"Dostawy ciekłego tlenu medycznego wraz z transportem oraz dzierżawa zbiornika kriogenicznego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Dostawy ciekłego tlenu medycznego wraz z transportem oraz dzierżawa zbiornika kriogenicznego a także dostawa gazów medycznych i technicznych w butlach wraz z ich transportem i dzierżawą”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSiemianowice Śląskie
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-03-03
  • ZamawiającySzpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-22
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00064579
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
"Dostawy ciekłego tlenu medycznego wraz z transportem oraz dzierżawa zbiornika kriogenicznego a także dostawa gazów medycznych i technicznych w butlach wraz z ich transportem i dzierżawą”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308270

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1-go Maja 9

1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zozsiemianowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozsiemianowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Dostawy ciekłego tlenu medycznego wraz z transportem oraz dzierżawa zbiornika kriogenicznego a także dostawa gazów medycznych i technicznych w butlach wraz z ich transportem i dzierżawą”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb3574f3-93b3-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00064579

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00056523/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Gazy medyczne

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.zozsiemianowice.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: e-mail Zamawiającego:
zp@zozsiemianowice.pl ,
https://miniportal./uzp.gov.pl
https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Stały
dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,komputer klasy
PClub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego
nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,
lub ich nowsze wersje, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet
Explorer minimalnie wersja 10 0.,włączona obsługa JavaScript,zainstalowany program Adobe Acrobat
Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, Platformazakupowa.pl działa według standardu
przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,Oznaczenie czasu odbioru danych przez
platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego
serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o., mająca siedzibę pod adresem: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. 1-go Maja 9, tel. 32 228 30 30,
fax 32 228 14 98, kontakt e-mail:sekretariat@zozsiemianowice.pl;
b) Inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu Miejskim w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. jest Ryszard Piesak, kontakt e-mail: iod@zozsiemianowice.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z ww. postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy PZP;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak

4.1.2.) Numer referencyjny: SZM/DZ/341/04/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 1: Dostawa tlenu sprężonego wraz z butlami, ich dzierżawa i transport.
Butle o pojemności 11l. winny być butlami aluminiowymi o pojemności 2,3m3 z zaworem zintegrowanym (Zestawienie zapotrzebowania przedstawione dla takich parametrów technicznych butli). Zamawiający dopuszcza zaoferowanie butli 10l (2,15m3) z odpowiednim przeliczeniem ilości oferowanych butli o pojemności 10l pod warunkiem, iż obwód butli nie większy niż 58cm.
1 Zakup tlenu medycznego sprężonego w butlach o poj. 40l. – na wypadek awarii zbiornika tlenu ciekłego – szacowane 72 butle na 24 miesiące Szt. / m-c 6
2 Dzierżawa butli o pojemności 40l. / dzień szt. 6 (24 m-cy = 4380 butlodni));
3 Zakup tlenu medycznego sprężonego w butlach aluminiowych o poj. 11l (pojemności 2,3m3) – ilość 360 szt. - obwód butli nie większy niż 58cm, z zaworem zintegrowanym lub o poj. 10l (pojemności 2,14 m3) – ilość 387 szt. – obwód butli nie większy niż 58cm szt. / m-c 15;
4 Dzierżawa butli o poj. 11l. / dzień szt.35 (24 m-cy = 25550 butlodni );
5 Zakup tlenu medycznego sprężonego w butlach o poj. 2l bez zaworu szt. / m-c 5;
6 Dzierżawa butli o poj. 2l. (o pojemności 0,43m3) bez zaworu szt. 5 ( 24 m-cy = 3650 butlodni );
7 Zakup tlenu medycznego sprężonego w butlach o poj. 2l – zawór zintegrowany szt. / m-c 5;
8 Dzierżawa butli o poj. 2l. (o pojemności 0,43m3) zawór zintegrowany szt. 5 ( 24 m-cy = 3650 butlodni );
9 Transport butli z tlenem medycznym sprężonym kurs 3 kursy ( 24 m-cy = 72 kursów ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 24100000-5 - Gazy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24111000-5 - Wodór, argon, gazy szlachetne, azot i tlen

24111800-3 - Azot ciekły

24111900-4 - Tlen

24112100-3 - Ditlenek węgla

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się: kryterium ceny i kryterium „Terminu zapłaty” oraz „Okresu gwarancji”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin zapłaty

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 2: Dostawa ciekłego tlenu medycznego, dzierżawa zbiornika kriogenicznego,
Dotyczy pakietu: zbiornik kriogeniczny ciekłego tlenu o pojemności od 5 – 7m3 wraz z osprzętem
(panel medyczny).
Wartość dzierżawy zbiornika winna obejmować dostawę oraz koszt montażu zbiornika wraz z kompletną armaturą (parownica, węzeł redukcyjny itd.) na istniejącym fundamencie, jak również koszt demontażu zbiornika po zakończeniu trwania umowy. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z posadowieniem i uruchomieniem zbiornika kriogenicznego.
W dzierżawę powinny być wliczone ewentualne koszty związane z adaptacją obecnie istniejącej infrastruktury dla potrzeb oferowanego zbiornika. Zbiornik kriogeniczny na ciekły tlen medyczny ma zostać zainstalowany
i protokolarnie przekazany do użytkowania Zamawiającemu w ciągu 48 godzin od daty rozpoczęcia obowiązywania umowy. Do czasu zamontowania zbiornika lub w przypadku awarii zbiornika Wykonawca zabezpieczy dostawę tlenu medycznego w butlach.
Zamawiający pokryje koszt tlenu medycznego w butlach według ceny przekalkulowanej z ceny tlenu ciekłego podanej
w ofercie przetargowej w Formularzu cenowym w poz.1 bez kosztów transportu i dzierżawy butli. Dostawy nie mogą być realizowane dużą cysterną o wadze 40 ton . Dostawy muszą być realizowane przez samochód solowy o wadze całkowitej nie przekraczającej 25 ton – Samochód musi być zdolny do pokonania układu drogowego Zamawiającego.
1 Tlen ciekły medyczny ( 24 m-ce ) kg 1kg;
2 Dzierżawa zbiornika wraz z osprzętem – koszt 2 lat (24 miesiące) dzierżawa/m-c 1szt;
3 Transport tlenu medycznego ciekłego kg 1 kg ( 24 m-ce =
200 000 kg).

4.2.6.) Główny kod CPV: 24100000-5 - Gazy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24111000-5 - Wodór, argon, gazy szlachetne, azot i tlen

24111800-3 - Azot ciekły

24111900-4 - Tlen

24112100-3 - Ditlenek węgla

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się: kryterium ceny i kryterium „Terminu zapłaty” oraz „Okresu gwarancji”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin zapłaty

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 3: Dostawa ciekłego azotu do krioterapii wraz z transportem.
Dotyczy Pakietu 3: Dostawa do 2 zbiorników o zawartości 50kg, położonych – Szpital Miejski – budynek C.
1 Zakup azotu ciekłego kg 1
2 Transport azotu ciekłego – dostawa wraz z napełnieniem butli kurs 3 raz / miesiąc.

4.2.6.) Główny kod CPV: 24112100-3 - Ditlenek węgla

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24111800-3 - Azot ciekły

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się: kryterium ceny i kryterium „Terminu zapłaty” oraz „Okresu gwarancji”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin zapłaty

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 4: Dostawa dwutlenku węgla do laparoskopii wraz z butlami, ich dzierżawa i transport.

Dotyczy Pakietu 4: Butle o pojemności 7,5kg stalowe o pojemności 1,4 – 1,6m3.
1 Dwutlenek węgla medyczny do laparoskopii szt./ 2 lata 30
2 Dzierżawa butli ( butlodni) szt./ dzień 5 butli x 730 = 3650 butlodni
3 Transport butli pustej oraz po jej napełnieniu kurs 1 raz / miesiąc

4.2.6.) Główny kod CPV: 24112100-3 - Ditlenek węgla

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24100000-5 - Gazy

24111000-5 - Wodór, argon, gazy szlachetne, azot i tlen

24111800-3 - Azot ciekły

24111900-4 - Tlen

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się: kryterium ceny i kryterium „Terminu zapłaty” oraz „Okresu gwarancji”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin zapłaty

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 5: Dostawa argonu 5.0 wraz z butlami, ich transport.
Dotyczy Pakietu 5: Butle o pojemności 10l stalowe o pojemności 1,4 – 1,6m3.
1 Argon 5.0 szt./ 2 lata 1
2 Transport butli pustej oraz po jej napełnieniu kurs 1

4.2.6.) Główny kod CPV: 24111000-5 - Wodór, argon, gazy szlachetne, azot i tlen

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24100000-5 - Gazy

24111800-3 - Azot ciekły

24111900-4 - Tlen

24112100-3 - Ditlenek węgla

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się: kryterium ceny i kryterium „Terminu zapłaty” oraz „Okresu gwarancji”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin zapłaty

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 6: Dostawa podtlenku azotu wraz z butlami, ich transport.
Dotyczy Pakietu 6: Butle o pojemności 7kg (10l) stalowe.
1 Podtlenek azotu szt./ 2 lata 1 butla
2 Dzierżawa butli o poj. 7 kg - 13 szt. na 24 miesiące szt./ dzień 13 butli x 730 =9490
3 Transport butli pustej oraz po jej napełnieniu kurs 1 raz / miesiąc.

4.2.6.) Główny kod CPV: 24100000-5 - Gazy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24111000-5 - Wodór, argon, gazy szlachetne, azot i tlen

24111800-3 - Azot ciekły

24112100-3 - Ditlenek węgla

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się: kryterium ceny i kryterium „Terminu zapłaty” oraz „Okresu gwarancji”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin zapłaty

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET NR 7: Dostawa mieszaniny gazów medycznych w proporcji 50% tlenu i 50% podtlenku azotu wraz z butlami, ich dzierżawa i transport.
Dotyczy Pakietu 7: Butle o pojemności od 5 do 11 litrów. Ogólna ilość 240m³.
1 Butle aluminiowe o pojemności od 5 do 11l z mieszaniną gazów w proporcji 50% tlenu i 50% podtlenku azotu (produkt leczniczy), wyposażone w osłonę z kółkami ułatwiającymi transportowanie, posiadające zawór zintegrowany, z szybkozłączem kompatybilnym z zaworem dozującym (pkt 2) wraz z nieodpłatnym udostępnieniem butli w ilości odpowiadającej całkowitej wielkości przedmiotu zamówienia.*** m³ 1
2 Dzierżawa zaworu dozującego* ( 2 sztuki) zawór/dzień 2 szt.
2 x 730 = 1460
3 Dostawa / transport kurs 1
4 Dzierżawa mobilnego wózka (stojak na kółkach lub inne rozwiązanie umożliwiające przemieszczanie butli) na 2 butl2 wymienione w pkt 1 (2 szt./miesiąc). wózek/dzień 2 szt.
2 x 730 = 1460
5 ustniki z filtrem o określonej skuteczności filtracji bakteryjnej i wirusowej, jednorazowe wyroby medyczne, kompatybilne z zaworem dozującym pkt 2** szt. 1
6 maski z filtrem o określonej skuteczności filtracji bakteryjnej i wirusowej, jednorazowe wyroby medyczne, kompatybilne z zaworem dozującym pkt 2** szt. 1

4.2.6.) Główny kod CPV: 24100000-5 - Gazy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24111000-5 - Wodór, argon, gazy szlachetne, azot i tlen

24111800-3 - Azot ciekły

24111900-4 - Tlen

24112100-3 - Ditlenek węgla

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się: kryterium ceny i kryterium „Terminu zapłaty” oraz „Okresu gwarancji”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin zapłaty

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolność do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie precyzuje warunku udziału
w postępowaniu;
2) uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
a) posiada wymagane prawem zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie hurtowego obrotu produktami leczniczymi – dotyczy dostawy gazów medycznych
3) sytuacja ekonomiczna lub finansowa – Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu;
4) zdolność techniczna lub zawodowa – Określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ.
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że: zrealizował co najmniej (2) dwie dostawy o wartości minimalnej każda, określone poniżej dla poszczególnych pakietów:
Pakiet nr 1
co najmniej 2 dostawy tlenu medycznego sprężonego, każda o wartości nie niższej niż 60 000,00 PLN brutto
Pakiet nr 2
co najmniej 2 dostawy tlenu medycznego ciekłego, każda o wartości nie niższej niż 100 000,00 PLN brutto
Pakiet nr 3
co najmniej 2 dostawy azotu ciekłego, każda o wartości nie niższej niż 50 000,00 PLN brutto
Pakiet nr 4
co najmniej 2 dostawy dwutlenku węgla do laparoskopii, każda o wartości nie niższej niż 6 000,00 PLN brutto
Pakiet nr 5
co najmniej 2 dostawy argonu, każda o wartości nie niższej niż 300,00 PLN brutto
Pakiet nr 6
co najmniej 2 dostawy podtlenek azotu, każda o wartości nie niższej niż 10 000,00 PLN brutto
Pakiet nr 7
co najmniej 2 dostawy mieszaniny gazów tlen i podtlenek azotu, każda o wartości nie niższej niż 60 000,00 PLN brutto

W przypadku składania ofert na więcej niż jeden pakiet wartość wykonanych dostaw nie może być niższa niż suma kwot dla danych pakietów. W przypadku usług w trakcie realizacji, wartość dostaw określona dla poszczególnych pakietów musi zostać osiągnięta dla zrealizowanej części zamówienia.
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego Zamawiający żąda od wykonawcy:
a) Oświadczenia o zakresie zrealizowanych dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ, a przed podpisaniem umowy Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia dokumentu stanowiącego wykaz zrealizowanych dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy
Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) oświadczenia wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego na formularzu stanowiącym Załącznik 7 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest zobowiązany złożyć aktualne oświadczenie, o którym
mowa w art. 125 ust. 1 PZP, o
niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru
stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ.
Do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie Formularza Oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 oraz Załącznik 3 – Formularz cenowy do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru, w treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w Formularzu Ofertowym oraz w Formularzu cenowym.
1) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
2) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – wzór oświadczenia
o niepodleganiu wykluczeniu stanowi załącznik nr 7 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się
o zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z nich.;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

) Zamawiający żąda złożenia, wraz z ofertą, przedmiotowych środków dowodowych – na potwierdzenie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia:
aktualnego pozwolenia na dopuszczenie do obrotu (dot.: produktu leczniczego), deklaracji zgodności oraz certyfikatu CE jednostki notyfikowanej (dot.: produktu leczniczego), która brała udział w ocenie wyrobu, jeżeli była wymagana,
a w razie potrzeby Wykonawca dostarczy ten dokument na żądanie Zamawiającego do jego siedziby oraz, iż oferuje gazy medyczne będące przedmiotem zamówienia posiadające wymagane dopuszczenia do obrotu na terenie RP i UE.

Ze względu na specyficzny układ drogowy Zamawiającego, Zamawiający wymaga, aby dostawa tlenu ciekłego odbywała się przy użyciu samochodu do transportu tlenu ciekłego o całkowitej masie nie przekraczającej 25 ton, wobec czego Wykonawca w zakresie pakietu 2 złoży oświadczenie, iż posiada samochód do transportu tlenu ciekłego o całkowitej masie nie przekraczającej 25 ton – załącznik nr 9 do SIWZ
Wykonawca może zamiast dokumentów, o których mowa w 7.1 – 1) złożyć równoważne dokumenty wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Dotyczy Pakietu nr 7 – zgodnie z zapisami w Załączniku nr 1 – Pakiet nr 7
Poz. 1: Dopuszczenie do obrotu na terenie RP, Karta charakterystyki produktu leczniczego, Karta substancji niebezpiecznej
Poz. 2: zgłoszenie/powiadomienie lub wpis do rejestru wyrobów medycznych URPLWMiPB, Deklaracja zgodności
Poz. 5 i 6: zgłoszenie/powiadomienie lub wpis do rejestru wyrobów medycznych URPLWMiPB, Deklaracja zgodności, potwierdzenie skuteczności filtracji wirusowej i bakteryjnej dla filtrów.
Wykonawca, który z przyczyn niezależnych od niego, nie ma możliwości uzyskania dokumentów, o których mowa
w pkt 7.1 może złożyć inne dokumenty dotyczące odpowiednio zapewnienia jakości lub środków zarządzania środowiskowego, potwierdzające stosowanie przez wykonawcę środków zapewnienia jakości zgodnych
z wymaganymi normami zapewniania jakości lub środków zarządzania środowiskowego równoważnych środkom wymaganym na mocy mającego zastosowanie systemu lub norm zarządzania środowiskowego.
2) Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeżeli potwierdzają, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania.
3) Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
4) Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub gdy mimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
5) Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Dostawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a także dotyczą:
a) zmiany ilości zamawianego asortymentu przy zachowaniu cen jednostkowych zgodnych z ofertą Dostawcy,
b) obniżenia cen w stosunku do cen ofertowych przez Dostawcę,
c) zmiany numeru katalogowego produktu lub jego nazwy przy zachowaniu tożsamości dostarczanego produktu i jego cech jakościowych nie gorszych niż produkt zaoferowany w ofercie,
d) zmiany danych Stron umowy(np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
e) działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności,
f) zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe, zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia,
g) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,
h) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami,
i) jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego,
j) zastąpienie wyrobu objętego umową odpowiednikiem w przypadku zaprzestania wytwarzania wyrobu objętego umową z zachowaniem ceny jednostkowej,
k) zmiany numerów katalogowych produktów w przypadku aktualizacji katalogów przez producenta, a także
w zakresie zmiany produktu przy zachowaniu nazwy międzynarodowej jeżeli produkt objęty ofertą został wstrzymany w produkcji lub wycofany, przy zachowaniu ceny jednostkowej.
l) stawki podatku od towarów i usług – zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy i następuje automatycznie
z dniem zmiany stawek podatków od towarów i usług;
m) Zamawiający dopuszcza zmiany umowy określone w art. 455 PZP
2. Strony na zasadzie art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych ustalają, że zmiana umowy może nastąpić wg zasad i na warunkach określonych poniżej.
Zgodnie z art. 439 PZP Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia. Przez zmianę ceny materiałów lub kosztów rozumie się wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obniżenie, względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia wykonawcy zawartego w ofercie na następujących zasadach:
1) Strony ustalają, iż poziom zmiany ceny materiałów lub kosztów, o których mowa powyżej, uprawniający strony umowy do żądania zmiany wynagrodzenia wynosi 10 % oraz określają początkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia na dzień 1 stycznia 2023 r.; do kosztów związanych z realizacją zamówienia nie wlicza się kosztów wynikających z przepisów wskazanych w ust. 2 o ile Strony dokonały zmiany umowy w oparciu o powyższe regulacje. Wykonawca zobowiązany jest szczegółowo udokumentować wysokość cen materiałów lub kosztów stanowiących podstawę kalkulacji ceny oferty oraz cen na dzień oceny wzrostu lub spadku tych kosztów.
2) Strony ustalają, iż zmiana wynagrodzenia nastąpi na podstawie rocznego wskaźnika wzrostu cen towarów i usług ogłaszanego w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego
3) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy może następować w okresach rocznych, nie więcej niż
o 30 % wartości wskaźnika wskazanego w pkt. 2);
4) maksymalną wartość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, jaką dopuszcza Zamawiający w efekcie zastosowania niniejszych postanowień wynosi 10 %.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-03 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-03 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę zamka błyskawicznego- Jaworzno
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę zamka błyskawicznego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI