oferty.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp Dokument ten będzie załącznikiem Nr 1 do oferty. 2.(przy składaniu oferty na część A, B lub A i B): wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie min. 2 zamówienia polegające na dostawie środków chemicznych, wraz z podaniem, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. Dowodami w przypadku zamówień na dostawy są: – referencje, – inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, – gdy z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. * (przy składaniu oferty na część A): 3. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie min. 20.000,00 zł, wystawiona nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem składania ofert, * W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt 2 ustawy Pzp, na zasoby innych podmiotów należy złożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu w kwocie min. 20.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem składania ofert * (przy składaniu oferty na część B): 3. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie min. 10.000,00 zł, wystawiona nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem składania ofert, * W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt 2 ustawy Pzp, na zasoby innych podmiotów należy złożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu w kwocie min. 10.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem składania ofert * (przy składaniu oferty na część A i B): 3. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie min. 30.000,00 zł, wystawiona nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem składania ofert, * W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt 2 ustawy Pzp, na zasoby innych podmiotów należy złożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu w kwocie min. 30.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem składania ofert Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego powyższych dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 3 , zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy Pzp.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i występowania w imieniu wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie będzie występował osobiście lub poprzez przedstawiciela upoważnionego w dokumentach rejestrowych. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 3 do oferty. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 4 do oferty. 3. Dowód wpłacenia wadium: (na część A- 2.000,00 zł, na część B – 1.000,00 zł łącznie na część A i B – 3.000,00 zł) W przypadku wniesienia wadium przelewem – dowód wpłaty wadium w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y podpisujące ofertę, Wykonawca załączy do oferty. W przypadku wniesienia przez Wykonawcę wadium w formie przewidzianej w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy: - oryginał gwarancji lub poręczenia wykonawca załączy do oferty Dokument gwarancyjny winien jednoznacznie uwzględniać przypadki wskazane w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 5 do oferty. 4. *Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych, zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej polega Wykonawca do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. ( *jeżeli dotyczy ) Dokument ten będzie załącznikiem Nr 6 do oferty. 5. Cennik-zestawienie ofertowe kosztów przedmiotu zamówienia wg wzoru załączonego przez Zamawiającego Dokument ten będzie załącznikiem Nr 7 do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Dowód wpłacenia wadium: (na część A- 2.000,00 zł, na część B – 1.000,00 zł łącznie na część A i B – 3.000,00 zł) W przypadku wniesienia wadium przelewem – dowód wpłaty wadium w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y podpisujące ofertę, Wykonawca załączy do oferty. W przypadku wniesienia przez Wykonawcę wadium w formie przewidzianej w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy: - oryginał gwarancji lub poręczenia wykonawca załączy do oferty Dokument gwarancyjny winien jednoznacznie uwzględniać przypadki wskazane w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 5 do oferty. 2. Zamawiający ustala wadium na każdą z części A, B w wysokości: część A – 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych ), część B – 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych ) łącznie na część A i B – 3.000,00 (słownie: trzy tysiące złotych) 3. Wadium należy wnieść w jednej z form podanych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek w banku: PKO BP S.A. XVIII O/Warszawa; Nr konta: 15 10201185 0000 4602 0019 2351 z adnotacją: ”Wadium GOSiR.01.2019” część ………. * (należy przypisać właściwą część/części) 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej ( przelewem ) zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6. Postanowienia pkt. 8 SIWZ odnośnie wadium są dla Wykonawców wiążące. 7.Zwrotu wpłaconego wadium wykonawcom Zamawiający dokona w trybie art. 46 ustawy Pzp. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, nie uwzględniając zasad określonych w SIWZ, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt. 7b ustawy Pzp. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. ( art. 46 ust. 4a ustawy Pzp) Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 46 ust. 5 ustawy Pzp; tj. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10. Jeżeli wadium jest wniesione w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, oprócz pieniężnej to wykonawca winien uwzględnić w nim wszystkie zapisy z ustawy Pzp dotyczące zatrzymania wadium.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
a . Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy odnośnie wydłużenia terminu realizacji z pkt. 3.1 SIWZ: 1. Z powodu działania siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. 2. Z przyczyn zależnych od Zamawiającego, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy. b. Zmiana terminu realizacji zamówienia wynikająca z ewentualnych powyższych przesłanek zostanie wprowadzona w formie aneksu do umowy. c. W przypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie wykonawcy może ulec zmianie o kwotę wynikającą ze zmienionej stawki tego podatku obowiązującej w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym że oferty udostępnia się od chwili ich otwarcia. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. 2018. 419.), jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. ( w uzasadnionym wypadku zastrzeżenie należy dołączyć do oferty ). Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. (Art.8 ust.3 ustawy Pzp ) Wykonawca może wydzielić w ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i zastrzec w odniesieniu do tych informacji, które nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania – oznaczając np. klauzulą „POUFNE - Dokument stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. 2018. 419.)”. Wypełniony formularz (druk) oferty nie może zostać zastrzeżony.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-01-21, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CHEMICZNYCH DO GMINNEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W OŻAROWIE MAZOWIECKIM NA ROK 2019 , DOTYCZĄCA: cz. A. SUBSTYTUTÓW NIEZBĘDNYCH DO UZDATNIANIA WODY BASENOWEJ W TECHNOLOGII WAPOTEC®SYSTEM
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa środków chemicznych na rok 2019 do GOSiR w Ożarowie Mazowieckim przy ul. Szkolnej 2A, dotycząca: Cz.A* Substytutów niezbędnych do uzdatniania wody basenowej w technologii WAPOTEC®SYSTEM Zakres przedmiotu zamówienia dotyczy dostawy substancji: 1. HydroSan lub równoważny Opis substancji – glinian kwasu krzemowego, środek wspomagający koagulację poprzez przesunięcie Potencjału Zeta, co powoduje szybszą hydrolizę a tym samym lepsze i mocniejsze kłaczkowanie. Planowane zapotrzebowanie: 1600 litrów w roku 2019. 2. HydroXan - Tetrachlorodekaoksid lub równoważny Opis substancji – oksydacyjny środek umożliwiający utworzenie w chlorowanej wodzie bezpiecznego dwutlenku chloru i pozwalający uniknąć zasolenia chlorynami i chloranami. W wodzie powstaje mieszanka chloru i dwutlenku chloru, która sprzyja chlorującemu działaniu (szybsze niszczenie bakterii) i zmniejsza ilość niepożądanych produktów ubocznych reakcji chloru (brak chloroamin oraz związków chloru z produktami moczu). Środek musi posiadać TCDO® będący istotą patentu Bergera . Planowane zapotrzebowanie: 600 litrów w roku 2019. Obydwa w/w substytuty muszą posiadać pozytywną opinię Państwowego Zakładu Higieny oraz Głównego Inspektoratu Sanitarnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 24962000-5, 33631600-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia (dotyczy cz. A oraz cz. B): a) rozpoczęcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi od daty podpisania umowy b) zakończenie przedmiotu umowy w terminie do 31.12.2019 r. Dostawy odbywać się będą raz w miesiącu, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego, wysyłanym do Wykonawcy nie później niż 7 dni przed planowanym terminem dostawy.


Część nr: 2 Nazwa: SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CHEMICZNYCH DO GMINNEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W OŻAROWIE MAZOWIECKIM NA ROK 2019 , DOTYCZĄCA: cz.B. ŚRODKÓW CHEMICZNYCH DO UZDATNIANIA WODY ORAZ ŚRODKÓW DO MYCIA I DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI BASENOWYCH
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa środków chemicznych na rok 2019 do GOSiR w Ożarowie Mazowieckim przy ul. Szkolnej 2A, dotycząca: Cz.B* Środków chemicznych do uzdatniania wody oraz środków do mycia i dezynfekcji powierzchni basenowej Zakres przedmiotu zamówienia dotyczy dostawy niżej wymienionych substancji: 1. Kwas siarkowy 96 % Planowane zapotrzebowanie: 2380 kilogramów w roku 2019. 2. Podchloryn sodowy roztwór wodny (substancja aktywna chlor w stężeniu nie mniejszym niż 150g/dm3) Planowane zapotrzebowanie: 12000 kilogramów w roku 2019. 3. Siarczan glinu (17% Al2O3) o granulacji w przedziale 0,8 – 4,0 mm Planowane zapotrzebowanie: 2050 kilogramów w roku 2019. 4. Preparat antyglonowy (minimum substancji aktywnej 36% - maksymalna dawka cotygodniowa 100 gramów / m3) Planowane zapotrzebowanie: 210 kilogramów w roku 2019. 5. Preparat do mycia niecek i plaż basenowych (koncentrat zawierający kwas chlorowodorowy, kwas solny, kwas fosforowy) Planowane zapotrzebowanie: 385 kilogramów w roku 2019. 6. Preparat czyszcząco – dezynfekujący powierzchni sanitarnych – (preparat zawierający kwas fosforowy (ortofosforowy ), chlorek benzododecynowy, chlorek miristalkoniowy ) musi posiadać pozwolenie na obrót środkiem biobójczym Planowane zapotrzebowanie: 420 kilogramów w roku 2019. 7. Kwaśny płynny preparat do czyszczenia sanitariatów - ( preparat zawierający kwas fosforowy, biodegradalne środki powierzchniowo czynne, inhibitory korozji ) Planowane zapotrzebowanie: 120 kilogramów w roku 2019. 8. Płynny koncentrat do usuwania zabrudzeń pochodzenia organicznego (czyszczenie linii wodnych, basenowych kratek przelewowych) – ( koncentrat zawierający wodorotlenek sodu (zasada sodowa, wodorotlenek sodowy, soda kaustyczna ), propan-2-ol, ( izopropanol, alkohol izopropylowy ) Planowane zapotrzebowanie: 240 kilogramów w roku 2019. Wszystkie wymienione w części A i B substancje i preparaty powinny posiadać wymagane prawem atesty, karty charakterystyk lub wymagane pozwolenie na obrót na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Jednostkowe wielkości opakowań wszystkich środków nie mogą przekraczać 35 kg brutto
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 24962000-5, 24312220-2, 33631600-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia (dotyczy cz. A oraz cz. B): a) rozpoczęcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi od daty podpisania umowy b) zakończenie przedmiotu umowy w terminie do 31.12.2019 r. Dostawy odbywać się będą raz w miesiącu, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego, wysyłanym do Wykonawcy nie później niż 7 dni przed planowanym terminem dostawy.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę kanapy, Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry, chciałam zapytać o wycenę naprawy kanapy po zadrapaniu kota. Czy w takim konieczne jest całkowita wymiana obicia, czy jest możliwość naprawienia szkód? Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI