Doposażenie infrastruktury w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Doposażenie infrastruktury w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZgierz
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-11-20
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miasto Zgierz
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-12
  • Numer ogłoszenia608953-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 608953-N-2020 z dnia 2020-11-12 r.

Gmina Miasto Zgierz: Doposażenie infrastruktury w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Zgierz, krajowy numer identyfikacyjny 47205772100000, ul. Plac Jana Pawła II  16 , 95-100  Zgierz, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 427162854 w. 200, 7143200, e-mail estasiak@umz.zgierz.pl, faks 427 143 203.
Adres strony internetowej (URL): bip.zgierz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.umz.zgierz.pl/przetargi

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej. Oferta winna być złożona w nieprzezroczystym opakowaniu (np. w kopercie zewnętrznej) w sposób określony w SIWZ
Adres:
Urząd Miasta Zgierza, pl. Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie infrastruktury w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi
Numer referencyjny: GO.271.28.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Postanowienia wstępne1) Przedmiotem zamówienia jest zakup pojemników do selektywnego zbierania odpadów komunalnych.2) Postępowanie dopuszcza składanie ofert częściowych,Część I1. Zakup pojemników do selektywnego zbierania odpadów o pojemności 240 l oraz 360 l w liczbie nie większej niż 435 sztuk zgodnie z tabelą nr 1, przy czym Zamawiający zobowiązuje się zakupić nie mniej niż 429 sztuk łącznie.Tab. nr 1 Szacowana liczba pojemników do selektywnego zbierania odpadów komunalnych o pojemności 240 l i 360 lPojemniki w kolorze żółtym - pojemność 240 l ( 9 szt.), pojemność 360 l ( 45 szt.); Pojemniki w kolorze niebieskim - pojemność 240 l ( 10 szt.), pojemność 360 l ( 53 szt.); Pojemniki w kolorze zielonym - pojemność 240 l ( 13 szt.), pojemność 360 l ( 55 szt.); Pojemniki w kolorze brązowym - pojemność 240 l ( 250 szt.).2. Pojemniki należy dostarczyć w 206 miejsc na terenie Gminy Miasto Zgierz wskazanych w Załączniku nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, nie później niż do 10 grudnia 2020 r. 3. Wykonawca rozładuje dostarczone pojemniki we wskazanych przez Zamawiającego miejscach.4. Pojemniki muszą być w całości zmontowane. 5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zniszczenia lub uszkodzenia pojemników powstałych w czasie załadunku, transportu i rozładunku.6. Wymagane parametry jakie powinny spełniać pojemniki o pojemności 240 l i 360 l:1) wykonane z tworzywa HDPE,2) zgodne z normą PN/EN-840,3) wyposażone w 2 gumowane koła,4) całe w odpowiednich kolorach,5) wyposażone w klapę,6) przystosowane do mechanicznego opróżniania przez śmieciarki z uchwytem,7) oklejone naklejką w formacie A3 (297x420 mm) w odpowiednim kolorze i z napisem według załączonych wzorów,a) pojemniki w kolorze żółtym mają być oklejone nakleją w kolorze żółtym z napisem według wzoru nr 1,b) pojemniki w kolorze niebieskim mają być oklejone nakleją w kolorze niebieskim z napisem według wzoru nr 2,c) pojemniki w kolorze zielonym mają być oklejone nakleją w kolorze zielonym z napisem według wzoru nr 3,d) pojemniki w kolorze brązowym mają być oklejone nakleją w kolorze brązowym z napisem według wzoru nr 4.8) wymagania jakie powinny spełniać naklejki:a) format A3 (297x420 mm)b) wykonane z foliic) uszlachetniane laminatem – błyskd) trwałe i odporne na warunki atmosferyczne,e) odporne na zmywanie,f) tło całe w kolorze,g) napisy w kolorze czarnym,h) czcionka dostosowana do formatu.7. Zamawiający dokona odbioru pojemników na podstawie protokołu odbioru, który będzie podstawą do wystawienia faktury.Część II1. Zakup pojemników do selektywnego zbierania odpadów o pojemności 660 l oraz 1100 l w liczbie 79 sztuk zgodnie z tabelą nr 2, przy czym Zamawiający zobowiązuje się zakupić nie mniej niż 70 sztuk łącznie.Tab. nr 2 Szacowana liczba pojemników do selektywnego zbierania odpadów komunalnych o pojemności 660 l i 1100 lPojemniki w kolorze żółtym - pojemność 660 l ( 14 szt.), pojemność 1100 l ( 23 szt.); Pojemniki w kolorze niebieskim - pojemność 660 l ( 10 szt.), pojemność 1100 l ( 24 szt.); Pojemniki w kolorze zielonym - pojemność 660 l ( 8 szt.), pojemność 1100 l ( 0 szt.). 2. Pojemniki należy dostarczyć w 42 miejsca na terenie Gminy Miasto Zgierz wskazane w Załączniku nr 2 do Opisu przedmiotu zamówienia, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, nie później niż do 10 grudnia 2020 r. 3. Wykonawca rozładuje dostarczone pojemniki we wskazanych przez Zamawiającego miejscach.4. Pojemniki muszą być w całości zmontowane. 5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zniszczenia lub uszkodzenia pojemników powstałych w czasie załadunku, transportu i rozładunku.6. Wymagane parametry jakie powinny spełniać pojemniki o pojemności 660 l i 1100 l:1) wykonane z tworzywa HDPE,2) zgodne z normą PN/EN-840,3) wyposażone w 4 gumowane koła,4) całe w odpowiednich kolorach,5) wyposażone w klapę z otworami wrzutowymi - otwory wrzutowe dotyczą pojemników o pojemności 1100 l,6) przystosowany do mechanicznego opróżniania przez śmieciarki z uchwytem grzebieniowym,7) oklejone naklejką w formacie A2 (420 x 594 mm) w odpowiednim kolorze i z napisem według załączonych wzorów.a) pojemniki w kolorze żółtym mają być oklejone nakleją w kolorze żółtym z napisem według wzoru nr 1,b) pojemniki w kolorze niebieskim mają być oklejone nakleją w kolorze niebieskim z napisem według wzoru nr 2,c) pojemniki w kolorze zielonym mają być oklejone nakleją w kolorze zielonym z napisem według wzoru nr 3.8) wymagania jakie powinny spełniać naklejki:a) format A2 (420 x 594 mm),b) wykonane z folii,c) uszlachetniane laminatem – błysk,d) trwałe i odporne na warunki atmosferyczne,e) odporne na zmywanie,f) tło całe w kolorze,g) napisy w kolorze czarnym,h) czcionka dostosowana do formatu.7. Zamawiający dokona odbioru pojemników na podstawie protokołu odbioru, który będzie podstawą do wystawienia faktury.Część III 1. Zakup pojemników typu dzwon o pojemności 2,5 m 3 do selektywnego zbierania odpadów w liczbie nie większej niż 84 sztuki zgodnie z tabelą nr 3, przy czym Zamawiający zobowiązuje się zakupić nie mniej niż 81 sztuk łącznie.Tab. nr 3 Szacowana liczba pojemników typu dzwon do selektywnego zbierania odpadów komunalnych Pojemnik typu dzwon w kolorze żółtym - 28 szt.; Pojemnik typu dzwon w kolorze niebieskim - 28 szt.; Pojemnik typu dzwon w kolorze zielonym - 28 szt. 2. Pojemniki należy dostarczyć w 28 miejsc na terenie Gminy Miasto Zgierz wskazanych w Załączniku nr 3 do Opisu przedmiotu zamówienia, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, nie później niż do 10 grudnia 2020 r. 3. Wykonawca rozładuje dostarczone pojemniki we wskazanych przez Zamawiającego miejscach.4. Pojemniki muszą być w całości zmontowane.5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zniszczenia lub uszkodzenia pojemników powstałych w czasie załadunku, transportu i rozładunku.6. Wymagane parametry jakie powinny spełniać pojemniki typu dzwon:1) wykonane z blachy stalowej 1,5-3,0 mm ocynkowanej ogniowo,2) całe malowane w odpowiednich kolorach,3) pojemność 2,3m3 - 2,5 m³,4) przystosowane do mechanicznego opróżniania przy pomocy dźwigu bocznego tzw. HDS,5) klapy do opróżniania pojemnika montowane do boku pojemnika (pojemnik na papier i plastik bez poprzeczki w dnie),6) kształt zaokrąglony od góry,7) oklejone naklejką w formacie A2 (420 x 594 mm) w odpowiednim kolorze i z napisem według załączonych wzorów:a) pojemniki w kolorze żółtym mają być oklejone nakleją w kolorze żółtym z napisem według wzoru nr 1,b) pojemniki w kolorze niebieskim mają być oklejone nakleją w kolorze niebieskim z napisem według wzoru nr 2,c) pojemniki w kolorze zielonym mają być oklejone nakleją w kolorze zielonym z napisem według wzoru nr 3.8) wymagania jakie powinny spełniać naklejki:a) format A2 (420 x 594 mm),b) wykonane z folii,c) uszlachetniane laminatem – błysk,d) trwałe i odporne na warunki atmosferyczne,e) odporne na zmywanie,f) tło całe w kolorze,g) napisy w kolorze czarnym,h) czcionka dostosowana do formatu.7. Zamawiający dokona odbioru pojemników na podstawie protokołu odbioru, który będzie podstawą do wystawienia faktury.Załączniki:1. Wykaz adresów nieruchomości na jakie mają zostać wstawione pojemniki o pojemności 240 l i 360 l – załącznik nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia2. Wykaz adresów nieruchomości na jakie mają zostać wstawione pojemniki o pojemności 660 l i 1100 l – załącznik nr 2 do Opisu przedmiotu zamówienia3. Wykaz adresów nieruchomości na jakie mają zostać wstawione pojemniki typu dzwon – załącznik nr 3 do Opisu przedmiotu zamówienia4. Wzór naklejki na pojemnik w kolorze żółtym - wzór nr 15. Wzór naklejki na pojemnik w kolorze niebieskim – wzór nr 26. Wzór naklejki na pojemnik w kolorze zielonym – wzór nr 37. Wzór naklejki na pojemnik w kolorze brązowym – wzór nr 4

II.5) Główny kod CPV: 19520000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-10
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-12-10

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
-Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; - PEŁNOMOCNICTWO do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia – w szczególności – do podpisania oferty wraz z załącznikami – o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę - złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, - DOWÓD, w szczególności ZOBOWIĄZANIE INNYCH PODMIOTÓW do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów, jeśli Wykonawca polega na tych zasobach.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy (do 07.12.2020r. lub do 10.12.2020r.) 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, odpowiednio do treści art. 144 PZP.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na warunkach określonych w SIWZ tj. w następującym zakresie:1) zmiany terminu dostawy spowodowanej siłą wyższą, 2) zmiany stanu prawnego, która będzie wnosiła nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek tematu ujętego przedmiotem zamówienia jeśli nie będzie to związane ze zmianą zakresu i wartości przedmiotu zamówienia.3. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, ale nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.4. Żadna z ewentualnych ww. zmian nie będzie uprawniała Wykonawcę do dodatkowego wynagrodzenia.5. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług lub innych opłat wynikających z obowiązujących przepisów prawa.6. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony. 7. Zamawiający w uzgodnieniu z Wykonawcą dopuszcza zmianę poszczególnych zakresów umowy bez zmiany wysokości wynagrodzenia określonego w § 4 ust.1 umowy. 8. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej-aneksów do umowy podpisanych przez strony, pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-20, godzina: 12:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta powinna być sporządzona w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 2020-12-18 okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: w sprawach merytorycznych: 1) Emilia Pokrzeptowicz, naczelnik, pok. 012, tel.: (42)714-32-33, 2) Ilona Klimkiewicz, inspektor, pok. nr 012, tel.: (42)714-32-33,w sprawach proceduralnych: 1) Ewa Stasiak, gł. specjalista, pok. 219, tel.: (42) 714-32-00, 2) Lech Dąbski, naczelnik, pok. 219, tel.: (42) 714-31-64 oraz 3) Agnieszka Sobczak, inspektor, pok. 220, tel.: (42) 714-32-34. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 ze zm.), osobiście lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 123 ze zm.) Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze Stron na żądanie drugiej Strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zakup pojemników do selektywnego zbierania odpadów o pojemności 240 l oraz 360 l
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup pojemników do selektywnego zbierania odpadów o pojemności 240 l oraz 360 l w liczbie nie większej niż 435 sztuk zgodnie z tabelą nr 1, przy czym Zamawiający zobowiązuje się zakupić nie mniej niż 429 sztuk łącznie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 19520000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy (do 07.12.2020r. lub do 10.12.2020r.) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zakup pojemników do selektywnego zbierania odpadów o pojemności 660 l oraz 1100 l
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup pojemników do selektywnego zbierania odpadów o pojemności 660 l oraz 1100 l w liczbie 79 sztuk zgodnie z tabelą nr 2, przy czym Zamawiający zobowiązuje się zakupić nie mniej niż 70 sztuk łącznie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 19520000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy (do 07.12.2020r. lub do 10.12.2020r.) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zakup pojemników typu dzwon o pojemności 2,5 m 3 do selektywnego zbierania odpadów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup pojemników typu dzwon o pojemności 2,5 m 3 do selektywnego zbierania odpadów w liczbie nie większej niż 84 sztuki zgodnie z tabelą nr 3, przy czym Zamawiający zobowiązuje się zakupić nie mniej niż 81 sztuk łącznie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 19520000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy (do 07.12.2020r. lub do 10.12.2020r.) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupimy blachę ocynk o grubości 0,8 do 1,0 mm - Łódź
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Kupimy blachę ocynk o grubości 0,8 do 1,0 mm. Gat. II w kręgu. Pożądana szerokość kręgu 392 mm. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: dostawa oleju opałowego
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Zgierz: Przebudowa dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz - ulica Norwida, ulica Reja
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Rzemiosło i przemysł: Dostawa środków do dezynfekcji II
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Rzemiosło i przemysł: DZP/34/20 DOSTAWA CIEKŁEGO TLENU WRAZ Z DZIERŻAWĄ ZBIORNIKA
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI