Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa naprawy centrali klimatyzacyjnych poprze wymianę zestawu sprężarek oraz montaż kompletnych agregatów skraplających
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293976
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żołnierska 18
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-561
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wss.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss.olsztyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa naprawy centrali klimatyzacyjnych poprze wymianę zestawu sprężarek oraz montaż kompletnych agregatów skraplających
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee7ca2b5-b3b5-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053276
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019170/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Bieżąca obsługa urządzeń i instalacji wentylacji mechanicznej i klimatycznej w obiektach WSS Olsztyn w zakresie nadzoru, napraw, eksploatacji i konserwacji
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://wss.olsztyn.pl/zamowienia-publiczne3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wss.olsztyn.pl/zamowienia-publiczne
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środkówkomunikacjielektronicznej, za pośrednictwem 1.1. miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal /WSSzpital/SkrytkaESP w zakresie składania ofert , zmiany iwycofaniaoferty ,1.2. miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal/WSSzpital/SkrytkaESP lub poczty elektronicznej na adres:zamowienia@wss.olsztyn.pl w zakresiezadawania pytań , wezwań, uzupełnień , składania wyjaśnień,oświadczeń.1.3. Wykonawcazamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego, musi posiadać kontona ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp doformularzy: złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.1.4.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia,zmiany, wycofania oferty lubwniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. 1.5. Za datę przekazaniaoferty, wniosków, zawiadomień,dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopiidokumentów lub oświadczeń orazinnych informacji przyjmuje się datę ich wpływu na skrzynkę ePUAPZamawiającego lub poczty e-mailZamawiającego. 1.6. Identyfikator postępowania dla danegopostępowania o udzielenie zamówieniadostępny jest na Liście wszystkich postępowań naminiPortalu.1.7. Zamawiający wymaga abydokumenty składane były pod rygorem nieważności wformie elektronicznej lub w postacielektronicznej opatrzonej:1.7.1. podpisem zaufanym, o którym mowaw ustawie z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadaniapubliczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, zpóźn. zm.) lub1.7.2. podpisem osobistym, o którym mowa wustawie z dnia z dnia 6 sierpnia 2010 r. odowodach osobistych (Dz. U. z 2019 r. poz. 653 i 730).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski