Dostawa środków czystości

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa środków czystości
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLubartów
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-08-05
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnejw Lubartowie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-27
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00279758
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa środków czystości

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnejw Lubartowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431219957

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Cicha 14

1.5.2.) Miejscowość: Lubartów

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.taracha@spzoz-lubartow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzoz-lubartow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa środków czystości

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7647f9f9-0d95-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00279758

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00220283/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa środków czystości

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://spzoz-lubartow.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://spzoz-lubartow.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postępowaniu
Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz
informacji za pośrednictwem Platformy zakupowej MarketPlanet znajdującej się pod adresem: https://spzozlubartow.ezamawiajacy.pl
wz
akładce „Korespondencja”. Zamawiający zgodnie z § 2 ust. 2 Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia30 grudnia 2020 r.
w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego oraz
dopuszczalne formaty przesyłanych danych.Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający
będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i
odbierania korespondencji elektronicznej określa szczegółowo Punkt XIII SWZ. Szczegółowa instrukcja korzystania z Platformy
dotycząca rejestracji,logowania, procedury
przesyłania i wycofania dokumentów znajduje się na stronie internetowej:
https://spzozlubartow.ezamawiajacy.pl/, w zakładce: Regulacje i procedury procesu zakupowego, załącznik:Instrukcja dla
Wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w niniejszym postępowaniu
oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO zgodnie z oświadczeniem zawartym w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/14/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Worki na odpady LDPE, nie zawierające polichlorku winylu, które można spalać, duże niebieskie, odporne na rozerwanie,120 l, rozmiar min. 70x110, grubość minimum 25 mikronów, pakowane po 25 szt.
Worki na odpady LDPE, nie zawierające polichlorku winylu, które można spalać, małe niebieskie, odporne na rozerwanie, 35 l, rozmiar min. 50x60, grubość minimum 25 mikronów pakowane po 50 szt.
Worki na odpady LDPE, nie zawierające polichlorku winylu, które można spalać, duże czerwone, odporne na rozerwanie, 120 l, rozmiar min. 70x110, grubość minimum 40 mikronów pakowane po 25 szt.
Worki na odpady LDPE, nie zawierające polichlorku winylu, które można spalać, małe czerwone, odporne na rozerwanie, 35 l, rozmiar min. 50x60, grubość minimum 40 mikronów pakowane po 50 szt.
Worki na odpady LDPE, nie zawierające polichlorku winylu, które można spalać, duże czarne, odporne na rozerwanie, 120 l, rozmiar min. 70x110, grubość minimum 40 mikronów, pakowane po 25 szt.
Worki na odpady LDPE, nie zawierające polichlorku winylu, które można spalać, małe czarne, odporne na rozerwanie, 35 l, rozmiar min 50x60, grubość minimum 40 mikronów pakowane po 50 szt.
Worki na odpady LDPE, nie zawierające polichlorku winylu, które można spalać, duże żółte, odporne na rozerwanie, 120 l, rozmiar min. 70x110, grubość minimum 40 mikronów, pakowane po 25 szt.
Worki na odpady LDPE, nie zawierające polichlorku winylu, które można spalać, małe żółte, odporne na rozerwanie, 35 l, rozmiar min. 50x60, grubość minimum 40 mikronów pakowane po 50 szt.
Opaski zaciskowe do worków na śmieci, plastikowe, pakowane po 100 sztuk.

4.2.6.) Główny kod CPV: 19521000-4 - Produkty z polistyrenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Druciak spiralny stalowy przeznaczony jest do mycia i szorowania silnie zabrudzonych powierzchni. Produkt wykonany ze stali nierdzewnej. Waga – 30 g.
Zmywak kuchenny, gąbka dwuwarstwowa. Łatwa w czyszczeniu, nie rysuje powierzchni. Warstwa szorstka pomaga przy usuwaniu cięższych zabrudzeń. Wymiary 9x5,5x3 cm
Mata podłogowa, lepka do umieszczania przed blokiem operacyjnym. op. A 3 szt.
Zmiotka do zamiatania+ szufelka
Szczotka do WC z pojemnikiem
Płyn do zmywarek przemysłowych. Płyn usuwa bardzo silne i uporczywe zabrudzenia bez negatywnego wpływu na powierzchnię mytego asortymentu. Płyn do mycia naczyń z porcelany, szkła, stali nierdzewnej, tworzyw sztucznych oraz sztućców. Opakowanie op. 5 L
Koncentrat do ręcznego mycia naczyń i sztućców, posiada bardzo dobre właściwości myjące oraz wysoką zdolność do emulgowania tłuszczów, nie pozostawia zacieków na umytych powierzchniach, nadaje im połysk. Przebadany dermatologicznie, opakowanie 5 l
Płynny preparat nabłyszczający do zmywarek. Zapobiega odkładaniu się osadów wapniowych, dzięki czemu umyte naczynia są lśniące, pozbawione smug i zacieków. Opakowanie 1 l.
Tabletki do maszynowego mycia naczyń zapewniają czyszczenie naczyń i ich ochronę, skuteczny w 30-minutowym cyklu w niskiej temperaturze (45 stopni C)
Szczotka plastikowa do rąk, pędzle są wykonane z tworzywa sztucznego, które odporne jest na działanie preparatów dezynfekcyjnych,, po użyciu można szczotkę sterylizować w wysokiej temperaturze i ciśnieniu (130 stopni) bez deformacji. Łatwe do uchwycenia. Stosowane do mycia skóry rąk i paznokci, nadające się również do usuwania zanieczyszczeń z powierzchni. Wymiary szczotk 10cmx4cmx3,5cm (dł x szer x wys)
Ścierka do wycierania kurzu, jednorazowego użytku. Op. A;5 szt.
Rękawice gospodarcze, gumowe, grube, rozmiar M, L, XL, pakowane parami, opakowanie-1 para.
Ściereczki uniwersalne na rolce, skład: wiskoza minimum 70%
Ściereczki do wycierania kurzu, z mikrofibry w kolorze niebieskim, żółtym, zielonym i czerwonym , wymiary ściereczek 30cm x30 cm,
Preparat do czyszczenia i szorowania urządzeń sanitarnych w proszku .Opakowanie 0,5 kg
Preparat do usuwania kamienia i rdzy - armatura łazienkowa. 750 ml.
Koncentrat do usuwania kamienia w zmywarkach i wyparzaczach. Opakowanie 1 l.
szczotka do szorowania plastikowa, ze sztucznego włosia tzw szczotka żelazko
Koncentrat do usuwania kamienia w zmywarkach i wyparzaczach. Opakowanie 1 l.
Szczotka do szorowania plastikowa, ze sztucznego włosia
Mleczko czyszcząco wybielające, skutecznie usuwa wszelkie zabrudzenia bez konieczności szorowania pozostawiając połysk na czyszczonych powierzchniach. Usuwa nawet najgorszy brud, osady z kamienia i z tłuszczu. Pozostawia czystość i błyszczące powierzchnie. Nadaje się do stali nierdzewnej, emaliowanych powierzchni, wanien, płytek podłogowych, do mycia armatury i sedesów, umywalek, brodzików, opakowanie 750 ml.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39830000-9 - Środki czyszczące

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mop kieszeniowy trójwarstwowy przystosowany do stelaża ze specjalnym zaczepem umożliwiającym użycie w sposób bezdotykowy. Nakładka z bocznymi kieszeniami z zaczepem umozliwiającym namaczanie i płukanie w sposób " bezdotykowy", wymiar nakładki 13,5 cm x 42,5 cm +/- 5% Wykonanie nakładki : stora myjaca 50 % poliester i 35 % bawełna, pokrycie 65 % poliester i 35 % bawełna , kieszenie 100% poliester , taśmy szwu 100poliester. Maksymalna absorbcja wody 522 g temp. prania 60-95 stopni , gwarantowana liczba prań : 400 cykli
Uchwyt do nakładek wykonany z polipropylenu w kolorze niebieskim, posiada automatyczny mechanizm zmykający dzięki zastosowaniu magnesu, wyposażony w przegub, który pozwala na łatwą pracę w kazdym kierunku, wyposażony w dwa zaczepy metalowe do mocowania nakładek, nisko mocowana oś obrotu poziomego zapobiegajaca przekręcaniu się uchwytów w miejscach krańcowych, nakładka mocowana z jednej strony uchwytu, spłaszczone końce uchwytu umożliwiające łatwe mocowanie nakładki, gdy kieszenie nie są rozchylone, wymiary 39x10cm waga 500-600g Drązek aluminiowy do mocowania uchwytu opisanego powyżej zapewniający ergonomiczną pracę o długości 150-170 cm zakończony rękojeścią a z drugiej otworem do mocowania uchwytu
Prasa wertikalna – szczęki prasy dochodzce do samego spodu, do będącego na wyposażeniu Zamawiającego wózków sprzątających firmy Ecolab
Nakładka do mopa płaskiego kieszeń 40 cm, mikrofaza, akryl, bawełna, do nakładania i uzupełniania polimerów, dezynfekcji i mycia. , temperatura prania 90 stopni C, 150 cykli

4.2.6.) Główny kod CPV: 39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ręcznik typu Z-Z kolor biały wykonany z wytrzymałej makulatury, wodoutwardzony, gramatura min. 35 g/m2 , dwuwarstwowy, pakowany w bindach, ilość listków w bindzie 200 +-5 %, wyrób posiada atest PZH, wymiar listka min. 23 x 23 cm, Bindy dostarczane w kartonach z nadrukowanym opisem oraz logiem producenta Ręcznik niepylacy, dobrze absorbujacy wodę , gofrowany, po uzyciu nie pozostawiajacy nieprzyjemnego zapachu na dłoniach
Podajnik na ręczniki Z-Z kolor biały, wykonany z tworzywa ABS wytrzymałego na działanie preparatów dezynfekcyjnych, wymiary podajnika szerokość – 27 cm, wysokość min 27 cm, głębokość 13 cm,sposób dozowania: wyciągnięcie jednej sztuki ręcznika powoduje wysunięcie się kolejnej, montaż podajnika naścienny za pomocą 4 wkrętów, podajnik wyposażony w kluczyk i okienko kontrolne informujące o ilości ręczników,
Ręcznik w roli biały wykonany z wytrzymałej celulozy, gramatura min. 2 x 18 g/m2, dwuwarstwowy, gofrowany, warstwy ręcznika klejone, wysokość min. 19 cm, średnica min. 19 cm, średnica gilzy max 60 mm, centralnego dozowania, możliwość łatwego usuwania gilzy, zaznaczony strzałką kierunek usuwania gilzy ,nawój min. 100 mb.
Ręcznik mini biały wykonany z wytrzymałej celulozy, gramatura min. 2 x 18 g/m2, dwuwarstwowy, gofrowany, warstwy ręcznika klejone, wysokość min. 19 cm, średnica min. 14 cm, średnica gilzy min. 60 mm centralnego dozowania, możliwość łatwego usuwania gilzy, zaznaczony strzałką kierunek usuwania gilzy nawój min. 50 mb
Reczniki jednorazowego użycia w maxi roli centralnie dozowany. Posiada wyjmowaną glizę typu Smart Core zabezpieczającą recznik przed zgnieceniem. Chłonne, wytrzymałe, 1- warstwowe, w kolorze białym (nasycenie bieli min 78%). Wykonany z makulatury . Wymiary odcinka 19,5- 20cm x 35 cm, długośc rolki min 300mb., ilość odcinków w rolce min 850, waga rolki minimum 1480g. .Produkt oznaczony EAN, Zamawiający wymaga uzyczenia 25 szt dozowników kompatybilnych z oferowanym produktem
Prześcieradło papierowe w rolce dwuwarstwowe, wykonane z celulozy, perforacja 44cm, białe, długość roli 50 m, wysokość roli 50 cm, przeznaczone do gabinetów zabiegowych, lekarskich.
Papier toaletowy typu jambo wykonany z makulatury, dwuwarstwowy, gramatura min. 38 g/m2, średnica rolki 18,5 - 19 cm, długość rolki min. 120 mb, wysokość 9 cm
Podajnik na papier toaletowy typu jambo. Kompatybylny z poz.6 .Wykonany z tworzywa ABS, odpornego na uderzenia i działanie preparatów do dezynfekcji posiada zamknięcie zabezpieczające na plastikowy kluczyk, montaż podajnika naścienny wyposażony we wkręty
Łokciowy dozownik na mydło i preparat do dezynfekcji rąk. Dozownik wykonany z tworzywa sztucznego ABS w kolorze białym. Posiada możliwość regulacji ilości dozowanego preparatu: 0,5 ml, 1,0 ml bądź 1,5 ml. Wyposażony w zawór niekapek, w okienko kontrolne informujące o ilości produktu w dozowniku, plastikową pompkę. Dozownik pasujący do butelki o pojemności 0,5 l. Wymiary dozownika : dł 24 cm, szerokość 10 cm, głębokość 12 cm , długość ramienia 19 cm. Montaż podajnika naścienny , w zestawie wkręty do mocowania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33761000-2 - Papier toaletowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ręcznik w roli wykonany z celulozy 100%, dwuwarstwowy ( warstwy połączone ze sobą) ,perforacja co 35 cm (+/-1cm) w systemie dozowania po jednym listku, gramatura min. 30 g/m2 w kolorze białym, szerokość roli 20 cm (+-5%), długość roli 300 mb (+-5%) średnica roli 19,5 cm, waga min. 1,25 kg. Wykonawca na czas trwania umowy zapewni Zamawiającemu 40 dozowników, zamontuje je oraz przeszkoli personel w zakresie uzupełniania i dezynfekcji. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania gwarancji na dozowniki przez cały okres trwania umowy.
Ręczniki z celulozy dwuwarstwowy (warstwy połączone ze sobą) wykonany w techologii TAD, automatycznie dozowany. Ręcznik biały, mięsisty, niepylacy o długości roli min 120 m, szerokość roli 2 1 cm, ilość listków 480. Recznik oznaczony kodem kreskowym producenta ( symbol EAN) Zamawiajacy wymaga aby wraz z dostarczonym ręcznikiem Wykonawca użyczył kompatybilne dozowniki w ilości 5 sztuk

4.2.6.) Główny kod CPV: 33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie stawia wymagań i nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy pzp.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający wymaga przedłożenia nw. przedmiotowych środków dowodowych służących potwierdzeniu zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Załącznikach nr 1.1 – 1.5 do SWZ:

1. Katalogi (prospekty), materiały informacyjne, opisy, fotografie (foldery) w języku polskim oferowanego przedmiotu zamówienia dla każdego z elementów oferowanego asortymentu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia znajdującego się w Załącznikach od 1.1-1.5 do SWZ wraz z zaznaczeniem pakietu oraz pozycji zamówienia, której dotyczy.
2. Próbki zaoferowanego przedmiotu zamówienia według zestawienia:

Pakiet nr
Numer pozycji
1
Poz. 1-8 ( 5sz t.), poz. 9 (2 szt.)
2
Poz. 1 (2szt.), poz. 2 (2 szt), poz. 6-9 (1 szt), poz. 10 (2szt.), poz. 11 (1 op.), poz. 12 (2 pary), poz. 14 (po 1 z każdego koloru), poz. 15 (1 szt.), poz. 18 (1 szt.)
3
Poz. 1 (1 szt.), poz. 4 (1 szt.)
4
Poz. 1(1 op.), poz. 3 (1 rolka), poz. 4 (1 szt.), poz. 5 (1 rolka), poz. 6 (1 rolka), poz. 7 (1 szt.)
5
Poz. 1 (1 szt.), poz. 2 (1 szt.)

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający wymaga przedłożenia nw. przedmiotowych środków dowodowych służących potwierdzeniu zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Załącznikach nr 1.1 – 1.5 do SWZ:

1. Katalogi (prospekty), materiały informacyjne, opisy, fotografie (foldery) w języku polskim oferowanego przedmiotu zamówienia dla każdego z elementów oferowanego asortymentu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia znajdującego się w Załącznikach od 1.1-1.5 do SWZ wraz z zaznaczeniem pakietu oraz pozycji zamówienia, której dotyczy.
2. Próbki zaoferowanego przedmiotu zamówienia według zestawienia:

Pakiet nr
Numer pozycji
1
Poz. 1-8 ( 5sz t.), poz. 9 (2 szt.)
2
Poz. 1 (2szt.), poz. 2 (2 szt), poz. 6-9 (1 szt), poz. 10 (2szt.), poz. 11 (1 op.), poz. 12 (2 pary), poz. 14 (po 1 z każdego koloru), poz. 15 (1 szt.), poz. 18 (1 szt.)
3
Poz. 1 (1 szt.), poz. 4 (1 szt.)
4
Poz. 1(1 op.), poz. 3 (1 rolka), poz. 4 (1 szt.), poz. 5 (1 rolka), poz. 6 (1 rolka), poz. 7 (1 szt.)
5
Poz. 1 (1 szt.), poz. 2 (1 szt.)

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Wstępne oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, wg wzoru na załączniku Nr 3 do SWZ oraz oświadczenie na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy wg wzoru na załączniku nr 4 do SWZ.
2) Wypełniony formularz oferty wraz z wymaganymi załącznikami sporządzony wg wzoru Formularza oferty stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku złożenia oferty na innym formularzu niż załącznik nr 2 do SWZ, powinien on zawierać wszystkie wymagane informacje określone w tym załączniku. Formularz oferty nie podlega uzupełnieniu.
3) Wypełniony Formularz cenowy, według kosztów przedmiotu zamówienia, określonego w Załącznikach nr 1.1 – 1.5 do SWZ. Formularz cenowy jest treścią oferty i nie podlega uzupełnieniu
4) Przedmiotowe środki dowodowe: szczegółowo określone w Punkcie IX ppkt. 1-2.
5) Dokumenty rejestrowe do rejestru lub ewidencji, potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictwa potwierdzające umocowanie osób do składania oferty w imieniu Wykonawcy.
6) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.
7) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Pełnomocnictwo przekazuje się w formie elektronicznej i opatruje
się kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym. 3. Pełnomocnictwo powinno:- jednoznacznie określać
postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania,- wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy
wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia,oraz musi być podpisane przez wszystkich wymienionych uczestników
zgodnie z zasadami reprezentacji lub określać indywidualne pełnomocnictwo dla Pełnomocnika do reprezentowania
Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.4.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia składają jedną ofertę, Wszelka korespondencja dokonywana
będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.5. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie została wybrana, Zamawiający
zastrzega sobie prawo żądania złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej
współpracę tych Wykonawców .

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie:
1) Przedmiotu umowy w następujących przypadkach:
a) braku produktów stanowiących przedmiot umowy na rynku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji), a istnieje możliwość zastąpienia go produktem, o tym samym zastosowaniu, równoważnym – po cenie nie wyższej niż określona w niniejszej umowie;
b) zmiany nazwy produktu, producenta dostarczanego przedmiotu umowy, numeru katalogowego przedmiotu umowy, wielkości opakowania dostarczanego przedmiotu umowy, jeśli z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest możliwe dostarczenie przedmiotu umowy wskazanego w ofercie, przy niezmienionym produkcie,
c) zmiany w części dotyczącej sposobu konfekcjonowania przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w pkt 1) lit. a) i b);
d) zmiany ilości sztuk w opakowaniu – przeliczenie ilości sztuk na odpowiednią ilość opakowań za zgodą Zamawiającego;
e) pojawienia się w asortymencie Wykonawcy tańszych zamienników będących odpowiednikami przedmiotu umowy nabywanych w ramach niniejszej umowy;
f) zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.),
2) Należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku:
a) zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT; zmiana będzie dotyczyła wynagrodzenia za części umowy jeszcze niezrealizowanej, co do których Wykonawca nie pozostaje w zwłoce. W takim przypadku zmianie ulegną ceny brutto, ceny netto pozostaną bez zmian.
b) obniżenia ceny towarów będących przedmiotem niniejszej umowy na skutek ustalania okresowo przez producentów cen promocyjnych.
c) gdy zajdą inne okoliczności niezależne od Wykonawcy i Zamawiającego, których nie można było przewidzieć przy dołożeniu należytej staranności w dniu zawarcia umowy (w szczególności wojna, ataki terrorystyczne, epidemia lub inne zdarzenia uniemożliwiające realizację przedmiotu umowy).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-05 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://spzoz-lubartow.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-05 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-02

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę nowego plotera CNC - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę nowego plotera CNC. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Lubartów: Przebudowa drogi powiatowej nr 1516 L ((Żyrzyn)- Baranów ) – Michów.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Lubartów: Dostawa obłożeń chirurgicznych, serwet i fartuchów
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Rzemiosło i przemysł: DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ BUTLI
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI