DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ BUTLI

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ BUTLI
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-05-10
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego w Lublinie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-26
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00040342
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ BUTLI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430992402

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Biernackiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-089

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 817402039

1.5.8.) Numer faksu: +48 817408614

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@janbozy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: janbozy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ BUTLI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e3d6026-a409-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040342

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009882/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa gazów medycznych z dzierżawą butli i sprzętu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://janbozy.bip.lubelskie.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zostały zawarte w pkt. XV SWZ

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zostały zawarte w pkt. XXIII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zostały zawarte w pkt. XXIII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.3311-08/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą butli napełnionych gazem na rzecz SPSzW im. Jana Bożego w Lublinie dla nw. lokalizacji:- przy ul. Biernackiego 9, - przy ul. Lubartowskiej 81,- przy ul. Herberta 21. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę gazów medycznych z odpowiednim oznakowaniem butli, napełnianie, transport, a także dzierżawę butli, obsługę serwisową, legalizację i konserwację dzierżawionego sprzętu, w celu zapewnienia gwarancji bezpieczeństwa użycia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia personelu medycznego i technicznego z zakresu obsługi i użytkowania przedmiotu zamówienia (pracowników wskazanych przez Zamawiającego), także podawania leku będącego mieszaniną gazów medycznych, z przeznaczeniem dla pacjentek. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na wybrane pozycje asortymentowe. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego oraz zakres w minimalnej konfiguracji, spełniający parametry techniczne i użytkowe zawiera Załącznik nr 1 i nr 1A do SWZ. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.5. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. 6. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:6.1. Wszystkie produkty muszą być z terminem ważności co najmniej 12 miesięcy, licząc od daty dostawy do Zamawiającego.6.2. Oferowane produkty muszą być oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz posiadać instrukcję obsługi w języku polskim.

4.2.6.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W ocenie i porównaniu będą brały udział oferty nieodrzucone.2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród ofert nieodrzuconych) zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach: w odniesieniu do każdego pakietu odrębnie:Cena – 60%Okres utrzymania stałości cen – 20% (dla dostaw) Termin dostaw cząstkowych – 20% Na ocenę końcową oferty będzie składała się suma wszystkich uzyskanych tym sposobem punktów:Po= C x 60% + O x 20% + S x 20% gdzie: Po – ilość punktów przyznanych danej ofercieC – liczba punktów za cenę, O - liczba punktów za okres utrzymania stałości cen, S – liczba punktów za termin dostaw sukcesywnych, 60% - ranga procentowa kryterium ceny, 20% - ranga procentowa kryterium okres utrzymania stałości cen/ dostaw sukcesywnych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres utrzymania stałości cen

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostaw cząstkowych

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że jest wpisany do jednego z rejestrów handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: Zamawiający wymaga posiadania wymaganej prawem aktualnej koncesji/ zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej/ składu celnego/ składu konsygnacyjnego na prowadzenie obrotu asortymentem stanowiącym przedmiot zamówienia/ zezwolenia na wytwarzanie surowców farmaceutycznych stanowiących przedmiot oferty.1.3. uprawnień sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują: 2.1. dokument potwierdzający wpis do jednego z rejestrów handlowych prowadzonych w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 2.2. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności tj.: koncesja/ zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej/ składu celnego/ składu konsygnacyjnego na prowadzenie obrotu asortymentem stanowiącym przedmiot zamówienia/ zezwolenia na wytwarzanie surowców farmaceutycznych stanowiących przedmiot oferty.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Celem potwierdzenia wymagań Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga od wykonawcy złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci:1. świadectwa dopuszczenia do obrotu i używania na rynku krajowym, dla przedmiotu zamówienia, określonego w Załączniku nr 1 do SWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa:1.1. dla produktów kwalifikowanych jako produkt leczniczy - pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i używania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, tj.: - tlenu medycznego gazowego (poz. nr 1), podtlenku azotu, określonego w (poz. nr 2), mieszaniny gazów tlenu medycznego i podtlenku azotu 50% (poz. nr 3): a) aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych dla każdego z wymienionych produktów, b) zezwolenie na wytwarzanie produktu leczniczego wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego (w przypadku produktów leczniczych wytwarzanych bezpośrednio przez Wykonawcę),1.2. dla produktów kwalifikowanych jako wyrób medyczny, tj.: - dla ustników i zaworu dozującego wymaganych do podawania mieszaniny gazów tlenu medycznego i podtlenku azotu, określonych w (poz. nr 3) - pkt. 3, Zał. nr 1A do SWZ: a) świadectwo dopuszczenia do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, potwierdzające oznaczenie przedmiotu zamówienia znakiem CE, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 186 ze zm.), na potwierdzenie spełniania wymagań Dyrektywy 93/42/EEC, dla oferowanego produktu, dla danej klasy wyrobu medycznego, tj. certyfikat wystawiony przez jednostkę notyfikowaną potwierdzający spełnienie dyrektywy 93/42/EEC w zakresie wytwarzania oferowanych wyrobów medycznych2. instrukcji obsługi (pełna) producenta urządzenia zawierająca zasady użytkowania i konserwacji, w odniesieniu do zaoferowanego zaworu dozującego do podawania mieszaniny gazów medycznych, będącego przedmiotem dzierżawy (poz. nr 3a).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

3. Zamawiający informuje, że działając na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy przewiduje, że w sytuacji, w której wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający jednokrotnie wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.4. Postanowień pkt 3 SWZ nie stosuje się, jeżeli pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.5. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu wykonawcy - pełnomocnictwo, jeżeli z dokumentów nie wynika umocowanie dla osoby, która działa w imieniu wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt. IX ppkt. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.4. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

I. dot. umowy dostawy:1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem ust. 3 poniżej.2. Strony ustalają, że każda zmiana umowy może nastąpić zgodnie z art. 455 ustawy Pzp. 3. Ponadto Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w przypadku:a) zmiany w części dotyczącej nazwy dostarczanych produktów, przy niezmienionym producencie,b) zmiany w części dotyczącej sposobu konfekcjonowania produktów, przy zachowaniu ceny jednostkowej produktu wynikającej z przeliczenia.c) zmiany w części dotyczącej produktu, jeśli z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest możliwe dostarczenie produktu wskazanego w ofercie, w szczególności przyczyną taką może być wycofanie produktu z obrotu lub zaprzestanie jego produkcji a możliwe jest zastosowanie jego zamiennika (produkt równoważny).4. Po stronie Wykonawcy leży obowiązek pisemnego udokumentowania okoliczności uzasadniających wniosek o zmianę umowy.5. Zmiany o których mowa w ust. 2 lit. a-c nie mogą skutkować wzrostem cen netto przedmiotu zamówienia.6. W okresie obowiązywania umowy ceny brutto mogą ulec zmianie w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT. Strony umowy sporządzą wówczas stosowny aneks do umowy w oparciu o pisemny wniosek Wykonawcy, przy czym nowa stawka podatku VAT obowiązywała będzie po dniu podpisania aneksu przez Strony umowy.7. W okresie obowiązywania umowy ale nie wcześniej niż po upływie okresu stałości cen określonych w § 4 ust. 3 ceny mogą ulec zmianie w przypadku zmiany: ‒ stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, ‒ wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, ‒ zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne, ‒ zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572), jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.8. W przypadku udowodnienia przez Wykonawcę, zaistnienia okoliczności jak w ust. 7 powyżej, Wykonawca upoważniony jest do wystąpienia do Zamawiającego z propozycją aneksu zmieniającego ceny wraz z uzasadnieniem ich wzrostu. II. dot. umowy dzierżawy:1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.2. Strony ustalają, że każda zmiana umowy może nastąpić zgodnie z art. 455 ustawy Pzp. Ponadto Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w przypadku zmiany cech sprzętu, zawartych w § 1, na wskutek wadliwości dzierżawionego sprzętu. Powyższa zmiana nie może skutkować wzrostem miesięcznego czynszu dzierżawnego netto .3. W przypadku ustawowego obniżenia lub podwyższenia stawki podatku od towarów i usług VAT w okresie realizacji umowy, Strony umowy sporządzą aneks do umowy w oparciu o pisemny wniosek Wykonawcy, przy czym nowa stawka podatku VAT obowiązywała będzie po dniu podpisania aneksu przez Strony umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-10 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-10 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zakres zamówienia obejmuje 3 pozycje asortymentowe dostaw oraz dzierżaw.2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na wybrane pozycje asortymentowe.3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt.8 ustawy Pzp.5. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.6. Zamawiający nie stawia wymogu lub możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych oraz nie wymaga i nie dopuszcza dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.9. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 oraz Zamawiający nie stawa wymagań, o których mowa w art. 96 ustawy Pzp.10. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
2021-04-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję odpadów materiałów z blachy nierdzewki kwasówki - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję odpadów materiałów z blachy nierdzewki kwasówki - gat 304 430. Grubość 4 lub 5 mm. Odpady ażury nie pełne arkusze szlif/surowe. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.