Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa geosyntetyków Część I: Dostawa geosyntetyków na terenie Nadleśnictwa Cybinka i ŚwiebodzinCzęść II: Dostawa geosyntetyków na terenie Nadleśnictwa Smardzewice”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: LASY PAŃSTWOWE OŚRODEK TRANSPORTU LEŚNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970040250
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 10
1.5.2.) Miejscowość: Świebodzin
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 382 34 34
1.5.8.) Numer faksu: +48 382 34 35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: otl.swiebodzin@zielonagora.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.otl.swiebodzin.lasy.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zakład Lasów Państwowych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi Lesne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa geosyntetyków Część I: Dostawa geosyntetyków na terenie Nadleśnictwa Cybinka i ŚwiebodzinCzęść II: Dostawa geosyntetyków na terenie Nadleśnictwa Smardzewice”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-119b571d-b88b-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058980
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/otl_swiebodzin/zamowienia_publiczne https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/otl.swiebodzin@zielonagora.lasy.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciuopisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu (dostępny pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi) oraz Regulaminie ePUAP (dostępnym pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin )
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych sobowych jest: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego ul. Poznańska 10 66-200 Świebodzin Tel.: 68 382 34 34; Faks: 68 382 34 35 e-mail: otl.swiebodzin@zielonagora.lasy.gov.pl Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Sebastiana Strzecha z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem biuro@comp-net.pl lub telefonicznie pod numerem +48 63 240 65 32. 20.2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP.Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.Niezależnie od postanowień pkt 20.7. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe, Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZTA.270.1.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymagania (minimalne) dla siatki o sztywnych węzłach:Do wzmocnienia podłoża należy stosować dwukierunkową siatkę o sztywnych węzłach wykonaną z polipropylenu spełniającą następujące wymagania.Charakterystyka techniczna: Struktura – dwukierunkowa;Wytrzymałość węzła – sztywny;Typ siatki – oczka prostokątne;Typ polimeru – 100% polipropylen;Wytrzymałość (wg ISO 10319): MD – 33,0 kN/m (tolerancja -3kN/m); TD - 33,0 kN/m tolerancja -3kN/m); Wydłużenie względne (wg ISO 10319): MD 11,0% (tolerancja +2%), TD 10,0% (tolerancja +2 %); Szerokość rolki: nie mniej niż 3,90 m nie więcej niż 4,0 mUwagi:• MD: wzdłuż pasma; TD: wszerz pasma.Wymagania (minimalne) dla geotkaniny:Do wzmocnienia podłoża należy stosować geotkaninę spełniającą następujące wymagania.Charakterystyka techniczna:Typ polimeru – 100% polipropylenu;Wytrzymałość (wg ISO 10319): MD – 88,0 kN/m (tolerancja -8 kN/m); TD – 88,0 kN/m (tolerancja -8 kN/m);Wydłużenie względne (wg iso 10319): MD 16,0% (tolerancja +5%) TD 14,0% (tolerancja +3 %);Szerokość rolki: nie mniej niż 5,10 lecz nie więcej niż 5,20 m.Uwagi :• MD: wzdłuż pasma; TD: wszerz pasma. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.Dostarczone materiały muszą posiadać Deklarację Właściwości Użytkowych.Informacje dodatkowe:1) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do każdej dostawy dokument WZ oryginał lub kopię z adnotacją "za zgodność z oryginałem”. Brak w/w dokumentu skutkować będzie brakiem przyjęcia przez Zamawiającego danej partii dostawy. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia maksymalnie o 50% wartości dostaw geosyntetyków będących przedmiotem zamówienia i umowy. Rozliczenie dostaw nastąpi na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie oraz ilości rzeczywiście wykonanych przez Wykonawcę dostaw. 3) Dostawy będą realizowane na pisemne zlecenie Zamawiającego, na warunkach wskazanych we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SWZ). 4) Dostawy muszą odbywać się w godzinach pracy Zamawiającego, czyli w godzinach 7-15.
4.2.6.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert w każdym Zadaniu Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena – 100 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze ofert w każdym Zadaniu Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena – 100 %4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymagania (minimalne) dla siatki o sztywnych węzłach:Do wzmocnienia podłoża należy stosować dwukierunkową siatkę o sztywnych węzłach wykonaną z polipropylenu spełniającą następujące wymagania.Charakterystyka techniczna: – Struktura – dwukierunkowa– Wytrzymałość węzła - sztywny – Typ siatki - oczka prostokątne– Typ polimeru - 100% polipropylen– Wytrzymałość (wg ISO 10319): MD – 23,0 kN/m (tolerancja -3kN/m) ; TD - 23,0 kN/m tolerancja -3kN/m)– Wydłużenie względne (wg ISO 10319): MD 11,0% (tolerancja +1,5%), TD 10,0% (tolerancja +1,5 %)– Szerokość rolki : nie mniej niż 3,90 m nie więcej niż 4,0 mUwagi :• MD: wzdłuż pasma; TD: wszerz pasma.Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez ZamawiającegoDostarczone materiały muszą posiadać Deklarację Właściwości Użytkowych.Informacje dodatkowe:1) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do każdej dostawy dokument WZ oryginał lub kopię z adnotacją "za zgodność z oryginałem”. Brak w/w dokumentu skutkować będzie brakiem przyjęcia przez Zamawiającego danej partii dostawy. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia maksymalnie o 50% wartości dostaw geosyntetyków będących przedmiotem zamówienia i umowy. Rozliczenie dostaw nastąpi na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie oraz ilości rzeczywiście wykonanych przez Wykonawcę dostaw.3) Dostawy będą realizowane na pisemne zlecenie Zamawiającego, na warunkach wskazanych we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SWZ). 4) Dostawy muszą odbywać się w godzinach pracy Zamawiającego, czyli w godzinach 7-15.
4.2.6.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert w każdym Zadaniu Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena – 100 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze ofert w każdym Zadaniu Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena – 100 %4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10