Sukcesywna dostawa nawozów dla Zakładu Doświadczalnego Instytutu Genetyki i Biotechnologii...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywna dostawa nawozów dla Zakładu Doświadczalnego Instytutu Genetyki i Biotechnologii Zwierząt Polskiej Akademii Nauk
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMagdalenka
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-03-18
  • ZamawiającyInstytut Genetyki i Biotechnologii Zwierząt PAN w Jastrzębcu
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-10
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00015546
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa nawozów dla Zakładu Doświadczalnego Instytutu Genetyki i Biotechnologii Zwierząt Polskiej Akademii Nauk

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Genetyki i Biotechnologii Zwierząt PAN w Jastrzębcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000326196

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Postępu 36A

1.5.2.) Miejscowość: Magdalenka

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-552

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@igbzpan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.igbzpan.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Instytut naukowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

działalność naukowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa nawozów dla Zakładu Doświadczalnego Instytutu Genetyki i Biotechnologii Zwierząt Polskiej Akademii Nauk

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1768dd17-817f-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015546

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00015428/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 NAWOZY MINERALNE

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://igbzpan.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://igbzpan.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W Postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem Platformy adresem: https://igbzpan.ezamawiajacy.pl/ oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej: przetargi@igbzpan.pl.Wykonawca zamierzający wziąć udział w Postępowaniu, zobowiązany jest do założenia bezpłatnego konta na Platformie https://igbzpan.ezamawiajacy.pl/ .

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://igbzpan.ezamawiajacy.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:  do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy Ustawy oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie, a w sprawach nieuregulowanych przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz.U. z 2020 r., poz. 1740 z późn. zm.); administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Instytut Genetyki i Biotechnologii Zwierząt Polskiej Akademii Nauk; inspektorem ochrony danych osobowych w Instytucie Genetyki i Biotechnologii Zwierząt Polskiej Akademii Nauk jest Pan Marcin Bąk, kontakt: m.bak@dubois-kancelaria.com, tel. +48 601 141 527; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, związanym z niniejszym postępowaniem prowadzonym zgodnie z zasadą konkurencyjności; przekazane dane osobowe będę przetwarzane wyłącznie w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z Ustawą; przekazane dane osobowe mogą zostać udostępnione organom upoważnionym zgodnie z obowiązującym prawem; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia Postępowania, a jeżeli czas trwania Umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania Umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w Postępowaniu o udzielenie Zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku Postępowania o udzielenie Zamówienia ani zmianą postanowień Umowy w zakresie niezgodnym z Ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu Postępowania oraz jego załączników.** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DAZ-2401/1/21/ZD

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nawóz azotowy Mocznik granulowany otoczkowany z inhibitorem NBPTSkład chemiczny:Azot N – 46% 48 t

4.2.6.) Główny kod CPV: 24440000-0 - Różne nawozy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24410000-1 - Nawozy azotowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zgodnie z art. 441 ust. 1 Ustawy, Zamawiający przewiduje, a Wykonawca wyraża zgodę na prawo opcji. Prawem opcji objęta jest możliwość rezygnacji przez Zamawiającego z dostawy lub zwiększenia zapotrzebowania dostawy przedmiotu Zamówienia w ilości do 30% Zamówienia.Brak złożenia przez Zamawiającego szczegółowego zamówienia lub złożenie go w ilości mniejszej lub większej niż przewidywana przed zakończeniem obowiązywania Umowy, oznacza skorzystanie z prawa opcji. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy przedmiotu Zamówienia.Wykonawca zgadza się na przewidziane wyżej prawo opcji i akceptuje, że nie przysługuje mu żadne roszczenie z tytułu niezlecenia przez Zamawiającego realizacji przedmiotu Zamówienia, w zakresie, o którym mowa ust. 8-9 powyżej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-05-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej Oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium: Cena Oferty i Termin dostawy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Przy wyborze najkorzystniejszej Oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium: Cena Oferty i Termin dostawy

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nawóz azotowy – Saletra amonowa:Skład chemiczny :Azot N – 32-34 %48t

4.2.6.) Główny kod CPV: 24440000-0 - Różne nawozy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24410000-1 - Nawozy azotowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zgodnie z art. 441 ust. 1 Ustawy, Zamawiający przewiduje, a Wykonawca wyraża zgodę na prawo opcji. Prawem opcji objęta jest możliwość rezygnacji przez Zamawiającego z dostawy lub zwiększenia zapotrzebowania dostawy przedmiotu Zamówienia w ilości do 30% Zamówienia.Brak złożenia przez Zamawiającego szczegółowego zamówienia lub złożenie go w ilości mniejszej lub większej niż przewidywana przed zakończeniem obowiązywania Umowy, oznacza skorzystanie z prawa opcji. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy przedmiotu Zamówienia.Wykonawca zgadza się na przewidziane wyżej prawo opcji i akceptuje, że nie przysługuje mu żadne roszczenie z tytułu niezlecenia przez Zamawiającego realizacji przedmiotu Zamówienia, w zakresie, o którym mowa ust. 8-9 powyżej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-05-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej Oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium: Cena Oferty i Termin dostawy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Przy wyborze najkorzystniejszej Oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium: Cena Oferty i Termin dostawy

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nawóz potasowo-magnezowySkład chemiczny :Potas K2O – min. 37 % w postaci chlorku potasuTlenek magnezu MgO – min. 3%Siarka S – min. 23 % w postaci SO3 8t

4.2.6.) Główny kod CPV: 24440000-0 - Różne nawozy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zgodnie z art. 441 ust. 1 Ustawy, Zamawiający przewiduje, a Wykonawca wyraża zgodę na prawo opcji. Prawem opcji objęta jest możliwość rezygnacji przez Zamawiającego z dostawy lub zwiększenia zapotrzebowania dostawy przedmiotu Zamówienia w ilości do 30% Zamówienia.Brak złożenia przez Zamawiającego szczegółowego zamówienia lub złożenie go w ilości mniejszej lub większej niż przewidywana przed zakończeniem obowiązywania Umowy, oznacza skorzystanie z prawa opcji. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy przedmiotu Zamówienia.Wykonawca zgadza się na przewidziane wyżej prawo opcji i akceptuje, że nie przysługuje mu żadne roszczenie z tytułu niezlecenia przez Zamawiającego realizacji przedmiotu Zamówienia, w zakresie, o którym mowa ust. 8-9 powyżej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-05-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej Oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium: Cena Oferty i Termin dostawy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Przy wyborze najkorzystniejszej Oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium: Cena Oferty i Termin dostawy

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 Ustawy oraz postanowień wzoru Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: na Platformie Zakupowej Zamawiającego https://igbzpan.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-18 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-03-10 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię blachę 30 mm ze stali S355, kawałkowa/odpadowa lub arkusze w ilości 24 m2 - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Kupię blachę 30 mm ze stali S355, kawałkowa/odpadowa lub arkusze w ilości 24 m2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI