Obsługa prawna Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławi

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Obsługa prawna Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
  • Termin składania wniosków2021-07-29
  • ZamawiającyKrajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-21
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00122679
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Obsługa prawna Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mińska 60

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 54-610

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa prawna Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40c1b56c-e9f8-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122679

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011827/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.27 Usługi w zakresie doradztwa prawnego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kowr.eb2b.com.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kowr.eb2b.com.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale XII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XXII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdziałem XXII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WRO.WOP.260.25.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 744302,71 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 89961,91 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wspólny Słownik Zamówień: 79111000-5 Usługi w zakresie doradztwa prawnego
2. Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu świadczona w siedzibie mieszczącej się przy
ul. Kliczkowskiej 28 w Świdnicy
3. Świadczenie usługi wymaga biegłej znajomości aktualnych przepisów w tym w szczególności:
• ustawy z dnia 19 października 1991 r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa,
• ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami,
• ustawy z dnia 11 kwietnia 2003 r. o kształtowaniu ustroju rolnego,
• ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali,
• ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego,
• ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
• ustawy z dnia 11 września 20119 r. Prawo zamówień publicznych,
• ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
• ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne,
Świadczenie usługi prawnej w zakresie doradztwa prawnego w sprawach prowadzonych przez KOWR OT Wrocław, winno odbywać się zgodnie i w zakresie określonym w Ustawie z dnia 06.07.1982 r. o radcach prawnych lub Ustawą z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze.
4. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: stałą i kompleksową obsługę prawną i doradztwa prawnego w zakresie:
a) gospodarowania i obrotu mieniem będącym w dyspozycji Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu - w oparciu o przepisy ustawy z dnia 19 października 1991 r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa i ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami oraz spraw powierzonych bezpośrednio przez Dyrektora KOWR OT we Wrocławiu;
b) zamówień publicznych na dostawy, usługi oraz roboty budowlane udzielanych w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
c) udział w negocjacjach z kontrahentami oraz współudział w formułowaniu treści umów i projektów porozumień rodzących skutki prawne w sprawach prowadzonych w oparciu o przepisy ustawy z dnia 19 października 1991 r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa i/lub ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami,
e) współudział w rozpatrywaniu roszczeń, skarg i interwencji oraz windykacji należności w sprawach prowadzonych w oparciu o przepisy ustawy z dnia 19 października 1991r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa i/ lub ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami.
5. Wymaga się pełnienia dyżuru przez 16 godz. w tygodniu w biurze, mieszczącym się przy ul. Kliczkowskiej 28 w Świdnicy zgodnie z harmonogramem podanym w ofercie w godzinach urzędowania KOWR OT we Wrocławiu przez osobę wskazaną w wykazie osób na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dopuszcza możliwość pełnienia dyżuru w biurze KOWR OT we Wrocławiu przez maksymalnie jedną osobę w wymiarze 16 godz. tygodniowo Osoba pełniąca dyżur musi spełniać warunki udziału opisane w rozdziale XV ust. 6 pkt 2 SWZ .
6. W oparciu o art. 121 Ustawy prawo zamówień publicznych, Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Kluczową częścią zamówienia dla Zamawiającego jest pełnienie dyżuru w siedzibie Zamawiającego zgodnie z ustalonym harmonogramem. Zamawiający dopuszcza możliwość pełnienia dyżuru przez maksymalnie jedną osobę.
7. Zamawiający nie stawia wymagań, o których w art. 95 ustawy Pzp, tj. nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób skierowanych do realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę. Przy wykonywaniu tych czynności nie zachodzą bowiem okoliczności w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks Pracy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
1.Kryterium „Cena” (Kc) – waga 50%, 2.Kryterium „Doświadczenie” - waga 50%Sposób przyznania punktów opisano w z rozdziale XVIII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej jedną usługę, na rzecz jednego podmiotu z jednostek sektora finansów publicznych, przez łączny i nieprzerwany okres przynajmniej 18 miesięcy w zakresie bieżącej obsługi prawnej w na kwotę brutto przynajmniej 100 tys. złotych.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców wykaże się całym wymaganym doświadczeniem. Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie nie wykaże się całym wymaganym doświadczeniem.
2) dysponuje osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadającymi co najmniej następujące kwalifikacje tj:
a) dysponuje jedną Osobą, która będzie realizowała przedmiot umowy, w szczególności będzie pełniła dyżury w siedzibie Zamawiającego, zgodnie z ustalonym harmonogramem oraz będzie posiadała odpowiednie doświadczenie tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, wykonała przynajmniej 10 usług prawnych w sprawach rozstrzyganych w oparciu o przepisy ustawy z dnia 19 października 1991r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa lub ustawy dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami lub ustawy z dnia 11 kwietnia 2003 r. o kształtowaniu ustroju rolnego
Zamawiający przez usługi prawne w sprawach rozstrzyganych rozumie wykonywanie zastępstwa prawnego w postępowaniu cywilnym oraz administracyjnym, do usług tych nie zalicza się porad oraz opinii prawnych.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców wykaże się całym wymaganym doświadczeniem. Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie nie wykaże się całym wymaganym doświadczeniem.
Wskazana Osoba do realizacji zamówienia winna posiadać minimum od 4 lat wpisu na listę radców prawnych zgodnie z Ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych lub posiadać minimum od 4 lat wpis na listę adwokatów zgodnie z ustawą z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty, każdy wykonawca musi dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - zgodne co dotreści z Załącznikiem nr 2 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzającego należyte wykonanie lub wykonywanie co najmniej jednej usługi realizowanej w sposób ciągły na rzecz jednego podmiotu przez łączny i nieprzerwany okres przynajmniej 18 miesięcy w zakresie bieżącej obsługi prawnej w jednostkach sektora finansów publicznych na kwotę brutto przynajmniej 100 tys. złotych
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług oraz pełnienie dyżuru, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj. co najmniej:
a) Jedną osobą , która będzie realizowała przedmiot umowy, w szczególności będzie pełniła dyżury w siedzibie Zamawiającego zgodnie z ustalonym harmonogramem musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonała przynajmniej 10 usług prawnych w sprawach w oparciu o przepisy ustawy z dnia 19 października 1991r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa lub ustawy dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami lub ustawy z dnia 11 kwietnia 2003 r. o kształtowaniu ustroju rolnego
• Osoba realizująca zamówienie winna posiadać minimum od 4 lat wpis na listę radców prawnych zgodnie z Ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych lub, posiadać minimum od 4 lat wpis na listę adwokatów zgodnie z ustawą z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców wykaże się całym wymaganym doświadczeniem. Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie nie wykaże się całym wymaganym doświadczeniem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia opisano w projektowanych postanowienia umownych stanowiących załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-29 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://kowr.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-29 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-27

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Szczegółowe informację dotyczące przedmiotowego zamówienia zawarto w Specyfikacji Warunków Zmówienia oznaczonej nr WRO.WOP.260.25.2021 dostępnej na stronie https://kowr.eb2b.com.pl/
2021-07-21 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług kadrowo płacowych - Kłodzko
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług kadrowo płacowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI