Usługi pomocy prawnej w zakresie prowadzonej przez zamawiającego działalności

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi pomocy prawnej w zakresie prowadzonej przez zamawiającego działalności
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKalisz
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-07-28
  • ZamawiającyWojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-20
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00120545
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi pomocy prawnej w zakresie prowadzonej przez zamawiającego działalności

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300224440

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 79

1.5.2.) Miejscowość: Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szpital.kalisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital.kalisz.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi pomocy prawnej w zakresie prowadzonej przez zamawiającego działalności

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08c2c1d5-e932-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00120545

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005218/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Usługi pomocy prawnej w zakresie prowadzonej przez zamawiającego działalności

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o
udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,
ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal.2.Wykonawcazamierzający wziąć udział w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na
ePUAP ma dostęp do formularzy:złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza
do komunikacji.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania
korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu,opisane zostały w Regulaminie korzystania
z miniPortalu dostępnym podadresemhttps://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz
Regulaminie ePUAP.4. .Adres strony internetowej: https://www.szpital.kalisz.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowaniaWykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego. lub podpisu osobistego.2.Wykonawca w celu poprawnego zaszyfrowania oferty powinien mieć
zainstalowany n akomputerze.NET Framework 4.5. Aplikacja działa na platformie Windows (Vista SP2,
7, 8, 10)Aplikacja nie jest dostępna dla systemu Linux i MAC OS.3 Sposób złożenia oferty, w tym
zaszyfrowania oferty opisany został w Instrukcji użytkownika na miniPortalu. 4 Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych .doc, .docx, .pdf .rtf , xps, .odt i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.5 Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email:zamowienia.publiczne@szpital.kalisz.pl6 Dokumenty elektroniczne, oświadczenia
lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość
składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email zamowienia.publiczne@szpital.kalisz.pl 7 Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów
lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. (Dz.U. z 2020r. poz. 2452).
8 Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 32/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są są usługi pomocy prawnej w zakresie prowadzonej przez zamawiającego
działalności:
1) zastępstwo prawne w postępowaniach sądowych - cywilnych, administracyjnych, kontrolnych, postępowaniu egzekucyjnym, a nadto reprezentacja przed Krajową Izbą Odwoławczą,
2) doradztwo w zakresie prawa medycznego,
3) doradztwo w zakresie prawa umów,
4) doradztwo w zakresie prawa pracy,
5) doradztwo w zakresie przygotowania oraz modyfikacji wewnętrznych aktów prawnych i pomocy w ich redagowaniu,
6) doradztwo w zakresie prawnych relacji pomiędzy zamawiającym oraz Narodowym Funduszem Zdrowia ,
7) doradztwo prawne w zakresie ustawy Prawo zamówień publicznych,
8) doradztwo prawne w zakresie rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).

4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79100000-5 - Usługi prawnicze

79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie wykonawcy w obsłudze prawnej samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej w rozumieniu ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: zamawiający uzna
warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 1 000 000,00 PLN,
4. zdolności technicznej lub zawodowej: zamawiającyuzna warunek za spełniony, jeżeli:
a) wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonawca wykonał lub wykonuje
minimum dwie usługi, z których każda obejmowała lub obejmuje nieprzerwaną bieżącą obsługę prawną (doradztwo prawne oraz zastępstwo procesowe) w okresie kolejnych 12 miesięcy o wartości co najmniej brutto 150 000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) każda.
Odnośnie usług niezakończonych, będących w trakcie realizacji zamówienia, zamawiający uzna
warunek za spełniony, jeśli wartość usługi zrealizowanej na dzień składania ofert opiewa na kwotę określoną powyżej.
W przypadku usług, których wartość została wyrażona w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN. Jako kurs przeliczeniowy na PLN danych finansowych wyrażonych w walutach innych niż PLN, należy przyjąć średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z pierwszego dnia roboczego miesiąca, w którym opublikowano ogłoszenie o zamówieniu.
b) dysponuje lub będzie dysponował minimum trzema osobami lub maksymalnie pięcioma osobami z których każda winna być wpisana na listę radców prawnych zgodnie z ustawą z dnia 6 lipca 1982 roku o radcach prawnych (Dz.U. z 2020r., poz. 75 tekst jednolity z późn. zm.) lub listę adwokatów zgodnie z ustawą z dnia 25 maja 1982 roku Prawo o adwokaturze (Dz.U. z 2020r., poz. 1651 tekst jednolity z późn. zm.) lub listę prawników zagranicznych, prowadzoną przez okręgową radę adwokacką lub radę okręgowej izby radców zgodnie z ustawą z dnia 5 lipca 2002 roku o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczpospolitej Polskiej (Dz.U. z 2020r., poz. 823 tekst jednolity).
Wyżej wymienione osoby łącznie winny wykazać się następującym doświadczeniem:
• reprezentowaniem podmiotu leczniczego w rozumieniu ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej (Dz.U. z 2021r. poz. 711 t.j.) w przynajmniej trzech postępowaniach sądowych przeciwko Narodowemu Funduszowi Zdrowia o dochodzenie należności o wartości przedmiotu sporu nie niższej niż 1.000.000,00 PLN każda,
• reprezentowaniem podmiotu leczniczego w rozumieniu ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej w przynajmniej pięciu postępowaniach sądowych w sprawach o zapłatę zadośćuczynienia lub odszkodowania lub renty w związku z uszczerbkiem na zdrowiu związanym z udzielaniem świadczeń zdrowotnych o wartości przedmiotu sporu nie niższej niż 100.000,00 PLN każda,
• reprezentowaniem podmiotu leczniczego w rozumieniu ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej w przynajmniej dziesięciu postępowaniach przed Wojewódzką Komisją ds. Orzekania o Zdarzeniach Medycznych,
• reprezentowaniem strony w pięciu postępowaniach przed Krajową Izbą Odwoławczą z tym zastrzeżeniem że w przynajmniej trzech postępowaniach stroną reprezentowaną winien być zamawiający,
• reprezentowaniem strony w przynajmniej jednym postępowaniu przed Sądem Okręgowym wywołanym wniesieniem skargi na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej,
• reprezentowaniem pracodawcy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy w przynajmniej piętnastu postępowaniach dotyczących rozwiązania lub nawiązania stosunku pracy i płacy,
• doradztwem prawnym na rzecz pracodawcy w przynajmniej trzech postępowaniach w związku z zaistnieniem sporu zbiorowego, o którym mowa w ustawie z dnia 23 maja 1991 roku o rozwiązywaniu sporów zbiorowych,
• reprezentowaniem strony lub doradztwem prawnym wobec strony w przynajmniej jednym postępowaniu przez Wojewódzkim Sądem Administracyjnym w sprawie o udostępnienie informacji publicznej w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej, z tym zastrzeżeniem, że stroną winien być podmiot zobowiązany do udostępnienia informacji publicznej,
• doradztwem prawnym na rzecz podmiotu leczniczego w rozumieniu ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej w przygotowaniu przynajmniej pięciu konkursów na udzielanie w określonym zakresie świadczeń zdrowotnych, o których mowa w art. 26 tej ustawy,
• doradztwem prawnym na rzecz podmiotu leczniczego w rozumieniu ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej w przynajmniej jednym postępowaniu o wpis lub zmianę wpisu w Krajowym Rejestrze Sądowym.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, przynajmniej na sumę określoną przez zamawiającego w pkt C.2.3 SWZ,
b) wykaz usług w zakresie niezbędnym do potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego przez zamawiającego w pkt C.2.4 ppkt a SWZ, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane – druk wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SWZ,
c) dowody określające czy usługi zawarte w wyżej wymienionym wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy,
d) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w zakresie niezbędnym do potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego przez zamawiającego w pkt C.2.4 ppkt b SWZ, z podaniem kwalifikacji oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – druk wykazu stanowi - Załącznik nr 5 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewidział zmiany umowy w SWZ - Projekcie umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-28 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/, za pośrednictwem ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-28 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-26

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

2021-07-20 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zacerować bluzkę - Bralin
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zacerować bluzkę.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI