Dostawa środków ochrony roślin dla IUNG-PIB w Puławach, RZD Kępa w Puławach, w podziale...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa środków ochrony roślin dla IUNG-PIB w Puławach, RZD Kępa w Puławach, w podziale na 10 części zamówienia
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPuławy
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-04-09
  • ZamawiającyINSTYTUT UPRAWY NAWOŻENIA I GLEBOZNAWSTWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-01
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00026667
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa środków ochrony roślin dla IUNG-PIB w Puławach, RZD Kępa w Puławach, w podziale na 10 części zamówienia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT UPRAWY NAWOŻENIA I GLEBOZNAWSTWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY

1.3.) Oddział zamawiającego: wyodrębnione jednostki organizacyjne zamawiającego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000079295

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czartoryskich, nr 8, lok. ---

1.5.2.) Miejscowość: Puławy

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 81/ 47 86 993 lub 81/ 47 86 990

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@iung.pulawy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.iung.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Instytut badawczy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa środków ochrony roślin dla IUNG-PIB w Puławach, RZD Kępa w Puławach, w podziale na 10 części zamówienia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4df22a56-92c9-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026667

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://iung.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://iung.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja w postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywaniedokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątkówokreślonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 2. Osobąuprawnioną przez Zamawiającego do kontaktu z wykonawcami jest: Katarzyna Plis Dział ZamówieńPublicznych e-mail: dzp@iung.pulawy.pl, tel. 81 4786 9903. W przedmiotowym postępowaniukomunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformyzakupowej https://iung.ezamawiajacy.pl4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do założenia bezpłatnego konta na platformiezakupowej https://iung.ezamawiajacy.pl. 5. Wykonawca posiadający konto na platformie zakupowej https://iung.ezamawiajacy.pl ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.6. Sporządzanie i przekazywanie informacji w tym dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji orazwymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. 7. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, uważa się za złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego, w wymaganej postaci i formie, przed upływem terminu wyznaczonego przezZamawiającego, na ich złożenie. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacjiprzyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.Szczegółowe informacje zawarte zostały wRozdziale 16 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) jest administratorem danychosobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;2)dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celuzwiązanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.3) odbiorcamidanych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostaniedokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 4) daneosobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat oddnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;5) obowiązek podania przezWykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonymw przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6) w odniesieniudo danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,stosowanie do art. 22 RODO;7) Wykonawca posiada:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu dodanych osobowych dotyczących Wykonawcy;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowaniadanych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzieleniezamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraznie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;− na podstawie art. 18 RODO prawożądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa UrzęduOchrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowychnarusza przepisy RODO;8) Wykonawcy nie przysługuje:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub eRODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którymmowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danychosobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. cRODO. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, którejdane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, wszczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lubkonkursu.Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lubuzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie możeskutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu anizmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.Wystąpienie z żądaniem, o którymmowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych doczasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.W przypadkudanych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych,prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądaniaskierowanego do Zamawiającego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.220.19.2021.PK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 10

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający żąda określonej etykiety lub wskazuje mające zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustaw - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Środek chwastobójczy przeznaczonym do wiosennego zwalczania rocznych i wieloletnich chwastów dwuliściennych w pszenicy ozimej, życie, pszenżycie ozimym, jęczmieniu jarym, pszenicy jarej, owsie i mieszance jęczmienia jarego z owsem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw znajduje się w Rozdziale 4 swz oraz załączniku nr 2 do SWZ (formularzasortymentowo-cenowy).

4.2.6.) Główny kod CPV: 24450000-3 - Wyroby rolno-chemiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24453000-4 - Środki chwastobójcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone,napodstawie przyjętych kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone,napodstawie przyjętych kryteriów oceny ofert

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Herbicyd stosowany nalistnie, przeznaczony do powschodowego zwalczania chwastów dwuliściennych i jednoliściennych (w tym perzu właściwego) w uprawie kukurydzySzczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw znajduje się w Rozdziale 4 swz oraz załączniku nr 2 do SWZ (formularzasortymentowo-cenowy).

4.2.6.) Główny kod CPV: 24450000-3 - Wyroby rolno-chemiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24453000-4 - Środki chwastobójcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone,napodstawie przyjętych kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone,napodstawie przyjętych kryteriów oceny ofert

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Środek chwastobójczy stosowany nalistnie, przeznaczony do powschodowego zwalczania rocznych chwastów jednoliściennych, głównie miotły zbożowej i owsa głuchego w pszenicy ozimej, pszenicy jarej i jęczmieniu jarym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw znajduje się w Rozdziale 4 swz oraz załączniku nr 2 do SWZ (formularzasortymentowo-cenowy).

4.2.6.) Główny kod CPV: 24450000-3 - Wyroby rolno-chemiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24453000-4 - Środki chwastobójcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone,napodstawie przyjętych kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone,napodstawie przyjętych kryteriów oceny ofert

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: Środek owadobójczy przeznaczony do zwalczania szkodników ssących i gryzących Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw znajduje się w Rozdziale 4 swz oraz załączniku nr 2 do SWZ (formularzasortymentowo-cenowy).

4.2.6.) Główny kod CPV: 24450000-3 - Wyroby rolno-chemiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24452000-7 - Środki owadobójcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone,napodstawie przyjętych kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone,napodstawie przyjętych kryteriów oceny ofert

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5: HERBICYD selektywny o działaniu układowym, stosowany doglebowo lub nalistnie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw znajduje się w Rozdziale 4 swz oraz załączniku nr 2 do SWZ (formularzasortymentowo-cenowy).

4.2.6.) Główny kod CPV: 24450000-3 - Wyroby rolno-chemiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24453000-4 - Środki chwastobójcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone,napodstawie przyjętych kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone,napodstawie przyjętych kryteriów oceny ofert

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6: Środek chwastobójczy przeznaczony do powschodowego zwalczania rocznych chwastów dwuliściennych w buraku cukrowym i buraku pastewnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw znajduje się w Rozdziale 4 swz oraz załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy).

4.2.6.) Główny kod CPV: 24450000-3 - Wyroby rolno-chemiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24453000-4 - Środki chwastobójcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone,napodstawie przyjętych kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone,napodstawie przyjętych kryteriów oceny ofert

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7: Herbicyd selektywny o działaniu układowym, stosowany nalistnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw znajduje się w Rozdziale 4 swz oraz załączniku nr 2 do SWZ (formularzasortymentowo-cenowy).

4.2.6.) Główny kod CPV: 24450000-3 - Wyroby rolno-chemiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24453000-4 - Środki chwastobójcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone,napodstawie przyjętych kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone,napodstawie przyjętych kryteriów oceny ofert

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8: Selektywny herbicyd stosowany nalistnie o działaniu układowym Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw znajduje się w Rozdziale 4 swz oraz załączniku nr 2 do SWZ (formularzasortymentowo-cenowy).

4.2.6.) Główny kod CPV: 24450000-3 - Wyroby rolno-chemiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24453000-4 - Środki chwastobójcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone,napodstawie przyjętych kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone,napodstawie przyjętych kryteriów oceny ofert

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9: Środek chwastobójczy przeznaczonym do zwalczania niektórych gatunków rocznych chwastów dwuliściennych w buraku cukrowym i ćwikłowym Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw znajduje się w Rozdziale 4 swz oraz załączniku nr 2 do SWZ (formularzasortymentowo-cenowy).

4.2.6.) Główny kod CPV: 24450000-3 - Wyroby rolno-chemiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24453000-4 - Środki chwastobójcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone,napodstawie przyjętych kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone,napodstawie przyjętych kryteriów oceny ofert

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 10: Środek chwastobójczy stosowany nalistnie, w rzepaku ozimym, buraku cukrowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw znajduje się w Rozdziale 4 swz oraz załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy).

4.2.6.) Główny kod CPV: 24450000-3 - Wyroby rolno-chemiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24453000-4 - Środki chwastobójcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone,napodstawie przyjętych kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone,napodstawie przyjętych kryteriów oceny ofert

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału wpostępowaniu dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiającynie określa warunku w ww. zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalnościgospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Wykonawca spełni warunekjeżeli wykaże, że posiada aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców wykonujących działalność wzakresie wprowadzania środków ochrony roślin do obrotu lub konfekcjonowania tych środków,prowadzonego przez Wojewódzkiego Inspektora Ochrony Roślin i Nasiennictwa właściwego zewzględu na siedzibę lub miejsce zamieszkania albo siedzibę przedsiębiorcy, a w przypadkuprzedsiębiorców zagranicznych właściwego na miejsce prowadzenia działalności.– dotyczy wszystkich części zamówienia3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie określawarunku w ww. zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Zamawiający nieokreśla warunku w ww. zakresie.2. Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniuwskazano w rozdziale 10 SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W przedmiotowym postępowaniu zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środkówdowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lubzawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów zamawiający wymaga złożenia: aktualnegozezwolenia na prowadzenie konfekcjonowania środków ochrony roślin i obrotu nimi, wydane przezWojewódzkiego Inspektora Ochrony Roślin i Nasiennictwa właściwego ze względu na siedzibę lubmiejsce zamieszkania albo siedzibę przedsiębiorcy, a w przypadku przedsiębiorców zagranicznychwłaściwego na miejsce prowadzenia działalności – dotyczy wszystkich części zamówienia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający wymaga od wykonawcy złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowychśrodków dowodowych:Oświadczenia własnego Wykonawcy dotyczącego oferowanych środkówochrony roślin (załącznik nr 6 do SWZ), zawierającego minimum:1) oświadczeniepotwierdzające, że oferowane przez Wykonawcę środki ochrony roślin figurują w rejestrześrodków ochrony roślin dopuszczonych do obrotu zezwoleniem Ministra Rolnictwa i RozwojuWsi oraz posiadają etykiety, które potwierdzają, że oferowane środki zgodne są z wymaganiamiokreślonymi przez Zamawiającego2) numer pozycji w wykazie (LP)3) nazwę oferowanegośrodka ochrony roślin, 4) numer zezwolenia na dopuszczenie do obrotu oferowanego środkaochrony roślin,5) zawartość, nazwa zwyczajowa substancji czynnej środka ochrony roślin,6)termin ważności zezwolenia.Przedłożone oświadczenie umożliwi zamawiającemu, dokonanieweryfikacji na stronie Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, pod adresem:https://www.gov.pl/web/rolnictwo/rejestr-rodkow-ochrony-roslin, czy oferowane środki ochronyroślin:1) figurują w rejestrze środków ochrony roślin dopuszczonych do obrotu zezwoleniemMinistra Rolnictwa i Rozwoju Wsi, oraz 2) posiadają etykiety, które potwierdzają że oferowaneśrodki zgodne są z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego,- dotyczy wszystkich częścizamówienia.Jeżeli Wykonawca nie jest w stanie wykazać, że oferowany produkt figuruje wRejestrze środków ochrony roślin, z uwagi na fakt, że zgodnie z przepisami art. 57 pkt 2rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1107/2009 z dnia 21 października2009 r. dotyczącego wprowadzania do obrotu środków ochrony roślin i uchylającego dyrektywyRady 79/117/EWG i 91/414/EWG (Dz. Urz. UE L 309 z 24.11.2009, str. 1 z późn. zm.), Rejestrśrodków ochrony roślin jest aktualizowany, w okresie trzy miesięcznym, Zamawiający dopuszczaaby Wykonawca wykazał spełnianie wymagań za pomocą posiadanych środków dowodowych,bezspornie potwierdzających, że Wykonawca dokonał wpisu do wskazanego rejestru.Zamawiający dopuszcza jednocześnie możliwość potwierdzenia informacji o środkach ochronyroślin nie zawartych w rejestrze, na podstawie informacji wydanej przez Departament Klimatu iŚrodowiska.Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeślipotwierdzają one, że oferowane dostawy, spełniają określone przez zamawiającegowymagania, cechy lub kryteria.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1 Zamawiający informuje, że działając na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy przewiduje, że wsytuacji, w której wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożoneprzedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający jednokrotnie wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. 2. Postanowień ust. 2 nie stosuje się, jeżeliprzedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriamiokreślonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środkadowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnieniapostępowania.3. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treściprzedmiotowych środków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest złożyć:1. Wypełniony i podpisany:formularz oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ2. Wypełniony i podpisany: formularzasortymentowo-cenowy – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ. 3. Potwierdzenie umocowaniado działania w imieniu wykonawcy, podwykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:1) Wcelu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy, podwykonawcy lub podmiotuudostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda odwykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji iInformacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.2) Wykonawca nie jestzobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt. 1, jeżeli zamawiający może jeuzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał daneumożliwiające dostęp do tych dokumentów.3) Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, którejumocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 1,zamawiający żąda od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającegoumocowanie do reprezentowania wykonawcy.4. Pełnomocnictwo do reprezentowaniawykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzieleniezamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawiezamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).Informujemy, że dokumenty wyszczególnione w ust. 1,2stanowią treść oferty i nie podlegają uzupełnieniu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku,wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzieleniezamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówieniaOświadczenia, o których mowa w rozdziale 10 ust. 1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawcówwspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstawwykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie,w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lubkryteriów selekcji.3. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawiezamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany warunków Umowy, w tym zmiany, o których mowa w Ustawie Pzp oraz wsytuacjach opisanych poniżej, mogą nastąpić za zgodą Stron wyrażoną na piśmie – w formieaneksu do Umowy, pod rygorem nieważności, chyba że postanowienia Umowystanowią inaczej.2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej Umowy w stosunku dotreści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem przypadkówopisanych w Ustawie Pzp oraz w sytuacjach opisanych w ust. 3-4 poniżej3. Zmiana sposoburealizacji Umowy w przypadku:1) zmiany przepisów prawa, opublikowanej w DziennikuUrzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowymodpowiedniego ministra;2) Konieczności dokonania przesunięć w zakresie ilościowymposzczególnych rodzajów środków ochrony roślin wskazanych w Ofercie Wykonawcy zzastrzeżeniem nieprzekraczalności wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 1 Umowy.4.Zmiana któregokolwiek z terminów realizacji Umowy w przypadku:1) potrzeb wynikających zespecyfiki działalności Zamawiającego; 2) zaistnienie siły wyższej oraz ze względu na przyczynywynikające z epidemiiCOVID-19;5. Przewidziane powyżej zmiany Umowy stanowią katalogmożliwy do wprowadzenia, Umowy, jednak nie stanowią zobowiązania Zamawiającego doich wprowadzenia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-09 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://iung.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-09 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-08

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamówienie udzielane przez wyodrębnioną jednostkę organizacyjną zamawiającego,posiadającą samodzielność finansową:Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa -RolniczyZakład Doświadczalny Kępa w PuławachAdres: Kazimierska, nr 4B, lok. ---, miejsc. Puławy, kod24-100, poczta Puławy, woj. Lubelskie, kraj PolskaZamówienie związane jest z działalnościąwłasną RZD, finansowane z kosztów RZD
2021-04-01 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę rębaka- Ostrów Lubelski
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę rębaka, szwankuje hydraulika albo łupie ale bardzo wolno wraca tłoczysko lub odwrotnie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI