Obsługa prawna działalności Zamawiającego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Obsługa prawna działalności Zamawiającego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGorzów Wielkopolski
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-06-24
  • ZamawiającyWielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-02
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00191982
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Obsługa prawna działalności Zamawiającego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 211228381

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dekerta 1

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: renata.grabaszewska@szpital.gorzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpital.gorzow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa prawna działalności Zamawiającego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1abdfbc9-e242-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00191982

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu, w
tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między
Zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie PZP, odbywa się
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się
środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług
drogą elektroniczną.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami
odbywa się przy użyciu mini Portalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz w innych przypadkach niż składanie ofert, również za
pomocą poczty elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18.7.2002 r. o świadczeniu usług drogą
elektroniczną(w tym składanie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, wezwań, zawiadomień, wyjaśnień
wykonawców) - https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę,
oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP (pkt 7.1 SWZ), podmiotowe środki
dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP, zobowiązanie podmiotu
udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, dokumenty o których mowa w art. 94 ust. 2
ustawy PZP niewystawione przez upoważnione podmioty lub pełnomocnictwo sporządza się w postaci
elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z
dnia 17.02.2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, w
szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt., z zastrzeżeniem formatów, o których mowa
w art. 66 ust. 1 ustawy PZP, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
2. Wszystkie dokumenty wskazane w pkt. 1 składa się, pod rygorem nieważności, w formie
elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (nie jest to własnoręczny pisemny podpis).
3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski, dokumenty lub informacje, inne niż określone w pkt 1,
przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych
określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17.02.2005r. o informatyzacji
działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf,
.doc, .docx, .odt., lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu
poczty elektronicznej.
4. Ofertę i wszystkie załączone do niej dokumenty i oświadczenia należy podpisać, a następnie
zaszyfrować i dopiero wtedy przesłać za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania
oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na mini Portalu.
5. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na mini
Portalu, w szczegółach danego postępowania
6. Dodatkowe informacje ujęte w Specyfikacji warunków zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w
dokumentach zamówienia: SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZPU.2632.30.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę pn. Obsługa prawna działalności Zamawiającego (Wielospecjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. sp. z o.o. przy ul. Dekerta 1).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowa ilość zawarta jest Opisie przedmiotu zamówienia oraz projekcie umowy – stanowiących załączniki do SWZ. Wymienione w załącznikach wymagania graniczne uważa się za konieczne do spełnienia, niespełnienie ich skutkować będzie odrzuceniem oferty.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) pkt 6.2.2 SWZ -uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, przy czym o udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą:
a) osoby fizyczne posiadające tytuł zawodowy radcy prawnego albo adwokata uprawnione do świadczenia pomocy prawnej w rozumieniu odpowiednio ustawy z dnia 6 lipca 1982r. o radcach prawnych albo ustawy z dnia 26 maja 1982r. – Prawo o adwokaturze,
b) spółki, o których mowa w art. 8 ust. 1 ustawy o radcach prawnych
c) zespoły adwokackie i spółki wskazane w art. 4a ustawy Prawo o adwokaturze
d) prawnicy zagraniczni posiadający uprawnienia do świadczenia pomocy prawnej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 5 lipca 2022r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w RP.

2) pkt 6.2.4. SWZ - zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada co najmniej 12 (dwunasto) miesięczne doświadczenie w świadczeniu pomocy prawnej - o której mowa w pkt II ppkt 1.1 załącznika do SWZ Opis przedmiotu zamówienia - w ramach jednej umowy dla „dużego” przedsiębiorcy
(czyli nieprzerwany 12-miesięczny okres w ramach jednej umowy/zamówienia przypadający przed niniejszym terminem składania ofert; „duży” przedsiębiorca – w rozumieniu ustawy z dnia 6 marca 2018r. Prawo przedsiębiorców i Rozporządzenia Komisji (UE) Nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. uznające niektóre rodzaje pomocy za zgodne z rynkiem wewnętrznym w zastosowaniu art. 107 i 108 Traktatu (Dz.U.UE.L.2014.187.1, dalej: rozporządzenie) oznacza podmiot, który nie jest mikro, małym lub średnim przedsiębiorcą i w co najmniej jednym roku z dwóch ostatnich lat obrotowych:
1. bez względu na ilość zatrudnionych pracowników, przekroczył roczny obrót 50 milionów EUR, lub roczną sumę bilansową 43 milionów EUR,
2. co prawda nie przekroczył rocznego obrotu 50 milionów EUR, lub rocznej sumy bilansowej 43 milionów EUR, jednak zatrudniał on 250 lub więcej niż 250 pracowników.
Jednocześnie należy wziąć pod uwagę, iż wyrażone w euro wielkości przelicza się na złote według średniego kursu ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski w ostatnim dniu roku obrotowego wybranego do określenia statusu przedsiębiorcy, zaś średnioroczne zatrudnienie określa się w przeliczeniu na pełne etaty, nie uwzględniając pracowników przebywających na urlopach macierzyńskich, urlopach na warunkach urlopu macierzyńskiego, urlopach ojcowskich, urlopach rodzicielskich i urlopach wychowawczych, a także zatrudnionych w celu przygotowania zawodowego).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ad. 1) z pkt 6.2.2 SWZ - zaświadczenie od odpowiedniego podmiotu (np. Okręgowej Izby Radców Prawnych/Okręgowej Rady Adwokackiej) potwierdzających status wykonawcy
ad. 2) z pkt 6.2.4 SWZ - wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 7 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobligowani są do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Szczegółowe zapisy w odniesieniu do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, określone zostały w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został określony w dokumentach zamówienia - Projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-24 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-24 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawca składa ofertę na:
• formularzu oferty - załącznik nr 1 do SWZ;
Wykonawca wraz z ofertą jest zobowiązany złożyć:
• oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do SWZ (wraz z oświadczeniami wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pkt 7.2 SWZ i podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy);
• jeżeli dotyczy - dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa.
• jeżeli dotyczy - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia;
NAJNOWSZE ZLECENIE
Pilnie potrzebuję pożyczki w kwocie 50 tys-Kargowa
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Pilnie potrzebuję pożyczki w kwocie 50 tys na okres do uzgodnienia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI