Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa gazów medycznych i technicznych wraz z dzierżawą butli i stacji zgazowania tlenu medycznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000314661
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 24 Kwietnia 5
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@e-szpital.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.e-szpital.eu/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa gazów medycznych i technicznych wraz z dzierżawą butli i stacji zgazowania tlenu medycznego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9a238f3-eb3c-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00259297
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047904/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa gazów medycznych i technicznych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_kedzierzynkozle
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_kedzierzynkozle
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o środkach komunikacji
elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach
technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zostały określone w Rozdziale XI
SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wymagania zostały określone w Rozdziale XXV.A SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wymagania zostały określone w Rozdziale XXV.B SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AZ-P.EK.2024.9
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 385055,21 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1 i 2 do SWZ. Opisane tam parametry stanowią minimalne wymagania jakościowe i techniczne zamawianego asortymentu
4.2.6.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
24111100-6 - Argon
24111800-3 - Azot ciekły
24111900-4 - Tlen
24112100-3 - Ditlenek węgla
24112200-4 - Tlenki azotu
24113200-1 - Sprężone powietrze
44612000-3 - Pojemniki na gaz skroplony
44615000-4 - Zbiorniki ciśnieniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy gazów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o
niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
. Zamawiający wymaga, na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez zamawiającego wymagania, złożenia wraz z ofertą poniższych przedmiotowych środków dowodowych, niezbędnych do przeprowadzenia postępowania:
1) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania wymagań dla przedmiotu zamówienia, że oferowany przedmiot zamówienia:
a) posiada świadectwa, zezwolenia lub inne dokumenty wymagane przepisami obowiązującego prawa, dopuszczające
do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz spełnia wymagania Farmakopei Europejskiej (dot. gazów
medycznych),
b) posiada certyfikat jakości;
2) aktualny certyfikat potwierdzający, że produkcja i dystrybucja gazów medycznych spełnia wymagania określone
w normie EN ISO 13485:2016 (dot. dwutlenku węgla),
3) aktualne deklaracje zgodności z Ustawą z 07.04.2022r. o Wyrobach Medycznych Dz.U. 2022 poz.974 (dot. azotu
ciekłego),
4) aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu (dot. podtlenku azotu i tlenu medycznego).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania wymagań dla przedmiotu zamówienia, że oferowany przedmiot zamówienia:
a) posiada świadectwa, zezwolenia lub inne dokumenty wymagane przepisami obowiązującego prawa, dopuszczające do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz spełnia wymagania Farmakopei Europejskiej (dot. gazów medycznych),
b) posiada certyfikat jakości;
2) aktualny certyfikat potwierdzający, że produkcja i dystrybucja gazów medycznych spełnia wymagania określone w normie EN ISO 13485:2016 (dot. dwutlenku węgla),
3) aktualne deklaracje zgodności z Ustawą z 07.04.2022r. o Wyrobach Medycznych Dz.U. 2022 poz.974 (dot. azotu ciekłego),
4) aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu (dot. podtlenku azotu i tlenu medycznego).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty (w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym):
1. wypełniony i podpisany Formularz Ofertowo-Cenowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ,
2. przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 4.1 Rozdziału IV SWZ,
3. wypełnione oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ,
4. zobowiązanie innych podmiotów zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy),
5. pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy),
6. dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy jedynie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Określono w rozdziale IX SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, określone zostały w załączniku nr 6 i 6a do SWZ. Zmiany umowy są dopuszczalne w zakresie dozwolonym przez art. 455
ust. 1 pkt 2-4 i ust. 2 pzp. Zmiany zawartej umowy zostały opisane w § 8 projektowanych postanowień umowy, które stanowią załącznik nr 6 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-05 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_kedzierzynkozle
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-05 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni