Dostawa nowych worków do zbiórki odpadów, wykonanych z folii polietylenowej LDP

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa nowych worków do zbiórki odpadów, wykonanych z folii polietylenowej LDPE
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTomaszów Mazowiecki
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-02-04
  • Zamawiający"ZAKŁAD GOSPODARKI WODNO-KANALIZACYJNEJ W TOMASZOWIE MAZOWIECKIM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-27
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00036862
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa nowych worków do zbiórki odpadów,
wykonanych z folii polietylenowej LDPE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "ZAKŁAD GOSPODARKI WODNO-KANALIZACYJNEJ W TOMASZOWIE MAZOWIECKIM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590761733

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kępa 19

1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 724-22-92

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgwk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgwk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa nowych worków do zbiórki odpadów,
wykonanych z folii polietylenowej LDPE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7511018-7f3d-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00036862

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zgwk.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zgwk.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://zgwk.eb2b.com.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TWI.3201.2.2022.AI

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 216790,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych worków do zbiórki odpadów, wykonanych z folii polietylenowej LDPE tj.
a) worek na metale i tworzywa sztuczne – 230.000 szt.
b) worek na papier – 100.000 szt.
c) worek na szkło – 88.000 szt.
d) worek na odpady biodegradowalne – 295.000 szt.
e) worek na popiół – 30.000 szt.

a) Worek na metale i tworzywa sztuczne – 230 000 sztuk:
 kolor żółty półprzeźroczysty (umożliwiający ocenę zebranych surowców w workach), jednolity na całej powierzchni worka,
 pojemność 120 litrów,
 minimalne wymiary 700mm x 1000mm,
 grubość – nie mniej niż 35 mikronów, grubość worka powinna być niezmienna na całej powierzchni worka,
 nadruk czarny dwustronny „Metale i tworzywa sztuczne” wraz z grafiką i informacją tekstową zgodną ze wzorem ustalonym przez zamawiającego,
 wymiary nadruku co najmniej 200mm x 370mm,
 wydruk czytelny i wyraźny, bez zniekształceń,
 ostateczna treść grafiki zostanie ustalona po podpisaniu umowy,
 pakowany w rolkach po 10 szt. bez perforacji (separowane), umożliwiające łatwe oddzielenie worków od siebie oraz taśmą ściągającą umieszczoną w górnej części worka.

b) Worek na papier – 100 000 sztuk:
 kolor niebieski półprzeźroczysty (umożliwiający ocenę zebranych surowców w workach), jednolity na całej powierzchni worka,
 pojemność 80 litrów,
 minimalne wymiary 700mm x 800mm,
 grubość – nie mniej niż 35 mikronów, grubość worka powinna być niezmienna na całej powierzchni worka,
 nadruk czarny dwustronny „Papier” wraz z grafiką i informacją tekstową zgodną ze wzorem ustalonym przez zamawiającego,
 wymiary nadruku co najmniej 200mm x 370mm,
 wydruk czytelny i wyraźny, bez zniekształceń,
 ostateczna treść grafiki zostanie ustalona po podpisaniu umowy,
 pakowany w rolkach po 10 szt. bez perforacji (separowane),umożliwiające łatwe oddzielenie worków od siebie oraz taśmą ściągającą umieszczoną w górnej części worka.

c) Worek na szkło – 88 000 sztuk:
 kolor zielony półprzeźroczysty (umożliwiający ocenę zebranych surowców w workach), jednolity na całej powierzchni worka,
 pojemność 70 litrów,
 minimalne wymiary 600mm x 800mm,
 grubość – nie mniej niż 45 mikronów, grubość worka powinna być niezmienna na całej powierzchni worka,
 nadruk czarny dwustronny „Szkło” wraz z grafiką i informacją tekstową zgodną ze wzorem ustalonym przez zamawiającego,
 wymiary nadruku co najmniej 200mm x 370mm,
 wydruk czytelny i wyraźny, bez zniekształceń,
 ostateczna treść grafiki zostanie ustalona po podpisaniu umowy,
 pakowany w rolkach po 10 szt. bez perforacji (separowane), umożliwiające łatwe oddzielenie worków od siebie oraz taśmą ściągającą umieszczoną w górnej części worka.


d) Worek na odpady biodegradowalne – 295 000 sztuk:
 kolor brązowy półprzeźroczysty (umożliwiający ocenę zebranych surowców w workach), jednolity na całej powierzchni worka,
 pojemność 80 litrów,
 minimalne wymiary 700mm x 800mm,
 grubość – nie mniej niż 45 mikronów, grubość worka powinna być niezmienna na całej powierzchni worka,
 nadruk czarny dwustronny „BIO” wraz z grafiką i informacją tekstową zgodną ze wzorem ustalonym przez zamawiającego,
 wymiary nadruku co najmniej 200mm x 370mm,
 wydruk czytelny i wyraźny, bez zniekształceń,
 ostateczna treść grafiki zostanie ustalona po podpisaniu umowy,
 pakowany w rolkach po 10 szt. bez perforacji (separowane), umożliwiające łatwe oddzielenie worków od siebie oraz taśmą ściągającą umieszczoną w górnej części worka.

e) Worek na popiół – 30 000 sztuk:
 kolor szary, jednolity na całej powierzchni worka,
 pojemność 60 litrów,
 minimalne wymiary 600mm x 700mm,
 grubość – nie mniej niż 60 mikronów, grubość worka powinna być niezmienna na całej powierzchni worka,
 nadruk czarny dwustronny – „POPIÓŁ” wraz z grafiką i informacją tekstową zgodną ze wzorem ustalonym przez zamawiającego, wymiary nadruku co najmniej 200mm x 370mm, wydruk czytelny i wyraźny, bez zniekształceń,
 ostateczna treść grafiki zostanie ustalona po podpisaniu umowy,
 pakowany w rolkach po 10 szt. z perforacją umożliwiającą łatwe oddzielanie worków od siebie oraz taśmą ściągającą.

4.2.6.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty Wykonawców będą oceniane według następujących kryteriów i wag:
- CENA OFERTY (C) – znaczenie 100%
Kryterium „Cena ofertowa” – (C) – 100%:
Sposób przyznania punktów w kryterium „Cena”:

Cena najniższa
C = -------------------------------- x 100 pkt
Cena oferty ocenianej
2. Punkty przyznane Wykonawcy w zakresie ww. kryterium stanowić będą końcową ocenę danej oferty. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans przyznanych punktów zostanie uznana jako najkorzystniejsza.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego
z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Za istotne zmiany umowy uznaje się:
a) przesunięcie terminu wykonania przedmiotu zamówienia,
b) zmianę wynagrodzenia,
c) zmianę zakresu rzeczowego, gdy wykonanie pierwotnego zakresu nie leży w interesie zamawiającego.
3. Przesunięcie terminu wykonania przedmiotu zamówienia możliwe jest w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
a) z przyczyn od wykonawcy niezależnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, nie jest możliwe dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu umowy,
b) wystąpienia siły wyższej – rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonania jego zobowiązania w całości lub części; w razie wystąpienia siły wyższej strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia minimum opóźnienia
w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej,
c) działań osób trzecich niezależnych od stron umowy uniemożliwiających lub znacznie utrudniających wykonanie umowy we wskazanym terminie,
d) w przypadku, gdy okoliczności związane z ogłoszeniem lub trwaniem stanu epidemii
lub zagrożenia epidemicznego spowodowały niezawinione przez Wykonawcę opóźnienie.
4. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić w przypadku:
a) zmiany urzędowej stawki podatku VAT na usługi i dostawy,
b) zmniejszenia zakresu rzeczowego umowy.
5. Zmianę zakresu przedmiotu zamawiania dopuszcza się, gdy wykonanie pierwotnego zakresu nie leży w interesie zamawiającego z jednoczesnym proporcjonalnym zmniejszeniem wynagrodzenia określonego kwotą w § 5 ust. 1

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zgwk.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-04 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-05

NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię blachę w arkuszach, s235, grubość 3mm - Sieradz
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Kupię blachę w arkuszach, s235, grubość 3mm. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI