Dostawa nawozów mineralnych dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa nawozów mineralnych dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego im. św. Jana Pawła II w Radoczy w 2022 roku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRadocza
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-01-24
  • ZamawiającyZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO IM.ŚW. JANA PAWŁA II W RADOCZY
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-14
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00018672
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa nawozów mineralnych dla Zespołu Szkół
Centrum Kształcenia Ustawicznego im. św. Jana Pawła II w Radoczy w 2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO IM.ŚW. JANA PAWŁA II W RADOCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357091084

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworska 8

1.5.2.) Miejscowość: Radocza

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 82 340 89

1.5.8.) Numer faksu: 33 873 83 98

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@radocza.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radocza.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Edukacja

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa nawozów mineralnych dla Zespołu Szkół
Centrum Kształcenia Ustawicznego im. św. Jana Pawła II w Radoczy w 2022 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d825c64-750f-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00018672

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.radocza.edu.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) https://miniportal.uzp.gov.pl/
2) przez platformę ePUAP (korzystając z Elektronicznej Skrzynki Podawczej Starostwa Powiatowego w Wadowicach):
/i1xx94vg7u/skrytka
3) przy użyciu poczty elektronicznej - sekretariat@radocza.edu.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na platformie ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza komunikacji.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych jest Zespół Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego im. św. Jana Pawła II w Radoczy, ul. Dworska 8, 34-100 Radocza, tel.: 33/82-34-089, e mail: sekretariat@radocza.edu.pl, w imieniu którego działa Dyrektor Szkoły.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: Paweł Boba, inspektor-danych@boba.com.pl
3. Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji zawartej umowy.
4. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi zawarta umowa.
5. Odbiorcami danych mogą być podmioty uprawnione do pozyskania danych na podstawie przepisów prawa, podmioty, którym administrator danych powierzył przetwarzanie w drodze umowy. W szczególności odbiorcą danych osobowych będzie Powiat Wadowicki,
ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice.
6. Dane osobowe są przechowywane przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne do realizacji umowy, a także prze okres dochodzenia praw lub roszczeń wynikających z przepisów prawa.
7.Osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo: dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia, ograniczenia przetwarzania i wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. W wyniku zawarcia umowy powstają skutki prawne w związku z czym prawo usunięcia danych osobowych może być nieskuteczne.
9. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne do zawarcia umowy.
10. Dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, ani profilowania, co oznacza, że żadne decyzje pociągające skutki prawne nie zapadają automatycznie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak

4.1.2.) Numer referencyjny: ZSCKU 26.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa nawozów mineralnych w 2022 roku (polifoska „6”, saletra amonowa 34%, sól potasowa oraz mocznik 46%) zgodnie z zamówieniami składanymi w okresie: styczeń-grudzień 2022 roku w ilościach:
a) polifoska „6-20-30” – 39,5 t
b) saletra amonowa 34% – 44,0 t
c) sól potasowa – 6,5 t
d) mocznik – 11,0 t

4.2.6.) Główny kod CPV: 24410000-1 - Nawozy azotowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z przesłankami zawartymi w Dziale II Rozdziale 2 Oddziale 1 ustawy „Pzp” oraz spełniają warunki określone w Dziale II Rozdziale 2 Oddziale 2 Ustawy.
2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców będzie odbywać się wg formuły „spełnia – nie spełnia” na podstawie dokumentów i oświadczeń, stanowiących oświadczenia w ofercie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zachowania formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia przedmiotu umowy w zakresie asortymentowym i ilościowym, o ile czynniki ekonomiczne wykażą bezcelowość zakupu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-24 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-24 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię 24 słupy hea 220 wymiar 5.75 z dostawą - Jodłownik
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania15-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Kupię 24 słupy hea 220 wymiar 5.75 z dostawą. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI