Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Zamojska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060044114
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pereca 2
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 638 34 44
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rektorat@akademiazamojska.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://upz.edu.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a7acbfb-6957-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00339737
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00123447/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa sprzętu komputerowego z podziałem na części: dostaw komputerów przenośnych; dostawa zestawów komputerowych; dostawa skanera
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt: „Uczelnia Państwowa im. Szymona Szymonowica w Zamościu - uczelnia dostępna dla Wszystkich!”, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; Projekt „Wdrożenie programu rozwojowego i uruchomienie działalności Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej na Uczelni Państwowej w Zamościu" dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://upz-zamosc.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy znajdującej się pod adresem https://upz-zamosc.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania zostały określone w SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://upz-zamosc.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, iż będąc administratorem danych oraz mając na względzie przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27kwietnia 2016 r. (dalej „RODO”), wdrożył środki bezpieczeństwa adekwatne do zidentyfikowanych przez siebie ryzyk ora zdające rękojmie należytego zabezpieczenia danych osobowych przekazywanych w ramach postępowania. Szczegółowa klauzula informacyjna z art.13 RODO zawarta jest w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AI. 0920.08.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 1.1 SWZ dot. 1 części zamówienia dostawa komputerów przenośnych
4.2.6.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, uzyskaną łącznie we wszystkich kryteriach oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 1.2 do SWZ Część 2 zamówienia: dostawa zestawów komputerowych
4.2.6.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, uzyskaną łącznie we wszystkich kryteriach oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
załącznik nr 1.3 do SWZ: Część 3 zamówienia: dostawa skanera
4.2.6.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30216110-0 - Skanery komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: a najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, uzyskaną łącznie we wszystkich kryteriach oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca dołącza oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 oraz art. 273 ust. 2 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego –- zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca dołącza oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 oraz art. 273 ust. 2 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego –- zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W związku z ograniczoną liczba znaków przedmiotowe środki dowodowe zostały opisane w rozdziale VI pkt 11SWZ.
Część1:L.TYPA: C.ISO9001dla producenta sprzętu,C.ISO1400dlaproducentasprzętu,C.ISO9001naświadczenie usługserwisowychdlfirmyświadczącejserwisgwarancyjny,Dek.CE,Wydrukzestronylubcertyfikatpotwierdzający kompatybilnośćkomputeranadanaplatformę systemową,C.TCOdlasprzętukomputerowego;L.TYPB:C.ISO9001dlaproducentasprzętu;C.ISO14001dlaproducentasprzętu;C.ISO9001naświadczenieusługserwisowychdlafirmyświadczącejserwisgwarancyjny;DeklaracjazgodnościCE;Wydrukzestronylubcertyfikatpotwierdzającykompatybilnośćkomputeranadanaplatformęsystemową;C.TCOdlasprzętukomputerowego;L.TYPD:C.ISO9001dlaproducentasprzętu;C.ISO14001dlaproducentasprzętu;C.ISO9001naświadczenieusługserwisowychdlafirmyświadczącejerwisgwarancyjny;DeklaracjazgodnościCE;wydrukzestronylubcertyfikatpotwierdzający kompatybilnośćkomputeranadanaplatformęsystemową;C.TCOdlasprzętukomputerowego;Oświadczenieproducentajednostkiozgodnośćz dyrektywąRoHSUEoeliminacjisubstancjiniebezpiecznych; Część2:Z.TYPA:C.ISO9001dlaproducentasprzętu;Dek.CE;Urządzeniawyprodukowanesąprzezproducenta, zgodnie znormąPNENISO50001;Potwierdzeniespełnieniakryteriówśrodowiskowych,wtymzgodnościzdyrektywąRoHSUEoeliminacjisubstancjiniebezpiecznychwpostacioświadczeniaproducentajednostki;GłośnośćjednostkicentralnejmierzonazgodnieznormąISO7779orazwykazanazgodnieznormąISO9296wpozycjiobserwatoraw trybiepracydyskutwardego(IDLE)wynoszącamaksymalnie26dB(załączyćoświadczenieproducenta);F.serwisująca musiposiadać ISO9001 naświadczenieusług serwisowychorazposiadaćautoryzacjeproducenta urządzeń (c. ISO 9001);oświadczeniaProducentapotwierdzając,żeserwisurządzeńbędzierealizowanybezpośrednioprzezProducentai/lubwewspółpracyzAutoryzowanymPartneremSerwisowymProducenta;wydrukupotwierdzający certyfikacjęrodzinyproduktów;Zamawiającywymagaodpodmioturealizującegoserwislubproducentasprzętudołączeniadoofertyoświadczenia,żewprzypadkuwystąpieniaawariidyskutwardegowrządzeniuobjętymaktywnymwparciemtechnicznym,uszkodzonydysktwardypozostajeuZamawiającego;M.:f.serwisującamusiposiadaćautoryzację producentaoraz ISO9001 na świadczenie usług serwisowych(c.ISO9001);Z.TYPB:C.ISO9001dla producentasprzętu,Dek.CE;Urządzeniawyprodukowanesąprzezproducenta,zgodnieznormąPN-ENISO50001;C.TCO,wymaganacertyfikacjanastronie: http://tcocertified.com/product-finder/załączyćdo ofertywydruk zestrony lub certyfikat;Potwierdzeniespełnieniakryteriów środowiskowych,wtymzgodnościzdyrektywąRoHSUE oeliminacji substancjiniebezpiecznych wpostacioświadczeniaproducentajednostki;F. serwisującamusi posiadaćISO9001naświadczenieusługserwisowychorazposiadać autoryzacjeproducenta urządzeń (certyfikatISO 9001);Wymaganedołączeniedo ofertyoświadczenia Producentapotwierdzając,żeSerwisurządzeńbędzierealizowany bezpośrednioprzezProducentai/lubwewspółpracy zAutoryzowanymPartneremSerwisowymProducenta;Oferowanemodelekomputerówmusząpoprawnie współpracowaćzzamawianymisystemamioperacyjnymi Wykonawcazałączydoofertywydrukzestronypotwierdzającykompatybilność komputeranadanaplatformęsystemową;doofertynależydołączyćlinkstronypotwierdzającydostępdonajnowszychsterownikówiuaktualnieńnastronieproducentazestawurealizowanypoprzezpodanienadedykowanejstronieinternetowejproducentanumeruseryjnegolubmodelukomputera;Z.TYPC:C.ISO9001dlaproducentasprzętu;Dek.CE(doofertynależyzałączyćdeklarację);Urządzeniawyprodukowaneprzezproducenta,zgodnieznormąPN-ENISO50001(certyfikat);C.TCOdlakomputerawymaganacertyfikacjanastronie:http://tcocertified.com/product-finder/wydrukzestronylubcertyfikat;ZgodnośćzdyrektywąRoHSUEoeliminacjisubstancjiniebezpiecznych(oświadczenieproducentalubWykonawcy);CISO9001naświadczenieusługserwisowych dlaf.świadczącejserwisgwarancyjny(c.ISO9001);OświadczenieProducentapotwierdzając,żeSerwisurządzeńbędzie realizowanybezpośrednioprzezProducentai/lubweMwspółpracyzAutoryzowanymPartneremSerwisowymProducenta;Potwierdzeniekompatybilnościkomputerazoferowanymsystememoperacyjnymwydrukzestrony lubcertyfikat;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
opisane w rozdziale VI pkt 11SWZ.
Część1:L.TYPA: C.ISO9001dla producenta sprzętu,C.ISO1400dlaproducentasprzętu,C.ISO9001naświadczenie usługserwisowychdlfirmyświadczącejserwisgwarancyjny,Dek.CE,Wydrukzestronylubcertyfikatpotwierdzający kompatybilnośćkomputeranadanaplatformę systemową,C.TCOdlasprzętukomputerowego;L.TYPB:C.ISO9001dlaproducentasprzętu;C.ISO14001dlaproducentasprzętu;C.ISO9001naświadczenieusługserwisowychdlafirmyświadczącejserwisgwarancyjny;DeklaracjazgodnościCE;Wydrukzestronylubcertyfikatpotwierdzającykompatybilnośćkomputeranadanaplatformęsystemową;C.TCOdlasprzętukomputerowego;L.TYPD:C.ISO9001dlaproducentasprzętu;C.ISO14001dlaproducentasprzętu;C.ISO9001naświadczenieusługserwisowychdlafirmyświadczącejerwisgwarancyjny;DeklaracjazgodnościCE;wydrukzestronylubcertyfikatpotwierdzający kompatybilnośćkomputeranadanaplatformęsystemową;C.TCOdlasprzętukomputerowego;Oświadczenieproducentajednostkiozgodnośćz dyrektywąRoHSUEoeliminacjisubstancjiniebezpiecznych; Część2:Z.TYPA:C.ISO9001dlaproducentasprzętu;Dek.CE;Urządzeniawyprodukowanesąprzezproducenta, zgodnie znormąPNENISO50001;Potwierdzeniespełnieniakryteriówśrodowiskowych,wtymzgodnościzdyrektywąRoHSUEoeliminacjisubstancjiniebezpiecznychwpostacioświadczeniaproducentajednostki;GłośnośćjednostkicentralnejmierzonazgodnieznormąISO7779orazwykazanazgodnieznormąISO9296wpozycjiobserwatoraw trybiepracydyskutwardego(IDLE)wynoszącamaksymalnie26dB(załączyćoświadczenieproducenta);F.serwisująca musiposiadać ISO9001 naświadczenieusług serwisowychorazposiadaćautoryzacjeproducenta urządzeń (c. ISO 9001);oświadczeniaProducentapotwierdzając,żeserwisurządzeńbędzierealizowanybezpośrednioprzezProducentai/lubwewspółpracyzAutoryzowanymPartneremSerwisowymProducenta;wydrukupotwierdzający certyfikacjęrodzinyproduktów;Zamawiającywymagaodpodmioturealizującegoserwislubproducentasprzętudołączeniadoofertyoświadczenia,żewprzypadkuwystąpieniaawariidyskutwardegowrządzeniuobjętymaktywnymwparciemtechnicznym,uszkodzonydysktwardypozostajeuZamawiającego;M.:f.serwisującamusiposiadaćautoryzację producentaoraz ISO9001 na świadczenie usług serwisowych(c.ISO9001);Z.TYPB:C.ISO9001dla producentasprzętu,Dek.CE;Urządzeniawyprodukowanesąprzezproducenta,zgodnieznormąPN-ENISO50001;C.TCO,wymaganacertyfikacjanastronie: http://tcocertified.com/product-finder/załączyćdo ofertywydruk zestrony lub certyfikat;Potwierdzeniespełnieniakryteriów środowiskowych,wtymzgodnościzdyrektywąRoHSUE oeliminacji substancjiniebezpiecznych wpostacioświadczeniaproducentajednostki;F. serwisującamusi posiadaćISO9001naświadczenieusługserwisowychorazposiadać autoryzacjeproducenta urządzeń (certyfikatISO 9001);Wymaganedołączeniedo ofertyoświadczenia Producentapotwierdzając,żeSerwisurządzeńbędzierealizowany bezpośrednioprzezProducentai/lubwewspółpracy zAutoryzowanymPartneremSerwisowymProducenta;Oferowanemodelekomputerówmusząpoprawnie współpracowaćzzamawianymisystemamioperacyjnymi Wykonawcazałączydoofertywydrukzestronypotwierdzającykompatybilność komputeranadanaplatformęsystemową;doofertynależydołączyćlinkstronypotwierdzającydostępdonajnowszychsterownikówiuaktualnieńnastronieproducentazestawurealizowanypoprzezpodanienadedykowanejstronieinternetowejproducentanumeruseryjnegolubmodelukomputera;Z.TYPC:C.ISO9001dlaproducentasprzętu;Dek.CE(doofertynależyzałączyćdeklarację);Urządzeniawyprodukowaneprzezproducenta,zgodnieznormąPN-ENISO50001(certyfikat);C.TCOdlakomputerawymaganacertyfikacjanastronie:http://tcocertified.com/product-finder/wydrukzestronylubcertyfikat;ZgodnośćzdyrektywąRoHSUEoeliminacjisubstancjiniebezpiecznych(oświadczenieproducentalubWykonawcy);CISO9001naświadczenieusługserwisowych dlaf.świadczącejserwisgwarancyjny(c.ISO9001);OświadczenieProducentapotwierdzając,żeSerwisurządzeńbędzie realizowanybezpośrednioprzezProducentai/lubweMwspółpracyzAutoryzowanymPartneremSerwisowymProducenta;Potwierdzeniekompatybilnościkomputerazoferowanymsystememoperacyjnymwydrukzestrony lubcertyfikat;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wraz z Ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy:
1) wypełniony opis przedmiotu zamówienia, który jest integralna częścią formularzy Oferty stanowiący załącznik:
-1.1doSWZ – dot. części 1
-1.2 do SWZ – dot. części 2
-1.3 do SWZ – dot. części 3
3)Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego (zał. nr 5 do SWZ):
4)pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
5)pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, o ile ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienia;
6)zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, o ile ofertę składa Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
7)6dokumenty, oświadczenia lub podmiotowe środki dowodowe składane wraz z ofertą – określone w rozdz. VI SWZ
8)oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądzu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1.1. Przystępując do procedury przetargowej Wykonawca jest obowiązany w terminie składania ofert, określonym w rozdz. XI ust 1, wnieść wadium na cały wymagany okres związania ofertą, w kwocie określonej dla oferowanego przez Wykonawcę części zamówienia: część 1 zamówienia 1400,00 zł; część 2 zamówienia 4500,00 zł; część 3 zamówienia: 600,00 zł.
Więcej informacji zawiera rozdz. IV SWZ
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art.58 ustawy Pzp: - wykazanie spełnienia warunków udziału, o których mowa w art. 112 ust. 2ustawy Pzp następuje łącznie; - wykazanie braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia następuje przez każdego z Wykonawców oddzielnie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 58 ust. 2 ustawy
Pzp).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Oprócz zmian niniejszej umowy, możliwych do dokonania w oparciu o art. 455 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:
1) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa lub wytyczne wydane przez uprawniony organ, a zmiana ta polega na dostosowaniu treści umowy do zmienionych wytycznych lub zmienionych przepisów prawa;
2) zmiany sprzętu lub wyposażenia składającego się na przedmiot umowy na sprzęt lub wyposażenie składające się na przedmiot umowy o parametrach nie gorszych niż określone przez Zamawiającego i spełniające minimalne wymagania Zamawiającego określone w SWZ, o ile zmiana taka nie będzie wiązać się ze wzrostem wynagrodzenia dla Wykonawcy, a zmiana wynika z powodu zmiany parametrów technicznych lub funkcjonalnych sprzętu lub wyposażenia składającego się na przedmiot umowy, wprowadzonych przez producenta po terminie składania ofert, wycofania sprzętu lub wyposażenia składającego się na przedmiot umowy, ze sprzedaży, zaprzestania jego produkcji lub dystrybucji lub w przypadku upadłości producenta;
3) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli zmiana ta wpływa na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy, a zmiana ta polega na dostosowaniu jej postanowień do zmienionych przepisów i realizacji celu umowy;
4) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiana stawki podatku od towarów i usług; Wykonawca będzie zobowiązany do wystawienia faktury uwzględniającej zmianę podatku za dostawy realizowane po wejściu w życiu przepisów wprowadzających zmianę. Wartość netto wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu realizacji tych usług nie zmieni się, a wartość brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów;
5) przedłużenia terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności, za które nie odpowiada Wykonawca, maksymalnie o 7 dni.
6) zaistnienia siły wyższej lub sytuacji epidemicznej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy w terminie określonym w § 3 ust. 1 umowy – dopuszcza się możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy poprzez jego wydłużenie o czas odpowiadający czasowi występowania siły wyższej lub niekorzystnych okoliczności wynikających z sytuacji epidemicznej,
nie dłużej niż o termin określony w § 3 ust. 1 umowy zaokrąglając do pełnego dnia w górę;
7) konieczności zawieszenia wykonywania przedmiotu umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego - dopuszcza się zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy określonego w § 3 ust. 1;
8)wystąpienia w toku realizacji przedmiotu umowy niemożliwych do przewidzenia okoliczności nadzwyczajnych, niezależnych od Wykonawcy, skutkujących koniecznością wstrzymania realizacji przedmiotu umowy, dopuszcza się zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy określonego w § 3 ust. 1 umowy nie dłużej niż o termin określony w § 3 ust. 1 umowy zaokrąglając do pełnego dnia w górę;
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-20 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://upzzamosc.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-20 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Część 1 zamówienia: nie dłuższy niż 90 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy.
Część 2-3 zamówienia: nie dłuższy niż 90 dni kalendarzowych. Termin realizacji liczony będzie od dnia przekazania Wykonawcy stosowanego zamówienia potwierdzonego przez Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, o którym mowa w par. 83 ust. 14 pkt 1 ustawy o podatku od towarów i usług ( Dz. U. z 2018r. poz. 2174,2174,2193,2215,2244,2354,2392 i 2433) , na okoliczność zastosowania stawki 0% VAT – zgodnie z § 3 projektu umowy.