Dostawy azotu ciekłego - 2

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawy azotu ciekłego - 2
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPiekary Śląskie
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-07-17
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. Dra Janusza Daaba
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-09
  • Numer ogłoszenia560428-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 560428-N-2020 z dnia 2020-07-09 r.

Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. Dra Janusza Daaba: Dostawy azotu ciekłego - 2
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. Dra Janusza Daaba, krajowy numer identyfikacyjny 86830700000000, ul. ul. Bytomska  62 , 41-940  Piekary Śląskie, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 934 100, e-mail przatarg@urazowka.piekary.pl, faks 323 934 141.
Adres strony internetowej (URL): http://www.urazowka.piekary.pl/bip/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
SPZOZ
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.urazowka.piekary.pl/bip/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej w postaci papierowej.
Adres:
Oferty winne być złożone w siedzibie Zamawiającego, 41-940 Piekary Śląskie ul.Bytomska 62 budynek administracji sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy azotu ciekłego - 2
Numer referencyjny: SZP.270-40/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Zamawiający nie zastrzega.
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Zamawiający nie określa.


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: .Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy ciekłego azotumedycznego, szczegółowo opisane w załącznikach: a) nr 4 do SIWZ - Szczegółowy opisprzedmiotu zamówienia (załącznik cenowy); b) nr 2 do SIWZ Istotne postanowieniaumowne. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części dalej zwane „Pakietami”: -Pakiet nr 1 – Sukcesywne dostawy ciekłego azotu medycznego dla SamodzielnegoPublicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba z siedzibąw Piekarach Śląskich 41-940 przy ul. Bytomskiej 62. - Pakiet nr 2 – Dzierżawa zbiornikado magazynowania ciekłego azotu oraz sukcesywne dostawy ciekłego azotu medycznegodla Oddziału zamiejscowego Zamawiającego znajdującego się w Kochcicach przy ul.Zamkowej 1. Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich całych Pakietów bezograniczeń. Gwarancja na cały okres obowiązywania umowy. Zamawiający nie przewidujeustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani zawarcia umowy ramowej.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych ani nie wymagaskładania ofert wariantowych.

II.5) Główny kod CPV: 24111800-3
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: W przypadku, gdy przedmiot zamówienia opisanoprzez wskazanie znaku towarowego, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnegoprocesu przyjmuje się, że opisowi temu towarzyszy wyrażenie lub równoważne,zamawiający dopuszcza w tym zakresie możliwość zaproponowania rozwiązaniarównoważnego tj.: spełniającego co najmniej parametry wynikające z opisu zawartego wspecyfikacji lub lepsze oraz gwarantującego zgodność współdziałania z pozostałymielementami składającymi się na opis przedmiotu zamówienia. Równoważne rozwiązanietechniczne to rozwiązanie o identycznych lub wyższych parametrach: -wydajnościowych,funkcjonalnych -jakościowych, np. posiadane certyfikaty, -gwarancyjnych – czyli warunkigwarancji nie mniejsze niż podane w SIWZ. W przypadku gdy zamawiający opisałprzedmiot zamówienia przy pomocy odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych,aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa wart. 30 ust. 1 pkt 2 i ust3 Pzp przyjmuje się, że w tym zakresie dopuszcza się złożenierozwiązań równoważnych a opisom tym towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przezzamawiającego, zgodnie z art.: 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych,zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub robotybudowlane spełniają wymogi opisane przez zamawiającego.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. a) SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. b) SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. c) SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
6.5. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału wpostępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) oświadczeniawykonawcy o braku podstaw do wykluczenia. 2) odpisu z właściwego rejestru lub zcentralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisywymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstawwykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 3) oświadczenia wykonawcy oprzynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadkuprzynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz zoświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innymwykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 6.6. Zgodnie z art.24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowejinformacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonaniazamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazujezamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samejgrupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniemoświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcąnie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzóroświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, októrej mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 6.7.Jeżeliwykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RzeczypospolitejPolskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.5. ppkt 2 SIWZ: - dokument lubdokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert albowniosków o dopuszczenie do udziału. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibęlub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy,nie wydaje się dokumentów, o których wyżej mowa, zastępuje się je dokumentemzawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osóbuprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miałdotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym alboorganem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibęlub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby 6.8.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiającymoże zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca masiedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokumentdotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6.9.Wprzypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiającymoże zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania maosoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tegodokumentu. 6.10.Zgodnie z art. 24 ust. 8 Pzp wykonawca, który podlega wykluczeniu napodstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 Pzp, może przedstawić dowody na to, żepodjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, wszczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lubprzestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lubnaprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę zorganami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych ikadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lubprzestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisuzdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotemzbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzieleniezamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.6.10.Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę iszczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawionena podstawie art. 24 ust. 8 Pzp. 6.11.Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega nazdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp,przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6.5.ppkt 1-2 SIWZ. 6.12.Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentówwymienionych w pkt 6.5. ppkt 1-2 SIWZ, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierzapowierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na któregozdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a Pzp.6.13.Jeżeli treść informacji przekazanych przez wykonawcę w jednolitym dokumencieodpowiada zakresowi informacji, których zamawiający wymaga poprzez żądaniedokumentów, w szczególności o których mowa w pkt 6.3., zamawiający może odstąpić odżądania tych dokumentów od wykonawcy. W takim przypadku dowodem spełniania przezwykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia sąodpowiednie informacje przekazane przez wykonawcę lub odpowiednio przez podmioty,na których zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art.22a Pzp, w oświadczeniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
6.1.W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącegokompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ilewynika to z odrębnych przepisów, o którym mowa a w pkt 5.2.1. lit. a) SIWZ, zamawiającyżąda od wykonawcy: a) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.6.2.W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lubfinansowej, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. b) SIWZ, zamawiający żąda od wykonawcy: a)Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 6.3. W celu potwierdzeniaspełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa wpkt 5.2.1. lit. c) SIWZ, zamawiający żąda od wykonawcy: a) Oświadczenia o spełnianiuwarunków udziału w postępowaniu. 6.4. Jeżeli w dokumentach składanych w celupotwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunkudo walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnichwalut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
W celu potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom opisanym wzałączniku nr 4 do SIWZ, zamawiający wymaga złożenia: Pakiet nr 1: - Kartęcharakterystyki zaoferowanego produktu. Pakiet nr 2: - Kartę charakterystykizaoferowanego produktu; - Opis techniczny zaoferowanego zbiornika.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany postanowień umowy w stosunkudo treści oferty Wykonawcy w przypadkach, gdy:1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu umowy,2) wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, którychnie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżnościi doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony,3) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy:a) gdy dochowanie terminu jest niemożliwe, z uwagi na siłę wyższą, która ma bezpośredni wpływ na terminowość wykonania zamówienia (termin może ulec wydłużeniu o czas trwania siły wyższej) b) w razie wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron lub których Strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć (termin może ulec wydłużeniu o czas trwania tych okoliczności);2. Wynagrodzenie może ulec zmianie w przypadku zmiany stawki podatku od towarówi usług.3. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2, wartość netto Przedmiotu umowy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.4. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.5. Nie stanowi zmiany umowy zmiana osób, o których mowa w § 5 lub ich danych kontaktowych. Strony zobowiązują się do wzajemnego niezwłocznego informowania o ww. zmianach w formie pisemnej lub drogą elektroniczną.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-17, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim i zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oświadczeń, oferty oraz innych dokumentów jednym z języków powszechnie używanych w handlu międzynarodowym.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH I PRAWACH Z TYM ZWIĄZANYCHNa podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuje się że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daabaz siedzibą przy ul. Bytomskiej 62 w Piekarach Śląskich (kod pocztowy 41-940).W Szpitalu powołano Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktowaćw każdej sprawie dotyczącej przetwarzania danych osobowych: e-mail: abi@urazowka.piekary.pl, tel.: 32 3934309.Pani/Pana dane osobowe, zawarte w ofertach albo wnioskach o dopuszczenie do udziałuw postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego a także dane znajdujące sięw publicznie dostępnych rejestrach (KRS, CEIDG, KRK), będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, nazwa nadana zamówieniu: „Dostawy azotu ciekłego-2" Oznaczenie sprawy (numer referencyjny): SZP.270-40/2020, na podstawie art. 6 ust. 1 lit c. RODO, w związku z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (dalej „ustawa Pzp”), ustawą z dnia 23 kwietnia 1964r – Kodeks Cywilny, ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych. W przypadku wyboru oferty i zawarcia umowy dane zamieszczone w umowie oraz w dokumentacji z nią związanej, będą przetwarzane w celach związanych z realizacją umowy, w tym w celu wystawienia faktur, rachunków oraz prowadzenia sprawozdawczości finansowej na podstawie art. 6 ust. 1 lit c. RODO w związku z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami wymienionymi powyżej oraz przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. ordynacja podatkowa, ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości.Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniuo udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.Dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzjilub profilowaniu.Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp. Ponadtow przypadku wyboru oferty i zawarcia umowy dane mogą być udostępniane innym podmiotom lub organom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, a także na podstawie umów powierzenia, w szczególności dostawcom systemów informatycznychi usług IT (w tym do Otwartego Rynku Elektronicznego S.A. z siedzibą w Warszawie), podmiotom świadczącym usługi prawnicze, urzędom skarbowym, bankom. Szpital nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat, licząc od końca roku w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata okres przechowywana obejmuje cały czas trwania umowy. W przypadku wyboru ofertyi zawarcia umowy dane osobowe związane z realizacją umowy będą przechowywane przez okres 5 lat, licząc od końca roku w którym w którym nastąpiło wygaśnięcie umowy lubw którym upłynął termin zobowiązania podatkowego.Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania a także usunięcia lub ograniczenia przetwarzania na zasadach określonych w przepisach prawa,w tym RODO. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (prawo dostępu, przysługujące osobie której dane dotyczą), wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu lub sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. Wystąpienie z żądaniem,o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO (żądanie ograniczenia przetwarzania), nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.Informuje się również o prawie wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawy częściowe dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich z siedzibą w Piekarach Śląskich 41-940 przy ul. Bytomskiej 62, do Działu Rehabilitacyjnego, oraz do Oddziału Rehabilitacyjnego (Oddział V), do godziny 07.45 w terminie: - Dział rehabilitacji i Oddział V - 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek).W ramach realizacji dostaw częściowych do Działu Rehabilitacji i Oddziału V, wykonawca zobowiązuje się do demontowania i montowania pojemników na ciekły azot z urządzeń służących do zabiegów krioterapii i ich przewożeniem. Każdorazowo sporządzania protokołu potwierdzającego wykonanie dostawy na podstawie wskazań ilości zatankowanego azotu ciekłego. Ciekły azot medyczny (N2) o temp. -196 stop. C. w ilości do 15000 dm3.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 24111800-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Pakiet nr 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawy częściowe i dzierżawa zbiornika do magazynowania ciekłego azotu. Miejsce dostaw i montażu zbiornika: ODDZIAŁY REHABILITACYJNE – KOCHCICE, 42 - 713 Kochanowice Kochcice, ul. Zamkowa 1,Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt do:1) dostarczenia i zamontowania zbiornika wraz z osprzętem niezbędnym do napełniania zbiornika oraz narzędziami do przelewania azotu z zaoferowanego zbiornika do pojemników transportowych używanych przez Zamawiającego przy zabiegach i zabezpieczeniem BHP w terminie do 7 dni roboczych, licząc od dnia zawarcia umowy.2) demontażu i odbioru zbiornika w terminie do 7 dni roboczych, licząc od dnia zakończenia umowy.3) przeprowadzania wymaganych prawem przeglądów technicznych, w tym odbiory/przeglądy UDT/TDT i niezbędnych czynności serwisowych oraz napraw zbiornika;4) przeszkolić i wyposażyć w środki ochrony osobistej zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, osoby skierowane przez Zamawiającego do napełniania zbiorników transportowych;5) realizacji dostaw częściowych w godzinach od 06.00 do 12.00, gdy poziom azotu ciekłego osiągnie max. 30% objętości zaoferowanego zbiornika. Azot ciekły medyczny (N2) o temp. -196 stop. C w ilości do 10 000 dm3Dzierżawa zbiornika do magazynowania ciekłego azotu medycznego o pojemności od 200 do 240 dm3, wyposażonego w kółka wraz z niezbędnym wyposażeniem technicznym donapełniania zbiornika oraz zabezpieczenie BHP. w terminie obowiązywania umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 24111800-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę zrobotyzowanego stanowiska spawalniczego - Bielsko-Biała
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę zrobotyzowanego stanowiska spawalniczego wykorzystującego Kobota, do spawania metodami MIG/MAG oraz TIG. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI