Dostawy gazów medycznych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawy gazów medycznych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRybnik
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-07-23
  • ZamawiającySAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY NR 3 W RYBNIKU
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-09
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00109362
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy gazów medycznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY NR 3 W RYBNIKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272780323

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Energetyków 46

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.rybnik.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy gazów medycznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42c07f66-dd86-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00109362

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00045034/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.15 Dostawy gazów medycznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.szpital.rybnik.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.szpital.rybnik.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń,
wniosków (tj. dokumentów innych niż oferta), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się̨
elektronicznie za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/szpital.rybniki formularza „Wyślij
wiadomość” dostępnego na stronie Zamawiającego w „profilu nabywcy”, a dotyczącego danego
postępowania. 2. Ofertę oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru dołączonego do
specyfikacji jako załącznik nr 2 lub w postaci JEDZ, sporządza się, pod rygorem nieważności, w
postaci elektronicznej. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11
września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym, lub
- podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, a) Zamawiający informuje, że: - administratorem danych osobowych
jest SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku, ul. Energetyków 46, 44-200 Rybnik;- inspektorem ochrony danych
osobowych w SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku jest Inspektor Danych Osobowych, kontakt:
iodo@szpital.rybnik.pl;- dane osobowe osoby, której dane dotyczą, przetwarzane będą na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wypełnienia obowiązków związanych z prowadzeniem niniejszego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym;-
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
Ustawy pzp.- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:osoby/podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 Ustawy pzp i/lub
zewnętrzna kancelaria prawna, i/lub operator pocztowy w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012
r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041, 2320 z późn. zmianami), i/lub posłaniec (kurier)
dostarczający korespondencję na zasadach określonych w art. 65 ust. 2, 401 ust. 1, 508 ust. 2 Ustawy
pzp.Pani/Pana dane osobowe mogą zostać powierzone do przetwarzania zewnętrznemu podmiotowi
dostarczającemu (realizującemu) usługi teleinformatyczne i/lub narzędzia/urządzenia komunikacji
elektronicznej.- Administrator przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez okres 4
lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia (w sposób gwarantujący jego
nienaruszalność). Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza
4 lata, Administrator przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały okres
obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Administrator przechowuje dokumentację
konkursu przez okres 4 lat od dnia ustalenia wyników konkursu w postaci, w jakiej została ona
sporządzona lub przekazana, w sposób gwarantujący jej nienaruszalność i możliwość odczytania
zgodnie z Ustawą pzp (art. 78 ust. 1 i ust. 4, art. 358 ust. 1).- Zebrane od Pana/Pani dane osobowe nie
będą przekazywane do podmiotów poza Unią Europejską lub Europejskim Obszarem Gospodarczym.-
Ma Pani/Pan prawo do:żądania od Administratora dostępu do danych osobowych dotyczących
Pani/Pana osoby;żądania od Administratora sprostowania danych osobowych dotyczących Pani/Pana
osoby; żądania od Administratora usunięcia danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, w
sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z
przepisu prawa;żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
dotyczących Pani/Pana osoby.Zakres każdego z powyższych praw oraz sytuacje, w których można z
nich skorzystać, wynikają z przepisów RODO oraz Ustawy pzp. Z powyższych praw może Pan/Pani
skorzystać składając wniosek u Administratora.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:w związku z art. 17 ust. 3 lit. b),
d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych;prawo do przenoszenia danych osobowych, o
którym mowa w art. 20 RODO;na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania
danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.
1 lit. c) RODO.Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.Jednocześnie Administrator przypomina o ciążącym na
Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których
dane mogą zostać przekazane Administratorowi w związku z prowadzonym postępowaniem i które
Administrator pośrednio pozyska od kontrahenta biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma
zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: LAS-180-TP/47-2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawy tlenu medycznego wraz z dzierżawą zbiornika ciekłego tlenu oraz dzierżawą butli

4.2.6.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44612000-3 - Pojemniki na gaz skroplony

44615000-4 - Zbiorniki ciśnieniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie i porównaniu poddane zostaną oferty niepodlegające odrzuceniu.
Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryteriów, o których mowa w pkt XI. W tym celu
przeprowadzona zostanie ocena każdej oferty. Zamawiający dokona weryfikacji oraz przypisania
punktów dla poszczególnych kryteriów oceny oferty oraz wyliczy Łączną ocenę punktową oferty
według następującego wzoru „C” + „R”. Wyniki wszystkich obliczeń dokonywanych w ww.
kryteriach podlegają zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniu matematycznej
zasady zaokrąglania liczb, tj. - jeśli pierwsza (licząc od lewej strony) z odrzuconych cyfr jest mniejsza
od 5, to ostatnia pozostawiona cyfra nie ulega zmianie, - jeśli pierwsza (licząc od lewej strony) z
odrzuconych cyfr jest większa lub równa 5, to (niezależnie od tego, co jest za nią)ostatnią
pozostawioną cyfrę powiększa się o 1, chyba że taka dokładność nie pozwoli na zróżnicowanie łącznej
punktacji ofert. W takim przypadku zaokrąglenie nastąpi do dalszej liczby miejsc po przecinku,chyba że
dalsze zwiększanie dokładności obliczeń nie skutkuje zróżnicowaniem łącznej punktacji ofert.Łączna
punktacja jest dla danej oferty obliczana jako suma punktacji uzyskanej w wyżej opisanych kryteriach.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą liczbę punktów.
Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert - procentowo, a w przypadku kryterium: szybkość reakcji na reklamacje - punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: szybkość reakcji na reklamacje

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawy gazów medycznych wraz z dzierżawą butli

4.2.6.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44612000-3 - Pojemniki na gaz skroplony

44615000-4 - Zbiorniki ciśnieniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie i porównaniu poddane zostaną oferty niepodlegające odrzuceniu.
Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryteriów, o których mowa w pkt XI. W tym celu
przeprowadzona zostanie ocena każdej oferty. Zamawiający dokona weryfikacji oraz przypisania
punktów dla poszczególnych kryteriów oceny oferty oraz wyliczy Łączną ocenę punktową oferty
według następującego wzoru „C” + „Td” + „R”. Wyniki wszystkich obliczeń dokonywanych w ww.
kryteriach podlegają zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniu matematycznej
zasady zaokrąglania liczb, tj. - jeśli pierwsza (licząc od lewej strony) z odrzuconych cyfr jest mniejsza
od 5, to ostatnia pozostawiona cyfra nie ulega zmianie, - jeśli pierwsza (licząc od lewej strony) z
odrzuconych cyfr jest większa lub równa 5, to (niezależnie od tego, co jest za nią)ostatnią
pozostawioną cyfrę powiększa się o 1, chyba że taka dokładność nie pozwoli na zróżnicowanie łącznej
punktacji ofert. W takim przypadku zaokrąglenie nastąpi do dalszej liczby miejsc po przecinku,chyba że
dalsze zwiększanie dokładności obliczeń nie skutkuje zróżnicowaniem łącznej punktacji ofert.Łączna
punktacja jest dla danej oferty obliczana jako suma punktacji uzyskanej w wyżej opisanych kryteriach.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą liczbę punktów.
Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert - procentowo, a w przypadku kryterium termin dostawy i
szybkość reakcji na reklamacje - punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostaw

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: szybkość reakcji na reklamacje

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawy podtlenku azotu wraz z dzierżawą butli

4.2.6.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44612000-3 - Pojemniki na gaz skroplony

44615000-4 - Zbiorniki ciśnieniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie i porównaniu poddane zostaną oferty niepodlegające odrzuceniu.
Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryteriów, o których mowa w pkt XI. W tym celu
przeprowadzona zostanie ocena każdej oferty. Zamawiający dokona weryfikacji oraz przypisania
punktów dla poszczególnych kryteriów oceny oferty oraz wyliczy Łączną ocenę punktową oferty
według następującego wzoru „C” + „Td” + „R”. Wyniki wszystkich obliczeń dokonywanych w ww.
kryteriach podlegają zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniu matematycznej
zasady zaokrąglania liczb, tj. - jeśli pierwsza (licząc od lewej strony) z odrzuconych cyfr jest mniejsza
od 5, to ostatnia pozostawiona cyfra nie ulega zmianie, - jeśli pierwsza (licząc od lewej strony) z
odrzuconych cyfr jest większa lub równa 5, to (niezależnie od tego, co jest za nią)ostatnią
pozostawioną cyfrę powiększa się o 1, chyba że taka dokładność nie pozwoli na zróżnicowanie łącznej
punktacji ofert. W takim przypadku zaokrąglenie nastąpi do dalszej liczby miejsc po przecinku,chyba że
dalsze zwiększanie dokładności obliczeń nie skutkuje zróżnicowaniem łącznej punktacji ofert.Łączna
punktacja jest dla danej oferty obliczana jako suma punktacji uzyskanej w wyżej opisanych kryteriach.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą liczbę punktów.
Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert - procentowo, a w przypadku kryterium termin dostawy i
szybkość reakcji na reklamacje - punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostaw

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: szybkość reakcji na reklamacje

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawy ciekłego azotu serwisowego wraz transportem i zatankowaniem

4.2.6.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44612000-3 - Pojemniki na gaz skroplony

44615000-4 - Zbiorniki ciśnieniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie i porównaniu poddane zostaną oferty niepodlegające odrzuceniu.
Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryteriów, o których mowa w pkt XI. W tym celu
przeprowadzona zostanie ocena każdej oferty. Zamawiający dokona weryfikacji oraz przypisania
punktów dla poszczególnych kryteriów oceny oferty oraz wyliczy Łączną ocenę punktową oferty
według następującego wzoru „C” + „Td” + „R”. Wyniki wszystkich obliczeń dokonywanych w ww.
kryteriach podlegają zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniu matematycznej
zasady zaokrąglania liczb, tj. - jeśli pierwsza (licząc od lewej strony) z odrzuconych cyfr jest mniejsza
od 5, to ostatnia pozostawiona cyfra nie ulega zmianie, - jeśli pierwsza (licząc od lewej strony) z
odrzuconych cyfr jest większa lub równa 5, to (niezależnie od tego, co jest za nią)ostatnią
pozostawioną cyfrę powiększa się o 1, chyba że taka dokładność nie pozwoli na zróżnicowanie łącznej
punktacji ofert. W takim przypadku zaokrąglenie nastąpi do dalszej liczby miejsc po przecinku,chyba że
dalsze zwiększanie dokładności obliczeń nie skutkuje zróżnicowaniem łącznej punktacji ofert.Łączna
punktacja jest dla danej oferty obliczana jako suma punktacji uzyskanej w wyżej opisanych kryteriach.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą liczbę punktów.
Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert - procentowo, a w przypadku kryterium termin dostawy i
szybkość reakcji na reklamacje - punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostaw

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: szybkość reakcji na reklamacje

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 108 Ustawy,
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu, przy czym w niniejszym postępowaniu zamawiający określa nastę¬pu¬ją¬ce warunki w zakresie:
2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: NIE DOTYCZY NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA;
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: w tym zakresie zamawiający wymaga, by wykonawca posiadał zezwolenie wymagane ustawą z dnia 6 września 2001 r. - Prawo farmaceutyczne; - jeśli dotyczy
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: NIE DOTYCZY NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA;
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej: NIE DOTYCZY NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Dla wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania należy:
1.1 do oferty – należy dołączyć następujące oświadczenie: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru dołączonego do niniejszej specyfikacji jako załącznik nr 2. Oświadczenie to można również złożyć na Jednolitym Europejskim Dokumencie Zamówienia (dalej: JEDZ/ESPD) – wypełnionym w zakresie wskazanym przez zamawiającego w niniejszej specyfikacji. Jeżeli wykonawca dołącza do oferty oświadczenie w formie JEDZ to
należy wypełnić go w ten sposób, by potwierdzał on brak podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 Ustawy, przy czym oświadczenie złożone w części III.D jest rozumiane jako dotyczące wszystkich spośród ww. podstaw wykluczenia, które nie zostały wymienione szczegółowo w sekcjach wcześ¬niej¬szych dokumentu, a stosują się do niniejszego postępowania zgodnie ze specyfikacją; powyższe oświadczenie należy złożyć zgodnie z instrukcją wskazaną w rozdziale w rozdziale VIII pkt b) niniejszej specyfikacji.
1.2 na wezwanie - należy przekazać zamawiającemu oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy:

2.1 do oferty– dołączyć następujące oświadczenie: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru dołączonego do niniejszej specyfikacji jako załącznik nr 2. Oświadczenie to można również złożyć na Jednolitym Europejskim Dokumencie Zamówienia (dalej: JEDZ/ESPD) – wypełnionym w zakresie wskazanym przez zamawiającego w niniejszej specyfikacji. Jeżeli wykonawca dołącza do oferty oświadczenie w formie JEDZ to należy wypełnić go w ten sposób, by potwierdzał on spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przy czym oświadczenie złożone w części IV α jest rozumiane jako dotyczące wszystkich spośród ww. warunków udziału w postępowaniu, które nie zostały wymienione szczegółowo w sekcjach wcześ¬niej¬szych dokumentu, a stosują się do niniejszego postępowania zgodnie ze specyfikacją; powyższe oświadczenie należy złożyć zgodnie z instrukcją wskazaną w rozdziale w rozdziale VIII pkt b) niniejszej specyfikacji.

2.2 na wezwanie zamawiającego (dotyczy wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona) – Zamawiający nie wymaga dokumentów na wezwanie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania Zamawiający żąda przedmiotowych środków dowodowych:

do oferty – należy dołączyć następujące dokumenty / oświadczenia:
- oświadczenie potwierdzające posiadanie przez cały zaoferowany asortyment, scharak¬teryzo¬wany w załączniku nr 1.1 dopuszczenia do obro¬tu oraz do obrotu i używania. Oświadczenie zawiera się w formularzu oferty, stanowiącym załącznik 1 do SWZ,
- Szczegółową charakterystykę zbiornika, który ma być przedmiotem dzierżawy – dotyczy pakietu nr 1. Opis powinien obejmować szczegółową charakterystykę zbiornika zawierającą co najmniej informacje o jego typie, pojemności wodnej, typie parowni¬cy, informację o osprzęcie oraz szkic zbiornika wraz z podaniem jego wymiarów zewnętrznych.
Zamawiający nie dołącza wzoru ww. załącznika.

Przedmiotowe środki dowodowy wykonawca składa do oferty.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawcy muszą złożyć do upływu terminu składania ofert opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym i zaszyfrowane:
1. Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji,
1.1. Formularz cenowy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1 do niniejszej specyfikacji); dodatkowe uwagi dotyczące jego wypełnienia zawiera rozdział X niniejszej specyfikacji,
- a w przypadku przystąpienia do pakietu nr 1 dodatkowo „Szczegółową charakterystykę zbiornika”, który ma być przedmiotem dzierżawy.

Załączniki te nie podlegają uzupełnieniu w trybie art. 128 Ustawy.

2. Oświadczenia i dokumenty, potwierdzające brak podstaw wykluczenia, spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez zamawiającego - zgodnie z informacjami zawartymi w rozdziale IV: tj. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru dołączonego do niniejszej specyfikacji jako załącznik nr 2. Oświadczenie to można również złożyć na Jednolitym Europejskim Dokumencie Zamówienia (dalej: JEDZ/ESPD) – wypełnionym w zakresie wskazanym przez zamawiającego w niniejszej specyfikacji. Jeżeli wykonawca dołącza do oferty oświadczenie w formie JEDZ to należy wypełnić go w ten sposób, by potwierdzał on brak podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 Ustawy, przy czym oświadczenie złożone w części III.D jest rozumiane jako dotyczące wszystkich spośród ww. podstaw wykluczenia, które nie zostały wymienione szczegółowo w sekcjach wcześ¬niej¬szych dokumentu, a stosują się do niniejszego postępowania zgodnie ze specyfikacją; powyższe oświadczenie należy złożyć zgodnie z instrukcją wskazaną w rozdziale w rozdziale VIII pkt b) niniejszej specyfikacji;
w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się̨ o zamówienia

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Informacje dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a)
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku, wykonawcy
ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b)
Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, którzy wspólnie
ubiegają się o udzielenie zamówienia. c) Jeżeli oferta wykonawców, którzy wspólnie ubiegali się
o udzielenie zamówienia, została wybrana, zamawiający może zażądać przed zawarciem
umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
d)Wykonawcy, o których mowa powyżej,
ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia
należytego wykonania umowy. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez
wykonawców, JEDZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowy zakres zmian zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi
załącznik nr 3 do specyfikacji. § 12. 1. Zamawiający przewiduje dokonanie zmian umowy w toku
jej realizacji w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 454 ustawy z dnia 11
września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.2. Zamawiający dopuszcza zmianę
postanowień umowy w przypadku:a) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących
przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy, b)
obniżenia przez Wykonawcę cen towaru będącego przedmiotem umowy - zmiana ta nie
wymaga sporządzania aneksu do umowy,c) nie wykorzystania towaru będącego przedmiotem
umowy lub jego części, poprzez wydłużenie czasu obowiązywania umowy o okres nie dłuższy
niż 1 miesiąc, d) przekroczenie szacunkowej ilości jednostek miary w danej pozycji formularza
cenowego, pod warunkiem, że zmiana taka nie narusza równowagi ekonomicznej umowy, w
szczególności nie powoduje przekroczenia wartości formularza,e) w sytuacji, gdy wprowadzony
zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany/ udoskonalony o parametrach
nie gorszych niż pierwotnie oferowane, f) zmiany:– numeru katalogowego towaru,– nazwy
towaru przy zachowaniu jego parametrów,– sposobu konfekcjonowania,– liczby opakowań. 3.
Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem ceny jednostkowej, wartości umowy i nie
mogą być nie korzystne dla Zamawiającego. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu
stron w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Otwarcie ofert nastąpi za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego https://platformazakupowa.pl/pn/szpital.rybnik w siedzibie zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia w Pawilonie nr 2 (Przychodnia Wielospecjalistyczna), l piętro, pokój nr 126.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-23 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-21

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia
oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów
ustawy, przysługuje prawo wniesienia środków ochrony prawnej, określonych w przepisach
działu IX Ustawy. 2. Wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji warunków zamówienia
środki ochrony prawnej, przysługują również organizacjom wpisanym na listę organizacji
uprawnionych do wnoszenia środków ochrony prawnej, prowadzoną przez Prezesa Urzędu
Zamówień Publicznych. 3. Zasady, terminy oraz sposób korzystania ze środków ochrony
prawnej szczegółowo regulują przepisy działu IX Ustawy.

Informacje dodatkowe: CPV w zakresie dzierżawy zbiorników ciśnieniowych oraz pojemników na gaz skroplony - PA02-0
2021-07-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę zamka błyskawicznego- Jaworzno
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę zamka błyskawicznego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI