IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium: kwota: 2 600,00 zł słownie: dwa tysiące sześćset złotych i 00/100 Wadiumnależy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Pozostałe informacje dotyczące wadium zostały zawarte w Rozdziale V SIWZ.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2) Strony dopuszczają możliwość zmian w umowie na warunkach określonych w art. 144 ust. 1 uPzp oraz w przypadku gdy Wykonawcę, któremuZamawiający udzielił zamówienia ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lubnabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodząwobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy. Wprowadzenie powyższych zmian wymagapodpisania aneksu za zgodą obydwu Stron. 3) Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w następujących przypadkach: a) Zmiany i uzupełnienianiżej wymienione do umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w postaci Aneksu: 1. zmianastron umowy na zasadach określonych w kodeksie Cywilnym; 2. zmiana cen jednostkowych brutto na niższe niż zaoferowane; 3. zmiana urzędowastawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian (obowiązuje od dnia wejścia w życieodpowiednich przepisów o zmianie stawki podatku VAT); 4. dopuszcza się przedłużenie terminu obowiązywania umowy w przypadkuniewykorzystania środków finansowych określonych w umowie; 5. konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności obiektywnych,których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnych od woli stron, w szczególności zmiana terminu wykonania umowy; 6.zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawyz dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (zgodnie z art.142 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych); 7. zmianazasad podleganiu ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne(zgodnie z art.142 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych); 8. zmiana zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planówkapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych; b) Zmiany nie wymagające Aneksu ajedynie pisemnego powiadomienia: 1. zmiana osób, o których mowa w umowie – odpowiedzialnych za realizację umowy po stronie Zamawiającegoi Wykonawcy. 4) Zmiany dopuszczone w pkt. 3) lit. a pkt. 3, 6, 7 oraz 8 są możliwe jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonaniazamówienia przez Wykonawcę. W przypadku konieczności zmian umowy w zakresie, o którym mowa pkt. 3) litera a pkt 6, 7 i 8 powyżej ustala się,że zmiany te mogą zostać dokonane jedynie na pisemny i uzasadniony wniosek Wykonawcy, który powinien wykazać wpływ zmian na wysokośćwynagrodzenia. Do wniosku Wykonawca powinien załączyć szczegółową analizę wpływu zdarzeń, o których mowa w pkt. 3 litera a pkt 6, 7 i 8powyżej, na proponowane przez Wykonawcę zmiany wynagrodzenia i dowody na ich potwierdzenie. 5) Aneks, o którym mowa w pkt. 3) lit. a.powyżej, wejdzie w życie nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie zmian wyżej wymienionych przepisów. 6) W przypadku zmiany, o której mowaw pkt. 3) lit. a pkt 3 powyżej, wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy (tj. wartość wynagrodzenia bez podatku od towarów i usług) pozostanieniezmieniona, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona z uwzględnieniem stawki podatku od towarów i usług,wynikającej ze zmienionych przepisów. 7) W przypadku zmiany, o której mowa w pkt. 3) lit. a pkt 6 powyżej, wynagrodzenie Wykonawcy możezostać podwyższone o wartość, o jaką wzrosną koszty Wykonawcy związane z realizacją umowy wynikające z podwyższenia wynagrodzeńposzczególnych pracowników biorących udział w realizacji pozostałej do wykonania, w momencie wejścia w życie zmiany, części zamówienia, dowysokości wynagrodzenia minimalnego obowiązującej po zmianie przepisów lub jej odpowiedniej części, w przypadku osób zatrudnionych wwymiarze niższym niż pełen etat. 8) W przypadku zmiany, o której mowa w pkt. 3) lit. a pkt 7 i 8 powyżej, wynagrodzenie Wykonawcy może zostaćpodwyższone o wartość, o jaką wzrosną koszty Wykonawcy związane z realizacją umowy wynikające ze wzrostu kosztów Wykonawcy,wynikających z konieczności odprowadzenia dodatkowych składek od wynagrodzeń osób zatrudnionych na umowę o pracę, a biorących udział wrealizacji pozostałej do wykonania, w momencie wejścia w życie zmiany, części zamówienia przy założeniu braku zmiany wynagrodzenia netto tychosób. 9) W przypadkach, o których mowa w pkt. 3) lit. a, pkt 6, 7 i 8 powyżej, przed zawarciem aneksu, o którym mowa powyżej, Wykonawcapowinien udowodnić Zamawiającemu, przedstawiając stosowne dokumenty, wysokość kosztów wynikających z wprowadzenia zmian przepisówprawa, o których mowa w pkt.3) lit. a pkt 6, 7 i 8 powyżej. 10) Aneks, o którym mowa w pkt. 3) lit. a. pkt 3 powyżej, może zostać zawarty przezZamawiającego i Wykonawcę w terminie do 30 dni od daty wejścia w życie przepisów dotyczących zmiany stawki podatku od towarów i usług, a wprzypadku zmiany przepisów prawa, o których mowa w pkt. 3) lit. a pkt 6, 7 i 8 powyżej w terminie do 30 dni od złożenia Zamawiającemu przezWykonawcę dokumentów potwierdzających wysokość dodatkowych kosztów wynikających z wprowadzenia wyżej wymienionych zmian przepisówprawa.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-11-20, godzina:
09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Informacja dotycząca ochrony danych osobowych Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy,że: 1) Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul.Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy wWarszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153,jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Szpital Dziecięcy im. prof. dr med. Jana Bogdanowicza, Samodzielny Publiczny Zakład OpiekiZdrowotnej prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://nieklanska.ezamawiajacy.pl (dotyczy ofertzłożonych w formie elektronicznej) 2) administratorem Państwa danych osobowych jest Szpital Dziecięcy im. prof. dr med. Jana Bogdanowicza,Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, adres: ul. Niekłańska 4/24, 03-924 Warszawa, 3) administrator wyznaczył Inspektora OchronyDanych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej:szpital@nieklanska.pl; 4) administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym zprowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 5) dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, napodstawie przepisów prawa, a także podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np.kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych).Odbiorcami danych będą także osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Pzp); 6) administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych dopaństwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej; 7) mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że: 1) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres wskazany w ustawie Pzp albow przypadku zamówień realizowanych w ramach projektów (np. współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej) przez okres wskazany wwytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków; 2) przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lubograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego; 3) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakżeniezbędne do realizacji ww. celu. Konsekwencje niepodania danych określa ustawa Pzp; 4) administrator nie podejmuje decyzji w sposóbzautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.