Odbiór organicznego środka poprawiającego właściwości gleby z Z/I Dylów A, Z/I Gotartów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbiór organicznego środka poprawiającego właściwości gleby z Z/I Dylów A, Z/I Gotartów i Z/I Julków / 2024
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBełchatów
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2024-09-06
  • Zamawiający"EKO-REGION" sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-29
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00476074
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór organicznego środka poprawiającego właściwości gleby z Z/I Dylów A, Z/I Gotartów i Z/I Julków / 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "EKO-REGION" sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590765381

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bawełniana 18

1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@eko-region.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-region.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór organicznego środka poprawiającego właściwości gleby z Z/I Dylów A, Z/I Gotartów i Z/I Julków / 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7292c4f-e729-4e9f-939c-92e2e079869a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00476074

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/eko-region

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/eko-region

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje szczegółowo opisane są w Rozdziale XIII i XIV SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje szczegółowo opisane w Rozdziale II SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest wykonanie przez Wykonawcę usługi odbioru organicznego środka poprawiającego właściwości gleby, zwanego dalej „SWER”, wytwarzanego na terenie Instalacji komunalnej Zamawiającego tj. Z/I Dylów A.
2. Środek ten jest środkiem organicznym o konsystencji ziemistej powstałym w wyniku przetwarzania odpadów biodegradowalnych zbieranych selektywnie. Został on dopuszczony do obrotu handlowego Decyzją nr:
1) Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi nr. G-742/18 z dn. 17.04.2018 r. na wprowadzenie do obrotu organicznego środka poprawiającego właściwości gleby – wytwarzany w Z/I Dylów A, gm. Pajęczno.
3. Środek przeznaczony jest do stosowania w uprawach polowych roślin rolniczych, do rekultywacji gruntów zdegradowanych w celu przywrócenia im wartości użytkowej oraz w uprawie warzyw, roślin sadowniczych, roślin ozdobnych i trawników oraz do przygotowania podłoża uprawowego przeznaczonego do uprawy roślin w pojemnikach i na użytkach zielonych. Szczególnie polecany jest do stosowania na glebach słabych, zdegradowanych, ciężkich i zwięzłych o złej strukturze i niskiej zawartości materii organicznej.
4. W ramach przedmiotu umowy zakłada się szacunkowe ilości środka do odbioru i zagospodarowania z podziałem na następujące zadania:
- zadanie nr 1: Z/I Dylów A - łączna ilość środka do odbioru w okresie obowiązywania umowy - 2 000 Mg.
5. Odbiór środka odbywał się będzie z terenu Z/I Dylów A, gm. Pajęczno.
6. Zakładana ilość określona w ust. 4 może ulec zmianie. W związku z tym Zamawiający, w toku realizacji umowy, zastrzega sobie prawo ograniczenia tej ilości o maksimum 70%. Zmniejszenie ilości środka w tym zakresie nie będzie rodziło żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, w szczególności o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowaną część umowy oraz o zapłatę odszkodowania w związku ze zmniejszeniem ilości szacunkowej. W niniejszej sytuacji nie wymaga się sporządzenia aneksu. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy minimum 30% szacunkowych ilości środka do odbioru w okresie trwania umowy. Rzeczywista ilość środka przewidziana do odbioru wynikała będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego.
7. Do wykonania usługi będącej przedmiotem zamówienia Wykonawca użyje środków transportu na swój koszt.
8. Załadunek „SWERU” leży po stronie Zamawiającego.
9. Wagi zainstalowane w Z/I zarządzanych przez Zamawiającego posiadają aktualne Świadectwo Legalizacji.
10. Odbiór przedmiotu niniejszej umowy odbywał się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 20:00. W przypadku zmiany godzin odbioru „SWER”, Strony uzgodnią to między sobą drogą elektroniczną lub telefoniczną bez konieczności wprowadzania zmian aneksem.
11. Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą prześle Wykonawcy planowane ilości środka do odbioru w każdy piątek poprzedzający planowany tydzień.
12. Po otrzymaniu informacji, o której mowa powyżej Wykonawca zobowiązuje się do przesyłania każdorazowo Zamawiającemu zgłoszenia (awizacji) w formie telefonicznej bądź elektronicznej z 48 godzinnym wyprzedzeniem do czasu realizacji odbioru.
13. Zgłoszenie winno zawierać datę transportu, nazwę Przewoźnika, numer rejestracyjny pojazdu, imię i nazwisko kierowcy.
14. Środek będący środkiem organicznym o konsystencji ziemistej powstałym w wyniku kompostowania odpadów biodegradowalnych zbieranych selektywnie. Został on dopuszczony do obrotu handlowego Decyzją nr G-742/18 wydaną przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi
z dnia 17.04.2018r., Decyzją nr G-874/19 wydaną przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 05.08.2019r. i Decyzją nr. G-1443/23 wydana przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dn. 29.08.2023r. na wprowadzenie do obrotu organicznego środka poprawiającego właściwości gleby.
15. Decyzje wraz z instrukcją stosowania i przechowywania „SWER” stanowią załączniki do umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 24400000-8 - Nawozy azotowe i związki azotu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24430000-7 - Nawozy zwierzęce lub roślinne

24440000-0 - Różne nawozy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) do 50% wartości zamówienia podstawowego dla każdego zadania, polegającego na powtórzeniu usług zawartych w przedmiotowym postępowaniu, tj. na wykonaniu przez Wykonawcę usługi odbioru organicznego środka poprawiającego właściwości gleby, zwanego dalej „SWER”, wytwarzanego na terenie Instalacji komunalnej Zamawiającego, tj. Z/I Dylów A, Z/I Gotartów, Z/I Julków.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne, tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty po przeprowadzeniu negocjacji. W przypadku nie przeprowadzania negocjacji Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
2. Kryteria oceny ofert dla wszystkich zadań:
Kryterium: Cena – 100 pkt

Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 100 punktów.

Pozostali otrzymają liczbę punktów według wzoru:

Liczba punktów = Najniższa cena ofertowa /Cena badanej oferty x 100

Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans punktów (maksymalna ilość uzyskanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
Komisja dokona obliczeń z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest wykonanie przez Wykonawcę usługi odbioru organicznego środka poprawiającego właściwości gleby, zwanego dalej „SWER”, wytwarzanego na terenie Instalacji komunalnej Zamawiającego tj. Z/I Gotartów.
2. Środek ten jest środkiem organicznym o konsystencji ziemistej powstałym w wyniku przetwarzania odpadów biodegradowalnych zbieranych selektywnie. Został on dopuszczony do obrotu handlowego Decyzją nr:
1) Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi nr. G-874/19 z dn. 05.08.2019r. na wprowadzenie do obrotu organicznego środka poprawiającego właściwości gleby – wytwarzany w Z/I Gotartów, gm. Kluczbork.
3. Środek przeznaczony jest do stosowania w uprawach polowych roślin rolniczych, do rekultywacji gruntów zdegradowanych w celu przywrócenia im wartości użytkowej oraz w uprawie warzyw, roślin sadowniczych, roślin ozdobnych i trawników oraz do przygotowania podłoża uprawowego przeznaczonego do uprawy roślin w pojemnikach i na użytkach zielonych. Szczególnie polecany jest do stosowania na glebach słabych, zdegradowanych, ciężkich i zwięzłych o złej strukturze i niskiej zawartości materii organicznej.
4. W ramach przedmiotu umowy zakłada się szacunkowe ilości środka do odbioru i zagospodarowania z podziałem na następujące zadania:
- zadanie nr 2: Z/I Gotartów - łączna ilość środka do odbioru w okresie obowiązywania umowy - 2 000 Mg.
5. Odbiór środka odbywał się będzie z terenu z terenu Z/I Gotartów, gm. Kluczbork.
6. Zakładana ilość określona w ust. 4 może ulec zmianie. W związku z tym Zamawiający, w toku realizacji umowy, zastrzega sobie prawo ograniczenia tej ilości o maksimum 70%. Zmniejszenie ilości środka w tym zakresie nie będzie rodziło żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, w szczególności o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowaną część umowy oraz o zapłatę odszkodowania w związku ze zmniejszeniem ilości szacunkowej. W niniejszej sytuacji nie wymaga się sporządzenia aneksu. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy minimum 30% szacunkowych ilości środka do odbioru w okresie trwania umowy. Rzeczywista ilość środka przewidziana do odbioru wynikała będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego.
7. Do wykonania usługi będącej przedmiotem zamówienia Wykonawca użyje środków transportu na swój koszt.
8. Załadunek „SWERU” leży po stronie Zamawiającego.
9. Wagi zainstalowane w Z/I zarządzanych przez Zamawiającego posiadają aktualne Świadectwo Legalizacji.
10. Odbiór przedmiotu niniejszej umowy odbywał się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 20:00. W przypadku zmiany godzin odbioru „SWER”, Strony uzgodnią to między sobą drogą elektroniczną lub telefoniczną bez konieczności wprowadzania zmian aneksem.
11. Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą prześle Wykonawcy planowane ilości środka do odbioru w każdy piątek poprzedzający planowany tydzień.
12. Po otrzymaniu informacji, o której mowa powyżej Wykonawca zobowiązuje się do przesyłania każdorazowo Zamawiającemu zgłoszenia (awizacji) w formie telefonicznej bądź elektronicznej z 48 godzinnym wyprzedzeniem do czasu realizacji odbioru.
13. Zgłoszenie winno zawierać datę transportu, nazwę Przewoźnika, numer rejestracyjny pojazdu, imię i nazwisko kierowcy.
14. Środek będący środkiem organicznym o konsystencji ziemistej powstałym w wyniku kompostowania odpadów biodegradowalnych zbieranych selektywnie. Został on dopuszczony do obrotu handlowego Decyzją nr G-742/18 wydaną przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi
z dnia 17.04.2018r., Decyzją nr G-874/19 wydaną przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 05.08.2019r. i Decyzją nr. G-1443/23 wydana przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dn. 29.08.2023r. na wprowadzenie do obrotu organicznego środka poprawiającego właściwości gleby.
15. Decyzje wraz z instrukcją stosowania i przechowywania „SWER” stanowią załączniki do umowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 24400000-8 - Nawozy azotowe i związki azotu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24430000-7 - Nawozy zwierzęce lub roślinne

24440000-0 - Różne nawozy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) do 50% wartości zamówienia podstawowego dla każdego zadania, polegającego na powtórzeniu usług zawartych w przedmiotowym postępowaniu, tj. na wykonaniu przez Wykonawcę usługi odbioru organicznego środka poprawiającego właściwości gleby, zwanego dalej „SWER”, wytwarzanego na terenie Instalacji komunalnej Zamawiającego, tj. Z/I Dylów A, Z/I Gotartów, Z/I Julków.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne, tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty po przeprowadzeniu negocjacji. W przypadku nie przeprowadzania negocjacji Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
2. Kryteria oceny ofert dla wszystkich zadań:
Kryterium: Cena – 100 pkt

Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 100 punktów.

Pozostali otrzymają liczbę punktów według wzoru:

Liczba punktów = Najniższa cena ofertowa /Cena badanej oferty x 100

Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans punktów (maksymalna ilość uzyskanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
Komisja dokona obliczeń z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest wykonanie przez Wykonawcę usługi odbioru organicznego środka poprawiającego właściwości gleby, zwanego dalej „SWER”, wytwarzanego na terenie Instalacji komunalnej Zamawiającego tj. Z/I Julków.
2. Środek ten jest środkiem organicznym o konsystencji ziemistej powstałym w wyniku przetwarzania odpadów biodegradowalnych zbieranych selektywnie. Został on dopuszczony do obrotu handlowego Decyzjami nr:
1) Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi nr. G-1443/23 z dn. 29.08.2023r. na wprowadzenie do obrotu organicznego środka poprawiającego właściwości gleby – wytwarzany w Z/I Julków, gm. Skierniewice.
3. Środek przeznaczony jest do stosowania w uprawach polowych roślin rolniczych, do rekultywacji gruntów zdegradowanych w celu przywrócenia im wartości użytkowej oraz w uprawie warzyw, roślin sadowniczych, roślin ozdobnych i trawników oraz do przygotowania podłoża uprawowego przeznaczonego do uprawy roślin w pojemnikach i na użytkach zielonych. Szczególnie polecany jest do stosowania na glebach słabych, zdegradowanych, ciężkich i zwięzłych o złej strukturze i niskiej zawartości materii organicznej.
4. W ramach przedmiotu umowy zakłada się szacunkowe ilości środka do odbioru i zagospodarowania z podziałem na następujące zadania:
- zadanie nr 3: Z/I Julków - łączna ilość środka do odbioru w okresie obowiązywania umowy - 1 500 Mg.
5. Odbiór środka odbywał się będzie z terenu z terenu Z/I Julków.
6. Zakładana ilość określona w ust. 4 może ulec zmianie. W związku z tym Zamawiający, w toku realizacji umowy, zastrzega sobie prawo ograniczenia tej ilości o maksimum 70%. Zmniejszenie ilości środka w tym zakresie nie będzie rodziło żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, w szczególności o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowaną część umowy oraz o zapłatę odszkodowania w związku ze zmniejszeniem ilości szacunkowej. W niniejszej sytuacji nie wymaga się sporządzenia aneksu. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy minimum 30% szacunkowych ilości środka do odbioru w okresie trwania umowy. Rzeczywista ilość środka przewidziana do odbioru wynikała będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego.
7. Do wykonania usługi będącej przedmiotem zamówienia Wykonawca użyje środków transportu na swój koszt.
8. Załadunek „SWERU” leży po stronie Zamawiającego.
9. Wagi zainstalowane w Z/I zarządzanych przez Zamawiającego posiadają aktualne Świadectwo Legalizacji.
10. Odbiór przedmiotu niniejszej umowy odbywał się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 20:00. W przypadku zmiany godzin odbioru „SWER”, Strony uzgodnią to między sobą drogą elektroniczną lub telefoniczną bez konieczności wprowadzania zmian aneksem.
11. Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą prześle Wykonawcy planowane ilości środka do odbioru w każdy piątek poprzedzający planowany tydzień.
12. Po otrzymaniu informacji, o której mowa powyżej Wykonawca zobowiązuje się do przesyłania każdorazowo Zamawiającemu zgłoszenia (awizacji) w formie telefonicznej bądź elektronicznej z 48 godzinnym wyprzedzeniem do czasu realizacji odbioru.
13. Zgłoszenie winno zawierać datę transportu, nazwę Przewoźnika, numer rejestracyjny pojazdu, imię i nazwisko kierowcy.
14. Środek będący środkiem organicznym o konsystencji ziemistej powstałym w wyniku kompostowania odpadów biodegradowalnych zbieranych selektywnie. Został on dopuszczony do obrotu handlowego Decyzją nr G-742/18 wydaną przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi
z dnia 17.04.2018r., Decyzją nr G-874/19 wydaną przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 05.08.2019r. i Decyzją nr. G-1443/23 wydana przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dn. 29.08.2023r. na wprowadzenie do obrotu organicznego środka poprawiającego właściwości gleby.
15. Decyzje wraz z instrukcją stosowania i przechowywania „SWER” stanowią załączniki do umowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 24400000-8 - Nawozy azotowe i związki azotu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24430000-7 - Nawozy zwierzęce lub roślinne

24440000-0 - Różne nawozy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) do 50% wartości zamówienia podstawowego dla każdego zadania, polegającego na powtórzeniu usług zawartych w przedmiotowym postępowaniu, tj. na wykonaniu przez Wykonawcę usługi odbioru organicznego środka poprawiającego właściwości gleby, zwanego dalej „SWER”, wytwarzanego na terenie Instalacji komunalnej Zamawiającego, tj. Z/I Dylów A, Z/I Gotartów, Z/I Julków.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegały oferty ważne, tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty po przeprowadzeniu negocjacji. W przypadku nie przeprowadzania negocjacji Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
2. Kryteria oceny ofert dla wszystkich zadań:
Kryterium: Cena – 100 pkt

Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 100 punktów.

Pozostali otrzymają liczbę punktów według wzoru:

Liczba punktów = Najniższa cena ofertowa /Cena badanej oferty x 100

Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans punktów (maksymalna ilość uzyskanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
Komisja dokona obliczeń z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych szczegółowo opisano w Rozdziale X SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych szczegółowo opisano w Rozdziale X SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Treść umowy i przesłanki jej zmiany zostały zawarte w projekcie umowy, który stanowią załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma zakupowa: https://platforma zakupowa.pl/pn/eko-region

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-06 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-05

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

I. Zamawiający nie ogranicza liczby Wykonawców, których zaprosi do negocjacji ofert w zakresie kryteriów oceny ofert, o jakim stanowi art. 288 ust. 1 Pzp.
II. PODSTAWY WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA:
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych:
a) w art. 108 ust. 1 Pzp;
b) w art. 109 ust. 1 pkt. 4 Pzp, tj.:
w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
c) w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o której mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię blachę w arkuszach, s235, grubość 3mm - Sieradz
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania17-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Kupię blachę w arkuszach, s235, grubość 3mm. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI