Dostawa gazów medycznych i technicznych z dzierżawą butli i zbiornika na ciekły tlen...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa gazów medycznych i technicznych z dzierżawą butli i zbiornika na ciekły tlen medyczny dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJasło
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
  • Termin składania wniosków2021-03-25
  • ZamawiającySzpital Specjalistyczny w Jaśle
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-17
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00018780
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa gazów medycznych i technicznych z dzierżawą butli i zbiornika na ciekły tlen medyczny dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny w Jaśle

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370444486

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lwowska 22

1.5.2.) Miejscowość: Jasło

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 13 443 76 75

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.jaslo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital.jaslo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa gazów medycznych i technicznych z dzierżawą butli i zbiornika na ciekły tlen medyczny dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-129997b6-86f4-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018780

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002199/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Gazy medyczne i techniczne z dzierżawą butli i zbiornika na ciekły tlen medyczny

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platforma.eb2b.com.pl lub https://xx.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platforma.eb2b.com.pl lub https://xx.eb2b.com.pl, zamowienia@szpital.jaslo.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platforma.eb2b.com.pl lub https://xx.eb2b.com.pl, zamowienia@szpital.jaslo.pl

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platforma.eb2b.com.pl lub https://xx.eb2b.com.pl, zamowienia@szpital.jaslo.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wykonawca oświadcza, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/3/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa gazów medycznych i technicznych z dzierżawą butli i zbiornika na ciekły tlen medyczny dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle zgodnie z Załącznikiem nr 2 Formularz ofertowy i Załącznikiem nr 1 Formularz cenowy.4.1.1 Zakres Gazy Medyczne4.1.1.1 Tlen medyczny ciekły – dostawa do zbiornika (zawartość tlenu nie mniej niż 99,5% zgodnie z aktualną Farmakopeą Polską).4.1.1.2 Tlen medyczny sprężony w butlach 6,4 m3 - butle stalowe Wykonawcy.4.1.1.3 Tlen medyczny sprężony w butlach stalowych Zamawiającego 1,6m3, 0,8m3, 0,5m3, 0,3m3 oraz w butlach aluminiowych Wykonawcy 2l i 5l (zawartość tlenu niemniej niż 99,5% zgodnie z farmakopeą FP VIII).4.1.1.4 Dwutlenek węgla medyczny do laparoskopii – dwutlenek węgla medyczny w butlach 7,5kg – butle stalowe Wykonawcy.4.1.1.5 Dwutlenek węgla techniczny w butlach Zamawiającego – 5kg.Dzierżawa zbiornika kriogenicznego o pojemności 10-11 ton, montaż przy szpitalu w terminie do 5 dni od podpisania umowy z wcześniejszym uzgodnieniem z Zamawiającym (na fundamencie pod zbiornik o wym. 4,5 m na 3,5m wykonanym jako płyta fundamentowa o grubości 600mm z betonu C37, zbrojonym w dolnej i górnej strefie, przewidzianym do zabudowy typowych zbiorników; wygrodzony, posiadającym instalację odgromową w bezpośrednim sąsiedztwie znajduje się gniazdo elektryczne o mocy 25 kW (63A, 400 V), przeznaczone do zasilania pompy), odparowanie własne - nie większe niż 0,51 %/ 24h.Wykonawca, któremu udzielone zostanie zamówienie, zobowiązany jest zainstalować na czas trwania umowy zbiornik na ciekły tlen medyczny mogący pomieścić jednorazowo 10-11 ton ciekłego tlenu medycznego. Zbiornik musi być wyposażony w panel medyczny z monitoringiem telemetrycznym pracy ciśnienia w zbiorniku, panelem alarmowym do obsługi.Wraz ze zbiornikiem zainstalowana także musi być parownica i podwójny układ redukcji ciśnienia. Wszystkie koszty związane z instalacją zbiornika ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązuje się do instalacji zbiornika i omówionych instalacji oraz przekazania ich zamawiającemu w użytkowanie w terminie do 5 dni roboczych po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawca zapewni ciągłą dostawę ciekłego tlenu medycznego z dniem podpisania umowy do czasu zamontowania nowego zbiornika wraz z oprzyrządowaniem. Wykonawca zapewni obsługę serwisową. Reakcja na zgłoszoną awarię powinna nastąpić w terminie nie dłuższym niż 8 godzin rob. od momentu zgłoszenia potwierdzonego przez pracownika serwisu wykonawcy.Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać zbiornik wraz z oprzyrządowaniem w należytym stanie technicznym i czystości. Oczyszczenie, kontrola i konserwacja zbiornika musi się odbywać przynajmniej 1 raz w ciągu roku – w terminie ustalonym z Zamawiającym.4.1.1.6 Dzierżawa butli stalowych na gazy medyczne.4.1.1.7 Dzierżawa butli aluminiowych na tlen medyczny z zaworem zintegrowanym o maksymalnych parametrach. Zamawiający wymaga butle wyposażone w zawór zintegrowany tj. wmontowany na stałe (zintegrowany z butlą) moduł wyposażony w reduktor ciśnienia, manometr wskazujący ciśnienie tlenu w butli, przepływomierz o zakresie pracy 0,5 – 15l/min, wyjście do podłączenia maski tlenowej lub kaniuli donosowej, uchwyt umożliwiający przyczepienie butli do łóżka pacjenta oraz system szybkiego łączenia typu AGA (Quick Connector) do podłączenia urządzeń przenośnych wymagających dostarczenia tlenu medycznego np. do respiratora transportowego o maksymalnych parametrach - butla 2l: średnica butli 10,5cm; butla 5l: średnica butli 14,5cm. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie butli aluminiowych z zaworem zintegrowanym, posiadających zamiast manometru cyfrowy wyświetlacz. Zamawiający wymaga aby Wykonawcy zaoferowali do podawania mieszaniny ustnik zintegrowany z zaworem wydechowym, uniemożliwiający powrót wydychanego powietrza do zaworu dozującego, co wyeliminuje potencjalne zagrożenie zakażeń bakteryjnych.4.1.1.8 Transport ciekłego tlenu medycznego.4.1.1.9 Transport butli gazy medyczne.4.1.1.10 Transport butli gazy techniczne.4.1.1.11 Butle własne (Zamawiającego) legalizuje, maluje i naprawia Wykonawca na koszt Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy częściowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego, dotyczące:uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - koncesję, zezwolenie, licencję lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzących w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (wymagane prawem) - dotyczy tlenów medycznych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: koncesję, zezwolenie, licencję lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzących w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (wymagane prawem) - dotyczy tlenów medycznych.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

NIE

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie przedmiotowego zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP:1.1. Pełnomocnikiem może być jeden z wykonawców działających wspólnie lub osoba trzecia (np. pracownik jednego z wykonawców). 1.2. Jeżeli pełnomocnikiem pozostałych wykonawców jest wykonawca będący osobą prawną to może on działać zgodnie z ujawnionymi w dokumentach rejestrowych zasadami reprezentacji.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców Oświadczenie Wstępne składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.3. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienie brak podstaw do wykluczenia z postępowania powinien wykazać każdy z wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej z Wykonawcą w zakresie zmiany dostaw lub wynagrodzenia w następujących przypadkach:1) zmiana stawki podatku VAT. Zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego tą stawkę. W razie zmiany stawki podatku VAT po zawarciu umowy, dla stron wiążąca będzie stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury. Zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. Zmiana kwoty ceny brutto z tego tytułu jest akceptowana przez strony bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń.2) dopuszcza się dostawę przedmiotu umowy po cenach niższych niż ustalone w umowie z zastrzeżeniem warunków dotyczących ich jakości określonych w umowie.2) wprowadzenia do obrotu produktu równoważnego w okresie realizacji umowy – może nastąpić na wniosek strony zmiana asortymentu, a strony ustalą jego cenę jednostkową, która nie może być wyższa niż cena produktu uwzględnionego pierwotnie w umowie,3) zmiany sposobu konfekcjonowania (wielkości opakowania) – nastąpi przeliczenie ilości na odpowiednią ilość opakowań albo ilości sztuk w opakowaniu oraz – proporcjonalnie do zmiany – korekta ceny opakowania,4) braku produktów na rynku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. zaprzestanie produkcji, wycofanie z obrotu) – istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, produktu równoważnego, ale przy cenie nie wyższej niż cena produktu wycofanego lub brakującego.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej z Wykonawcą związanych z wystąpieniem siły wyższej w zakresie terminu wykonania umowy, sposobu i zakresu dostaw przedmiotu umowy.1) Warunki dokonania powyższej zmiany umowy:a) strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa powyżej.b) strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do złożenia wniosku o zmianę postanowień umowy. 2) Wniosek o zmianę umowy musi zawierać:a) opis propozycji zmiany,b) uzasadnienie zmiany,c) opis wpływu zmiany na warunki realizacji umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-25 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platforma.eb2b.com.pl lub https://xx.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-25 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-23

2021-03-17 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę robota lakierniczego - Narol
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę robota lakierniczego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI