Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy ciekłego helu 3000 l
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT BIOLOGII DOŚWIADCZALNEJ IM. MARCELEGO NENCKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325825
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Pasteura 3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-093
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nencki.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nencki.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Nauka
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy ciekłego helu 3000 l
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f4625da-7cf7-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013517
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005694/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawy ciekłego helu 3000 l w 2021 roku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.nencki.edu.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzieleniezamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przyużyciu poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@nancki.edu.pl 2. Wykonawca zamierzającywziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania ofertylub wniosku oraz do formularza do komunikacji. 3. Wykonawca przystępując do niniejszegopostępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu,określone w Regulaminie mini-Portalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegaćpostanowień tego regulaminu. https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia iwycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, októrym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środkówdowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu,przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. W postępowaniu o udzielenie zamówieniakorespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa sięelektronicznie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: przetargi@nencki.edu.pl. Wewszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługująsię numerem ogłoszenia (BZP). Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopiedokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem poczty elektronicznejna adres: przetargi@nencki.edu.pl. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeńlub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi wrozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania iprzekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środkówkomunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. Zamawiający nie bierzeodpowiedzialności za skutki braku zachowania przez Wykonawcę powyższego wymogu. 1Ofertaskładana w formie lub postaci elektronicznej musi być opatrzona przez Wykonawcę kwalifikowanympodpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca składa równieżwraz z ofertą oświadczenia z art. 125 ust. 1 uPzp, w formie lub postaci elektronicznej opatrzonejkwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AZP-261-05/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ciekłego helu o czystości nie niższej niż 99,999%, w maksymalnej ilości 3000 litrów.2. Dostawy będą realizowane na zlecenie zamawiającego w terminie maksymalnie 30 dni od daty zgłoszenia.3. W momencie zgłoszenia Zamawiający podaje 3 możliwe terminy dostawy w przeciągu ustalonych 30 dni. W przypadku braku możliwości realizacji dostawy w proponowanych dniach dostawca powinien przedstawić 3 alternatywne terminy dostawy w okresie nie dłuższym niż 30 dni od daty pierwszego zgłoszenia.4. Dostawy będą realizowane w kriogenicznych zbiornikach do siedziby zamawiającego. Odbiór zbiorników ma miejsce niezwłocznie po dostawie.5. Dostawy są realizowane dla ilości nie mniejszej niż 500 l ciekłego helu oraz nie większej niż 750 l.6. Dostawca zapewnia linię transmisyjną do uzupełniania helu w skanerze rezonansu magnetycznego Zamawiającego.7. Dostawca zapewnia wsparcie techniczne z zakresu obsługi zbiorników podczas dolewki helu.8. W ofercie wykonawca wskazuję cenę jednostkową za litr oraz cenę za całe zamówienie - 3000 litrów.9. Ze względu na różne nieprzewidywalne sytuacje - Zamawiający zastrzega sobie prawo nie zamówienia maksymalnej ilości ciekłego helu.10. Maksymalna przewidywana ilość w 2021 roku to 3000 litrów. Minimalna przewidywana ilość to 1000 litrów. 11. Rozliczenie nastąpi wg faktycznie zamawianej ilości oraz ceny jednostkowej za litr wskazanej w ofercie.