Świadczenie usług serwisu informatycznego, wsparcia technicznego i aktualizacji oprogramowania...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług serwisu informatycznego, wsparcia technicznego i aktualizacji oprogramowania PatARCH, HIS – Medicus oraz oprogramowania centralnej sterylizatorni
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlsztyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-05-21
  • ZamawiającyUniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00053733
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług serwisu informatycznego, wsparcia technicznego i aktualizacji oprogramowania PatARCH, HIS – Medicus oraz oprogramowania centralnej sterylizatorni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280314632

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Warszawska 30

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-082

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.uwm.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital.uwm.edu.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług serwisu informatycznego, wsparcia technicznego i aktualizacji oprogramowania PatARCH, HIS – Medicus oraz oprogramowania centralnej sterylizatorni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9136113-b3cb-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053733

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00020143/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Serwis oprogramowania

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/usk_olsztyn/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/usk_olsztyn/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie ofert, oświadczeń, wniosków, pytań do SWZ, zawiadomień oraz innych informacji, przekazywane jest w formie elektronicznej za pośrednictwem:1) Platformy zakupowej „OpenNexus” https://platformazakupowa.pl/pn/usk_olsztyn/proceedings w tym również wszelkiej korespondencji po otwarciu ofert, np. dokumentów na wezwanie Zamawiającego lub innych informacji wnoszonych w postępowaniu lub 2) w sytuacjach wyłącznie awaryjnych, np.: w przypadku niedziałania systemu Platformy zakupowej komunikacja odbywać się będzie przy użyciu poczty elektronicznej przetargi@szpital.uwm.edu.pl, przy czym komunikacja pocztą elektroniczną nie dotyczy składania ofert wraz z załącznikami. - za datę przekazania oświadczeń, wniosków, zaświadczeń, pytań do SWZ, zawiadomień oraz innych informacji przyjmuje się datę ich wczytania na system Platformy zakupowej lub w przypadku awarii Systemu Platformy, datę dostarczenia wiadomości na serwer pocztowy Zamawiającego.2. Składanie ofert oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem przez Platformę zakupową jest dla Wykonawców całkowicie bezpłatne.3. Pierwsze użycie Platformy przez Wykonawcę w związku z postepowaniem oznacza, że Wykonawca zapoznał się i akceptuje postanowienia „Instrukcji dla wykonawców platformazakupowa.pl” i „Regulaminu platformazakupowa.pl”.4. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z Platformy Zakupowej określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, zapoznał się i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków. Pozostałe informacje w tym pełna instrukcja tekstowa pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 5. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,4) włączona obsługa JavaScript,5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,6) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.6. Zamawiający rekomenduje w szczególności następujący format przesyłanych danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .odt, .ots, .xls, .xlsx, .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.7. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: 1) .zip,2) 7z.8. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie,2) w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt: iodo@szpital.uwm.edu.pl, 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z powyższym postępowaniem,4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”, 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,8) posiada Pani/Pan:-na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,-na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ,-na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO , prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,9) nie przysługuje Pani/Panu:-w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,-prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 2o RODO,-na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 12/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisu informatycznego, wsparcia technicznego i aktualizacji oprogramowania PatARCH, HIS – Medicus oraz oprogramowania centralnej sterylizatorni nadzorującego obieg narzędzi chirurgicznych:Zadanie nr 1 - Świadczenie usług serwisu informatycznego, wsparcia technicznego i aktualizacji oprogramowania PatARCH2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania przedmiotu zamówienia z zachowaniem wszystkich obowiązujących w tym zakresie wymogów i standardów oraz z częstotliwością zgodnie z zaleceniami producenta oraz instrukcją obsługi, osobami posiadającymi stosowne uprawnienia i kwalifikacje do wykonywania czynności związanych z przedmiotem zamówienia.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 3a do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena oferty zostanie podana przez Wykonawcę na Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ zgodnie z wytycznymi w niniejszej SWZ. Wartość ta stanowić będzie ofertowe wynagrodzenie brutto.2. Cena oferty będzie obejmować całkowity koszt wykonania zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia, oraz wszelkie inne ewentualne obciążenia. Do podanej ceny netto (bez VAT), Wykonawca doliczy podatek VAT z zastosowaniem aktualnych stawek podatku VAT i wyliczy cenę brutto (z VAT). 3. Cena ofertowa netto jest ustalona przez Wykonawcę na poziomie maksymalnym i nie będzie podnoszona podczas wykonywania zamówienia.4. Cenę oferty należy podać w złotych polskich PLN zgodnie z polskim systemem płatniczym, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku, w cenie winny znaleźć się wszystkie koszty oraz zysk.5. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w PLN.6. Cena oferty winna być ceną zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (tekst jednolity Dz.U. 2019 poz. 178) oraz powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii, błędu usterki

4.3.6.) Waga: 5,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas na usunięcie awarii od momentu zgłoszenia

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas na usunięcie błędu od momentu zgłoszenia

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas na usunięcie usterki od momentu zgłoszenia

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dojazd w przypadku konieczności naprawy na miejscu

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Cena oferty zostanie podana przez Wykonawcę na Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ zgodnie z wytycznymi w niniejszej SWZ. Wartość ta stanowić będzie ofertowe wynagrodzenie brutto.2. Cena oferty będzie obejmować całkowity koszt wykonania zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia, oraz wszelkie inne ewentualne obciążenia. Do podanej ceny netto (bez VAT), Wykonawca doliczy podatek VAT z zastosowaniem aktualnych stawek podatku VAT i wyliczy cenę brutto (z VAT). 3. Cena ofertowa netto jest ustalona przez Wykonawcę na poziomie maksymalnym i nie będzie podnoszona podczas wykonywania zamówienia.4. Cenę oferty należy podać w złotych polskich PLN zgodnie z polskim systemem płatniczym, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku, w cenie winny znaleźć się wszystkie koszty oraz zysk.5. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w PLN.6. Cena oferty winna być ceną zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (tekst jednolity Dz.U. 2019 poz. 178) oraz powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisu informatycznego, wsparcia technicznego i aktualizacji oprogramowania PatARCH, HIS – Medicus oraz oprogramowania centralnej sterylizatorni nadzorującego obieg narzędzi chirurgicznych:Zadanie nr 2 - Świadczenie usług serwisu informatycznego, wsparcia technicznego i aktualizacji oprogramowania centralnej sterylizatorni nadzorującego obieg narzędzi chirurgicznych2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania przedmiotu zamówienia z zachowaniem wszystkich obowiązujących w tym zakresie wymogów i standardów oraz z częstotliwością zgodnie z zaleceniami producenta oraz instrukcją obsługi, osobami posiadającymi stosowne uprawnienia i kwalifikacje do wykonywania czynności związanych z przedmiotem zamówienia.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 3b do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena oferty zostanie podana przez Wykonawcę na Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ zgodnie z wytycznymi w niniejszej SWZ. Wartość ta stanowić będzie ofertowe wynagrodzenie brutto.2. Cena oferty będzie obejmować całkowity koszt wykonania zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia, oraz wszelkie inne ewentualne obciążenia. Do podanej ceny netto (bez VAT), Wykonawca doliczy podatek VAT z zastosowaniem aktualnych stawek podatku VAT i wyliczy cenę brutto (z VAT). 3. Cena ofertowa netto jest ustalona przez Wykonawcę na poziomie maksymalnym i nie będzie podnoszona podczas wykonywania zamówienia.4. Cenę oferty należy podać w złotych polskich PLN zgodnie z polskim systemem płatniczym, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku, w cenie winny znaleźć się wszystkie koszty oraz zysk.5. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w PLN.6. Cena oferty winna być ceną zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (tekst jednolity Dz.U. 2019 poz. 178) oraz powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji serwisu na zgłoszenie

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji serwisu na usunięcie awarii krytycznej od momentu zgłoszenia

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia awarii krytycznej od momentu zgłoszenia

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia awarii od momentu zgłoszenia

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Cena oferty zostanie podana przez Wykonawcę na Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ zgodnie z wytycznymi w niniejszej SWZ. Wartość ta stanowić będzie ofertowe wynagrodzenie brutto.2. Cena oferty będzie obejmować całkowity koszt wykonania zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia, oraz wszelkie inne ewentualne obciążenia. Do podanej ceny netto (bez VAT), Wykonawca doliczy podatek VAT z zastosowaniem aktualnych stawek podatku VAT i wyliczy cenę brutto (z VAT). 3. Cena ofertowa netto jest ustalona przez Wykonawcę na poziomie maksymalnym i nie będzie podnoszona podczas wykonywania zamówienia.4. Cenę oferty należy podać w złotych polskich PLN zgodnie z polskim systemem płatniczym, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku, w cenie winny znaleźć się wszystkie koszty oraz zysk.5. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w PLN.6. Cena oferty winna być ceną zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (tekst jednolity Dz.U. 2019 poz. 178) oraz powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisu informatycznego, wsparcia technicznego i aktualizacji oprogramowania PatARCH, HIS – Medicus oraz oprogramowania centralnej sterylizatorni nadzorującego obieg narzędzi chirurgicznych:Zadanie nr 3 - Świadczenie usług serwisu informatycznego, wsparcia technicznego i aktualizacji oprogramowania HIS – Medicus2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania przedmiotu zamówienia z zachowaniem wszystkich obowiązujących w tym zakresie wymogów i standardów oraz z częstotliwością zgodnie z zaleceniami producenta oraz instrukcją obsługi, osobami posiadającymi stosowne uprawnienia i kwalifikacje do wykonywania czynności związanych z przedmiotem zamówienia.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 3c do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena oferty zostanie podana przez Wykonawcę na Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ zgodnie z wytycznymi w niniejszej SWZ. Wartość ta stanowić będzie ofertowe wynagrodzenie brutto.2. Cena oferty będzie obejmować całkowity koszt wykonania zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia, oraz wszelkie inne ewentualne obciążenia. Do podanej ceny netto (bez VAT), Wykonawca doliczy podatek VAT z zastosowaniem aktualnych stawek podatku VAT i wyliczy cenę brutto (z VAT). 3. Cena ofertowa netto jest ustalona przez Wykonawcę na poziomie maksymalnym i nie będzie podnoszona podczas wykonywania zamówienia.4. Cenę oferty należy podać w złotych polskich PLN zgodnie z polskim systemem płatniczym, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku, w cenie winny znaleźć się wszystkie koszty oraz zysk.5. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w PLN.6. Cena oferty winna być ceną zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (tekst jednolity Dz.U. 2019 poz. 178) oraz powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na usunięcie awarii krytycznej od momentu zgłoszenia

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na usunięcie awarii od momentu zgłoszenia

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na usunięcie błędu od momentu zgłoszenia

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na usunięcie usterki od momentu zgłoszenia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Cena oferty zostanie podana przez Wykonawcę na Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ zgodnie z wytycznymi w niniejszej SWZ. Wartość ta stanowić będzie ofertowe wynagrodzenie brutto.2. Cena oferty będzie obejmować całkowity koszt wykonania zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia, oraz wszelkie inne ewentualne obciążenia. Do podanej ceny netto (bez VAT), Wykonawca doliczy podatek VAT z zastosowaniem aktualnych stawek podatku VAT i wyliczy cenę brutto (z VAT). 3. Cena ofertowa netto jest ustalona przez Wykonawcę na poziomie maksymalnym i nie będzie podnoszona podczas wykonywania zamówienia.4. Cenę oferty należy podać w złotych polskich PLN zgodnie z polskim systemem płatniczym, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku, w cenie winny znaleźć się wszystkie koszty oraz zysk.5. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w PLN.6. Cena oferty winna być ceną zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (tekst jednolity Dz.U. 2019 poz. 178) oraz powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SWZ; w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców; w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, oświadczenia, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:1) Oświadczenie o posiadaniu dostępu do kodów źródłowych producenta oprogramowania i prawie do ich modyfikacji – wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 5 do SWZ. 2. Zapisy art. 107 ustawy Pzp mają zastosowanie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań Przedmiotu zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie konsorcjum, przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie spółki cywilnej) na podstawie art. 58 ust. 2 ustawy Pzp są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Wykonawca, który zamierza wykonywać zamówienie przy udziale Podwykonawcy, musi w Formularzu ofertowym wskazać, jaką część (zakres zamówienia) wykonywać będzie w jego imieniu Podwykonawca oraz jeżeli są znane podać nazwy tych Podwykonawców. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale Podwykonawców, należy wpisać w formularzu „nie dotyczy" lub inne równoważne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt formularza niewypełniony (puste pole) Zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi, bez udziału Podwykonawców. Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli Zamawiający żąda takiego zabezpieczenia).6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.7. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 6, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany umowy określone są w załączniku 6a, 6b, 6c do SWZ- Projektowane postanowienia umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-21 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/usk_olsztyn/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-21 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-05-13 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usługi pakietowej transmisji danych za pomocą sieci telefonii komórkowej
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usługi pakietowej transmisji danych za pomocą sieci telefonii komórkowej na okres 24 m-cy wraz z mobilnym routerem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI