Dostawa polielektrolitu (proszek) w ilości do 25,00 Mg stosowanego do odwadniania...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa polielektrolitu (proszek) w ilości do 25,00 Mg stosowanego do odwadniania osadu przefermentowanego na prasach taśmowych.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCzęstochowa
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
  • Termin składania wniosków2022-01-26
  • ZamawiającyOczyszczalnia Ścieków "WARTA" S.A.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-21
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00325060
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa polielektrolitu (proszek) w ilości do 25,00 Mg stosowanego do odwadniania osadu przefermentowanego na prasach taśmowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Oczyszczalnia Ścieków "WARTA" S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152082649

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Srebrna 172/188

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-202

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@wartasa.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wartasa.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

sektor wodny

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa polielektrolitu (proszek) w ilości do 25,00 Mg stosowanego do odwadniania osadu przefermentowanego na prasach taśmowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65fc2a9f-623b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00325060

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.wartasa.eu

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.wartasa.eu

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344 ze zm.).
2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, wyjaśnienia, oświadczenia wymagane przez zamawiającego sporządza się w postaci elektronicznej, formatach danych wynikających rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2021 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247) – wskazanych w załączniku nr 2 lub 5, w szczególności w formatach .txt, .pdf, .doc, .docx, .odt., Ofertę, a także oświadczenie, o jakim mowa w dziale X pkt 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wymagania dotyczące podpisywania dokumentów elektronicznych w niniejszym postępowaniu uszczegóławia rozporządzenie wydane na podstawie art. 70 ustawy Pzp,
1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu poczty elektronicznej Zamawiającego, adres e-mail: zampub@wartasa.eu
2) Składanie ofert następuje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej:
a) ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
b) miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl
3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP, poprzez które ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza komunikacji.
4) Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
5) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania plików przekazywanych przy użyciu ePUAP oraz miniPortalu:
a) specyfikacja połączenia - Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
b) format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
c) oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością, co do setnej części sekundy,
d) integracja z systemem ePUAP jest wykonana z wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru, czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia,
e) maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB,
f) za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.
3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują wg zasad wskazanych w pkt 2 ppkt 1.
4. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania: 35/ŚT/2021

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych Oczyszczalnia Ścieków „WARTA” S.A. z siedzibą w Częstochowie, adres: ul. Srebrna 172/188, 42-202 Częstochowa, tel. +48 34 361 88 21, e-mail: info@wartasa.eu;
2. administrator wyznaczył Pełnomocnika Ochrony Danych, z którym można skontaktować się poprzez email: rodo@wartasa.eu w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania danych osobowych;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Dostawa polielektrolitu (proszek) w ilości do 25,00 Mg stosowanego do odwadniania osadu przefermentowanego na prasach taśmowych.
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 w zw. z art. 266 ustawy Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 w zw. z art. 266 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, o którym mowa w art. 22 RODO, ani przekazywane do państwa trzeciego;
8. posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
1) w zakresie, o którym mowa w art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 35/ŚT/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest bieżąca, sukcesywna dostawa: polielektrolitu (proszek) w ilości do 25,00 Mg stosowanego do odwadniania osadu przefermentowanego na prasach taśmowych.
2. Ilości wskazane w pkt 1 są ilościami maksymalnymi, jakie Zamawiający przewiduje do wykorzystania.
3. Zamawiający określa minimalną ilość polielektrolitu, która będzie przedmiotem dostawy na 22,00 Mg.
4. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest konieczność przeprowadzenia testów.
5. Dostawa polimerów powinna być realizowana samochodami z windą na europaletach na adres :
Oczyszczalnia Ścieków „WARTA” S.A.,
ul. Srebrna 172/188; 42-202 Częstochowa.
6. W cenie polielektrolitów należy uwzględnić zarówno koszty transportu jak i rozładunku polielektrolitów na terenie oczyszczalni tj. opuszczenie towaru przy pomocy windy samochodowej na poziom nawierzchni, na której znajduje się samochód.
7. Przedmiot zamówienia powinien posiadać kartę charakterystyki substancji chemicznej oraz certyfikaty świadczące o jakości oferowanego polielektrolitu.
IV. PRZEPROWADZENIE TESTÓW
1. Przed przystąpieniem do testów przedstawiciel Wykonawcy jest zobowiązany do zapoznania się i stosowania Procedury bezpieczeństwa (załącznik nr 10 do SWZ).
2. Warunki przeprowadzenia testów zagęszczania osadów.
Wykonawca przed przystąpieniem do testów na skalę techniczną winni dokonać doboru polielektrolitów potrzebnych w procesie odwadniania osadów uwzględniając rozwiązania technologiczne i rzeczywistą charakterystykę osadów Zamawiającego. W tym celu Zamawiający na wniosek Wykonawcy udostępni wcześniej próby osadu przefermentowanego dla przeprowadzenia badań laboratoryjnych warunkujących dopuszczenie do wykonania testów na prasie.
3. Parametry osadu przefermentowanego:
ok. 1,8 ÷ 3 % suchej masy,
ok. 60 % substancji organicznych,
odczyn pH około 7,5 - ± 0,5
4. Odwadnianie osadu przefermentowanego na prasie taśmowej firmy Klein w warunkach eksploatacyjnych, przy wymaganych założeniach:
a) podczas prób prasa taśmowa pracować będzie przy parametrach:
- wydajność (dopływ osadu przefermentowanego) 8,0 ÷ 11,5 m3/h, według zaleceń Wykonawcy,
- prędkość przesuwu taśmy ustawiona na stałe (niezmiennie przez cały okres prób) potencjometrem regulacyjnym na wartość 320,
- naprężenie górnej i dolnej taśmy (docisk klinowy) ustawione na stałe (niezmiennie przez cały okres prób) na wartość w przedziale 3,9 – 4,1 bara poprzez reduktory ciśnienia zainstalowane lokalnie przy prasie,
b) wymagane minimalne odwodnienie osadu: 18 % s. m.,
c) zawartość zawiesin w filtracie /odcieku < 500 mg/l,
d) miejsce poboru próby: wylot z prasy,
e) ustawienie pompy polielektrolitu - według zaleceń Wykonawcy, który dobierając optymalną dawkę polielektrolitu (na pompie dozującej) dążyć będzie do uzyskania wymaganego odwodnienia osadu,
f) stężenie polielektrolitu: według zaleceń Wykonawcy,
g) podczas trwania testu, regulacji (optymalizacji) pracy prasy oraz podczas wykonywania właściwych badań do przetargu obowiązuje zakaz regulacji prędkości przesuwu taśmy oraz docisku taśmy przez Wykonawcę,
h) podczas trwania testu dokonany zostanie przez pracownika Laboratorium (co ½ godziny) trzykrotny pobór prób osadu dopływającego do prasy i osadu odwodnionego (po prasie) w celu zbadania zawartości suchej masy w laboratorium zakładowym znajdującym się na terenie oczyszczalni ścieków,
i) od momentu pobrania pierwszych próbek do badań przedstawiciel Wykonawcy ma zakaz zmiany parametrów nastawionych urządzeń do czasu zakończenia testu,
j) całkowity czas przeprowadzenia próby - równy czasowi zużycia dwóch zbiorników zarobowych (ok. 2 x 25 kg proszku), z których pierwszy wykorzystany zostanie na regulację - optymalizacje pracy prasy, a następny na wykonanie wymaganych badań do przetargu (na demonstracje przez Wykonawcę uzyskanych wyników).
k) próby mogą być przeprowadzane od godz. 7:00 do godz. 14:00 po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu.
5. Oferent powinien określić zużycie polielektrolitu na uzyskanie 1 tony suchej masy osadu odwadnianego [kg/t s .m.] na podstawie przeprowadzonych testów.
6. W ofercie należy podać:
a) - koszt netto i brutto dostawy 25 Mg polimeru,
b) - ceny jednostkowe (zł/kg) oferowanego polielektrolitu,
c) - jednostkowy koszt odwadniania – (Kodw.).
7. Określenie kosztu odwadniania 1 tony suchej masy osadu przefermentowanego (Kodw.) – zł netto:
Kodw. = D * Cj
gdzie: Cj – cena jednostkowa netto oferowanego polielektrolitu do odwadniania w zł/kg;
D – dawka polielektrolitu potrzebna do odwadniania 1 tony suchej masy osadu przefermentowanego w kg.
8. Ceny jednostkowe podane przez oferenta powinny być stałe przez cały okres trwania umowy.

V. TERMIN I ZASADY PRZEPROWADZENIA TESTÓW
1. Przeprowadzenie testów zagęszczania osadu przefermentowanego na oczyszczalni będzie możliwe w dniach: od 11.01.2022 roku do 21.01.2022 roku.
2. Dokładny termin przeprowadzenia testów należy ustalić telefonicznie z:
Pracownikiem Wydziału Technologii i Ochrony Środowiska – inż. Piotr Swołek, tel.34/361-88-71 wew. 179; tel. 509-819-332.
3. W badaniach ze strony Oczyszczalni Ścieków „WARTA” S.A. będą uczestniczyć:
- Pracownik Wydziału Technologii i Ochrony Środowiska (ŚT),
- Pracownik Wydziału Głównego Energetyka (TEN),
- Pracownik Laboratorium (ŚL),
- Pracownik obsługi.
4. Po zakończeniu próby Zamawiający wypełni protokół z prób technicznych (wzór stanowi załączniki nr 7 do SWZ), który potwierdzi uzyskane efekty i zastosowaną dawkę polielektrolitu. Protokół zostanie przesłany do Wykonawcy drogą e - mail w dniu sporządzenia sprawozdania z badań laboratoryjnych. Otrzymany protokół należy dołączyć do oferty.
5. Wykonawca przeprowadzi próby techniczne z użyciem jednego polielektrolitu do zagęszczania osadu.
6. Oferowane produkty handlowe mają posiadać zawartość substancji aktywnej zgodną z deklarowaną przez producenta. Z każdej partii testowanych przez Dostawcę polimerów będzie pobrana próbka polielektrolitu w celu porównania zgodności stężenia substancji aktywnej z wartością deklarowaną przez Dostawcę w produktach handlowych. W przypadku stwierdzenia niezgodności w zawartości substancji aktywnej w próbkach polielektrolitu z deklarowanymi przez producenta Zamawiający odrzuci taką ofertę.

4.2.6.) Główny kod CPV: 24542000-5 - Polimery akrylowe w formach podstawowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Dostawa polielektrolitu (proszek) w ilości do 25,00 Mg stosowanego do odwadniania osadu przefermentowanego na prasach taśmowych.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów w oparciu o ustalone kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt eksploatacji (odwodnienie 1 tony suchej masy osadu przefermentowanego)

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zawartość suchej masy w osadzie odwodnionym

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwa zadania ściśle odpowiadające przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000,00 zł.
Wykonawca musi, wraz z podaniem rodzaju zamówień, ich wartości, dat, miejsc wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane, dostarczyć dowody określające czy te zadania zostały wykonane należycie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zadania były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ;
2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) zobowiązanie innego podmiotu udostępniającego zasoby składane na podstawie art. 118 ust. 3-4 ustawy Pzp – załącznik nr 3 do SWZ (jeśli dotyczy);
4) dokument potwierdzający wpłatę wadium;
5) pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do działania w imieniu Wykonawcy/Wykonawców składających ofertę w tym postępowaniu/ podmiotu udostępniającego zasoby
1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (należy złożyć wraz z ofertą);
3) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
6) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 1, 4, 5, 7, 8, 10 – załącznik nr 5 do SWZ;
7) Certyfikat jakości dostarczonej substancji;
8) Karta charakterystyki dostarczonej substancji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 4 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

7) Certyfikat jakości dostarczonej substancji;
8) Karta charakterystyki dostarczonej substancji.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (należy złożyć wraz z ofertą);
3) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
5) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 4 do SWZ;
6) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 1, 4, 5, 7, 8, 10 – załącznik nr 5 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych i zero groszy).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 ze zm.).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Bank Handlowy w Warszawie S.A., ul. Senatorska 16, 00-923 Warszawa
Nr rachunku: 92 1030 1508 0000 0008 1829 7009
Z dopiskiem Wadium – nr postępowania: 35/ŚT/2021
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp;
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Oczyszczania Ścieków „WARTA” S.A.;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w dziale XI pkt 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-26 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: miniportal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-26 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię blachę łezkę / romb #8, #6 w II gatunku - Pszczyna
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Kupię blachę łezkę / romb #8, #6 w II gatunku. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI