Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa polielektrolitu do wspomagania odwadniania i/lub zagęszczania osadu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Wodno-Ściekowa "Swarzewo"
1.3.) Oddział zamawiającego: Zamawiający
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000888037
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Władysławowska 84
1.5.2.) Miejscowość: Swarzewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sws-swarzewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sws-swarzewo.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Wodo - Ściekowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa polielektrolitu do wspomagania odwadniania i/lub zagęszczania osadu.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-623eea82-e5d7-497f-aa36-b926ad73035a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00475883
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://sws-swarzewo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sws-swarzewo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje techniczne o Platformie Przetargowej:
Wymagania techniczne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy użyciu Platformy Przetargowej:
Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
Internet Explorer 10 i nowsze, Edge,
Google Chrome,
Mozilla Firefox,
Opera.
Pozostałe wymagania techniczne:
dostęp do sieci Internet,
obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax,
włączona obsługa JavaScript,
zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s,
zainstalowany Acrobat Reader,
zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
Formaty przesyłanych danych
Format danych przekazywanych za pośrednictwem Platformy Przetargowej wskazany został w § 2 ust. 1 i 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia
2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (udostępniono na stronie postępowania).
Zamawiający rekomenduje przesyłanie plików w formacie danych: .pdf, podpisanych (tam, gdzie taki obowiązek wynika z przepisów prawa) kwalifikowanym podpisem elektronicznym - wewnętrznym (jeśli Wykonawca używać będzie kwalifikowanego podpisu elektronicznego). W przypadku zastosowania podpisu zewnętrznego, należy pamiętać o obowiązku dołączenia do pliku dokumentu także pliku podpisującego, który generuje się automatycznie podczas złożenia podpisu.
Zamawiający rekomenduje również kompresowanie plików dopiero po ich wcześniejszym podpisaniu.
Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych.
Aktualna data i godzina, zsynchronizowana z Głównym Urzędem Miar, wyświetlane są w prawym górnym rogu okna Platformy Przetargowej.
Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty/dokumentu przez Wykonawcę.
W przypadku wybrania opcji złożenia oferty/dokumentu bez logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty/dokumentu. Wykonawca otrzymuje wiadomość na adres e-mail wskazany w formularzu.
W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest to czas wysłania oferty/dokumentu przez Platformę Przetargową.
Maksymalny łączny rozmiar wszystkich plików przesyłanych jednocześnie za pośrednictwem Platformy Przetargowej wynosi 150 MB.
Szczegółowe instrukcje rejestracji, udziału w postępowaniu, w tym zadawania pytań do dokumentów zamówienia oraz składania, zmiany lub wycofania oferty znajdują się na stronie Platformy Przetargowej w zakładce INSTRUKCJE.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Spółka Wodno–Ściekowa „SWARZEWO”.
2) Kontakt jest możliwy w formie elektronicznej na skrzynkę: biuro@sws-swarzewo.pl lub telefonicznie 58 674 15 08.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 78 ust. 1 ustawy PZP
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, z tymże jeżeli realizacja tego prawa wymagałaby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może, żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Skorzystanie z tego uprawnienia nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) Nie przysługuje Pani/Panu w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: POL/01/09/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia składa się z trzech części.
CZĘŚĆ I
Przedmiotem zamówienia części I jest sukcesywna dostawa polielektrolitu do wspomagania odwadniania osadu pofermentacyjnego w wirówce dekantacyjnej AlfaLaval ALDEC 75.
Szacunkowa ilość przedmiotu zamówienia przewidziana do zakupu przez zamawiającego w ciągu 6 miesięcy od daty zawarcia umowy to 7.000,00 kg.
Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu dostaw. Podaną powyżej ilość należy traktować jako maksymalną.Ilość osadu pofermentacyjnego produkowanego w oczyszczalni eksploatowanej przez Spółkę Wodno-Ściekową „Swarzewo” wynosi około 1400 Mg s.m. osadu/rok. Osad ma stężenie 3 %÷4 % suchej masy i poddawany jest wirowaniu do odwodnienia nie mniejszego niż (20 % s.m. osadu)
Warunkiem dopuszczenia oferty do przetargu jest zaoferowanie polielektrolitu, który umożliwi odwodnienie osadu do min. 20% s.m. oraz jego zużycie nie będzie przekraczać 9 kg na 1 Mg s.m. osadu
W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy w Formularzu Ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) potwierdzić spełnienie minimalnych wymagań jakościowych określonych w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku nie spełnienia warunków dotyczących stopnia odwodnienia osadu oraz ilości zużycia oferowanego polielektrolitu oferta zostanie odrzucona.
Jakość oferowanego polielektrolitu będzie weryfikowana po każdej dostawie.
W przypadku dostawy polielektrolitu nie spełniającego wymaganych minimalnych parametrów Zamawiający będzie miał prawo do odstąpienia od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca.
CZĘŚĆ II
Przedmiotem zamówienia części II jest sukcesywna dostawa polielektrolitu do wspomagania zagęszczania osadu nadmiernego w zagęszczarce taśmowej EMO OMEGA 20THC.
Szacunkowa ilość przedmiotu zamówienia przewidziana do zakupu przez zamawiającego w ciągu 6 miesięcy od daty zawarcia umowy to 3.000,00 kg.
Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu dostawy. Podaną powyżej ilość należy traktować jako maksymalną.
Ilość osadu nadmiernego produkowanego w oczyszczalni eksploatowanej przez Spółkę Wodno-Ściekową „Swarzewo” wynosi około 1000 Mg s.m. osadu/rok. Osad ma stężenie 3%÷4% suchej masy i poddawany jest zagęszczaniu do stężenia nie mniejszego niż (5 % s.m. osadu)
Warunkiem dopuszczenia oferty do przetargu jest zaoferowanie polielektrolitu, który umożliwi zagęszczenie osadu do min. 5% s.m. oraz jego zużycie nie będzie przekraczać 4kg na 1Mg s.m. osadu.
W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy w Formularzu Ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) potwierdzić spełnienie minimalnych wymagań jakościowych określonych w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku nie spełnienia warunków dotyczących stopnia zagęszczenia osadu oraz ilości zużycia oferowanego polielektrolitu oferta zostanie odrzucona.
Jakość oferowanego polielektrolitu będzie weryfikowana po każdej dostawie.
W przypadku dostawy polielektrolitu nie spełniającego wymaganych minimalnych parametrów Zamawiający będzie miał prawo do odstąpienia od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca.
CZĘŚĆ III
Przedmiotem zamówienia części III jest sukcesywna dostawa polielektrolitu do wspomagania odwadniania osadu nadmiernego z oczyszczalni ścieków w Juracie w wirówce dekantacyjnej AlfaLaval ALDEC 45.
Szacunkowa ilość przedmiotu zamówienia przewidziana do zakupu przez zamawiającego w ciągu 6 miesięcy od daty zawarcia umowy to 2 000,00 kg.
Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu dostawy. Podaną powyżej ilość należy traktować jako maksymalną.
Ilość osadu nadmiernego produkowanego w oczyszczalni w Juracie eksploatowanej przez Spółkę Wodno-Ściekową „Swarzewo” wynosi około 200 Mg s.m. osadu/rok. Osad ma stężenie 3%÷4% suchej masy i poddawany jest zagęszczaniu do stężenia nie mniejszego niż (16 % s.m. osadu)
Warunkiem dopuszczenia oferty do przetargu jest zaoferowanie polielektrolitu, który umożliwi odwodnienie osadu do min. 12% s.m. oraz jego zużycie nie będzie przekraczać 15kg na 1Mg s.m. osadu.
W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy w Formularzu Ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) potwierdzić spełnienie minimalnych wymagań jakościowych określonych w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku nie spełnienia warunków dotyczących stopnia odwodnienia osadu oraz ilości zużycia oferowanego polielektrolitu oferta zostanie odrzucona.
Jakość oferowanego polielektrolitu będzie weryfikowana po każdej dostawie.
W przypadku dostawy polielektrolitu nie spełniającego wymaganych minimalnych parametrów Zamawiający będzie miał prawo do odstąpienia od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca.
4.2.6.) Główny kod CPV: 24327000-2 - Różne organiczne substancje chemiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy ocenie oferty będzie brał pod uwagę:
wartość brutto zaoferowaną za wykonanie zamówienia.
Cena podana w formularzu ofertowym musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
Cenę brutto oferty za realizację przedmiotu zamówienia należy wpisać do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
Cenę brutto należy wpisać za pomocą cyfr i słownie, zaokrągloną do drugiego miejsca po przecinku, według zasad arytmetyki.
Walutą ceny ofertowej jest złoty polski.
Zamawiający odrzuci ofertę w następujących przypadkach związanych z wypełnianiem formularza ofertowego:
a) wstawienia w którejkolwiek pozycji w formularzu ofertowym zera jako wartości pozycji;
b) wstawienie poziomej kreski zamiast wartości pozycji;
c) przekreślenia pozycji.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia – wzór: załącznik nr 2 do niniejszej SWZ;
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, składają oświadczenie wskazane w ppkt. 2) odrębnie.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz oferty – wzór: załącznik nr 1 do niniejszej SWZ;
2) Pełnomocnictwo
a) gdy umocowanie osoby reprezentującej Wykonawcę nie wynika
z dokumentów potwierdzających zasady reprezentacji Wykonawcy dostępnych w formie elektronicznej na ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych, lub;
b) gdy Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, lub;
c) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
3) Pełnomocnictwo, o którym mowa w ppkt. 1
powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem elektronicznym. Zamawiający dopuszcza również przedłożenie kopii dokumentu poświadczonej za zgodności z oryginałem przez notariusza (tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.
Pełnomocnictwo, o którym mowa w ppkt. 1) winno zawierać w szczególności:
a) wskazanie postępowania o zamówienie publiczne,
b) ustanowienie pełnomocnika,
c) zakres umocowania pełnomocnika.
Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa - w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane, oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r.
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2020 r. poz. 1913). Dokument musi być złożony w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawców, zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2) Wspólników spółki cywilnej traktuje się jak Wykonawców występujących wspólnie. Obowiązek ustanawiania pełnomocnika, nie dotyczy spółek cywilnych, których reprezentacja wynikać będzie z dostarczonej do ofert umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1 i pkt 4 ustawy PZP.
4) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5) W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców przy czym termin, jaki została zawarta umowa, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania w następujących przypadkach:
Zamawiający zgodnie z art. 455 Ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub w zakresie podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w wypadku kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie.
zmiany w trakcie obowiązywania umowy stawek podatku VAT, przepisów prawa i/lub norm, których zastosowanie jest niezbędne dla wykonywanego przedmiotu Umowy, rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu Umowy. Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy może nastąpić w wysokości nie wyższej niż 20 % (słownie: dwadzieścia procent) ceny brutto złożonej oferty w dniu ……….. 2024 r.
Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści Umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-10 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://sws-swarzewo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-10 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni