Wsparcie prawne działań Biura Cyfryzacji Miasta w zakresie adaptacji nowych technologii...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wsparcie prawne działań Biura Cyfryzacji Miasta w zakresie adaptacji nowych technologii i ram prawnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2022-03-14
  • ZamawiającyMiasto Stołeczne Warszawa
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-04
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00076012
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wsparcie prawne działań Biura Cyfryzacji Miasta w zakresie adaptacji nowych technologii i ram prawnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Bankowy 3/5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 224431400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniabzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wsparcie prawne działań Biura Cyfryzacji Miasta w zakresie adaptacji nowych technologii i ram prawnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac9de296-785e-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00076012

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022722/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.78 Wsparcie prawne działań Biura Cyfryzacji w zakresie adaptacji nowych technologii i ram prawnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określone w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określone w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określone w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/JŻ/271/II-7/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1335900,81 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 400000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Biura Cyfryzacji Miasta Urzędu m.st. Warszawy usług wsparcia prawnego. Przedmiot zamówienia szczegółowo określają dokumenty zamówienia stanowiące załączniki do SWZ:
• Załącznik nr 6 do SWZ – Wzór umowy;
• Załącznik nr 6A do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (w skrócie OPZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający zamierza udzielić zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: określony w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osób

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawcę, który:
1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie - realizował lub realizuje (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) usługi prawne w zakresie prawa nowych technologii (prawa IT), które polegały/polegają na świadczeniu pomocy prawnej w zakresach opisanych w § 1 ust. 1 pkt. 1 lit. od a do t wzoru umowy, co najmniej w 10 z tych obszarów.
2) Dysponuje:
a) co najmniej 4 osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania zawodu adwokata/radcy prawnego/prawnika zagranicznego uprawnionego do wykonywania stałej praktyki zgodnie z ustawą z dnia 5 lipca 2002 roku o świadczeniu przez prawników, posiadającymi wiedzę i doświadczenie w zakresie usług prawnych wskazanych w punkcie 1) (12.2.1. SWZ);
b) co najmniej 1 osobą będącą ekspertem w zakresie zagadnień przetwarzania w chmurze obli-czeniowej, która w okresie ostatnich 3 lat sporządziła co najmniej 2 opinie prawne dotyczące wykorzystania chmury obliczeniowej w różnych projektów informatycznych;
c) co najmniej 2 osobami będącymi ekspertami w zakresie prawa zamówień publicznych, z których każda posiada co najmniej 5 – cio letnie doświadczenie w tym zakresie i każda brała udział w przygotowaniu co najmniej 5 (pięciu) SWZ (dawniej: SIWZ) dotyczących projektów informatycznych;
d) co najmniej 1 osobą będącą ekspertem z zakresu ochrony danych osobowych i która w okre-sie ostatnich 3 lat sporządziła co najmniej 3 opinie prawne dotyczące ochrony danych osobowych w projektach informatycznych;
e) co najmniej 2 osobami będącymi ekspertami w zakresie praw autorskich, w tym rozwiązań opartych o oprogramowanie open source , z których każda w okresie ostatnich 3 lat sporządziła co najmniej 2 umowy zawierające postanowienia dotyczące open source lub sporządziła co najmniej 2 opinie prawne w zakresie zastosowania open source.
Uwaga 1 : Wykonawca może łączyć zakresy eksperckie określone powyżej w odniesieniu do jednej osoby.
Uwaga 2 : Pod pojęciem „projektu informatycznego” Zamawiający rozumie projekt/umowę w przedmiocie wdrożenia, utrzymania, rozwoju systemu informatycznego.
3) Zapewni przez cały czas realizowania zamówienia obsługę prawną Zamawiającego przez co najmniej 3 osoby, spośród osób wskazanych w punkcie 12.2.2 SWZ, z tym że spośród tych trzech osób:
a) co najmniej 1 osoba będzie pełniła funkcję Koordynatora – Koordynator jest osobą legitymująca się wpisem na listę adwokatów/radców prawnych/prawników zagranicznych oraz doświadczeniem w prowadzeniu obsługi prawnej w różnych obszarach przedmiotu zamówienia wymienio-nych w § 1 ust. 1 pkt. 1 lit. od a do t wzoru umowy przez okres minimum ostatnich 12 miesięcy na rzecz minimum 3 podmiotów;
b) co najmniej 1 osoba będzie pełniła funkcję Eksperta - Ekspert jest osobą legitymująca się wpisem na listę adwokatów/radców prawnych/prawników zagranicznych oraz doświadczeniem w prowadzeniu obsługi prawnej w różnych obszarach przedmiotu zamówienia wymienionych w § 1 ust. 1 pkt. 1 lit. od a do t wzoru umowy przez okres minimum ostatnich 12 miesięcy na rzecz minimum 1 podmiotu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa podmiotowych środków dowodowych
potwierdzających brak podstaw do wykluczenia

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podmiotowe środki dowodowe składane wraz z ofertą:
W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia złożony zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ.
UWAGA: Podmiotowy środek dowodowy wymieniony w pkt, a) służy do oceny:
• spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 12.2.2. i 12.2.3. SWZ – w tym zakresie dokument podlega uzupełnieniu na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy.
• oceny oferty w kryterium pozacenowym „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia” – w tym zakresie dokument nie podlega uzupełnieniu.

2. Podmiotowe środki dowodowe składane na wezwanie. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od otrzymania wezwania, aktualnych na dzień złożenia, podmiotowych środków dowodowych, o których mowa poniżej:
a) wykaz usług – przygotowany wg wzoru określonego w Załączniku 5 do SWZ na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. 12.2.1. SWZ
b) dowody, że wykazane w w/w wykazie usługi zostały wykonane należycie. Dowodami,
o których mowa powyżej są:
– referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane;
– w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
– oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów. W takim przypadku należy uzasadnić brak możliwości uzyskania dokumentów;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

a) oświadczenie Wykonawcy o podwykonawcach, ze wskazaniem części zamówienia których
wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem firm podwykonawców, o ile są
znane, lub informacji o samodzielnym wykonaniu zamówienia (sporządzonego wg
wzoruokreślonego w Załączniku nr 3 do SWZ);
b) w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana
w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, dokument (np. pełnomocnictwo)
potwierdzającyumocowanie do reprezentowania Wykonawcy;
c) w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa –
dokument zawierający dowody, o których mowa w pkt. 18 SWZ.
d) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych
Podmiotów,załączenie do oferty w systemie:– oświadczeń, o których mowa w SWZ w pkt. 14.1.
lit. b) i c)
dotyczących każdego Podmiotu, – zobowiązanie każdego Podmiotu udostępniającego zasoby
potwierdzające, że stosunek łączący Wykonawcę z Podmiotami udostępniającymi zasoby
gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określające w szczególności:
• zakresdostępnych Wykonawcy zasobów Podmiotu udostępniającego zasoby;
• sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów Podmiotu
udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
• czy i w jakim zakresie Podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca
polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,
kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi,
którychwskazane zdolności dotyczą.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

określone w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszczalne zmiany umów określone zostały we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 6 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-14 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-12

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Dokumenty w postępowaniu należy składać zgodnie z zasadami określonymi w pkt 13 i 14 SWZ.
Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt. 13 i pkt. 14 SWZ, a w
szczególności z zapisem pkt. 14.2.3. lit. b) dla potwierdzenia, iż oferta została podpisana
przezosobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prowadzenie kar i księgowości małej firmy - Radom
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania09-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prowadzenie kar i księgowości małej firmy. Poszukuję osoby do prowadzenia księgowości małej firmy. 30 akt pracowników, rozliczenie podatku- ryczałt, wystawianie rachunków dla klientów, ewidencjonowanie faktur zakupu. Umowa zlecenie lub samozatrudnienie. Wymiar czasu pracy do 20 godzin tygodniowo. Praca w biurze, możliwość pracy hybrydowej. Elastyczne godziny pracy. Wymagane odpowiednie kwalifikacje. Obowiązkowa znajomość zagadnień księgowych, finansowych, ustawy o rachunkowości oraz programu MS Excel i Płatnik. Skontaktujemy się z wybranymi osobami, które prześlą CV. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI