Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa gazów medycznych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W PRZASNYSZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000302480
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sadowa 9
1.5.2.) Miejscowość: Przasnysz
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpitalprzasnysz@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalprzasnysz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa gazów medycznych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b1c1003-6c79-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00000774
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający wymaga zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SPZZOZ.ZP/1/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa gazów medycznych
4.2.6.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 112 ust. 2
Potwierdzeniem, że Wykonawca spełnia w/w warunki będzie złożenie oświadczenia - zgodnie z
Załącznikiem nr 3
do SWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. W przypadku produktów leczniczych, tj.: mieszaniny tlenu medycznego i podtlenku azotu
medycznego 50%/50%, tlenu medycznego ciekłego, tlenu medycznego i podtlenku azotu
medycznego Wykonawca załączy do oferty:
- pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego,
- karty charakterystyki oferowanych produktów
- materiały informacyjne dotyczące butli z zaworem zintegrowanym,
- instrukcję obsługi producenta urządzenia do podawania mieszaniny tlenu medycznego i
podtlenku azotu potwierdzającej, że urządzenie zgodnie z zasadami jego bieżącego
użytkowania i konserwacji nie wymaga ingerencji w strukturę urządzenia polegającej na jego
rozłożeniu na części
2. W przypadku wyrobów medycznych tj.: zaworu dozującego do mieszaniny, ustników,
dwutlenku węgla do celów medycznych Wykonawca załączy do oferty:
- Deklarację zgodności z Wymaganiami Zasadniczymi Dyrektywy Rady 93/42/EEC Medical
Devices,
- Certyfikat wystawiony przez jednostkę notyfikowaną potwierdzający spełnienie dyrektywy
93/42/EEC w zakresie wytwarzania oferowanych wyrobów,
- Potwierdzenie złożenia dokumentacji rejestracyjnej wyrobu,
- Certyfikat lub inny dokument potwierdzający, że zawór dozujący do mieszaniny wraz z jego
integralnymi częściami nie zawiera ftalanów
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. W przypadku produktów leczniczych, tj.: mieszaniny tlenu medycznego i podtlenku azotu
medycznego 50%/50%, tlenu medycznego ciekłego, tlenu medycznego i podtlenku azotu
medycznego Wykonawca załączy do oferty:
- pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego,
- karty charakterystyki oferowanych produktów
- materiały informacyjne dotyczące butli z zaworem zintegrowanym,
- instrukcję obsługi producenta urządzenia do podawania mieszaniny tlenu medycznego i
podtlenku azotu potwierdzającej, że urządzenie zgodnie z zasadami jego bieżącego
użytkowania i konserwacji nie wymaga ingerencji w strukturę urządzenia polegającej na jego
rozłożeniu na części
2. W przypadku wyrobów medycznych tj.: zaworu dozującego do mieszaniny, ustników,
dwutlenku węgla do celów medycznych Wykonawca załączy do oferty:
- Deklarację zgodności z Wymaganiami Zasadniczymi Dyrektywy Rady 93/42/EEC Medical
Devices,
- Certyfikat wystawiony przez jednostkę notyfikowaną potwierdzający spełnienie dyrektywy
93/42/EEC w zakresie wytwarzania oferowanych wyrobów,
- Potwierdzenie złożenia dokumentacji rejestracyjnej wyrobu,
- Certyfikat lub inny dokument potwierdzający, że zawór dozujący do mieszaniny wraz z jego
integralnymi częściami nie zawiera ftalanów
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia:
1) w przypadku spółki cywilnej Zamawiający przyjmuje, że Wykonawcami są wspólnicy spółki
cywilnej, których udział w postępowaniu traktowany jest jako wspólne ubieganie się o udzielenie
zamówienia w rozumieniu art. 58 ust. 1 ustawy Pzp;
2) Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) Pełnomocnictwo do dokonywania czynności, o których mowa w pkt 2 powinno mieć postać
dokumentu stwierdzającego ustanowienie pełnomocnika, podpisanego przez uprawnionych do
ich reprezentacji przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców. Pełnomocnictwo należy
dołączyć do oferty;
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną
odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania
umowy;
5) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała wszystkich wykonawców występujących
wspólnie;
6) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Wykonawcą występującym
jako pełnomocnik pozostałych (liderem);
7) Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia
publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców;
8) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają łącznie Formularz
ofertowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadku następujących okoliczności:
1) zmiany umowy będą korzystne dla Zamawiającego,
2) konieczność wprowadzenia zmian wyniknie z okoliczności obiektywnych, których nie można
było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnych od woli stron, bez względu na to czy
ich skutki są korzystne dla Zamawiającego,
3) Strony umowy uznają zasadność wprowadzenia zmian do umowy, a zmiany te nie wywołają
niekorzystnych skutków dla Zamawiającego i nie spowodują zmiany oferowanych warunków
realizacji zamówienia będących podstawą oceny ofert.
4) Strony wprowadzają możliwość indeksacji cen umowy raz na 6 miesięcy w przypadku
znacznego wzrostu lub spadku zużycia w stosunku do ilości prognozowanych.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-13 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę w postępowaniu, za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalprzasnysz
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-13 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-11