"Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów na potrzeby Zakładu Wodociągów Kanalizacji...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów na potrzeby Zakładu Wodociągów Kanalizacji i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Świebodzinie w roku 2024 roku"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚwiebodzin
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2023-10-16
  • ZamawiającyZakład Wodociągów Kanalizacji i Usług Komunalnych Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-05
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00428559
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
"Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów na potrzeby Zakładu Wodociągów Kanalizacji i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Świebodzinie w roku 2024 roku"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Wodociągów Kanalizacji i Usług Komunalnych Sp. z o.o.

1.3.) Oddział zamawiającego: ZWKiUK Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970327589

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Młyńska 37

1.5.2.) Miejscowość: Świebodzin

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.malecza@zwkiuk.swiebodzin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zwkiuk.swiebodzin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Zakład komunalny

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów na potrzeby Zakładu Wodociągów Kanalizacji i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Świebodzinie w roku 2024 roku"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8423375-6348-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00428559

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.platformazakupowa.pl/pn/zwkiuk_swiebodzin/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.platformazakupowa.pl/pn/zwkiuk_swiebodzin/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://www.platformazakupowa.pl/pn/zwkiuk_swiebodzin/proceedings

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://www.platformazakupowa.pl/pn/zwkiuk_swiebodzin/proceedings

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 01/DGO/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, zgodnie z harmonogramem dostaw opisanym w pkt. 5, sprzedaż i dostarczenie na adres: Stacja Przeładunku Odpadów Komunalnych w m. Jeziory 55, 66-200 Świebodzin, fabrycznie nowych worków z folii LDPE na odpady komunalne z nadrukiem, w następujących kolorach, o określonych parametrach i w opisanej niżej ilościach:
lp. rodzaj worka min. grubość folii
[mm] szerokość [mm] długość
[mm] ilość
(szt.) - łącznie
1 worek w kolorze żółtym 120l
0,03 mm
700 mm
1050 mm
180 000szt.
2 worek w kolorze niebieskim 120l
0,03 mm
700 mm
1050 mm

78 000 szt.
3 worek w kolorze brązowym 80l 0,05 mm 600 mm 800 mm 78 000 szt.
4 worek w kolorze zielonym 80l
0,05 mm 600 mm 800 mm 180 000 szt.
Razem: 516 000 szt.

2. Każdy worek objęty zamówieniem zostanie wyposażony przez Wykonawcę w nadruk grafiki w kolorze czarnym, zgodnie z projektem graficznym stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ. Nadruk na worku nie może być mniejszy niż 30% powierzchni worka.
3. Każdy worek objęty zamówieniem zostanie wyposażony w tasiemkę służącą do związania worka.
4. Worki objęte zamówieniem zostaną spakowane przed ich dostarczeniem do Zamawiającego w opakowanie/opakowania zbiorcze obejmujące co najmniej 100 szt. worków o jednej kolorystyce i nie więcej niż 200 szt. worków o tej samej kolorystyce.

4.2.6.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44174000-0 - Folia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 Pzp, art. 109 ust. 1 pkt. 1 i 4 Pzp, art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – złożone na wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ oraz (ii) oświadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 5k Rozporządzenia 833/2014. Zaleca się sporządzenie oświadczenia, na wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zamawiający żąda przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami/cechami, określonymi w opisie przedmiotu zamówienia/opisie kryteriów oceny ofert/wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia.
2. Złożenie przedmiotowych środków dowodowych następuje wraz z ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający zgodnie z art. 107 ust 2 Pzp wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia - zastrzeżeniem art. 107 ust. 3 Pzp.
4. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
5. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowego środka dowodowego w postaci uzupełnionego przez Wykonawcę formularza, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zamawiający żąda przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami/cechami, określonymi w opisie przedmiotu zamówienia/opisie kryteriów oceny ofert/wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia.
2. Złożenie przedmiotowych środków dowodowych następuje wraz z ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający zgodnie z art. 107 ust 2 Pzp wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia - zastrzeżeniem art. 107 ust. 3 Pzp.
4. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
5. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowego środka dowodowego w postaci uzupełnionego przez Wykonawcę formularza, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zamawiający żąda przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami/cechami, określonymi w opisie przedmiotu zamówienia/opisie kryteriów oceny ofert/wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia.
2. Złożenie przedmiotowych środków dowodowych następuje wraz z ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający zgodnie z art. 107 ust 2 Pzp wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia - zastrzeżeniem art. 107 ust. 3 Pzp.
4. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
5. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowego środka dowodowego w postaci uzupełnionego przez Wykonawcę formularza, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, będą zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę.
4. Zamawiający wymaga podania w ofercie, które z elementy przedmiotu zamówienia zostaną wykonane przez poszczególnych wykonawców występujących wspólnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z art. 454 i 455 ustawy PZP

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://www.platformazakupowa.pl/pn/zwkiuk_swiebodzin/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-16 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

uzupełniony formularz parametrami technicznymi oferowanych worków – sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ;
NAJNOWSZE ZLECENIE
Interesuje mnie zakup pasków z blachy ocynkowanej DX51DZ275 lub 200 - Gubin
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania13-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Interesuje mnie zakup pasków z blachy ocynkowanej DX51DZ275 lub 200 o wymiarach: grubość blachy 0,6mm, szerokość 6mm, długość 120. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Przebudowa nawierzchni dojazdu pożarowego nr 13
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Budowa ulicy Prostej w Kargowej
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Rzemiosło i przemysł: DOSTAWA CIEKŁEGO TLENU MEDYCZNEGO WRAZ Z DZIERŻAWĄ ZBIORNIKA
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Rzemiosło i przemysł: LA.261.32.2023 Sukcesywne dostawy gazów medycznych
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI