III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.Oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp.Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Potwierdzenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego - minumum 200.000,00zł
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Oświadczenie wykonawcy, że oferowane dostawy sąd dopuszczone do obrotu, zgodnie z:- w części 3 poz. 1-7, 9 asortyment jest produktem leczniczym zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne;- w części 3 poz. 10-11; w części 4 poz. 1-3; części 5 poz. 1,2; części 6 poz. 1-3; części 7 poz. 1,2; części 8 poz. 1-3; części 9 poz. 1-4; części 10 poz. 1,2; część 11 poz. 1 asortyment jest wyrobem medycznym zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych; - w części 1 poz. 1; w części 2 poz. 3,4; w części 7 poz. 3; w części 8 poz.1,2 asortyment jest produktem biobójczym zgodnie z ustawą o produktach biobójczych;- w części 1 poz. 2,4; w części 2 poz. 1,2 asortyment jest kosmetykiem zgodnie z ustawą o kosmetykach.Zamawiający zastrzega sobie również możliwość na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawcę do przedstawienia protokołów z badań potwierdzających skuteczność bójczą oraz wszelkich dokumentów potwierdzające rejestrację i dopuszczenie do obrotu na terenie Polski.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do części nr 5 oświadczenie, że zaoferowane produkty są kompatybilne i nie uszkodzą posiadanej przez Zamawiającego myjni endoskopowych serii CHOYANG CYW.W przypadku, gdy zaoferowany produkt uszkodzi wskazaną myjnie, Wykonawca pokryje wszelakie koszty związane z naprawą
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument "Informacja z Krajowego Rejestru Karnego" składa dokument "Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument", w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Tak
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
0
Maksymalna liczba wykonawców
0
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-10-23, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
pl
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Dostawa środków do dezynfekcji - część 1 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ (formularz asortymentowo-cenowy) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji wraz z transportem do siedziby Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do magazynów Aptecznych Zamawiającego na koszt Wykonawcy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 13 – Formularz cenowy. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku Nr 13 Formularz cenowy są ilościami szacunkowymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia według rzeczywistych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w pełni ilości zamawianych dostaw, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo w trakcie realizacji niniejszej umowy do zmiany wielkości zapotrzebowania na poszczególne pozycje asortymentowe tj. do wykorzystania niektórych pozycji asortymentowych w ilościach mniejszych lub do zwiększenia ilości niektórych pozycji, jednocześnie nie przekraczając całkowitej wartości umowy bez konsekwencji prawnych i finansowych ze strony wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby wszystkie produkty posiadały gwarancję producenta – produkty są zdatne do użycia. Po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć karty charakterystyki dla oferowanych produktów. Szczegółowy rodzaj towaru i ilość oraz jego asortyment będą zawierały zamówienia.Zamawiający na każdym etapie postępowania może zażądać protokołów z badań oraz wszelkich dokumentów potwierdzających rejestrację i dopuszczenie do obrotu na terenie Polski. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany:. w części 3 poz. 1-7, 9 asortyment jest produktem leczniczym zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne;. w części 3 poz. 1-7, 9; w części 4 poz. 1-3; części 5 poz. 1,2; części 6 poz. 1-4; części 7 poz. 1,2; części 8 poz. 1-3; części 9 poz. 1-4; części 10 poz. 1,2; asortyment jest wyrobem medycznym zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych; . w części 1 poz. 1,3; w części 2 poz. 3,4; w części 7 poz. 3; w części 11 poz. 1 asortyment jest produktem biobójczym zgodnie z ustawą o produktach biobójczych; . w części 1 poz. 2,5;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 24455000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Dostawa środków do dezynfekcji - część 2 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ (formularz asortymentowo-cenowy) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji wraz z transportem do siedziby Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do magazynów Aptecznych Zamawiającego na koszt Wykonawcy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 13 – Formularz cenowy. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku Nr 13 Formularz cenowy są ilościami szacunkowymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia według rzeczywistych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w pełni ilości zamawianych dostaw, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo w trakcie realizacji niniejszej umowy do zmiany wielkości zapotrzebowania na poszczególne pozycje asortymentowe tj. do wykorzystania niektórych pozycji asortymentowych w ilościach mniejszych lub do zwiększenia ilości niektórych pozycji, jednocześnie nie przekraczając całkowitej wartości umowy bez konsekwencji prawnych i finansowych ze strony wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby wszystkie produkty posiadały gwarancję producenta – produkty są zdatne do użycia. Po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć karty charakterystyki dla oferowanych produktów. Szczegółowy rodzaj towaru i ilość oraz jego asortyment będą zawierały zamówienia.Zamawiający na każdym etapie postępowania może zażądać protokołów z badań oraz wszelkich dokumentów potwierdzających rejestrację i dopuszczenie do obrotu na terenie Polski. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany:. w części 3 poz. 1-7, 9 asortyment jest produktem leczniczym zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne;. w części 3 poz. 1-7, 9; w części 4 poz. 1-3; części 5 poz. 1,2; części 6 poz. 1-4; części 7 poz. 1,2; części 8 poz. 1-3; części 9 poz. 1-4; części 10 poz. 1,2; asortyment jest wyrobem medycznym zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych; . w części 1 poz. 1,3; w części 2 poz. 3,4; w części 7 poz. 3; w części 11 poz. 1 asortyment jest produktem biobójczym zgodnie z ustawą o produktach biobójczych; . w części 1 poz. 2,5;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 24455000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Dostawa środków do dezynfekcji - część 3 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ (formularz asortymentowo-cenowy) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji wraz z transportem do siedziby Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do magazynów Aptecznych Zamawiającego na koszt Wykonawcy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 13 – Formularz cenowy. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku Nr 13 Formularz cenowy są ilościami szacunkowymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia według rzeczywistych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w pełni ilości zamawianych dostaw, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo w trakcie realizacji niniejszej umowy do zmiany wielkości zapotrzebowania na poszczególne pozycje asortymentowe tj. do wykorzystania niektórych pozycji asortymentowych w ilościach mniejszych lub do zwiększenia ilości niektórych pozycji, jednocześnie nie przekraczając całkowitej wartości umowy bez konsekwencji prawnych i finansowych ze strony wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby wszystkie produkty posiadały gwarancję producenta – produkty są zdatne do użycia. Po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć karty charakterystyki dla oferowanych produktów. Szczegółowy rodzaj towaru i ilość oraz jego asortyment będą zawierały zamówienia.Zamawiający na każdym etapie postępowania może zażądać protokołów z badań oraz wszelkich dokumentów potwierdzających rejestrację i dopuszczenie do obrotu na terenie Polski. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany:. w części 3 poz. 1-7, 9 asortyment jest produktem leczniczym zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne;. w części 3 poz. 1-7, 9; w części 4 poz. 1-3; części 5 poz. 1,2; części 6 poz. 1-4; części 7 poz. 1,2; części 8 poz. 1-3; części 9 poz. 1-4; części 10 poz. 1,2; asortyment jest wyrobem medycznym zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych; . w części 1 poz. 1,3; w części 2 poz. 3,4; w części 7 poz. 3; w części 11 poz. 1 asortyment jest produktem biobójczym zgodnie z ustawą o produktach biobójczych; . w części 1 poz. 2,5;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 24455000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Dostawa środków do dezynfekcji - część 4 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ (formularz asortymentowo-cenowy) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji wraz z transportem do siedziby Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do magazynów Aptecznych Zamawiającego na koszt Wykonawcy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 13 – Formularz cenowy. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku Nr 13 Formularz cenowy są ilościami szacunkowymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia według rzeczywistych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w pełni ilości zamawianych dostaw, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo w trakcie realizacji niniejszej umowy do zmiany wielkości zapotrzebowania na poszczególne pozycje asortymentowe tj. do wykorzystania niektórych pozycji asortymentowych w ilościach mniejszych lub do zwiększenia ilości niektórych pozycji, jednocześnie nie przekraczając całkowitej wartości umowy bez konsekwencji prawnych i finansowych ze strony wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby wszystkie produkty posiadały gwarancję producenta – produkty są zdatne do użycia. Po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć karty charakterystyki dla oferowanych produktów. Szczegółowy rodzaj towaru i ilość oraz jego asortyment będą zawierały zamówienia.Zamawiający na każdym etapie postępowania może zażądać protokołów z badań oraz wszelkich dokumentów potwierdzających rejestrację i dopuszczenie do obrotu na terenie Polski. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany:. w części 3 poz. 1-7, 9 asortyment jest produktem leczniczym zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne;. w części 3 poz. 1-7, 9; w części 4 poz. 1-3; części 5 poz. 1,2; części 6 poz. 1-4; części 7 poz. 1,2; części 8 poz. 1-3; części 9 poz. 1-4; części 10 poz. 1,2; asortyment jest wyrobem medycznym zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych; . w części 1 poz. 1,3; w części 2 poz. 3,4; w części 7 poz. 3; w części 11 poz. 1 asortyment jest produktem biobójczym zgodnie z ustawą o produktach biobójczych; . w części 1 poz. 2,5;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 24455000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Dostawa środków do dezynfekcji - część 5 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ (formularz asortymentowo-cenowy)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do wskazanej części oświadczenie, że zaoferowane produkty są kompatybilne i nie uszkodzą posiadanej przez Zamawiającego myjni endoskopowych serii CHOYANG CYW. W przypadku, gdy zaoferowany produkt uszkodzi wskazaną myjnie, Wykonawca pokryje wszelakie koszty związane z naprawą. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji wraz z transportem do siedziby Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do magazynów Aptecznych Zamawiającego na koszt Wykonawcy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 13 – Formularz cenowy. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku Nr 13 Formularz cenowy są ilościami szacunkowymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia według rzeczywistych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w pełni ilości zamawianych dostaw, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo w trakcie realizacji niniejszej umowy do zmiany wielkości zapotrzebowania na poszczególne pozycje asortymentowe tj. do wykorzystania niektórych pozycji asortymentowych w ilościach mniejszych lub do zwiększenia ilości niektórych pozycji, jednocześnie nie przekraczając całkowitej wartości umowy bez konsekwencji prawnych i finansowych ze strony wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby wszystkie produkty posiadały gwarancję producenta – produkty są zdatne do użycia. Po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć karty charakterystyki dla oferowanych produktów. Szczegółowy rodzaj towaru i ilość oraz jego asortyment będą zawierały zamówienia.Zamawiający na każdym etapie postępowania może zażądać protokołów z badań oraz wszelkich dokumentów potwierdzających rejestrację i dopuszczenie do obrotu na terenie Polski. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany:. w części 3 poz. 1-7, 9 asortyment jest produktem leczniczym zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne;. w części 3 poz. 1-7, 9; w części 4 poz. 1-3; części 5 poz. 1,2; części 6 poz. 1-4; części 7 poz. 1,2; części 8 poz. 1-3; części 9 poz. 1-4; części 10 poz. 1,2; asortyment jest wyrobem medycznym zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych; . w części 1 poz. 1,3; w części 2 poz. 3,4; w części 7 poz. 3; w części 11 poz. 1 asortyment jest produktem biobójczym zgodnie z ustawą o produktach biobójczych; . w części 1 poz. 2,5;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 24455000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Dostawa środków do dezynfekcji - część 6 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ (formularz asortymentowo-cenowy) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji wraz z transportem do siedziby Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do magazynów Aptecznych Zamawiającego na koszt Wykonawcy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 13 – Formularz cenowy. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku Nr 13 Formularz cenowy są ilościami szacunkowymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia według rzeczywistych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w pełni ilości zamawianych dostaw, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo w trakcie realizacji niniejszej umowy do zmiany wielkości zapotrzebowania na poszczególne pozycje asortymentowe tj. do wykorzystania niektórych pozycji asortymentowych w ilościach mniejszych lub do zwiększenia ilości niektórych pozycji, jednocześnie nie przekraczając całkowitej wartości umowy bez konsekwencji prawnych i finansowych ze strony wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby wszystkie produkty posiadały gwarancję producenta – produkty są zdatne do użycia. Po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć karty charakterystyki dla oferowanych produktów. Szczegółowy rodzaj towaru i ilość oraz jego asortyment będą zawierały zamówienia.Zamawiający na każdym etapie postępowania może zażądać protokołów z badań oraz wszelkich dokumentów potwierdzających rejestrację i dopuszczenie do obrotu na terenie Polski. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany:. w części 3 poz. 1-7, 9 asortyment jest produktem leczniczym zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne;. w części 3 poz. 1-7, 9; w części 4 poz. 1-3; części 5 poz. 1,2; części 6 poz. 1-4; części 7 poz. 1,2; części 8 poz. 1-3; części 9 poz. 1-4; części 10 poz. 1,2; asortyment jest wyrobem medycznym zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych; . w części 1 poz. 1,3; w części 2 poz. 3,4; w części 7 poz. 3; w części 11 poz. 1 asortyment jest produktem biobójczym zgodnie z ustawą o produktach biobójczych; . w części 1 poz. 2,5;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 24455000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Dostawa środków do dezynfekcji - część 7 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ (formularz asortymentowo-cenowy) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji wraz z transportem do siedziby Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do magazynów Aptecznych Zamawiającego na koszt Wykonawcy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 13 – Formularz cenowy. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku Nr 13 Formularz cenowy są ilościami szacunkowymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia według rzeczywistych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w pełni ilości zamawianych dostaw, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo w trakcie realizacji niniejszej umowy do zmiany wielkości zapotrzebowania na poszczególne pozycje asortymentowe tj. do wykorzystania niektórych pozycji asortymentowych w ilościach mniejszych lub do zwiększenia ilości niektórych pozycji, jednocześnie nie przekraczając całkowitej wartości umowy bez konsekwencji prawnych i finansowych ze strony wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby wszystkie produkty posiadały gwarancję producenta – produkty są zdatne do użycia. Po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć karty charakterystyki dla oferowanych produktów. Szczegółowy rodzaj towaru i ilość oraz jego asortyment będą zawierały zamówienia.Zamawiający na każdym etapie postępowania może zażądać protokołów z badań oraz wszelkich dokumentów potwierdzających rejestrację i dopuszczenie do obrotu na terenie Polski. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany:. w części 3 poz. 1-7, 9 asortyment jest produktem leczniczym zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne;. w części 3 poz. 1-7, 9; w części 4 poz. 1-3; części 5 poz. 1,2; części 6 poz. 1-4; części 7 poz. 1,2; części 8 poz. 1-3; części 9 poz. 1-4; części 10 poz. 1,2; asortyment jest wyrobem medycznym zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych; . w części 1 poz. 1,3; w części 2 poz. 3,4; w części 7 poz. 3; w części 11 poz. 1 asortyment jest produktem biobójczym zgodnie z ustawą o produktach biobójczych; . w części 1 poz. 2,5;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 24455000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Dostawa środków do dezynfekcji - część 8 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ (formularz asortymentowo-cenowy) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji wraz z transportem do siedziby Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do magazynów Aptecznych Zamawiającego na koszt Wykonawcy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 13 – Formularz cenowy. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku Nr 13 Formularz cenowy są ilościami szacunkowymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia według rzeczywistych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w pełni ilości zamawianych dostaw, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo w trakcie realizacji niniejszej umowy do zmiany wielkości zapotrzebowania na poszczególne pozycje asortymentowe tj. do wykorzystania niektórych pozycji asortymentowych w ilościach mniejszych lub do zwiększenia ilości niektórych pozycji, jednocześnie nie przekraczając całkowitej wartości umowy bez konsekwencji prawnych i finansowych ze strony wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby wszystkie produkty posiadały gwarancję producenta – produkty są zdatne do użycia. Po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć karty charakterystyki dla oferowanych produktów. Szczegółowy rodzaj towaru i ilość oraz jego asortyment będą zawierały zamówienia.Zamawiający na każdym etapie postępowania może zażądać protokołów z badań oraz wszelkich dokumentów potwierdzających rejestrację i dopuszczenie do obrotu na terenie Polski. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany:. w części 3 poz. 1-7, 9 asortyment jest produktem leczniczym zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne;. w części 3 poz. 1-7, 9; w części 4 poz. 1-3; części 5 poz. 1,2; części 6 poz. 1-4; części 7 poz. 1,2; części 8 poz. 1-3; części 9 poz. 1-4; części 10 poz. 1,2; asortyment jest wyrobem medycznym zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych; . w części 1 poz. 1,3; w części 2 poz. 3,4; w części 7 poz. 3; w części 11 poz. 1 asortyment jest produktem biobójczym zgodnie z ustawą o produktach biobójczych; . w części 1 poz. 2,5;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 24455000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Dostawa środków do dezynfekcji - część 9 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ (formularz asortymentowo-cenowy) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji wraz z transportem do siedziby Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do magazynów Aptecznych Zamawiającego na koszt Wykonawcy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 13 – Formularz cenowy. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku Nr 13 Formularz cenowy są ilościami szacunkowymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia według rzeczywistych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w pełni ilości zamawianych dostaw, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo w trakcie realizacji niniejszej umowy do zmiany wielkości zapotrzebowania na poszczególne pozycje asortymentowe tj. do wykorzystania niektórych pozycji asortymentowych w ilościach mniejszych lub do zwiększenia ilości niektórych pozycji, jednocześnie nie przekraczając całkowitej wartości umowy bez konsekwencji prawnych i finansowych ze strony wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby wszystkie produkty posiadały gwarancję producenta – produkty są zdatne do użycia. Po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć karty charakterystyki dla oferowanych produktów. Szczegółowy rodzaj towaru i ilość oraz jego asortyment będą zawierały zamówienia.Zamawiający na każdym etapie postępowania może zażądać protokołów z badań oraz wszelkich dokumentów potwierdzających rejestrację i dopuszczenie do obrotu na terenie Polski. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany:. w części 3 poz. 1-7, 9 asortyment jest produktem leczniczym zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne;. w części 3 poz. 1-7, 9; w części 4 poz. 1-3; części 5 poz. 1,2; części 6 poz. 1-4; części 7 poz. 1,2; części 8 poz. 1-3; części 9 poz. 1-4; części 10 poz. 1,2; asortyment jest wyrobem medycznym zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych; . w części 1 poz. 1,3; w części 2 poz. 3,4; w części 7 poz. 3; w części 11 poz. 1 asortyment jest produktem biobójczym zgodnie z ustawą o produktach biobójczych; . w części 1 poz. 2,5;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 24455000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Dostawa środków do dezynfekcji - część 10 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ (formularz asortymentowo-cenowy) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji wraz z transportem do siedziby Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do magazynów Aptecznych Zamawiającego na koszt Wykonawcy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 13 – Formularz cenowy. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku Nr 13 Formularz cenowy są ilościami szacunkowymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia według rzeczywistych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w pełni ilości zamawianych dostaw, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo w trakcie realizacji niniejszej umowy do zmiany wielkości zapotrzebowania na poszczególne pozycje asortymentowe tj. do wykorzystania niektórych pozycji asortymentowych w ilościach mniejszych lub do zwiększenia ilości niektórych pozycji, jednocześnie nie przekraczając całkowitej wartości umowy bez konsekwencji prawnych i finansowych ze strony wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby wszystkie produkty posiadały gwarancję producenta – produkty są zdatne do użycia. Po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć karty charakterystyki dla oferowanych produktów. Szczegółowy rodzaj towaru i ilość oraz jego asortyment będą zawierały zamówienia.Zamawiający na każdym etapie postępowania może zażądać protokołów z badań oraz wszelkich dokumentów potwierdzających rejestrację i dopuszczenie do obrotu na terenie Polski. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany:. w części 3 poz. 1-7, 9 asortyment jest produktem leczniczym zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne;. w części 3 poz. 1-7, 9; w części 4 poz. 1-3; części 5 poz. 1,2; części 6 poz. 1-4; części 7 poz. 1,2; części 8 poz. 1-3; części 9 poz. 1-4; części 10 poz. 1,2; asortyment jest wyrobem medycznym zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych; . w części 1 poz. 1,3; w części 2 poz. 3,4; w części 7 poz. 3; w części 11 poz. 1 asortyment jest produktem biobójczym zgodnie z ustawą o produktach biobójczych; . w części 1 poz. 2,5;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 24455000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Dostawa środków do dezynfekcji - część 11 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ (formularz asortymentowo-cenowy) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji wraz z transportem do siedziby Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do magazynów Aptecznych Zamawiającego na koszt Wykonawcy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 13 – Formularz cenowy. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku Nr 13 Formularz cenowy są ilościami szacunkowymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia według rzeczywistych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w pełni ilości zamawianych dostaw, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo w trakcie realizacji niniejszej umowy do zmiany wielkości zapotrzebowania na poszczególne pozycje asortymentowe tj. do wykorzystania niektórych pozycji asortymentowych w ilościach mniejszych lub do zwiększenia ilości niektórych pozycji, jednocześnie nie przekraczając całkowitej wartości umowy bez konsekwencji prawnych i finansowych ze strony wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby wszystkie produkty posiadały gwarancję producenta – produkty są zdatne do użycia. Po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć karty charakterystyki dla oferowanych produktów. Szczegółowy rodzaj towaru i ilość oraz jego asortyment będą zawierały zamówienia.Zamawiający na każdym etapie postępowania może zażądać protokołów z badań oraz wszelkich dokumentów potwierdzających rejestrację i dopuszczenie do obrotu na terenie Polski. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany:. w części 3 poz. 1-7, 9 asortyment jest produktem leczniczym zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne;. w części 3 poz. 1-7, 9; w części 4 poz. 1-3; części 5 poz. 1,2; części 6 poz. 1-4; części 7 poz. 1,2; części 8 poz. 1-3; części 9 poz. 1-4; części 10 poz. 1,2; asortyment jest wyrobem medycznym zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych; . w części 1 poz. 1,3; w części 2 poz. 3,4; w części 7 poz. 3; w części 11 poz. 1 asortyment jest produktem biobójczym zgodnie z ustawą o produktach biobójczych; . w części 1 poz. 2,5;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 24455000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: