Usługi doradcze świadczone przez doradcę restrukturyzacyjnego, w zakresie szeroko...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi doradcze świadczone przez doradcę restrukturyzacyjnego, w zakresie szeroko rozumianego wsparcia podmiotów chcących skorzystać z pomocy publicznej udzielanej przez ARP S.A.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-06-14
  • ZamawiającyAGENCJA ROZWOJU PRZEMYSŁU SPÓŁKA AKCYJNA
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-06
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00195362
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi doradcze świadczone przez doradcę restrukturyzacyjnego, w zakresie szeroko rozumianego wsparcia podmiotów chcących skorzystać z pomocy publicznej udzielanej przez ARP S.A.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: AGENCJA ROZWOJU PRZEMYSŁU SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006746410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowy Świat 6/12

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@arp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.arp.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi doradcze świadczone przez doradcę restrukturyzacyjnego, w zakresie szeroko rozumianego wsparcia podmiotów chcących skorzystać z pomocy publicznej udzielanej przez ARP S.A.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34bc94e8-e012-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00195362

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zakupy.arp.pl/app/login

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zakupy.arp.pl/app/login

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej Marketplanet OnePlace https://zakupy.arp.pl/app/login.
2. Szczegółowe informacje dotyczące korzystania z Platformy Zakupowej Marketplanet OnePlace, procesu zakładania konta i logowania się zostały zawarte w instrukcji udostępnionej na platformie w zakładce: „Regulacje i procedury procesu zakupowego”.
3.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w aktach wykonawczych do Pzp.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku oraz do komunikacji wynosi 100 MB.
5. Zalecane formaty plików: .pdf, .doc, .xlsx, .zip.
6. Oferta musi być podpisana przez osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentacji wykonawcy w następujący sposób: kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
7. Szczegółowe informacje dot. wymagań zawarto w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula RODO stanowi załącznik nr 5 Projektu umowy

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula RODO stanowi załącznik nr 5 Projektu umowy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BAZ.263.14.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA:
W ramach świadczenia usług w zakresie zasad wnioskowania o udzielenie pomocy publicznej na podstawie ustawy o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej (Dz.U. 2020, poz. 708 ze zm.), doradca restrukturyzacyjny będzie w każdym miesiącu świadczenia usług:
1) pełnić dyżury w Centrach Obsługi Przedsiębiorców („COP”), zlokalizowanych w: Lublinie, Białymstoku, Gdyni, i Centrali w Warszawie. Liczba dyżurów w COP: 8 miesięcznie – naprzemiennie w każdym z COP, na podstawie wcześniej ustalonego harmonogramu. Długość jednego dyżuru: 8 godzin;
2) niezależnie od postanowień harmonogramu organizować w dni robocze (dzień tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w Rzeczypospolitej Polskiej) w godzinach od 8:00 do 16:00 szkolenia lub webinaria lub prowadzić konsultacje telefoniczne w łącznej liczbie 20 godzin miesięcznie;
3) opracowywać ogólne wzory dokumentów potrzebnych w procesie udzielania pomocy takie jak np.:
a) wzór planu restrukturyzacji/uproszczonego planu restrukturyzacji;
b) wzór sprawozdania kwartalnego oraz końcowego dotyczącego obowiązków sprawozdawczych beneficjentów udzielonej pomocy publicznej;
4) zgłaszać uwagi i propozycje zmian w zakresie procedury udzielania pomocy publicznej na podstawie Ustawy, w tym wzorów dokumentów (np. wniosek), istotnych z punktu widzenia postępowań restrukturyzacyjnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79140000-7 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby skierowanej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach świadczenia usług w zakresie zasad wnioskowania o udzielenie pomocy publicznej na podstawie ustawy o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej (Dz.U. 2020, poz. 708 ze zm.) doradca restrukturyzacyjny będzie w każdym miesiącu świadczenia usług:
1) pełnić dyżury w Centrach Obsługi Przedsiębiorców („COP”), zlokalizowanych w: Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu i Centrali w Warszawie. Liczba dyżurów w COP: 8 miesięcznie – naprzemiennie w każdym z COP, na podstawie wcześniej ustalonego harmonogramu. Długość jednego dyżuru: 8 godzin;
2) niezależnie od postanowień harmonogramu organizować w dni robocze (dzień tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w Rzeczypospolitej Polskiej) w godzinach od 8:00 do 16:00 szkolenia lub webinaria lub prowadzić konsultacje telefoniczne w łącznej liczbie 20 godzin miesięcznie;
3) opracowywać ogólne wzory dokumentów potrzebnych w procesie udzielania pomocy takie jak np.:
a) wzór planu restrukturyzacji/uproszczonego planu restrukturyzacji;
b) wzór sprawozdania kwartalnego oraz końcowego dotyczącego obowiązków sprawozdawczych beneficjentów udzielonej pomocy publicznej;
4) zgłaszać uwagi i propozycje zmian w zakresie procedury udzielania pomocy publicznej na podstawie Ustawy, w tym wzorów dokumentów (np. wniosek), istotnych z punktu widzenia postępowań restrukturyzacyjnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79140000-7 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby skierowanej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy dla każdej części zamówienia osobno spełniają poniższy warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej:
wykonawca musi wykazać, że skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 1 osobę, która spełnia łącznie:
1) posiada licencję doradcy restrukturyzacyjnego oraz tytuł kwalifikowanego doradcy restrukturyzacyjnego;
2) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert brała udział w co najmniej 3 postępowaniach restrukturyzacyjnych jako zarządca lub nadzorca sądowy podmiotu w restrukturyzacji;
3) posiada doświadczenie zawodowe w doradztwie na rzecz podmiotów ubiegających się o udzielenie pomocy publicznej na podstawie ustawy z dnia 16 lipca 2020 r. o udzielaniu pomocy publicznej w celu ratowania lub restrukturyzacji przedsiębiorców (Dz. U z 2020 r., poz. 1298).
Zamawiający nie dopuszcza wskazania tej samej osoby dla obu części zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór stanowi zał. nr 2 do SWZ);
2) oświadczenie każdego wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia o niepodleganiu wykluczeniu i odpowiednio spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór stanowi zał. nr 2 do SWZ);
3) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (zał. nr 2 do SWZ) - w przypadku polegania na zdolnościach podmiotu udostępniającego zasoby.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:
1) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
2. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Ofertę na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
2. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy - jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z KRS, CEIDG lub innego właściwego rejestru.
3. „Doświadczenie zawodowe osoby skierowanej do realizacji zamówienia” (załącznik nr 6 do SWZ) - w przypadku, gdy wykonawca będzie chciał uzyskać punkty w kryterium oceny ofert, o którym mowa w Rozdziale XXX. ust. 1 pkt 2 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna);
2) oświadczenie każdego wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia o niepodleganiu wykluczeniu i odpowiednio spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór stanowi zał. nr 2 do SWZ);
3) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - z którego wynika, które usługi wykonają
poszczególni wykonawcy (wzór stanowi zał. nr 3 do SWZ).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określono w załączniku nr 5 do SWZ, tj. w Projekcie umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-14 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://zakupy.arp.pl/app/login

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-14 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-13

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawca wykona Przedmiot Umowy w okresie 6 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 1 lipca 2022 r. i nie dłużej niż do 31 grudnia 2022 r.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję pożyczki 10 000 zł, bez bik - Żelechów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję pożyczki 10 000 zł, bez bik.