Usługi doradztwa restrukturyzacyjnego w zakresie wsparcia podmiotów chcących skorzystać...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi doradztwa restrukturyzacyjnego w zakresie wsparcia podmiotów chcących skorzystać z pomocy publicznej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-05-24
  • ZamawiającyAGENCJA ROZWOJU PRZEMYSŁU SPÓŁKA AKCYJNA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00055190
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi doradztwa restrukturyzacyjnego w zakresie wsparcia podmiotów chcących skorzystać z pomocy publicznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: AGENCJA ROZWOJU PRZEMYSŁU SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006746410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowy Świat 6/12

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@arp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.arp.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi doradztwa restrukturyzacyjnego w zakresie wsparcia podmiotów chcących skorzystać z pomocy publicznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06a3de62-af27-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055190

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zakupy.arp.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zakupy.arp.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami w zakresie składania ofert jak i pozostałej komunikacji odbywa się przy użyciu platformy marketplanet - adres: https://zakupy.arp.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje nt. RODO są zawarte w dokumentach zamówienia

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje nt. RODO są zawarte w dokumentach zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/5/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak

4.1.12.) Maksymalna liczna części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 1

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach świadczenia usług, doradca restrukturyzacyjny będzie w każdym miesiącu świadczenia usług:1. pełnić dyżury w Centrach Obsługi Przedsiębiorców ARP S.A. dalej: „COP” (Katowice, Wrocław, Poznań, Warszawa). Liczba dyżurów w COP: do 8 miesięcznie – naprzemiennie w każdym z COP, na podstawie wcześniej ustalonego harmonogramu. Długość jednego dyżuru: od 6 do 8 godzin.2. niezależnie od postanowień harmonogramu organizować w dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00 szkolenia lub webinaria lub prowadzić konsultacje telefoniczne w łącznej liczbie do 20 godzin miesięczniew zakresie zasad wnioskowania o udzielenie pomocy publicznej na podstawie ustawy o udzielaniu pomocy publicznej w celu ratowania lub restrukturyzacji przedsiębiorców (Dz.U. z 2020 r. poz. 1298) (dalej zwanej: „ustawą pp”).

4.2.6.) Główny kod CPV: 79140000-7 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części zamówienia Zamawiający będzie się kierował kryteriami:1) Cena netto - waga 50 %;W kryterium tym zostanie zastosowany wzór: (najniższa cena netto / cena netto badanej oferty) x 100 pkt. x 50%.2) doświadczenie zawodowe osoby skierowanej do realizacji zamówienia (waga: 50%):Sposób oceny ofert w kryterium: Zamawiający przyzna punkty za łączną liczbę postępowań restrukturyzacyjnych, w których osoba wskazana w ofercie jako skierowana do realizacji umowy i spełniająca wymogi warunku udziału w postępowaniu (rozdział V ust. 2 SWZ), brała udział w charakterze zarządcy lub nadzorcy sądowego, a także za każde postępowanie restrukturyzacyjne, w którym ta osoba wykonywała czynności doradcze nawet jeśli nie pełniła w nim funkcji zarządcy lub nadzorcy sądowego.Jeśli w jednym postępowaniu restrukturyzacyjnym wskazana osoba jednocześnie doradzała i pełniła funkcję zarządcy lub nadzorcy sądowego to otrzyma jeden punkt za to postępowanie.Wskazanie minimum 3 postępowań, w których osoba brała udział w charakterze zarządcy lub nadzorcy sądowego jest wymagane dla potwierdzenia warunku udziału w postępowaniu. Wskazanie większej liczby postępowań (4 lub więcej) dla osoby będzie miało wpływ na ocenę oferty w kryterium. Zamawiający będzie punktował doświadczenie tylko jednej osoby. Zamawiający nie dopuszcza wskazania tej samej osoby do obu części zamówienia.Sposób przyznawania punktów:przedział 4-8 - 20 punktów;9-12 - 40 punktów;13 i więcej - 50 punktów.Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów we wszystkich kryteriach łącznie wyznaczy najkorzystniejszą ofertę w danej części.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) doświadczenie zawodowe osoby skierowanej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 50,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części zamówienia Zamawiający będzie się kierował kryteriami:1) Cena netto - waga 50 %;W kryterium tym zostanie zastosowany wzór: (najniższa cena netto / cena netto badanej oferty) x 100 pkt. x 50%.2) doświadczenie zawodowe osoby skierowanej do realizacji zamówienia (waga: 50%):Sposób oceny ofert w kryterium: Zamawiający przyzna punkty za łączną liczbę postępowań restrukturyzacyjnych, w których osoba wskazana w ofercie jako skierowana do realizacji umowy i spełniająca wymogi warunku udziału w postępowaniu (rozdział V ust. 2 SWZ), brała udział w charakterze zarządcy lub nadzorcy sądowego, a także za każde postępowanie restrukturyzacyjne, w którym ta osoba wykonywała czynności doradcze nawet jeśli nie pełniła w nim funkcji zarządcy lub nadzorcy sądowego.Jeśli w jednym postępowaniu restrukturyzacyjnym wskazana osoba jednocześnie doradzała i pełniła funkcję zarządcy lub nadzorcy sądowego to otrzyma jeden punkt za to postępowanie.Wskazanie minimum 3 postępowań, w których osoba brała udział w charakterze zarządcy lub nadzorcy sądowego jest wymagane dla potwierdzenia warunku udziału w postępowaniu. Wskazanie większej liczby postępowań (4 lub więcej) dla osoby będzie miało wpływ na ocenę oferty w kryterium. Zamawiający będzie punktował doświadczenie tylko jednej osoby. Zamawiający nie dopuszcza wskazania tej samej osoby do obu części zamówienia.Sposób przyznawania punktów:przedział 4-8 - 20 punktów;9-12 - 40 punktów;13 i więcej - 50 punktów.Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów we wszystkich kryteriach łącznie wyznaczy najkorzystniejszą ofertę w danej części.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach świadczenia usług, doradca restrukturyzacyjny będzie w każdym miesiącu świadczenia usług:1. pełnić dyżury w Centrach Obsługi Przedsiębiorców ARP S.A. dalej: „COP” (Lublin, Białystok, Gdynia Warszawa). Liczba dyżurów w COP: do 8 miesięcznie – naprzemiennie w każdym z COP, na podstawie wcześniej ustalonego harmonogramu. Długość jednego dyżuru: od 6 do 8 godzin.2. niezależnie od postanowień harmonogramu organizować w dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00 szkolenia lub webinaria lub prowadzić konsultacje telefoniczne w łącznej liczbie do 20 godzin miesięczniew zakresie zasad wnioskowania o udzielenie pomocy publicznej na podstawie ustawy o udzielaniu pomocy publicznej w celu ratowania lub restrukturyzacji przedsiębiorców (Dz.U. z 2020 r. poz. 1298).

4.2.6.) Główny kod CPV: 79140000-7 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części zamówienia Zamawiający będzie się kierował kryteriami:1) Cena netto - waga 50 %;W kryterium tym zostanie zastosowany wzór: (najniższa cena netto / cena netto badanej oferty) x 100 pkt. x 50%.2) doświadczenie zawodowe osoby skierowanej do realizacji zamówienia (waga: 50%):Sposób oceny ofert w kryterium: Zamawiający przyzna punkty za łączną liczbę postępowań restrukturyzacyjnych, w których osoba wskazana w ofercie jako skierowana do realizacji umowy i spełniająca wymogi warunku udziału w postępowaniu (rozdział V ust. 2 SWZ), brała udział w charakterze zarządcy lub nadzorcy sądowego, a także za każde postępowanie restrukturyzacyjne, w którym ta osoba wykonywała czynności doradcze nawet jeśli nie pełniła w nim funkcji zarządcy lub nadzorcy sądowego.Jeśli w jednym postępowaniu restrukturyzacyjnym wskazana osoba jednocześnie doradzała i pełniła funkcję zarządcy lub nadzorcy sądowego to otrzyma jeden punkt za to postępowanie.Wskazanie minimum 3 postępowań, w których osoba brała udział w charakterze zarządcy lub nadzorcy sądowego jest wymagane dla potwierdzenia warunku udziału w postępowaniu. Wskazanie większej liczby postępowań (4 lub więcej) dla osoby będzie miało wpływ na ocenę oferty w kryterium. Zamawiający będzie punktował doświadczenie tylko jednej osoby. Zamawiający nie dopuszcza wskazania tej samej osoby do obu części zamówienia.Sposób przyznawania punktów:przedział 4-8 - 20 punktów;9-12 - 40 punktów;13 i więcej - 50 punktów.Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów we wszystkich kryteriach łącznie wyznaczy najkorzystniejszą ofertę w danej części.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe osoby skierowanej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 50

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części zamówienia Zamawiający będzie się kierował kryteriami:1) Cena netto - waga 50 %;W kryterium tym zostanie zastosowany wzór: (najniższa cena netto / cena netto badanej oferty) x 100 pkt. x 50%.2) doświadczenie zawodowe osoby skierowanej do realizacji zamówienia (waga: 50%):Sposób oceny ofert w kryterium: Zamawiający przyzna punkty za łączną liczbę postępowań restrukturyzacyjnych, w których osoba wskazana w ofercie jako skierowana do realizacji umowy i spełniająca wymogi warunku udziału w postępowaniu (rozdział V ust. 2 SWZ), brała udział w charakterze zarządcy lub nadzorcy sądowego, a także za każde postępowanie restrukturyzacyjne, w którym ta osoba wykonywała czynności doradcze nawet jeśli nie pełniła w nim funkcji zarządcy lub nadzorcy sądowego.Jeśli w jednym postępowaniu restrukturyzacyjnym wskazana osoba jednocześnie doradzała i pełniła funkcję zarządcy lub nadzorcy sądowego to otrzyma jeden punkt za to postępowanie.Wskazanie minimum 3 postępowań, w których osoba brała udział w charakterze zarządcy lub nadzorcy sądowego jest wymagane dla potwierdzenia warunku udziału w postępowaniu. Wskazanie większej liczby postępowań (4 lub więcej) dla osoby będzie miało wpływ na ocenę oferty w kryterium. Zamawiający będzie punktował doświadczenie tylko jednej osoby. Zamawiający nie dopuszcza wskazania tej samej osoby do obu części zamówienia.Sposób przyznawania punktów:przedział 4-8 - 20 punktów;9-12 - 40 punktów;13 i więcej - 50 punktów.Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów we wszystkich kryteriach łącznie wyznaczy najkorzystniejszą ofertę w danej części.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu może brać udział Wykonawca, który dla każdej części osobno spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, tj. dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia:Wykonawca musi wykazać, że skieruje do realizacji zamówienia (w dotyczy każdej Części) co najmniej 1 osobę, która legitymuje się kwalifikacjami pozwalającymi należycie wykonać przedmiot zamówienia, to znaczy każda z osób:• musi posiadać licencję doradcy restrukturyzacyjnego;• w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert brała udział w co najmniej 3 postępowaniach restrukturyzacyjnych jako zarządca/nadzorca sądowy podmiotu w restrukturyzacji;• musi posiadać doświadczenie zawodowe w doradztwie na rzecz podmiotów ubiegających się o udzielenia pomocy publicznej na podstawie ustawy o udzielaniu pomocy publicznej w celu ratowanie lub restrukturyzacji przedsiębiorców (Dz.U. z 2020 r. poz. 1298)Zamawiający nie dopuszcza wskazywania tej samej osoby dla obu części zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający na podstawie art. 126 ust. 2 ustawy Pzp wymaga, aby w odniesieniu do osób Wykonawca podał w ofercie odpowiednie informacje, które służą ocenie oferty w kryterium doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia, a jednocześnie informacje te są niezbędne do oceny spełniania przez te osoby warunku udziału w postępowaniu. W związku z tym jeżeli w ofercie Wykonawca złoży wymagane informacje na potwierdzenie spełniania warunku, to Zamawiający nie wezwie Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia wykazu osób. Jeśli w ofercie będzie brakowało informacji na potwierdzenie spełniania warunku to Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ten sam Wykonawca może uzyskać zamówienie tylko w jednej części. W przypadku, gdy w obu częściach najkorzystniejszymi ofertami byłyby oferty tego samego Wykonawcy, Wykonawca ten uzyska zamówienie w części, w której przewaga oferty najkorzystniejszej nad ofertą kolejnego wykonawcy liczona wg punktów uzyskanych w ramach wszystkich kryteriów oceny ofert będzie największa.Powyższa zasada nie ma zastosowania w poniższych przypadkach, tj:1. jeśli w obu częściach oferty tego samego Wykonawcy będą jedynymi złożonymi, niepodlegającymi odrzuceniu ofertami, to Zamawiający wybierze ofertę tego samego Wykonawcy w obu częściach;2. jeżeli w jednej z części została złożona tylko jedna ofert i jednocześnie w drugiej części wpłynęły co najmniej dwie oferty oraz najkorzystniejszą ofertą jest oferta złożona przez wykonawcę, który jako jedyny złożył ofertę na daną cześć, to w drugiej części jego oferta nie zostanie wybrana na podstawie ww. zasady, a zamawiający dokona wyboru kolejnej oferty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie (o treści zgodnej z Załącznikiem nr 2 do SWZ) składa osobno każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przy czym z treści oświadczenia musi wynikać, że usługi, do których realizacji niezbędny jest potencjał potrzebny do spełnienia warunku, wykona ten z wykonawców, który tym potencjałem dysponuje i wskazuje go na potwierdzenie warunku oraz należy wymienić te usługi, które wykona.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania;Wymagana forma pełnomocnictw: Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza lub skanu pełnomocnictwa opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym mocodawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy zostały określone we Wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-24 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zakupy.arp.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-24 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-22

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin wykonania zamówienia: 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od 1 czerwca 2021 r. i nie dłużej niż do 31 grudnia 2021 r.
2021-05-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję pożyczki 10 000 zł, bez bik - Żelechów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję pożyczki 10 000 zł, bez bik.