Dostawa ciekłego tlenu medycznego wraz z dzierżawą zbiornika oraz dostawa tlenu,

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa ciekłego tlenu medycznego wraz z dzierżawą zbiornika oraz dostawa tlenu, podtlenku azotu, mieszanki tlenu i podtlenku azotu oraz dwutlenku węgla w butlach dla Szpitala Powiatowego im. Prałata J.Glowatzkiego w Strzelcach Opolskich
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStrzelce Opolskie
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-09-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySzpital Powiatowy im. Prałata J. Glowatzkiego w Strzelcach Opolskich
  • Data publikacji ogłoszenia2019-09-19
  • Numer ogłoszenia597894-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 597894-N-2019 z dnia 2019-09-19 r.

Szpital Powiatowy im. Prałata J. Glowatzkiego w Strzelcach Opolskich : Dostawa ciekłego tlenu medycznego wraz z dzierżawą zbiornika oraz dostawa tlenu, podtlenku azotu, mieszanki tlenu i podtlenku azotu oraz dwutlenku węgla w butlach dla Szpitala Powiatowego im. Prałata J.Glowatzkiego w Strzelcach Opolskich
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. Prałata J. Glowatzkiego w Strzelcach Opolskich , krajowy numer identyfikacyjny 31158500000000, ul. Opolska  36 A , 47-100  Strzelce Opolskie, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 4613291-5, , e-mail zam.publiczne1@szpital.strzelce-op.pl, , faks 774 612 763.
Adres strony internetowej (URL): https://www.szpital.strzelce-op.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
spzoz
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://www.szpital.strzelce-op.pl (dostęp przez ikonkę bip)

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy skladać pisemnie
Adres:
Siedziba Zamawiajacego, zgodnie z pkt. I.1

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ciekłego tlenu medycznego wraz z dzierżawą zbiornika oraz dostawa tlenu, podtlenku azotu, mieszanki tlenu i podtlenku azotu oraz dwutlenku węgla w butlach dla Szpitala Powiatowego im. Prałata J.Glowatzkiego w Strzelcach Opolskich
Numer referencyjny: SP/12-ZP/19
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
maksymalnej liczby części 3
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zamówienie zostało podzielone na 3 Pakiety i obejmuje: PAKIET 1 1.1 Dostawę ciekłego tlenu medycznego wraz z dzierżawą zbiornika, średnio - 3.500 kg/miesiąc. 1.2 Dostarczenie zbiornika ciekłego tlenu medycznego. - Opis stanu obecnego: Przez ostatnie 3 lata, do nadal, Szpital użytkuje zbiornik firmy LINDE GAZ POLSKA o pojemności 3300 litrów. Wysokość zbiornika 4,07 m, średnica 1600 mm, parownica typu A-30 o wymiarach 0,79 x 0,79 x 2,4 m i wydajności 100 Nm3/h. Zbiornik wraz z parownicą stoi na żelbetowej płycie fundamentowej o wymiarach 4,40 x 3,00 x 0,40. 1.2.1 Montaż zbiornika. 1.2.2 Podłączenie zbiornika do instalacji rozprowadzającej. 1.2.3 Wykonanie fundamentu pod zbiornik. 1.2.4 Przeszkolenie pracowników obsługujących zbiornik i dostarczenie instrukcji obsługi. 1.2.5 Zagwarantowanie właściwego stanu technicznego zbiornika przez cały okres eksploatacji, tj. przez okres 3 lat. Zbiornik powinien odpowiadać wszelkim normom i przepisom w tym zakresie. Winien być odebrany przez UDT i podlegać jego dozorowi. Wszystko na koszt Wykonawcy, który pozostanie właścicielem zbiornika. Przedmiot umowy określony w pkt 1.2 ppkt 1.2.1, 1.2.2, 1.2.3, nie obowiązuje w przypadku kontynuacji usługi przez dotychczasowego Wykonawcę. PAKIET 2 1.3 Dostawę, napełnianie i transport tlenu medycznego w butlach 2L, 3L, 5L, 10L. 1.4 Dostawę tlenu medycznego i dzierżawa butli 40L. 1.5 Dostawę, napełnianie i transport podtlenku azotu, w butlach 10L(7kg). 1.6 Dostawę mieszaniny tlenu i podtlenku azotu (dawka stała – pół na pół), w przenośnych butlach 10-11L wraz z dzierżawą zaworu dozującego i transportem. Wykonawca powinien zaoferować środek znieczulający używany podczas zabiegów oraz do łagodzenia bóli porodowych. 1.7 Dostawa zaworów wydechowych oraz dzierżawa zaworu dozującego. PAKIET 3 1.8 Dostawę dwutlenku węgla, w butlach 7,5 kg wraz z dzierżawą butli i transportem. Środek ten używany jest podczas operacji laparoskopowych oraz w endoskopii. 1.9 Wykonawca powinien zaoferować wyżej wymienione gazy medyczne zarejestrowane jako produkty farmaceutyczne. 1.10 Szczegółowa specyfikacja produktów, określająca ich rodzaje i ilości, obliczone wg zużycia w ostatnich 36-ciu miesiącach, a także wymagania jakościowe, znajduje się w Formularzu Cenowym (Zał. nr 2 do niniejszej SIWZ). TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1. Dotyczy Pakietu 1: Dotychczasowa umowa obowiązuje do 08.10.2019r, Zamawiający planuje podpisać umowę z dniem 09.10.2019r. Powyższy termin zawarcia umowy jest terminem planowanym i może ulec przesunięciu w przypadku przedłużenia trwania procedury przetargowej. 2. W przypadku, gdy postępowanie wygra dotychczasowy Wykonawca terminem montażu zbiornika będzie termin zawarcia umowy. 3. W przypadku, gdy postępowanie wygra inny Wykonawca, dzień montażu zbiornika winien być ściśle skoordynowany z demontażem obecnego. 4. Podane w pkt. 3 terminy obowiązują z zastrzeżeniem pkt. 1.

II.5) Główny kod CPV: 24111500-0
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  36   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
36

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca winien posiadać zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w zakresie obrotu gazami medycznymi.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Dla Pakietu 1 - Wykonawca winien wykonać, min. trzy dostawy gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika, odpowiadające przedmiotowemu zamówieniu, o wartości min. 100.000 zł każda, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie. Dla Pakietu 2 i 3 - Wykonawca winien wykonać, min. trzy dostawy gazów medycznych w butlach.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Dla Pakietu 1 - wykaz min. trzech dostaw gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika, odpowiadające przedmiotowemu zamówieniu, o wartości min. 100.000 zł każda, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie. Dla Pakietu 2 i 3 - wykaz min. trzech dostaw gazów medycznych w butlach.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca powinien przedłożyć: 1) Wypełniony Druk Ofertowy (zał. nr 1 do siwz), 2) Wypełniony Formularz Cenowy (zał. nr 2 do siwz), 3) Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy, 4) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji (składane w terminie trzech dni od publikacji przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin płatności za dzierżawę zbiornika (Pakiet 1) 40,00
termin płatności za dzierżawę butli (Pakiet 2 i 3) 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Umowa zostaje zawarta na okres 36 miesięcy i może ulec rozwiązaniu, w części dotyczącej dostaw, przed upływem terminu jej obowiązywania: a. za zgodą stron w każdym czasie, b. za 3-miesięcznym wypowiedzeniem przez każdą ze stron, ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego, c. z chwilą zrealizowania dostaw o wartości przekraczającej wartość szacunkową przedmiotu zamówienia, powiększoną o 20%. 2. W części dotyczącej dzierżawy umowa może ulec rozwiązaniu przed upływem terminu jej obowiązywania: a. za zgodą stron w każdym czasie, b. z powodu rozwiązania umowy w części dotyczącej dostawy. 3. Umowa może ulec przedłużeniu w przypadku niewykorzystania, w terminie określonym w ust. 1, dostaw o wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia, powiększoną o 20%, przy czym umowa nie może być przedłużona na okres dłuższy niż 3 m-ce. 4. Strony ustalają, że podstawą wynagrodzenia Dostawcy stanowić będą ceny jednostkowe netto wraz z podatkiem VAT, wymienione w załączniku nr 1 do niniejszej umowy. 5. W przypadku ustawowej zmiany stawek podatku VAT, w czasie realizacji niniejszej umowy, zmianie ulegnie kwota stawek podatku VAT. 6. Strony ustalają, że wartość przedmiotu zamówienia, może ulec zmniejszeniu bez ograniczeń lub zwiększeniu o 20%. 7. Wynagrodzenie Wykonawcy, będzie mogło być waloryzowane po 12-stu miesiącach obowiązywania umowy, w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę. 8. Warunkiem dokonania waloryzacji będzie skierowanie do zamawiającego pisemnego wniosku Wykonawcy zawierającego uzasadnienie i szczegółowy sposób wyliczenia nowych cen oraz wpływ zmiany na wynagrodzenie wykonawcy. 9. Waloryzacja wynagrodzenia będzie mogła nastąpić po upływie miesiąca od dnia wprowadzenia nowej kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę. 10. Wynagrodzenie Wykonawcy, będzie mogło być waloryzowane po 12-stu miesiącach obowiązywania umowy, w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 11. Warunkiem dokonania waloryzacji będzie skierowanie do zamawiającego pisemnego wniosku Wykonawcy zawierającego uzasadnienie i szczegółowy sposób wyliczenia nowych cen oraz wpływ zmian, o których mowa w art. 144 ust.1 ustawy Pzp na wynagrodzenie Wykonawcy. 12. Waloryzacja wynagrodzenia będzie mogła nastąpić po upływie miesiąca od dnia wprowadzenia zmian, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. 13. Przeniesienie jakichkolwiek praw lub obowiązków, wynikających z umowy, na rzecz osoby trzeciej, w szczególności przelewu wierzytelności powstałych z tytułu realizacji niniejszej umowy, wymaga zgody drugiej strony wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-09-27, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Pakiet 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Dostawa ciekłego tlenu medycznego wraz z dzierżawą zbiornika, średnio - 3.500 kg/miesiąc. 2. Dostarczenie zbiornika ciekłego tlenu medycznego. - Opis stanu obecnego: Przez ostatnie 3 lata, do nadal, Szpital użytkuje zbiornik firmy LINDE GAZ POLSKA o pojemności 3300 litrów. Wysokość zbiornika 4,07 m, średnica 1600 mm, parownica typu A-30 o wymiarach 0,79 x 0,79 x 2,4 m i wydajności 100 Nm3/h. Zbiornik wraz z parownicą stoi na żelbetowej płycie fundamentowej o wymiarach 4,40 x 3,00 x 0,40. 2.1 Montaż zbiornika. 2.2 Podłączenie zbiornika do instalacji rozprowadzającej. 2.3 Wykonanie fundamentu pod zbiornik. 2.4 Przeszkolenie pracowników obsługujących zbiornik i dostarczenie instrukcji obsługi. 2.5 Zagwarantowanie właściwego stanu technicznego zbiornika przez cały okres eksploatacji, tj. przez okres 3 lat. Zbiornik powinien odpowiadać wszelkim normom i przepisom w tym zakresie. Winien być odebrany przez UDT i podlegać jego dozorowi. Wszystko na koszt Wykonawcy, który pozostanie właścicielem zbiornika. Przedmiot umowy określony w pkt 2 ppkt 2.1, 2.2, 2.3, nie obowiązuje w przypadku kontynuacji usługi przez dotychczasowego Wykonawcę.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 24111500-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin płatności za dzierżawę zbiornika 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Pakiet 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Dostawa, napełnianie i transport tlenu medycznego w butlach 2L, 3L, 5L, 10L. 2. Dostawę tlenu medycznego i dzierżawa butli 40L. 3. Dostawę, napełnianie i transport podtlenku azotu, w butlach 10L(7kg). 4. Dostawę mieszaniny tlenu i podtlenku azotu (dawka stała – pół na pół), w przenośnych butlach 10-11L wraz z dzierżawą zaworu dozującego i transportem. Wykonawca powinien zaoferować środek znieczulający używany podczas zabiegów oraz do łagodzenia bóli porodowych. 5. Dostawa zaworów wydechowych oraz dzierżawa zaworu dozującego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 24111500-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin płatności za dzierżawę butli 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Pakiet 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Dostawa dwutlenku węgla w butlach 7,5 kg wraz z dzierżawą butli i transportem. Środek ten używany jest podczas operacji laparoskopowych oraz w endoskopii.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 24111500-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin płatności za dzierżawę butli 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję drutu aluminiowego 6060 T5/T6/T66 fi 7mm w szpulach - Nysa
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję drutu aluminiowego 6060 T5/T6/T66 fi 7mm w szpulach. Pierwszy zakup 500-1000 kg, kolejne dostawy większe ilości. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.