Chemikalia organiczne i nieorganiczne, podstawowe i specjalistyczne odczynniki chemiczne,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Chemikalia organiczne i nieorganiczne, podstawowe i specjalistyczne odczynniki chemiczne, rozpuszczalniki oraz produkty chemiczne
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-12-10
  • ZamawiającyPOLITECHNIKA WARSZAWSKA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-02
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00296843
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Chemikalia organiczne i nieorganiczne, podstawowe i specjalistyczne odczynniki chemiczne, rozpuszczalniki oraz produkty chemiczne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WARSZAWSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: PLAC POLITECHNIKI 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-661

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.wim@pw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pw.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Chemikalia organiczne i nieorganiczne, podstawowe i specjalistyczne odczynniki chemiczne, rozpuszczalniki oraz produkty chemiczne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d3dbf1a-5369-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00296843

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00099646/26/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.92 Chemikalia organiczne i nieorganiczne, podstawowe i specjalistyczne odczynniki chemiczne, rozpuszczalniki oraz produkty chemiczne

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 7.1. Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej: za pośrednictwem Platformy zakupowej platformazakupowa.pl
Firmy Open Nexus Sp. z o.o., ul Bolesława Krzywoustego 3, 61-144 Poznań, zwanej dalej „Platformą”,
dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/
7.2. Szczegółowa instrukcja korzystania z Platformy dostępna jest pod ww. adresem w zakładce
„Instrukcje”. Problemy w obsłudze Platformy należy zgłaszać do Centrum Wsparcia Klienta platformy
zakupowej Open Nexus pod nr (22) 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze w
godzinach 7:00 do 17:00.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określono
w pkt. 7.4. SWZ. 7.4. Informacje ogólne.
7.4.1. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia
30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące
specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu
przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2
GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,
lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa;
Uwaga! od dnia 17 sierpnia 2021,ze względu na zakończenie wspierania przeglądarki Internet Explorer
przez firmę Microsoft, stosowanie przeglądarki Internet Explorer nie będzie dopuszczalne,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie
UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego
Urzędu Miar.
7.4.2. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na
stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem
7.4.3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją
korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z
treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość
do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie
będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek
narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
7.4.4. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w
szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych
czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się
w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe uregulowania w powyższym zakresie zawarte
są w pkt. 21 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WIM/ZP/6/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa chemikaliów organicznych i nieorganicznych, podstawowych i specjalistycznych odczynników chemicznych, rozpuszczalników oraz produktów chemicznych. Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ – OPZ, część I zamówienia

4.2.6.) Główny kod CPV: 24300000-7 - Podstawowe chemikalia nieorganiczne i organiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dokładny sposób oceny ofert został opisany w pkt. 18 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa chemikaliów organicznych i nieorganicznych, podstawowych i specjalistycznych odczynników chemicznych, rozpuszczalników oraz produktów chemicznych. Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ – OPZ, część II zamówienia

4.2.6.) Główny kod CPV: 24300000-7 - Podstawowe chemikalia nieorganiczne i organiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dokładny sposób oceny ofert został opisany w pkt. 18 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa chemikaliów organicznych i nieorganicznych, podstawowych i specjalistycznych odczynników chemicznych, rozpuszczalników oraz produktów chemicznych. Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ – OPZ, część III zamówienia

4.2.6.) Główny kod CPV: 24300000-7 - Podstawowe chemikalia nieorganiczne i organiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dokładny sposób oceny ofert został opisany w pkt. 18 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa chemikaliów organicznych i nieorganicznych, podstawowych i specjalistycznych odczynników chemicznych, rozpuszczalników oraz produktów chemicznych. Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ – OPZ, część IV zamówienia

4.2.6.) Główny kod CPV: 24300000-7 - Podstawowe chemikalia nieorganiczne i organiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dokładny sposób oceny ofert został opisany w pkt. 18 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 15.2. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w celu
wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z
postępowania, na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym przez
Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni aktualne na dzień złożenia następujące podmiotowe środki
dowodowe:
15.2.1. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności
do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę
częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
15.2.2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać
za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające
dostęp do tych dokumentów.
15.3. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych lub
dokumentów, o których mowa w pkt 15.2.2, pod określonymi adresami internetowymi
ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia
tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez zamawiającego podmiotowych środków
dowodowych lub dokumentów.
15.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 15.2.2. – składa dokument lub dokumenty
wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że
nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie
zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się
on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca
wszczęcia tej procedury.
15.5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się
dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 15.4., lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do
wszystkich przypadków, o których mowa w art.108 ust.1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp, zastępuje się je
odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie
wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie
osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed
organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
Dokumenty o których mowa powyżej w pkt 15.4. – 15.5. powinny być wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed ich złożeniem

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

16.1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez
Zamawiającego należy przedłożyć Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – załącznik nr 1 do SWZ.
16.2. W OPZ w kolumnie produkt oferowany należy podać informacje dotyczące parametrów
wymaganych przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do jednoznacznego opisu, z
którego w sposób niebudzący wątpliwości powinno wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia
spełnia wszystkie wymagania zawarte w SWZ.
16.3. Zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z podanym w SWZ Opisem przedmiotu
zamówienia będzie weryfikowana na podstawie złożonego Opisu przedmiotu zamówienia –
załącznik nr 1 do SWZ. W razie wątpliwości czy oferowany produkt spełnia wszystkie parametry
określone w SWZ, Zamawiający będzie dodatkowo dokonywał ich weryfikacji na podstawie
innych dostępnych źródeł.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – załącznik nr 1 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

NIE DOTYCZY

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

9.46. Składanie oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia –
konsorcjum/ spółka cywilna.
9.46.1. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składają Oświadczenie o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia na
załączniku nr 3.2. do FO. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania
w zakresie, w którym Wykonawca zobowiązany jest wykazać brak podstaw wykluczenia z
postępowania oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z
Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
9.46.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na
zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają dostawy, do realizacji których te zdolności
są wymagane.
9.46.3. W przypadku, o którym mowa w pkt. 9.46.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy
wykonają poszczególni Wykonawcy.
9.46.4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
oraz dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 15.2. składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty i oświadczenia, potwierdzające spełnienie
warunków udziału w postępowaniu, składa odpowiednio Wykonawca/ Wykonawcy wykazujący
spełnienie warunku na zasadach określonych w pkt. 14.1. SWZ.
9.46.5. Wykonawcy tworzący konsorcjum, ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia
ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9.46.6. Wykonawcy, wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną
odpowiedzialność za wykonanie umowy.
9.46.7. Oferta konsorcjum musi zawierać informacje o wszystkich firmach wchodzących w skład
konsorcjum,
9.46.8. Wspólników spółki cywilnej obowiązują przepisy dotyczące wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wspólnicy spółki cywilnej wraz z ofertą złożą
stosowne pełnomocnictwa oraz w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej umowę
spółki.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie § 11 projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego (PPU)
stanowiących załącznik nr do SWZ: 1. Zmiana treści niniejszej Umowy może nastąpić wyłącznie
w granicach uregulowań art. 455 z dnia 19 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu. Wykonawca na piśmie przedstawi
okoliczności będące przyczyną proponowanych zmian.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień Umowy w zakresie
zmiany:
1) terminu dostawy w przypadku wystąpienia siły wyższej;
2) zmiany urzędowej stawki VAT lub innych przepisów powszechnie obowiązujących,
które mają wpływ na realizację Umowy;
3) konieczności przesunięcia terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek
okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy
i nie wynika z winy Wykonawcy;
4) zmiana wysokości ceny, jeżeli zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego i nie była możliwa
wcześniej do przewidzenia;
5) ewentualnej zmiany podwykonawców, z zastrzeżeniem posiadania przez tych
podwykonawców, co najmniej takich samych właściwości (kwalifikacji), pod rygorem
niedopuszczenia podwykonawców do wykonywania zamówienia;
6) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na
realizację z udziałem podwykonawców, z zastrzeżeniem, iż podwykonawcy będą posiadać
właściwości niezbędne, do realizacji danej części zamówienia oraz właściwości, w zakresie
wymaganym dla Wykonawcy, a dotyczącym braku podstaw do wykluczenia z postępowania.
3. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez
Strony Protokołu konieczności wskazującego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego
wystąpienie (odpowiednio) co najmniej jednej okoliczności wymienionej w ust. 2. Protokół
konieczności będzie załącznikiem do aneksu Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem Platformy zakupowej platformazakupowa.pl Firmy Open Nexus Sp. z o.o., dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-10 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-08

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

5.3. Wykonawca może zaproponować krótszy okres realizacji zamówienia względem granicznego terminu realizacji wskazanego w pkt. 5.1. – szczegóły pkt. 18.1. SWZ (dot. kryteriów oceny ofert).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie robót w zakresie przebudowy osiedlowej sieci ciepłowniczej - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy osiedlowej sieci ciepłowniczej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI