Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa kaset szkółkarskich oraz podpór wysokich pod kasety szkółkarskie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO JAROCIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250027749
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 43
1.5.2.) Miejscowość: Jarocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wgpr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://jarocin.poznan.lasy.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kaset szkółkarskich oraz podpór wysokich pod kasety szkółkarskie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22b706c8-a9ce-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00094458
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00093928/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa kaset szkółkarskich oraz podpór wysokich pod kasety szkółkarskie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/nadlesnictwo-jarocin/postepowania/379
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Asystenta postępowania oraz poczty elektronicznej. Przy czym złożenie oferty następuje wyłącznie przy pomocy Asystenta Postępowania.
Wykonawca chcąc wziąć udział w postępowaniu może założyć bezpłatne konto pod adresem www.asystent.postepowania.pl lub pod adresem www.postepowania.pl.
W ramach dostępu do usług Asystenta postępowania wykonawca ma dostęp do narzędzi składania oferty, wycofania oferty, składania pytań do treści dokumentacji postępowania, złożenia dokumentów w postępowaniu w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, ewentualnego prowadzenia negocjacji.
Wymagania techniczne i organizacyjne co do korzystania z z Asystenta postępowania zostały określone w Regulaminie korzystania usług, który dostępny jest do pobrania na stronie www.postepowania.pl.
Szczegółowe informacje zawarte są pod adresem https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/nadlesnictwo-jarocin/postepowania/379
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje zawarte są pod adresem https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/nadlesnictwo-jarocin/postepowania/379
W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Asystenta postępowania oraz poczty elektronicznej. Przy czym złożenie oferty następuje wyłącznie przy pomocy Asystenta Postępowania.
Wykonawca chcąc wziąć udział w postępowaniu może założyć bezpłatne konto pod adresem www.asystent.postepowania.pl lub pod adresem www.postepowania.pl.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Jarocin, Kościuszki 43 63-200 Jarocin, jarocin@lasy.gov.pl.
b) inspektorem ochrony danych osobowych w Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Jarocin jest Pan/Pani: Sebastiana Strzecha, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod@comp-net.pl
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa kaset szkółkarskich, prowadzonym w trybie podstawowym.
d) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.
e) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem wynikającym z przepisów prawa.
f) Posiada Pani/Pan:
1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z obowiązującymi przepisami oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego).Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
g) Nie przysługuje Pani/Panu:
1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Jarocin, Kościuszki 43 63-200 Jarocin, jarocin@lasy.gov.pl.
b) inspektorem ochrony danych osobowych w Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Jarocin jest Pan/Pani: Sebastiana Strzecha, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod@comp-net.pl
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa kaset szkółkarskich, prowadzonym w trybie podstawowym.
d) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.
e) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem wynikającym z przepisów prawa.
f) Posiada Pani/Pan:
1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z obowiązującymi przepisami oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego).Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
g) Nie przysługuje Pani/Panu:
1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZG.270.1.5.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 5000 sztuk kaset szkółkarskich o objętości 0,195 dm3, w gęstości 60 kg/m3 (w granicach +/-5%)
Kasety szkółkarskie winny być wykonane są z polistyrenu spienionego EPS (styropianu):
a) przyjaznego dla środowiska gdyż nie zawiera substancji szkodliwych dla zdrowia i może być podany procesowi recyklingu,
b) odpornego na starzenie, nie gnijącego w wilgotnym środowisku i zachowującego swoje właściwości fizyczne, kształty i wymiary. Pod wpływem wieloletniego działania warunków atmosferycznych (w tym UV) powierzchnie zewnętrzne kaset mogą ulec uszorstnieniu i przebarwieniu na kolor mleczny, a krawędzie wyobleniu. Procesy te nie pogarszają właściwości użytkowych kaset,
c) niereagującego chemicznie z żadnym podłożem stosowanym w szkółkarstwie (zawierającym kwas humusowy) oraz środkami ochrony roślin,
d) charakteryzującego się niskim współczynnikiem przewodności cieplnej (stabilizacja warunków wegetacji sadzonek),
e) nieodpornego na rozpuszczalniki organiczne, takie jak: aceton, benzol, nitro,
f) nieodpornego na wysokie temperatury (powyżej 110oC, oddziaływujące na powierzchnie ponad 30 sekund). Długotrwałe działanie temperatury do 70oC nie wpływa na właściwości fizyczne styropianu i mieści się w zakresie standardowych temperatur stosowania kaset szkółkarskich.
Kasety powinny mieć postać prostopadłościanów.
Zamawiający oczekuję dostarczenia kaset w kolorze białym z możliwym odcieniem zieleni.
W kasetach mają zostać uformowane przelotowe stożkowe gniazda, służące do napełniania odpowiednim podłożem-substratem, do którego wkładane będą się sadzonki.
W każdym z gniazd, na ich powierzchni bocznej, mają zostać wyprofilowane cztery wzdłużne wypusty przegrodowe. Wypusty mają na celu ograniczanie i ukierunkowanie wzrostu korzeni sadzonek tak, by utrudnić ich zawijanie się po obwodzie gniazda.
Od strony czołowej kasety mają zostać uformowane są wypusty służące jako uchwyty do przenoszenia kaset w tym wraz z materiałem szkółkarskim.
Powierzchnia kaset powinna być gładka bez dziur, wyrwań i załamań.
Kasety mają posiadać wytłoczony adres strony www producenta, datę produkcji (rok), kod materiału (EPS), znak recyklingu.
Kasety powinny posiadać wgłębienia w płaszczyznach bocznych, które po ułożeniu kaset na polach odkładczych utworzą pionowe otwory wentylacyjne poprawiające cyrkulację powietrza w przestrzeni pod kasetami.
Zaoferowane kasety winny być odporne, na:
a) uderzenia w trakcie przemieszczania ręcznego, transportu mechanicznego przenośnikami rolkowymi i taśmowymi,
b) wibracje w trakcie napełniania substratem i w trakcie szkółkowania,
c) wzajemne uderzenia i ocierania w trakcie składowania i transportu.
Kasety powinny być dostarczane, przechowywane i transportowane na oryginalnych paletach producenta i owinięte w folię termokurczliwą. Na każdej palecie powinna być umieszczona etykieta zawierająca następujące dane: Nazwa i typ kasety, Nazwa i adres producenta, oraz Data produkcji. Kasety zostaną rozładowane za pomocą pracowników Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 19521000-4 - Produkty z polistyrenu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2500 sztuk podpór pod kasety szkółkarskie o wysokości 160 mm.
Podpory szkółkarskie wykonane są z polistyrenu spienionego EPS (styropianu):
• przyjaznego dla środowiska, gdyż nie zawiera substancji szkodliwych dla zdrowia i może być poddany procesowi recyklingu,
• odpornego na starzenie się, nie gnijącego w wilgotnym środowisku i zachowującego swoje właściwości fizyczne, kształty i wymiary. Pod wpływem wieloletniego działania warunków atmosferycznych (w tym UV) powierzchnie zewnętrzne podpor mogą ulec uszorstnieniu i przebarwieniu na kolor mleczny, a krawędzie wyobleniu. Procesy te jednak nie pogarszają właściwości użytkowych podpor,
• niereagującego chemicznie z żadnym podłożem stosowanym w szkółkarstwie (zawierającym kwas humusowy) oraz środkami ochrony roślin,
• nieodpornego na rozpuszczalniki organiczne, takie jak: aceton, benzol, nitro,
• nieodpornego na wysokie temperatury (powyżej 110oC, oddziaływujące na powierzchnie ponad 30 sekund). Długotrwałe działanie temperatury do 70oC nie wpływa na właściwości fizyczne styropianu i mieści się w zakresie standardowych temperatur stosowania podpor szkółkarskich.
Podpory powinny mieć postać belek o przekroju trapezowym z czterema nogami.
Na górnej powierzchni wzdłuż podpory wykonany jest garb, ktory ułatwia układanie kaset na podporach. Jedna podpora standardowo podpiera 8 kaset, po 4 z każdej strony.
Na powierzchniach czołowych podpory wykonane są „zamki” ułatwiające równe układanie ciągów podpór.
Powierzchnia podpor kaset szkółkarskich powinna być gładka, bez dziur, wyrwań i załamań.
Podpory kaset szkółkarskich posiadają wytłoczone: adres strony WWW producenta, znak recyklingu, datę produkcji (rok) oraz kod materiału (EPS).
Podpory powinny być odporne na:
· obciążenia stałe ciężarem kaset szkółkarskich wypełnionych materiałem szkółkarskim oraz obciążenie ruchome (ciężar jednej osoby obsługującej uprawę),
· wzajemne uderzenia i ocierania w trakcie składowania i transportu.
Podpory powinny być dostarczane, przechowywane i transportowane na oryginalnych paletach lub w paczkach owiniętych folią stretch. Na każdej palecie lub paczce powinna być umieszczona etykieta zawierająca następujące dane:
· Nazwa podpory
· Nazwa i adres producenta
· Numer Warunków Technicznych
· Data produkcji.
Podpory zostaną rozładowane za pomocą pracowników Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 19521000-4 - Produkty z polistyrenu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zadania polegające na dostarczeniu kaset lub podpór szkółkarskich o wartości min. 100 000,00 zł każda.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Informacja w zakresie zmian umowy zostały wskazane w załączniku do SWZ dostępnym pod adresem:
https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/nadlesnictwo-jarocin/postepowania/379
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-31 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Kościuszki 43 63-200 Jarocin (oferta składana elektronicznie za pośrednictwem platformy Asystent Postępowania)
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-31 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-29