Dostawa nasion traw, nawozów sztucznych, piasku i granulatu wraz z usługą utrzymania...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa nasion traw, nawozów sztucznych, piasku i granulatu wraz z usługą utrzymania terenów sportowych dla OSRiR w Kaliszu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKalisz
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
  • Termin składania wniosków2024-03-15
  • ZamawiającyOśrodek Sportu Rehabilitacji i Rekreacji w Kaliszu
  • Data publikacji ogłoszenia2024-03-07
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00235034
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa nasion traw, nawozów sztucznych, piasku i granulatu wraz z usługą utrzymania terenów sportowych dla OSRiR w Kaliszu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Sportu Rehabilitacji i Rekreacji w Kaliszu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000330708

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łódzka 19-29

1.5.2.) Miejscowość: Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marzena.k@osir.kalisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osir.kalisz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Działalność obiektów sportowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa nasion traw, nawozów sztucznych, piasku i granulatu wraz z usługą utrzymania terenów sportowych dla OSRiR w Kaliszu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65334f9d-dc5b-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00235034

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00011811/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa nasion traw, nawozów sztucznych, piasku i granulatu wraz z usługą utrzymania terenów sportowych dla OSRiR w Kaliszu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/osir_kalisz

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/osir_kalisz
sekretariat@osir.kalisz.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/osir_kalisz
2. Zamawiający dopuszcza komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej: sekretariat@osir.kalisz.pl
3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl
4. Zamawiający, zgodnie z §11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux lub ich nowsze wersje c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0 d) włączona obsługa JavaScript e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików pdf f) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8 g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
5. Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6. Oferta powinna być złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
7. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania plików muszą spełniać wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 – od 1 lipca 2016 roku.
8. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.
9. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB, natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
10. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, zwanego dalej Rozporządzeniem KRI.
11. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
12. W celu ewentualnej kompresji danych zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: .zip lub .7Z
Szczegółowe informacje zawiera punkt 13 oraz 16 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna została zawarta w pkt. 30 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna została zawarta w pkt. 30 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OSRiR-DKP.221.3.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nasion traw, nawozów sztucznych, piasku i granulatu wraz z usługą utrzymania terenów sportowych.
2. Szczegółowy opis zadań objętych przedmiotem zamówienia, sprzętu niezbędnego do ich wykonania, oraz parametrów jakie posiadać mają dostarczone przez Wykonawcę materiały:

I. Powierzchnia trawiasta z płytą główną Stadionu Miejskiego w Kaliszu ul. Łódzka 19-29 o powierzchni 8.086,35 m2 (tj. 114,7m x 70,5m) wyposażona w elektryczne podgrzewanie murawy - opis usług przewidzianych do wykonania w ramach zamówienia

• Wertykulacja - 2 zabiegi: wykonanie do 15 maja 2024 r. i w czerwcu 2024 r. wykonane maszyną pozwalającą na wykonanie zabiegu na głębokość do 5 cm w celu redukcji filcu oraz zamiatanie usuniętego filcu. Maszyny o szerokości roboczej min 1200 mm.

• Piaskowanie - 3 zabiegi : wykonanie do 15 maja 2024 r. ( z użyciem 25 ton piasku), w czerwcu 2024 r. (z użyciem 50 ton piasku) oraz we wrześniu 2024 r. ( z użyciem 25 ton piasku) w zależności od stanu płyty i warunków atmosferycznych. Piasek powinien być płukany , mieć granulację 0– 2 mm
i rozsypany profesjonalną piaskarką dyskową do rozsiewania na murawach sportowych.

• Aeracja otworowa , pionowa , wgłębna – 3 zabiegi: wykonanie do 15 maja 2024 r. , w czerwcu 2024 r. oraz we wrześniu 2024 r. Zagęszczenie otworów 180-200/m2. Z uwagi na niebezpieczeństwo uszkodzenia systemu podgrzewania murawy oraz mając na uwadze uzyskanie prawidłowego rozwoju systemu korzeniowego trawy konieczne jest zastosowanie aeratora o regulowanej głębokości aeracji.
Głębokość aeracji nie powinna przekraczać 12 cm, lecz powinna zapewnić dostarczenie powietrza do strefy korzeniowej znajdującej się na głębokości 20-25 cm. Zamawiający informuje, że usługę aeracji należy wykonać ze szczególną uważnością ponieważ w warstwie wierzchniej boiska (nad systemem podgrzewania murawy) znajdują się kamienie, gruz i kable, których przemieszczenie na skutek zbyt głębokich zabiegów może doprowadzić do uszkodzenia systemu podgrzewania.

• Dosiew trawy – 2 zabiegi : wykonanie do 15 maja 2024 r. i w czerwcu 2024 r., przy użyciu specjalistycznego siewnika szczelinowego przeznaczonego do dosiewu traw. Odstęp między dyskami 3,5-4 cm. Głębokość siewu: 5-15 mm. Ilość nasion 250 kg jednorazowo. Łącznie 500 kg nasion trawy.

• Zwalczanie chwastów: 2 zabiegi w terminach podanych przez Zamawiającego, zapewniające chemiczną likwidację chwastów dwuliściennych zgodnie z instrukcją i w odpowiednich proporcjach.
W cenę zabiegów należy wliczyć koszt środków potrzebnych do wykonania oprysku.

II. Boiska treningowe w Kaliszu ul. Wał Matejki 2-4 o powierzchni 6.930m2 (tj. 105m x 66m) oraz plac treningowy z boiskami bocznymi przy ul. Łódzkiej 19-29 o powierzchni 11.700 m2 (tj. 130m x 90m) - zabiegi na łącznej powierzchni 18.630,00 m2 - opis usług przewidzianych do wykonania w ramach zamówienia

• Wertykulacja - 2 zabiegi : wykonanie do 15 maja 2024 r. oraz w czerwcu 2024 r. przy użyciu maszyny pozwalającej na wykonanie zabiegu na głębokość do 5 cm w celu redukcji filcu oraz zamiatanie usuniętego filcu. Maszyny o szerokości roboczej min. 1200 mm.

• Piaskowanie – 2 zabiegi: wykonanie do 15 maja 2024 r. (z użyciem 75 ton piasku) , i w czerwcu 2024 r. (z użyciem 150 ton piasku) w zależności od stanu płyty i warunków atmosferycznych. Piasek powinien być płukany , mieć granulację 0– 2 mm i rozsypany profesjonalną piaskarką dyskową do rozsiewania na murawach sportowych.

• Aeracja – 2 zabiegi: wykonanie do 15 maja 2024 r. - aeracja otworowa pełnymi bolcami o grubości 12mm i głębokości 18-20 cm, kopnięcie 80% i zagęszczenie otworów 150-200/m2, oraz w czerwcu 2024 r. : aeracja otworowa pełnymi bolcami o grubości 12mm i głębokości 18-20 cm, zagęszczenie otworów 150-200/m2,

• Dosiew trawy - 2 zabiegi : wykonanie do 15 maja 2024 r. ( z użyciem 300 kg nasion traw) i w czerwcu 2024r. (z użyciem 300 kg nasion traw) wykonany specjalistycznym siewnikiem szczelinowym przeznaczonym do dosiewu traw. Odstęp między dyskami 3,5-4 cm. Głębokość siewu: 5-15 mm. Łącznie 600 kg nasion trawy.

• Zwalczanie chwastów: 2 zabiegi w terminach podanych przez Zamawiającego, zapewniające chemiczną likwidację chwastów dwuliściennych zgodnie z instrukcją i w odpowiednich proporcjach.
W cenę zabiegów należy wliczyć koszt środków potrzebnych do wykonania oprysku.

III. Boiska z nawierzchnią syntetyczną w Kaliszu ul. Tuwima 2 o powierzchni 9.044 m2
(tj. 119m x 76m) oraz ul. Graniczna 56 58 o powierzchni 1.860 m2 (tj. 62m x 30m) o łącznej powierzchni 10.904 m2 - opis usług przewidzianych do wykonania zamówienia:

Wykonanie 1 zabiegu na dwóch boiskach z nawierzchnią syntetyczną o łącznej powierzchni 10.904 m2 ( 9.044 m2 i 1.860 m2) polegającego na:

• Rozluźnieniu granulatu zgrzebłem metalowym
• Uzupełnieniu granulatu EPDM o gramaturze 0,5-2,5 z recyklingu w kolorze czarnym w ilości 28 ton (25 ton na boisku o powierzchni 9044 m2 i 3 tony na boisku o powierzchni 1860 m2) profesjonalną maszyną do rozsypywania granulatu lub piasku na murawach sportowych.
• Rozczesaniu granulatu specjalistyczną szczotką oscylacyjną

IV. Nasiona traw – gazonowa mieszanka przeznaczona do wykorzystania na boiskach piłkarskich o składzie: 100% życica trwała, min. 3 odmiany, ilość 1190 kg ( z tego 1100 kg Wykonawca wykorzysta w trakcie wykonywania zabiegów, natomiast 90 kg dostarczy Zamawiającemu dodatkowo).

V. Nawozy

Wieloskładnikowy nawóz mineralny zawierający: azot, fosfor, potas oraz magnez (sugerowana wartość pierwiastków stanowiących dla roślin składniki pokarmowe wyrażona w przeliczeniu na procentowo - wagową zawartość składników mineralnych 24-5-5+2MgO) – ilość 1000kg.

Wieloskładnikowy nawóz mineralny o spowolnionym działaniu azot (w formie azotanowej
i amonowej), fosfor, potas oraz magnez i mikroelementy (sugerowana wartość pierwiastków stanowiących dla roślin składniki pokarmowe wyrażona w przeliczeniu na procentowo - wagową zawartość składników mineralnych 16-7-15 + 2MgO) - ilość 900 kg

Nawóz mineralny w granulacie zawierający żelazo (sugerowana wartość pierwiastków stanowiących dla roślin składniki pokarmowe wyrażona w przeliczeniu na procentowo - wagową zawartość składników mineralnych NPK 6-0-12+6MgO + 8 Fe) – ilość 300 kg

Wieloskładnikowy nawóz mineralny zawierający: azot, fosfor, potas oraz magnez (sugerowana wartość pierwiastków stanowiących dla roślin składniki pokarmowe wyrażona w przeliczeniu na procentowo - wagową zawartość składników mineralnych 12-8-16 + 3MgO ) - ilość 800kg

Wieloskładnikowy nawóz mineralny zawierający azot, fosfor, potas oraz magnez (sugerowana wartość pierwiastków stanowiących dla roślin składniki pokarmowe wyrażona w przeliczeniu na procentowo wagową zawartość składników mineralnych 18-8-16 + 2MgO) - ilość 3000 kg

Wieloskładnikowy , bezchlorkowy nawóz mineralny zawierający azot, fosfor, potas oraz magnez (sugerowana wartość pierwiastków stanowiących dla roślin składniki pokarmowe wyrażona w przeliczeniu na procentowo wagową zawartość składników mineralnych 3-8-20 + 2MgO + 30 SO3 + 3CaO) - ilość 900 kg

Mineralny nawóz potasowy z magnezem i siarką (sugerowana wartość pierwiastków stanowiących dla roślin składniki pokarmowe wyrażona w przeliczeniu na procentowo wagową zawartość składników mineralnych 0-0-27 + 11MgO + 17 S) - ilość 300 kg

5.3.Sposób realizacji przedmiotu zamówienia:
5.3.1. Wykonawca rozpocznie realizację poszczególnych etapów zamówienia w ciągu 7 dni od pisemnego zlecenia wykonania prac i zakończy nie później niż w ciągu 7 dni od rozpoczęcia prac.
5.3.2. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej obiektów na których wykonywane będą usługi.

4.2.6.) Główny kod CPV: 24440000-0 - Różne nawozy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03111000-2 - Nasiona

14211000-3 - Piasek

19510000-4 - Produkty z gumy

77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy:
1) posiadają (aktualne i opłacone) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000 złotych.
2) posiadają urządzenia techniczne pozwalające na wykonanie zamówienia w szczególności:
• ciągnik dostosowany do prac na obiektach sportowych na ogumieniu typu „grass”,
• siewnik do siewu wgłębnego lub perforacyjnego,
• aerator wstrzykujący czyste powietrze bezpośrednio do strefy korzeniowej, współpracujący z ciągnikiem
• wertykulator aktywny o szerokości roboczej min. 1200 mm, współpracujący z ciągnikiem.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
2. Zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
Jeśli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w pkt 1 i 2 składa dokumenty wystawione w tym kraju potwierdzające, że nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000 zł,
2) wykaz narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – wzór formularza stanowi załącznik do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące złotych 00/100);
2. Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy.
3. Wadium w pieniądzu (PLN) należy wnieść przelewem na rachunek Ośrodka Sportu, Rehabilitacji i Rekreacji w Kaliszu prowadzony przez SANTANDER BANK S.A. o nr 77 1090 1128 0000 0001 5115 9189 z dopiskiem „Wadium, nr sprawy OSRiR-DKP.221.3.2024”
Wskazane jest załączenie do oferty składanej na platformie potwierdzenia dokonania przelewu jako załącznik do oferty.
4. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania wystawcy dokumentu musi nastąpić poprzez wczytanie pliku na platformie jako załącznik do oferty.
5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego, o którym mowa w pkt 14.3 SWZ.
Tym samym zlecenie dokonania przelewu przez Wykonawcę w dniu składania ofert lub dniu poprzedzającym może okazać się zbyt późne.
6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia z ich treści musi jednoznacznie wynikać: nazwa zlecającego, beneficjenta gwarancji (Ośrodek Sportu, Rehabilitacji i Rekreacji w Kaliszu), gwaranta wraz z adresami ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; kwota gwarancji; termin ważności gwarancji, bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy.
7. Wadium musi zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres terminu związania ofertą.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółki cywilnej). W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia, o których mowa w punktach 10.1. i 10.2. SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy:
a) w przypadkach zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli zmiana ta wpływa na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy,
b) zmianę w zakresie sposobu wykonywania zamówienia lub modyfikację przedmiotu zamówienia w przypadku zmiany zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe,
c) zmiany danych stron umowy,
d) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) - ryzyko wynikające ze zwiększenia lub zmniejszenia zakresu zobowiązania podatkowego Wykonawcy w zakresie VAT rozkładane jest na obie strony w ten sposób, że w razie wzrostu stawki VAT obciążenie Wykonawcy wzrasta, a w razie zmniejszenia tej stawki – obciążenie Wykonawcy maleje.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-15 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/osir_kalisz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-15 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-13

NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię DC01, S355JR, S355MC, Ocynk Ogniowy/Elektrolit/Alu Cynk, profile, rury - Kłecko
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Kupię DC01, S355JR, S355MC, Ocynk Ogniowy/Elektrolit/Alu Cynk, profile, rury. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kalisz: „Pieluchomajtki jednorazowe dla dzieci i dorosłych”
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Rzemiosło i przemysł: Sukcesywna dostawa gazów medycznych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Rzemiosło i przemysł: Dostawę folii stretch i folii termokurczliwej w trzech zadaniach dla potrzeb Uzdrowiska Ciechocinek S.A.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI