Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa nawozów mineralnych dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego im. św. Jana Pawła II w Radoczy w 2024 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO IM.ŚW. JANA PAWŁA II W RADOCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357091084
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworska 8
1.5.2.) Miejscowość: Radocza
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 82 340 89
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@radocza.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radocza.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
edukacja
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa nawozów mineralnych dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego im. św. Jana Pawła II w Radoczy w 2024 roku.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-122dab0a-cbd1-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00142024
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-122dab0a-cbd1-11ee-875e-a22221c84ba7
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia dostępny na stronie internetowej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz w zakładce „Centrum Pomocy”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych osobowych jest Zespół Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego im. św. Jana Pawła II w Radoczy, ul. Dworska 8, 34-100 Radocza, tel.: 33/82-34-089, e mail: sekretariat@radocza.edu.pl, w imieniu którego działa Dyrektor Szkoły.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych RODO opisane zostały w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSCKU 26.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nawozów mineralnych w 2024 roku (Polifoska NPK 6-20-30, Polidap NP(S) 18-46-(5), Saletra amonowa 34%, RSM 30% oraz Sól potasowa zgodnie z zamówieniami składanymi w okresie: marzec -grudzień 2024 roku w ilościach:
a) polifoska „6-20-30” – 32 t
b) polidap „18-46-5” – 5,5 t
c) saletra amonowa 34% – 13,0 t
d) sól potasowa – 9 t
e) RSM 30 – 7500 L
4.2.6.) Główny kod CPV: 24410000-1 - Nawozy azotowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
24440000-0 - Różne nawozy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-02-26 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: CENA – 100%. Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający w ramach wartości umowy zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych w przedstawionym asortymencie. Wielkość przedmiotu zamówienia oraz wartość umowy może ulec zmianie, stosownie do faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy zachowaniu upustów podanych w ofercie.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia przedmiotu umowy w zakresie asortymentowym i ilościowym, o ile czynniki ekonomiczne wykażą bezcelowość zakupu. Z tytułu niezrealizowania zakupu w podanych ilościach Dostawcy nie przysługuje żadne roszczenie przeciwko Zamawiającemu.
Wzrost cen może nastąpić jedynie w przypadku przyczyn niezależnych od stron, których wysokości nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy (zmiana cen u producenta) - dotyczy dostawy w terminie: lipiec/sierpień. W tym przypadku, jak również w przypadku obniżenia cen - zmiana umowy wymaga pisemnego uzasadnienia.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-26 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-26 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni