Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Pułapki Thaysona oraz urządzenia bezobsługowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Produkcyjno Usługowo Handlowy Lasów Państwowych
1.3.) Oddział zamawiającego: ZPUH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511001691
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marii Zientary Malewskiej 51/53
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-307
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 5260137
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpuh@olsztyn.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpuh.olsztyn.lasy.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pułapki Thaysona oraz urządzenia bezobsługowe
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-edd03cf4-a7f7-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042341
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00022094/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Pułapki Thayson oraz urządzenia bezobsługowe
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/zpuh_olsztyn/zamowienia_publiczne3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/zpuh_olsztyn/zamowienia_publiczne
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: www.miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostępnego pod adresem: www.epuap.gov.pl oraz poczty elektronicznej.2. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:• Ewa Wojdyło – w sprawach formalno-prawnych nr tel. 89 5327 324 faks 89 52 68 817e-mail: ewa.wojdylo@olsztyn.lasy.gov.pl w dni robocze w godz.: 7:00 -14:00• Tomasz Skórkiewicz – w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia; tel. 89 53 27 304 lub 570 270 972 w dni robocze w godz.: 7:00 -14:003. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePU-AP).5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.7. Zamawiający przekazuje postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych, Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Dyrektor ZPUH Gabriel Niedzielski.2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. 3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. 4. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być do-puszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności.5. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.6. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP.7. Dane osobowe, pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publiczne-go, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.8. Niezależnie od postanowień pkt XXII.7. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzie-lenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne i konsultingowe, 10. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: HP.270.10.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Szczelinowa pułapka typu Theyson do odłowu owadów kornikowatych przy pomocy substancji wabiących w ilości 500 sztuk.Pułapka wykonana z czarnego lub brązowego tworzywa sztucznego niezawierającego sub-stancji szkodliwych ze stabilizatorem UV w kształcie prostopadłościanu. Odłowna powierzchnia ścian bocznych 0,25m2 ±10% w kształcie kwadratu (lub prostokąta przy różnicy boków do 20%).Grubość pułapki w najszerszym miejscu maks.15 cm.Odłowne ściany przód i tył z poziomymi szczelinami zakończone skosem ułatwiającym wpadanie owadów do wnętrza pułapki o łącznej długości min. 250 cm na każdej ścianie. U dołu na całej długości wsuwana szuflada z wymiennym lejkiem uniemożliwiającym ucieczkę odłowionych owadów.Ściany dla uniknięcia odkształceń połączone wzmocnieniami. Wewnątrz zaczep do zawieszenia substancji wabiącej.W dolnej części szuflady zabezpieczone otwory niezbędne do odpływu wody z opadów atmosferycznych. W części górnej i bocznej zaczepy umożliwiające zawieszenie pułapki od góry lub z boku.Waga kompletnej pułapki maks. 2 kg. Pakowane po 5 sztuk.Minimalna gwarancja – co najmniej 5 lat.2. Urządzenie do bezobsługowego odłowu owadów kornikowatych kompatybilne z pułapką z pkt. 1 w ilości 200 sztuk.Opis urządzenia:a) Urządzenie wykonane z tworzywa nie zawierającego substancji szkodliwych ze stabilizatorem UV;b) Wymiary dopasowane do wielkości pułapki z pkt. 1 z możliwością zamontowania urządzeń w dolnej części pułapki zamiast szuflady, z wykorzystaniem rynienki;c) ściany dla uniknięcia odkształceń połączone wzmocnieniami; d) Dolna część urządzenia zakończona zaczepem szynowym do zamocowania pojemnika chwytnego na owady.e) Pojemnik chwytny o pojemności użytkowej około 1l w kształcie prostopadłościanu z przezroczystego tworzywa ze skalą umożliwiającą podgląd ilości odłowionych owadów;f) Odpływ wody zabezpieczony siatką uniemożliwiającą ucieczkę odłowionych owadów;g) Płyn w ilości 1,0 l na odławiane owady do zalania pojemnika chwytnego zawierający m.in. konserwant, antyperspirant i detergent. Płyn nie może zawierać składników niebezpiecznych i jego użycie nie może stanowić zagrożenia dla środowiska przyrodniczego ani dla zdrowia osób obsługujących pułapki;Waga kompletnego urządzenia ok. 750 g. (bez płynu). Pakowane po 5 sztuk.Minimalna gwarancja – co najmniej 5 lat; płyn okres przydatności do użycia – co najmniej 8 miesięcy od dnia dostawy.