Stworzenie portalu/aplikacji internetowej, umożliwiającej przeszukiwanie i filtrowanie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Stworzenie portalu/aplikacji internetowej, umożliwiającej przeszukiwanie i filtrowanie kompozycji, a także wyświetlanie automatyczne, dynamiczne wyświetlanie graficznych partytur nutowych (...)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-01-10
  • ZamawiającyNarodowy Instytut Fryderyka Chopina
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00339735
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Stworzenie portalu/aplikacji internetowej, umożliwiającej przeszukiwanie i filtrowanie kompozycji, a także wyświetlanie automatyczne, dynamiczne wyświetlanie graficznych partytur nutowych (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Instytut Fryderyka Chopina

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017307171

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tamka 43

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-355

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nifc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nifc.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Państowowa instytucja kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Stworzenie portalu/aplikacji internetowej, umożliwiającej przeszukiwanie i filtrowanie kompozycji, a także wyświetlanie automatyczne, dynamiczne wyświetlanie graficznych partytur nutowych (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-247e25e3-695b-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00339735

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010804/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Stworzenie portalu/aplikacji internetowej, umożliwiającej przeszukiwanie i filtrowanie kompozycji, a także wyświetlanie automatyczne, dynamiczne wyświetlanie graficznych partytur nutowych (...)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś priorytetowa nr 2 „E-administracja i otwarty urząd” Działanie nr 2.3 Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego” Poddziałanie nr 2.3.2 „Cyfrowe udostępnianie zasobów kultury” Nr umowy o dofinansowanie: POPC.02.03.02-00-0001/18-00 Tytuł projektu: „Dziedzictwo muzyki polskiej w otwartym dostępie”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://nifc.eb2b.com.pl/organizer-auctions.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej, zwanej dalej „Platformą”, pod adresem:
https://nifc.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy określa jej Regulamin dostępny pod adresem internetowym https://nifc.eb2b.com.pl/user/terms. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie), akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, s. 2), dalej „RODO”, Zamawiający informuje,że: 1) administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie Narodowy Instytut Fryderyka Chopina z siedzibą przy ul.Tamka 43, 00-355 w Warszawie.2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Narodowym Instytucie Fryderyka Chopina pod adresem: ul. Tamka 43, 00-355 Warszawa lub
poprzez e-mail: iod@nifc.pl. Szczegółowe informacje przedstawione są w § 21 ust.1 i 2 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenia stosowania RODO na podstawie art. 19 ust. 2 i 3 ustawy Pzp przedstawione są w § 21 ust. 3 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.25.64.2021.1

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa informatyczna polegająca na stworzeniu portalu/aplikacji internetowej, umożliwiającej przeszukiwanie i filtrowanie kompozycji, a także wyświetlanie automatyczne, dynamiczne wyświetlanie graficznych partytur nutowych cyfrowych edycji muzycznych w formacie Humdrum oraz stosowanie narzędzi skomputeryzowanej analizy muzycznej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania zamówienia oraz zasady współpracy przedstawione są odpowiednio w opisach przedmiotu zamówienia zawartych w Załącznikach nr 2 do SWZ oraz we wzorze umowy zawartej w Załączniku nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72210000-0 - Usługi programowania pakietów oprogramowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72212517-6 - Usługi opracowywania oprogramowania informatycznego

72212521-7 - Usługi opracowywania oprogramowania muzycznego lub do edycji dźwięków

72212610-8 - Usługi opracowywania oprogramowania dla baz danych

72212783-1 - Usługi opracowywania oprogramowania do zarządzania zawartością

72212900-8 - Różne usługi opracowywania oprogramowania i systemy komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość próbki

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, w odniesieniu do poszczególnych części zamówienia, określa następujące warunki udziału:
Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia pełniącej funkcję programisty.
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje co najmniej 1 (słownie: jedną) osobą, która będzie skierowana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wyznaczoną do pełnienia funkcji programisty, posiadającą wykształcenie wyższe informatyczne (tytuł licencjata, inżyniera, magistra lub magistra inżyniera, stopień doktora lub doktora habilitowanego, tytuł profesora) oraz wykształcenie muzyczne lub muzykologiczne dowolnego stopnia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą warunek określony powyżej w ust. 1 pkt 4 spełnić łącznie, z zastrzeżeniem, że mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający, na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, będzie wymagał złożenia przez Wykonawców następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) odnośnie warunku wskazanego w § 14 ust. 1 pkt 4) SWZ – wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wykaz ten należy złożyć na wezwanie według wzoru podanego w załączniku nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

2. Zamawiający wymaga złożenia w postępowaniu przedmiotowego środka dowodowego – próbki oprogramowania, który będzie służyć potwierdzeniu zgodności oferowanej usługi z wymaganiami i cechami określonymi w opisie kryterium oceny ofert pod nazwą „Jakość próbki” przedstawionym w § 18 ust. 2 SWZ. Próbka stanowi przedmiotowy środek dowodowy w postępowaniu i na podstawie art. 107 ust. 3 ustawy Pzp nie podlega uzupełnieniu.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Szczegółowe zasady dotyczące składania oświadczeń i dokumentów podane są w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dopuszcza zmianę Umowy bez przeprowadzania nowego postępowania, w następujących sytuacjach:
1) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu Umowy, które to działania nie są zależne od którejkolwiek ze Stron;
2) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu Umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego;
3) zmiany obowiązujących przepisów prawnych;
4) niewykonania części usług, będących przedmiotem zamówienia przez Wykonawcę;
5) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami;
6) wstrzymania przez Zamawiającego wykonania usług, które nie wynika z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy;
7) ograniczenia przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku gdy Zamawiający nie mógł takiej sytuacji przewidzieć lub ograniczenie takie jest wynikiem rezygnacji z części usług, jeżeli brak rezygnacji spowodowałby szkodę po stronie Zamawiającego.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany Umowy w zakresie:
1) wynagrodzenia za wykonanie Umowy, w przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 1 (zmiana polegająca na obniżeniu wynagrodzenia o wartość usług niewykonanych z uwagi na działanie osób trzecich lub podwyższeniu wynagrodzenia o wartość usług niezbędnych dla wykonania przedmiotu Umowy a związanych z działaniami osób trzecich), ust. 1 pkt 2 (zwiększenie bądź zmniejszenie wynagrodzenia w zależności od zmiany kosztów związanych ze zmianą sposobu wykonania przedmiotu Umowy), ust. 1 pkt 4 -7 (zmiany polegające na obniżeniu wynagrodzenia o wartość usług niewykonanych);
2) zakresu usług w przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 1 (zmniejszenie zakresu usług w zakresie niewykonanym lub zwiększenie zakresu usług o zakres niezbędny dla wykonania przedmiotu Umowy a związany z działaniami osób trzecich), ust. 1 pkt 2 (zwiększenie bądź zmniejszenie zakresu usług zależnie od zmiany sposobu wykonania przedmiotu Umowy), ust. 1 pkt 5 (zmniejszenie zakresu prac o usługi niewykonane lub zwiększenie zakresu usług o zakres niezbędny dla wykonania przedmiotu Umowy a wynikający z wystąpienia Siły wyższej) ust. 1 pkt 4, 6-7 (zmniejszenie zakresu usług o usługi niewykonane);
3) wynikającym z dokonanej zmiany przepisów w przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 3.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-10 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://nifc.eb2b.com.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-10 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-08

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę Acer nitro 5- Przasnysz
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania27-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę Acer nitro 5. Zniekształca obraz DVD VCD płyty DVD pc. Zainteresowanych proszę o kontakt.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Wykonanie okresowych przeglądów aparatury medycznej
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa sprzętu komputerowego
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Wykonanie okresowych przeglądów aparatury medycznej
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Roboty remontowe budowli hydrotechnicznych na terenie Zarządu Zlewni w Szczecinie
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Usługa asysty technicznej w odniesieniu do oprogramowania CommVault (Simpana) na 2022 rok
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Informatyka i telekomunikacja: Przedłużenie wsparcia technicznego dla oprogramowania MobaXterm
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI