Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Regulacja stanu prawnego nieruchomości położonych na terenie powiatu sztumskiego, województwo pomorskie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Pruszczu Gdańskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańsców Warszawy 28
1.5.2.) Miejscowość: Pruszcz Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.pruszcz@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kowr.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
państwowa osoba prawna - agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarowanie nierucomościami Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Regulacja stanu prawnego nieruchomości położonych na terenie powiatu sztumskiego, województwo pomorskie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a037e6b0-9a03-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00076282
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00070474/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Regulacja stanów prawnych nieruchomości Zasobu WRSP na terenie województwa pomorskiego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kowr.eb2b.com.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kowr.eb2b.com.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z art. 61 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem wyjątków o których mowa w SWZ, komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia miedzy zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pomocą Platformy Zakupowej - pod adresem https://kowr.eb2b.com.pl i pod nr postępowania PRU.WOP.260.1.2022. Szczegółowe informacje dostępne są w Rozdziale XII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem XXII
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Rozdziałem XXII
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PRU.WOP.260.1.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest regulacja stanu prawnego nieruchomości poprzez założenie ksiąg wieczystych lub wpisanie w istniejącej księdze wieczystej prawa własności Skarbu Państwa – Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa, wykreślenie ciężarów realnych i innych już nieaktualnych wpisów w dziale III, wykreślenie hipotek z działu IV, uzgodnienie treści ksiąg wieczystych z rzeczywistym stanem prawnym dla działek znajdujących się w Zasobie WRSP położonych w województwie pomorskim, na terenie powiatu sztumskiego, skompletowanie i przygotowanie dokumentów niezbędnych do założenia i wprowadzenia zmian do ksiąg wieczystych wraz ze sformułowaniem i złożeniem przez wykonawcę w imieniu KOWR wniosków do Sądu Rejonowego w Kwidzynie Zamiejscowego VIII Wydziału Ksiąg Wieczystych w Sztumie o dokonanie prawidłowych wpisów w księgach wieczystych i Ewidencji Gruntów i Budynków. Przedmiotem umowy są nieruchomości opisane w załączniku A do SWZ.
2. Szczegółowy zakres prac obejmuje:
1) Badanie działu I ksiąg wieczystych w zakresie :
a) zgodności powierzchni działek zapisanych w dziale I ksiąg wieczystych z powierzchnią tych działek ujawnioną w ewidencji gruntów,
b) zgodności numeracji działek zapisanych w dziale I ksiąg wieczystych z aktualną numeracją w ewidencji gruntów,
c) zgodności położenia nieruchomości z aktualnymi zapisami w ewidencji gruntów.
W przypadku rozbieżności w zakresie powierzchni, numeracji działek, konieczności ujawnienia podziałów, należy sporządzić odpowiednie dokumenty doprowadzające do zgodności stanu w księgach wieczystych ze stanem w ewidencji gruntów. Mogą to być wykazy zmian gruntowych rozliczające całą księgę wieczystą, wykazy synchronizacyjne, mapy podziału, decyzje podziałowe itp.
2) Badanie działu II ksiąg wieczystych w zakresie zgodności właścicieli ujawnionych w dziale II ksiąg wieczystych, a właścicieli ujawnionych w ewidencji gruntów. Następnie należy złożyć wnioski do Sądu o wpis prawa własności na rzecz Skarbu Państwa – Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa;
3) Badanie działu III ksiąg wieczystych w zakresie obciążeń. W przypadku ich stwierdzenia należy wystąpić do odpowiedniego organu o wydanie zaświadczenia o wyrażenie zgody na wykreślenie zapisów w dziale III ksiąg. Następnie należy złożyć wnioski do Sądu o wykreślenie obciążeń;
4) Badanie działu IV ksiąg wieczystych w zakresie hipotek. W przypadku ich stwierdzenia wystąpić do odpowiednich banków o uzyskanie zezwoleń na wykreślenie hipotek lub wykorzystać art. 247 k.c. Następnie należy złożyć wnioski do Sądu o wykreślenie hipotek;
5) Pozyskanie tytułu prawnego KOWR ( poprzednio AWRSP i ANR ) dla działek które są przedmiotem zamówienia.
6) Przeprowadzenie badania akt ksiąg wieczystych oraz sporządzenie z tego protokołów.
7) Sporządzenie wniosków wieczystoksięgowych, złożenie ich i monitorowanie ich do momentu wpisu.
3. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały zawarte w załączniku nr 8 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79131000-1 - Usługi w zakresie dokumentów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71354300-7 - Usługi badań katastralnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
1) doświadczenie zawodowe:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie świadczenia polegające na regulacji stanu prawnego dla łącznie co najmniej 10 ksiąg wieczystych wraz z wnioskami wieczystoksięgowymi w zakresie regulacji działu I i/lub II księgi wieczystej.
2) potencjał kadrowy:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe do samodzielnego wykonywania prac geodezyjno - kartograficznych tj. geodety uprawnionego posiadającego uprawnienia zawodowe z zakresu 1, 2 do wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne ( t.j. Dz. U. 2021 poz. 1990 ) posiadającego co najmniej 3 letnie doświadczenie, liczone od dnia uzyskania uprawnień.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach wymienionych w Rozdziale IX.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy - na potwierdzenie spełniania przez wykonawcę warunku udziału
w postępowaniu o którym mowa w Rozdziale VII ust. 2.4 pkt 1) SWZ. Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
W przypadku, gdy Zamawiający (KOWR lub jego poprzednicy prawni) jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa wyżej, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej.
2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz o podstawie do dysponowania tymi osobami – na potwierdzenie spełniania przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu o którym mowa w Rozdziale VII ust. 2.4 pkt 2) SWZ. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) formularz ofertowy, sporządzony na wzorze zgodnym w treści z załącznikiem nr 1 do SWZ,
2) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 4, 5, 7, 8, 10 – załącznik nr 2 do SWZ,
3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SWZ,
4) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – załącznik nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy),
5) pełnomocnictwo (jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych – wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, wypisu z KRS),
6) pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia),
7) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby – załącznik 5 do SWZ (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Szczegółowe informacje zawarte zostały w Rozdziale VII i XI SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z § 11 i i § 4 ust. 2 Załącznika nr 8 do SWZ - Projektowane postanowienia umowne
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-15 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://kowr.eb2b.com.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-15 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-13