Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa chemii basenowej dla Wrocławskiego Parku Wodnego S.A. z podziałem na zadania: zadanie nr 1 chemia basenowa, zadanie nr 2 produkty do uzdatniania wody basenowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: WROCŁAWSKI PARK WODNY SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 933041181
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Borowska 99
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-558
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@aquapark.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.aquapark.wroc.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka prawa handlowego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa chemii basenowej dla Wrocławskiego Parku Wodnego S.A. z podziałem na zadania: zadanie nr 1 chemia basenowa, zadanie nr 2 produkty do uzdatniania wody basenowej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff10712a-a354-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038657
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.aquapark.wroc.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.Pozostałe informacje znajdująsię w SWZ Rozdział X. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:www.aquapark.wroc.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP.2. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: • administratorem danych osobowych jest Wrocławski Park Wodny Spółka Akcyjna ul. Borowska 99, (50-558) Wrocław fax. +48 71 77 11 510 www.aquapark.wroc.pl • dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przywołanego na str. 1 niniejszej SIWZ prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego;• odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), zwanej dalej Ustawą; • dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;• obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcę jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy; • w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;• Wykonawcy przysługuje:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jego dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych *;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;• Wykonawcy nie przysługuje:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Pozostałe informacje znajdują się w SWZ Rozdział XXVI.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/3/21/TP/WPW
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa chemii basenowej dla Wrocławskiego Parku Wodnego S.A. z podziałem na zadania: zadanie nr 1 chemia basenowa, zadanie nr 2 produkty do uzdatniania wody basenowej, zwanych dalej Produktami.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SWZ. 3. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.4. Podana ilość Produktów wymienionych w załączniku nr 2 do SWZ jest wielkością szacunkową, jaką Zamawiający zamierza zrealizować w okresie obowiązywania Umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięć ilościowo-asortymentowych każdego asortymentu w ten sposób, że Zamawiający będzie uprawniony do zamawiania mniejszych lub większych ilości danego asortymentu w stosunku do ilości określonych w załączniku nr 2 do SWZ. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Formularzu Asortymentowo-Cenowym, który stanowi załącznik nr 11 do SWZ arkusz nr 1 dla zadania nr 1, załącznik nr 11 do SWZ arkusz nr 2 dla zadania nr 2, 6. Podana ilość Produktów wymienionych w załączniku nr 11 do SWZ arkusz nr 1 dla zadania nr 1, Załącznik nr 11 do SWZ arkusz nr 2 dla zadania nr 2 jest wielkością szacunkową, jaką Zamawiający zamierza zrealizować w okresie obowiązywania Umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji części dostaw w każdej z pozycji asortymentowych w ten sposób, że Zamawiający będzie uprawniony do zamawiania mniejszych lub większych ilości danego asortymentu w stosunku do ilości określonych w załączniku nr 11 do SWZ arkusz nr 1 dla zadania nr 1, załączniku nr 11 do SWZ arkusz nr 2 dla zadania nr 2, który stanowić będzie odpowiedni załącznik nr 1 do Umowy.7. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dla każdego produktu kartę charakterystyki produktu lub kartę produktu lub atest lub certyfikat.Pozostałe informacje znajdują się w SWZ Rozdział V
4.2.6.) Główny kod CPV: 24000000-4 - Produkty chemiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
24311411-1 - Kwas siarkowy
24311470-2 - Chlorowodór (kwas chlorowodorowy)
24311520-8 - Wodorotlenek sodu
24312120-1 - Chlorki
24312123-2 - Chlorek poliglinowy
24962000-5 - Chemikalia do uzdatniania wody
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny.2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.a) Sposób dokonywania oceny nastąpi wg wzoru: PUNKTACJA (dla poszczególnego zadania) = (Cn : Cb) x 100,gdzie: Cn – cena najniższa, Cb – cena badana,Zamawiający do oceny punktowej przyjmie cenę brutto.b) Za ofertę najkorzystniejszą uznaje się tę, która uzyska największą ilość punktów.c) Zamawiający zastosuje zaokrąglenie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku. (według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to druga cyfra po przecinku nie ulegnie zmianie).Pozostałe informacje znajdują się w Rozdziale XXI SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny.2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.a) Sposób dokonywania oceny nastąpi wg wzoru: PUNKTACJA (dla poszczególnego zadania) = (Cn : Cb) x 100,gdzie: Cn – cena najniższa, Cb – cena badana,Zamawiający do oceny punktowej przyjmie cenę brutto.b) Za ofertę najkorzystniejszą uznaje się tę, która uzyska największą ilość punktów.c) Zamawiający zastosuje zaokrąglenie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku. (według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to druga cyfra po przecinku nie ulegnie zmianie).Pozostałe informacje znajdują się w Rozdziale XXI SWZ4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa chemii basenowej dla Wrocławskiego Parku Wodnego S.A. z podziałem na zadania: zadanie nr 1 chemia basenowa, zadanie nr 2 produkty do uzdatniania wody basenowej, zwanych dalej Produktami.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SWZ. 3. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.4. Podana ilość Produktów wymienionych w załączniku nr 2 do SWZ jest wielkością szacunkową, jaką Zamawiający zamierza zrealizować w okresie obowiązywania Umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięć ilościowo-asortymentowych każdego asortymentu w ten sposób, że Zamawiający będzie uprawniony do zamawiania mniejszych lub większych ilości danego asortymentu w stosunku do ilości określonych w załączniku nr 2 do SWZ. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Formularzu Asortymentowo-Cenowym, który stanowi załącznik nr 11 do SWZ arkusz nr 1 dla zadania nr 1, załącznik nr 11 do SWZ arkusz nr 2 dla zadania nr 2, 6. Podana ilość Produktów wymienionych w załączniku nr 11 do SWZ arkusz nr 1 dla zadania nr 1, Załącznik nr 11 do SWZ arkusz nr 2 dla zadania nr 2 jest wielkością szacunkową, jaką Zamawiający zamierza zrealizować w okresie obowiązywania Umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji części dostaw w każdej z pozycji asortymentowych w ten sposób, że Zamawiający będzie uprawniony do zamawiania mniejszych lub większych ilości danego asortymentu w stosunku do ilości określonych w załączniku nr 11 do SWZ arkusz nr 1 dla zadania nr 1, załączniku nr 11 do SWZ arkusz nr 2 dla zadania nr 2, który stanowić będzie odpowiedni załącznik nr 1 do Umowy.7. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dla każdego produktu kartę charakterystyki produktu lub kartę produktu lub atest lub certyfikat.Pozostałe informacje znajdują się w SWZ Rozdział V
4.2.6.) Główny kod CPV: 24000000-4 - Produkty chemiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
24962000-5 - Chemikalia do uzdatniania wody
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny.2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.a) Sposób dokonywania oceny nastąpi wg wzoru: PUNKTACJA (dla poszczególnego zadania) = (Cn : Cb) x 100,gdzie: Cn – cena najniższa, Cb – cena badana,Zamawiający do oceny punktowej przyjmie cenę brutto.b) Za ofertę najkorzystniejszą uznaje się tę, która uzyska największą ilość punktów.c) Zamawiający zastosuje zaokrąglenie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku. (według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to druga cyfra po przecinku nie ulegnie zmianie).Pozostałe informacje znajdują się w Rozdziale XXI SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny.2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.a) Sposób dokonywania oceny nastąpi wg wzoru: PUNKTACJA (dla poszczególnego zadania) = (Cn : Cb) x 100,gdzie: Cn – cena najniższa, Cb – cena badana,Zamawiający do oceny punktowej przyjmie cenę brutto.b) Za ofertę najkorzystniejszą uznaje się tę, która uzyska największą ilość punktów.c) Zamawiający zastosuje zaokrąglenie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku. (według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to druga cyfra po przecinku nie ulegnie zmianie).Pozostałe informacje znajdują się w Rozdziale XXI SWZ4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4