Dostawy gazów medycznych i sprężonych wraz z dzierżawą butli

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawy gazów medycznych i sprężonych wraz z dzierżawą butli
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGrudziądz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-05-10
  • ZamawiającyRegionalny Szpital Specjalistyczny im. dr. Władysława Biegańskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-29
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00141375
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy gazów medycznych i sprężonych wraz z dzierżawą butli

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr. Władysława Biegańskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870298738

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: dr. Ludwika Rydygiera 15/17

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bieganski.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.bieganski.org

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy gazów medycznych i sprężonych wraz z dzierżawą butli

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fd6614c-c7a3-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00141375

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00334613/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.18 Dostawy gazów medycznych i osprzętu wraz z dzierżawą zbiorników, butli oraz osprzętu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://przetargi.bieganski.org (zakładka: Platforma Zakupowa) lub bezpośredniohttps://platformazakupowa.pl/pn/bieganski

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/bieganski

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zdefiniowanych w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną
(Dz. U. z 2020 r. poz. 344 ze zm.).
Środkiem komunikacji elektronicznej, przy użyciu którego Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami jest Platforma dostępna pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/bieganski
Zamawiający nie przewiduje innej formy komunikacji niż środki komunikacji elektronicznej.
Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust 1 ustawy p,.z.p., w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy p.z.p., przedmiotowe środki dowodowe, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) sporządza się w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Szczegółowe instrukcje dla Wykonawców dotyczące: obsługi platformy w zakresie logowania, zadawania pytań do postępowania; złożenia, wycofania, zmiany oferty oraz wysyłania korespondencji w prowadzonym postępowaniu oraz wymagań sprzętowych dostępne są na Platformie przetargowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
 stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
 komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
 zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
 włączona obsługa JavaScript,
 zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
 Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
 Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
 akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
 zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
W przypadku pytań technicznych związanych z działaniem - obsługą systemu platformy zakupowej po stronie Wykonawców, zaleca się bezpośredni kontakt z:
Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl
pod numerem telefonu: 22/ 1010202 oraz pod adresem e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Regionalny Szpital Specjalistyczny im. Dr. Władysława Biegańskiego w Grudziądzu, Grudziądz (86-300), ul. Dr. Ludwika Rydygiera 15/17, wpisanym do Rejestru Stowarzyszeń, Innych Organizacji Społecznych i Zawodowych, Fundacji oraz Samodzielnych Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej pod numerem KRS 0000002976, dla którego akta rejestrowe przechowywane są w Sądzie Rejonowym w Toruniu VII Wydziale Gospodarczym Krajowego Rejestru Sądowego, NIP 8762008352,REGON 870298738, zwany dalej „Administratorem” lub „Szpitalem”.
2. Z Administratorem można się kontaktować drogą pisemną na ww. adres, przez elektroniczną skrzynkę podawczą dostępną na stronie: https://bieganski.org/pl/kontakt, mailowo na adres: sekretariat.dyrekcja@bieganski.org lub telefonicznie pod nr: +48 56 641 4444. W trosce o bezpieczeństwo przetwarzanych danych osobowych Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się drogą elektroniczną pod adresem e-mail: iod@bieganski.net.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:
 art. 6 ust. 1 lit c RODO w związku z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 t.j.), dalej „Pzp”, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U.2020, poz. 2415),
 art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia z wybranym wykonawcą umowy w sprawie zamówienia publicznego i wykonania tej umowy.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74 Pzp oraz organy publiczne lub inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa lub podmioty świadczące usługi techniczne, informatyczne oraz doradcze, w tym usługi prawne i konsultingowe, firmy archiwizujące dokumenty, operator pocztowy.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 oraz ust. 4 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego;
6. Podanie danych jest niezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem określonym w przepisach Pzp i przepisach wykonawczych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): c.d.
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10. Zgodnie z art. 75 Pzp w przypadku korzystania przez osobę z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO zamawiający może żądać od osoby, występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 19 ust. 2 Pzp skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o których mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. Zgodnie
z art. 19 ust. 3 Pzp wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Z/22/PN/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 - Dostawy gazów medycznych wraz z dzierżawą butli
zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w treści Formularza cenowego stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ

W zakresie zadania nr 1 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić super serwis butli będących własnością Zamawiającego, przez który strony rozumieją bieżącą obsługę butli należących do Zamawiającego przy ich napełnianiu oraz poddawać butle własne Zamawiającego legalizacji przez UDT w przypadkach upłynięcia terminu ważności dopuszczenia butli do eksploatacji. Czynności powyższe Wykonawca będzie wykonywał w zależności od potrzeb Zamawiającego, bez dodatkowych powiadomień ze strony Zamawiającego (powyższe nie dotyczy niestandardowych butli podlegających legalizacji, nie będących
w ciągłym obrocie, w przypadku których Zamawiający każdorazowo powiadomi Wykonawcę o potrzebie oraz ilości butli, których serwis i legalizację należy przeprowadzić telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną).

4.2.6.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert ważnych przy zastosowaniu kryterium:
 cena oferty – 60 %
 termin płatności – 20%
 termin dostaw zapotrzebowanych w trybie awaryjnym – 20%

Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert ważnych przy zastosowaniu kryterium:
1) Cena oferty (Cn) 60%:

C of.n.
Cn = ----------------------- x Wok x 100 pkt
Cof.b.
gdzie:
Cn – liczba punktów za kryterium cena
Cof.n. – cena oferty najniższej
Cof.b. – cena oferty badanej
Wok – waga ocenianego kryterium w procentach to 60%

Wykonawca w ramach tego kryterium będzie mógł otrzymać maksymalnie
60 punktów.

2) Termin płatności (Tp) 20%:



Lp of.b.
Tp = ----------------------- x Wok x 100 pkt
20 pkt
gdzie:
Tp – liczba punktów za kryterium termin płatności
Lpof.b. – liczba punktów badanej oferty wynikająca z Formularza Ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ
Wok – waga ocenianego kryterium w procentach to 20%

Liczba punktów badanej oferty:
a) Wykonawca, który zaoferuje termin płatności 30 dni - otrzymuje 0 pkt
b) Wykonawca, który zaoferuje termin płatności 60 dni - otrzymuje 20 pkt

Wykonawca może maksymalnie otrzymać 20 pkt za przedmiotowe kryterium.

Wykonawca winien w treści Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SWZ) wpisać deklarowany termin płatności.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże terminu płatności Zamawiający uzna, iż Wykonawca deklaruje minimalny termin płatności tj. 30 dni wobec czego Wykonawca otrzyma
w przedmiotowym kryterium 0 pkt.
Podanie innego terminu płatności spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) ustawy p.z.p.

3) Termin dostaw zapotrzebowanych w trybie awaryjnym (Td) 20%:

Lp of.b.
Td = ----------------------- x Wok x 100 pkt
20 pkt
gdzie:
Td – liczba punktów za kryterium termin dostaw zapotrzebowanych w trybie awaryjnym
Lpof.b. – liczba punktów badanej oferty wynikająca z Formularza Ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ
Wok – waga ocenianego kryterium w procentach to 20%

Liczba punktów badanej oferty:
a) Wykonawca, który zaoferuje termin dostaw zapotrzebowanych w trybie awaryjnym do 12 godzin od złożenia przez Zamawiającego zamówienia- otrzymuje 20 pkt
b) Wykonawca, który zaoferuje termin dostaw zapotrzebowanych w trybie awaryjnym do 24 godzin od złożenia przez Zamawiającego zamówienia - otrzymuje 0 pkt

Wykonawca może maksymalnie otrzymać 20 pkt za przedmiotowe kryterium.

Wykonawca winien w treści Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SWZ) wpisać deklarowany termin dostaw zapotrzebowanych w trybie awaryjnym.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże terminu dostaw zapotrzebowanych w trybie awaryjnym Zamawiający uzna, iż Wykonawca deklaruje maksymalny termin wobec czego Wykonawca otrzyma w przedmiotowym kryterium 0 pkt.
Podanie dłuższego terminu dostaw zapotrzebowanych w trybie awaryjnym spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) ustawy p.z.p.

2. Wykonawca uzyska łącznie liczbę punktów (Pn – łączna liczba punktowa) za kryterium ceny, termin płatności, terminu dostaw zapotrzebowanych w trybie awaryjnym, według wzoru:

Pn = Cn + Tp + Td

Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do jednego miejsca po przecinku (z zaokrąglaniem punktów z drugiego miejsca wyniku działania matematycznego). Natomiast w przypadku, gdy niemożliwe jest ocenienie z zastosowaniem zaokrąglenia do jednego miejsca po przecinku, zamawiający przyzna punktację z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku (z zaokrąglaniem punktów z trzeciego miejsca wyniku działania matematycznego).
Oferta, która spełni wszystkie warunki i wymagania oraz uzyska najwyższą liczbę punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostaw zapotrzebowanych w trybie awaryjnym

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 - Dostawy gazu sprężonego wraz z dzierżawą butli
zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w treści Formularza cenowego stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert ważnych przy zastosowaniu kryterium:
 cena oferty – 60 %
 termin płatności – 20%
 termin dostaw zapotrzebowanych w trybie awaryjnym – 20%

Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert ważnych przy zastosowaniu kryterium:
1) Cena oferty (Cn) 60%:

C of.n.
Cn = ----------------------- x Wok x 100 pkt
Cof.b.
gdzie:
Cn – liczba punktów za kryterium cena
Cof.n. – cena oferty najniższej
Cof.b. – cena oferty badanej
Wok – waga ocenianego kryterium w procentach to 60%

Wykonawca w ramach tego kryterium będzie mógł otrzymać maksymalnie
60 punktów.

2) Termin płatności (Tp) 20%:



Lp of.b.
Tp = ----------------------- x Wok x 100 pkt
20 pkt
gdzie:
Tp – liczba punktów za kryterium termin płatności
Lpof.b. – liczba punktów badanej oferty wynikająca z Formularza Ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ
Wok – waga ocenianego kryterium w procentach to 20%

Liczba punktów badanej oferty:
a) Wykonawca, który zaoferuje termin płatności 30 dni - otrzymuje 0 pkt
b) Wykonawca, który zaoferuje termin płatności 60 dni - otrzymuje 20 pkt

Wykonawca może maksymalnie otrzymać 20 pkt za przedmiotowe kryterium.

Wykonawca winien w treści Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SWZ) wpisać deklarowany termin płatności.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże terminu płatności Zamawiający uzna, iż Wykonawca deklaruje minimalny termin płatności tj. 30 dni wobec czego Wykonawca otrzyma
w przedmiotowym kryterium 0 pkt.
Podanie innego terminu płatności spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) ustawy p.z.p.

3) Termin dostaw zapotrzebowanych w trybie awaryjnym (Td) 20%:

Lp of.b.
Td = ----------------------- x Wok x 100 pkt
20 pkt
gdzie:
Td – liczba punktów za kryterium termin dostaw zapotrzebowanych w trybie awaryjnym
Lpof.b. – liczba punktów badanej oferty wynikająca z Formularza Ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ
Wok – waga ocenianego kryterium w procentach to 20%

Liczba punktów badanej oferty:
a) Wykonawca, który zaoferuje termin dostaw zapotrzebowanych w trybie awaryjnym do 12 godzin od złożenia przez Zamawiającego zamówienia- otrzymuje 20 pkt
b) Wykonawca, który zaoferuje termin dostaw zapotrzebowanych w trybie awaryjnym do 24 godzin od złożenia przez Zamawiającego zamówienia - otrzymuje 0 pkt

Wykonawca może maksymalnie otrzymać 20 pkt za przedmiotowe kryterium.

Wykonawca winien w treści Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SWZ) wpisać deklarowany termin dostaw zapotrzebowanych w trybie awaryjnym.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże terminu dostaw zapotrzebowanych w trybie awaryjnym Zamawiający uzna, iż Wykonawca deklaruje maksymalny termin wobec czego Wykonawca otrzyma w przedmiotowym kryterium 0 pkt.
Podanie dłuższego terminu dostaw zapotrzebowanych w trybie awaryjnym spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) ustawy p.z.p.

2. Wykonawca uzyska łącznie liczbę punktów (Pn – łączna liczba punktowa) za kryterium ceny, termin płatności, terminu dostaw zapotrzebowanych w trybie awaryjnym, według wzoru:

Pn = Cn + Tp + Td

Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do jednego miejsca po przecinku (z zaokrąglaniem punktów z drugiego miejsca wyniku działania matematycznego). Natomiast w przypadku, gdy niemożliwe jest ocenienie z zastosowaniem zaokrąglenia do jednego miejsca po przecinku, zamawiający przyzna punktację z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku (z zaokrąglaniem punktów z trzeciego miejsca wyniku działania matematycznego).
Oferta, która spełni wszystkie warunki i wymagania oraz uzyska najwyższą liczbę punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostaw zapotrzebowanych w trybie awaryjnym

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3 - Dostawy gazu sprężonego wraz z dzierżawą butli

zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w treści Formularza cenowego stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert ważnych przy zastosowaniu kryterium:
 cena oferty – 60 %
 termin płatności – 20%
 termin dostaw zapotrzebowanych w trybie awaryjnym – 20%

Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert ważnych przy zastosowaniu kryterium:
1) Cena oferty (Cn) 60%:

C of.n.
Cn = ----------------------- x Wok x 100 pkt
Cof.b.
gdzie:
Cn – liczba punktów za kryterium cena
Cof.n. – cena oferty najniższej
Cof.b. – cena oferty badanej
Wok – waga ocenianego kryterium w procentach to 60%

Wykonawca w ramach tego kryterium będzie mógł otrzymać maksymalnie
60 punktów.

2) Termin płatności (Tp) 20%:



Lp of.b.
Tp = ----------------------- x Wok x 100 pkt
20 pkt
gdzie:
Tp – liczba punktów za kryterium termin płatności
Lpof.b. – liczba punktów badanej oferty wynikająca z Formularza Ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ
Wok – waga ocenianego kryterium w procentach to 20%

Liczba punktów badanej oferty:
a) Wykonawca, który zaoferuje termin płatności 30 dni - otrzymuje 0 pkt
b) Wykonawca, który zaoferuje termin płatności 60 dni - otrzymuje 20 pkt

Wykonawca może maksymalnie otrzymać 20 pkt za przedmiotowe kryterium.

Wykonawca winien w treści Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SWZ) wpisać deklarowany termin płatności.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże terminu płatności Zamawiający uzna, iż Wykonawca deklaruje minimalny termin płatności tj. 30 dni wobec czego Wykonawca otrzyma
w przedmiotowym kryterium 0 pkt.
Podanie innego terminu płatności spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) ustawy p.z.p.

3) Termin dostaw zapotrzebowanych w trybie awaryjnym (Td) 20%:

Lp of.b.
Td = ----------------------- x Wok x 100 pkt
20 pkt
gdzie:
Td – liczba punktów za kryterium termin dostaw zapotrzebowanych w trybie awaryjnym
Lpof.b. – liczba punktów badanej oferty wynikająca z Formularza Ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ
Wok – waga ocenianego kryterium w procentach to 20%

Liczba punktów badanej oferty:
a) Wykonawca, który zaoferuje termin dostaw zapotrzebowanych w trybie awaryjnym do 12 godzin od złożenia przez Zamawiającego zamówienia- otrzymuje 20 pkt
b) Wykonawca, który zaoferuje termin dostaw zapotrzebowanych w trybie awaryjnym do 24 godzin od złożenia przez Zamawiającego zamówienia - otrzymuje 0 pkt

Wykonawca może maksymalnie otrzymać 20 pkt za przedmiotowe kryterium.

Wykonawca winien w treści Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SWZ) wpisać deklarowany termin dostaw zapotrzebowanych w trybie awaryjnym.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże terminu dostaw zapotrzebowanych w trybie awaryjnym Zamawiający uzna, iż Wykonawca deklaruje maksymalny termin wobec czego Wykonawca otrzyma w przedmiotowym kryterium 0 pkt.
Podanie dłuższego terminu dostaw zapotrzebowanych w trybie awaryjnym spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) ustawy p.z.p.

2. Wykonawca uzyska łącznie liczbę punktów (Pn – łączna liczba punktowa) za kryterium ceny, termin płatności, terminu dostaw zapotrzebowanych w trybie awaryjnym, według wzoru:

Pn = Cn + Tp + Td

Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do jednego miejsca po przecinku (z zaokrąglaniem punktów z drugiego miejsca wyniku działania matematycznego). Natomiast w przypadku, gdy niemożliwe jest ocenienie z zastosowaniem zaokrąglenia do jednego miejsca po przecinku, zamawiający przyzna punktację z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku (z zaokrąglaniem punktów z trzeciego miejsca wyniku działania matematycznego).
Oferta, która spełni wszystkie warunki i wymagania oraz uzyska najwyższą liczbę punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostaw zapotrzebowanych w trybie awaryjnym

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4 - Dostawy gazów specjalnych sprężonych wraz z dzierżawą butli
zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w treści Formularza cenowego stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert ważnych przy zastosowaniu kryterium:
 cena oferty – 60 %
 termin płatności – 20%
 termin dostaw zapotrzebowanych w trybie awaryjnym – 20%

Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert ważnych przy zastosowaniu kryterium:
1) Cena oferty (Cn) 60%:

C of.n.
Cn = ----------------------- x Wok x 100 pkt
Cof.b.
gdzie:
Cn – liczba punktów za kryterium cena
Cof.n. – cena oferty najniższej
Cof.b. – cena oferty badanej
Wok – waga ocenianego kryterium w procentach to 60%

Wykonawca w ramach tego kryterium będzie mógł otrzymać maksymalnie
60 punktów.

2) Termin płatności (Tp) 20%:



Lp of.b.
Tp = ----------------------- x Wok x 100 pkt
20 pkt
gdzie:
Tp – liczba punktów za kryterium termin płatności
Lpof.b. – liczba punktów badanej oferty wynikająca z Formularza Ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ
Wok – waga ocenianego kryterium w procentach to 20%

Liczba punktów badanej oferty:
a) Wykonawca, który zaoferuje termin płatności 30 dni - otrzymuje 0 pkt
b) Wykonawca, który zaoferuje termin płatności 60 dni - otrzymuje 20 pkt

Wykonawca może maksymalnie otrzymać 20 pkt za przedmiotowe kryterium.

Wykonawca winien w treści Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SWZ) wpisać deklarowany termin płatności.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże terminu płatności Zamawiający uzna, iż Wykonawca deklaruje minimalny termin płatności tj. 30 dni wobec czego Wykonawca otrzyma
w przedmiotowym kryterium 0 pkt.
Podanie innego terminu płatności spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) ustawy p.z.p.

3) Termin dostaw zapotrzebowanych w trybie awaryjnym (Td) 20%:

Lp of.b.
Td = ----------------------- x Wok x 100 pkt
20 pkt
gdzie:
Td – liczba punktów za kryterium termin dostaw zapotrzebowanych w trybie awaryjnym
Lpof.b. – liczba punktów badanej oferty wynikająca z Formularza Ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ
Wok – waga ocenianego kryterium w procentach to 20%

Liczba punktów badanej oferty:
a) Wykonawca, który zaoferuje termin dostaw zapotrzebowanych w trybie awaryjnym do 12 godzin od złożenia przez Zamawiającego zamówienia- otrzymuje 20 pkt
b) Wykonawca, który zaoferuje termin dostaw zapotrzebowanych w trybie awaryjnym do 24 godzin od złożenia przez Zamawiającego zamówienia - otrzymuje 0 pkt

Wykonawca może maksymalnie otrzymać 20 pkt za przedmiotowe kryterium.

Wykonawca winien w treści Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SWZ) wpisać deklarowany termin dostaw zapotrzebowanych w trybie awaryjnym.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże terminu dostaw zapotrzebowanych w trybie awaryjnym Zamawiający uzna, iż Wykonawca deklaruje maksymalny termin wobec czego Wykonawca otrzyma w przedmiotowym kryterium 0 pkt.
Podanie dłuższego terminu dostaw zapotrzebowanych w trybie awaryjnym spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) ustawy p.z.p.

2. Wykonawca uzyska łącznie liczbę punktów (Pn – łączna liczba punktowa) za kryterium ceny, termin płatności, terminu dostaw zapotrzebowanych w trybie awaryjnym, według wzoru:

Pn = Cn + Tp + Td

Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do jednego miejsca po przecinku (z zaokrąglaniem punktów z drugiego miejsca wyniku działania matematycznego). Natomiast w przypadku, gdy niemożliwe jest ocenienie z zastosowaniem zaokrąglenia do jednego miejsca po przecinku, zamawiający przyzna punktację z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku (z zaokrąglaniem punktów z trzeciego miejsca wyniku działania matematycznego).
Oferta, która spełni wszystkie warunki i wymagania oraz uzyska najwyższą liczbę punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostaw zapotrzebowanych w trybie awaryjnym

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, określone w art. 112 ust. 2 ustawy p.z.p. dotyczące:
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Powyższy warunek Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: zezwolenie (koncesję) na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w zakresie obrotu gazami medycznymi – dotyczy zadania nr 1 (tlen i podtlenek azotu).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: -oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
Wykonawca może złożyć ww. oświadczenie na wzorze stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
-odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
A. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w Rozdziale X ust. 2 pkt 3 SWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu
z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
B. Dokument, o którym mowa w pkt A powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
1) zezwolenie (koncesja) na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w zakresie obrotu gazami medycznymi – dotyczy zadania nr 1 (tlen i podtlenek azotu).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

-przedmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, które należy złożyć wraz z ofertą:
1) aktualne dokumenty stwierdzające dopuszczenie oferowanego przedmiotu zamówienia do obrotu i do używania w Polsce zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2021 r., poz. 1565 ze zm.) – dotyczy zadania nr 1 (dwutlenek węgla medyczny stosowany do laparoskopii);
2) aktualne dokumenty stwierdzające dopuszczenie oferowanego przedmiotu zamówienia do obrotu i do używania w oparciu o dokumenty wydane przez Ministra Zdrowia, zgodnie
z zapisami Ustawy – Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. z 2021 r., poz. 1977 ze zm.) – dotyczy zadania nr 1(tlen i podtlenek azotu);
3) aktualny certyfikat lub inny dokument potwierdzający skład i parametry mieszaniny gazów oraz azotu – dotyczy zadania nr 4.

Przedmiotowy środek dowodowy sporządzony w języku obcym przekazuje się wraz
z tłumaczeniem na język polski, z uwagi na fakt, że środek ten i tłumaczenia stanowią nierozerwalną całość.

Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe okażą się niekompletne (dotyczy Rozdział X ust. 1 pkt e) ppkt 1) i 2)) Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

-przedmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, które należy złożyć wraz z ofertą:
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego poprzez złożenie opisu zaoferowanych produktów wraz z wykazaniem cech równoważności w stosunku do wymagań opisanych przez Zamawiającego oraz podanie nazwy handlowej i producenta.
W celu wykazania cech równoważności Zamawiający dopuszcza załączenie do opisu etykiet, zdjęć, kart katalogowych itp., z dopiskiem której pozycji asortymentowej dotyczy dana informacja
z zastrzeżeniem, że z tych dokumentów muszą wynikać parametry co najmniej określone przez Zamawiającego i dane identyfikujące produkt.
Wykonawca, który nie oferuje równoważności nie ma obowiązku przedkładania opisów
i materiałów jak powyżej.
Zamawiający nie przewiduje wezwania Wykonawcy do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowego środka dowodowego, gdyż niezłożenie przez Wykonawcę dokumentów wskazanych powyżej
tj. potwierdzających, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego będzie jednoznaczne z zaoferowaniem przedmiotu zamówienia określonego
w Załączniku nr 3 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

przedmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, które należy złożyć wraz z ofertą:
1) aktualne dokumenty stwierdzające dopuszczenie oferowanego przedmiotu zamówienia do obrotu i do używania w Polsce zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2021 r., poz. 1565 ze zm.) – dotyczy zadania nr 1 (dwutlenek węgla medyczny stosowany do laparoskopii);
2) aktualne dokumenty stwierdzające dopuszczenie oferowanego przedmiotu zamówienia do obrotu i do używania w oparciu o dokumenty wydane przez Ministra Zdrowia, zgodnie
z zapisami Ustawy – Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. z 2021 r., poz. 1977 ze zm.) – dotyczy zadania nr 1(tlen i podtlenek azotu);
3) aktualny certyfikat lub inny dokument potwierdzający skład i parametry mieszaniny gazów oraz azotu – dotyczy zadania nr 4.

Przedmiotowy środek dowodowy sporządzony w języku obcym przekazuje się wraz
z tłumaczeniem na język polski, z uwagi na fakt, że środek ten i tłumaczenia stanowią nierozerwalną całość.

Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe okażą się niekompletne (dotyczy Rozdział X ust. 1 pkt e) ppkt 1) i 2)) Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np. łącząc się w konsorcja lub spółki cywilne lub inną formę prawną.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w Rozdziale VII.
3. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielnie zamówienia.
4. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
5. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w przedmiotowym postępowaniu.
6. Dokumenty składane przez członków konsorcjum czy wspólników spółki cywilnej, w tym oświadczenia muszą być podpisane przez wyznaczonego pełnomocnika lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia publicznego.
7. W toku postępowania wszelka korespondencja ze strony Zamawiającego będzie kierowana do pełnomocnika Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie.
8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie,
o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 lit. c SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy
z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
9. Oświadczenie i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

ZMIANY TREŚCI UMOWY
1. Wszelkie zmiany umowy dla swej ważności mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności i będą wprowadzone do umowy za zgodą stron stosownym aneksem podpisanym przez Strony.
2. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 455 ust. 1 pkt 2-4 i ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
3. Na podstawie art. 455 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem formy przewidzianej w ust. 1, w następującym zakresie:
1) wydłużenia terminu obowiązywania (realizacji) umowy o którym mowa w § 2 ust. 1
(w tym okresu dzierżawy butli oraz super serwisu i legalizacji butli własnych Zamawiającego – podkreślony zapis dotyczy zadania nr 1) w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego zakontraktowanych ilości gazów w pierwotnie określonym terminie, o czas niezbędny do wykorzystania zakontraktowanych ilości, jednakże nie dłużej niż o 12 miesięcy od upływu terminu pierwotnie wskazanego w umowie. Wydłużenie terminu obowiązywania umowy skutkować będzie odpowiednim zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu czynszu za dzierżawę butli, a także super serwisu i legalizacji butli własnych Zamawiającego – (podkreślony zapis dotyczy zadania nr 1) oraz odpowiednią zmianą wartości umowy (całkowitego, łącznego wynagrodzenia Wykonawcy), o której mowa w § 6 ust. 1 o kwotę równą iloczynowi stawki czynszu dzierżawnego/wynagrodzenia miesięcznego za wykonanie super serwisu i legalizacji butli własnych Zamawiającego (podkreślony zapis dotyczy zadania nr 1) określonej w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1 do umowy
i ilości miesięcy, o który zostanie wydłużony przez Strony termin obowiązywania umowy;
2) obniżenia cen jednostkowych gazów, określonych w formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do umowy w przypadku obniżenia cen przez producenta lub samego Wykonawcę, w szczególności gdy nastąpi obniżenie cen jednostkowych poszczególnych gazów wynikających z cennika Wykonawcy lub Wykonawca zaproponuje upusty, rabaty. Zmiana (obniżenie) ceny jednostkowej w takim przypadku może nastąpić o kwotę obniżki dokonanej przez producenta lub samego Wykonawcę bądź kwotę zaproponowanego upustu, rabatu;
Pozostała treść - w Załączniku nr 4 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-10 12:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć drogą elektroniczną, poprzez odpowiednią stronę, dedykowaną dla niniejszego postępowania na platformazakupowa.pl lub profilu nabywcy Nazwa Zamawiającego – https://platformazakupowa.pl/pn/bieganski

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-10 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-08

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Do oferty Wykonawca musi dołączyć:
a) formularz ofertowy - stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszej SWZ;
b) formularz cenowy - stanowiący Załącznik nr 2 do niniejszej SWZ;
c) oświadczenie, z którego wynika, które dostawy (część i czynności) wykonają poszczególni Wykonawcy – art. 117 ust. 4 ustawy p.z.p. – dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
d) oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy p.z.p., o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w art. 108 ust. 1 ustawy p.z.p., art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy p.z.p. oraz art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835) i o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie
z Załącznikiem nr 3 do niniejszego SWZ; (Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu;.
e) pełnomocnictwo do działania innych/ej osób/y w imieniu Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podwykonawcy – o ile dotyczy i uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych.
Pełnomocnictwo do reprezentacji musi być złożone w oryginale w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Dopuszcza się także złożenie cyfrowego odwzorowania (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej pod warunkiem poświadczenia jego zgodności poprzez opatrzone go kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej przez mocodawcę. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej może dokonać również notariusz na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2020 r., poz. 1192 ze zm.).
f) przedmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, które należy złożyć wraz z ofertą:
1) aktualne dokumenty stwierdzające dopuszczenie oferowanego przedmiotu zamówienia do obrotu i do używania w Polsce zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2021 r., poz. 1565 ze zm.) – dotyczy zadania nr 1 (dwutlenek węgla medyczny stosowany do laparoskopii);
2) aktualne dokumenty stwierdzające dopuszczenie oferowanego przedmiotu zamówienia do obrotu i do używania w oparciu o dokumenty wydane przez Ministra Zdrowia, zgodnie
z zapisami Ustawy – Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. z 2021 r., poz. 1977 ze zm.) – dotyczy zadania nr 1(tlen i podtlenek azotu);
3) aktualny certyfikat lub inny dokument potwierdzający skład i parametry mieszaniny gazów oraz azotu – dotyczy zadania nr 4.

Przedmiotowy środek dowodowy sporządzony w języku obcym przekazuje się wraz
z tłumaczeniem na język polski, z uwagi na fakt, że środek ten i tłumaczenia stanowią nierozerwalną całość.
g) przedmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, które należy złożyć wraz z ofertą:
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego poprzez złożenie opisu zaoferowanych produktów wraz z wykazaniem cech równoważności w stosunku do wymagań opisanych przez Zamawiającego oraz podanie nazwy handlowej i producenta.
Zamawiający wykluczy Wykonawcę w przypadku określonych w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję ceownik docięty na wymiar C180 w gat. ST3SX, ok. 84 mb - Inowrocław
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję ceownik docięty na wymiar C180 w gat. ST3SX, ok. 84 mb. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI