Świadczenie usługi prawnej na potrzeby niekomercyjnych badań klinicznych w ośrodku...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usługi prawnej na potrzeby niekomercyjnych badań klinicznych w ośrodku – Klinice Onkologii i Chirurgii Onkologicznej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-05-14
  • ZamawiającyInstytut Matki i Dziecka
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-04
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00045806
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi prawnej na potrzeby niekomercyjnych badań klinicznych w ośrodku – Klinice Onkologii i Chirurgii Onkologicznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Matki i Dziecka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288395

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kasprzaka 17a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-211

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@imid.med.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.imid.med.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi prawnej na potrzeby niekomercyjnych badań klinicznych w ośrodku – Klinice Onkologii i Chirurgii Onkologicznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7b802f4-acb9-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045806

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://imid.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://imid.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: :1. W celuzłożenia oferty należy zarejestrować (zalogować) się na Platformie i postępować zgodniez instrukcjami dostępnymi u dostawcyrozwiązaniainformatycznegopodadresemhttps://imid.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet.2. Ofertę,oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe,pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postacielektronicznej, w ogólniedostępnychformatachdanych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc,.docx, .odt. Ofertę, atakże oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ składa się, podrygorem nieważności, wformie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisemzaufanym lub podpisemosobistym. 3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacjeWykonawcy przekazują:1) drogąelektroniczną: jolanta.wozniak@imid.med.pl;zamowienia.publiczne@imid.med.pl2) poprzez Platformę,dostępną pod adresem:https://imid.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet4. Rejestracja na Platformie,w tym złożenie oferty wformie elektronicznej i korzystanie z Platformy opisane zostało w Instrukcjikorzystania dlaWykonawców z platformy Marketplanet OnePlace.5. Wymagania techniczne iorganizacyjne wysyłania iodbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów ioświadczeń orazinformacji przekazywanych przy ich użyciu, opisane zostały w Instrukcji korzystaniadla Wykonawców.Instrukcja jest udostępniona na platformie Marketplanet OnePlace.6. Maksymalnyrozmiar plikówprzesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany,wycofania oferty lubwniosku oraz do komunikacji wynosi 100 MB w formatach: .pdf., .doc, .docx, .xls,.xlsx, .xps, .rtf, .odt,.zip.7. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentówelektronicznych, oświadczeńlub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innychinformacji przyjmuje się datę ichprzekazania na platformę Marketplanet OnePlace oraz na pocztęelektroniczną.8. Osobą uprawnionądo porozumiewania się z Wykonawcami jest w zakresieproceduralnym: Jolanta Woźniak, tel. 22 32 77240.9. W korespondencji kierowanej do ZamawiającegoWykonawcy powinni posługiwać się numeremprzedmiotowego postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danychosobowych jestInstytut Matki i Dziecka, reprezentowany przez Dyrektora Instytutu, ul. Kasprzaka 17a,01-211Warszawa, adres strony internetowej: www.imid.med.pl;2) administrator wyznaczył InspektoraDanychOsobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@imid.med.pl, telefon 2232 77394.3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO wceluzwiązanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.4)odbiorcamiPani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostaniedokumentacjapostępowania w oparciu o art. 74 Pzp.5) Pani/Pana dane osobowe będąprzechowywane, zgodnie zart. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania oudzielenie zamówienia, ajeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmujecały czas trwaniaumowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednioPani/Panadotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych Pzp, związanym zudziałem wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danychosobowychdecyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22RODO.8) posiadaPani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowychPani/Pana dotyczących(w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronieadministratora niewspółmierniedużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazaniadodatkowych informacji mającychna celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lubdaty postępowania o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lubdaty zakończonegopostępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowaniaPani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie możeskutkować zmianąwyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowieńumowy wzakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu orazjegozałączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratoraograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania oudzieleniezamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2RODO (prawodo ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osobyfizycznejlub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lubpaństwaczłonkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdyuzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawodo usunięciadanych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO;c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;10)przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne zRODOprzetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwymdlaprzedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: A/ZP/SZP.261-25/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi prawnej na potrzeby Części II - Fazy Realizacji i Części II - Zakończenia Projektu pn. „Optymalizacja postępowania oraz leczenia małoletnich pacjentów z rozrostami z komórek histiocytarnych - pierwsze polskie niekomercyjne badanie kliniczne POL HISTIO”, finansowanego przez Agencję Badań Medycznych w wyniku konkursu na działalność badawczo – rozwojową w zakresie niekomercyjnych badań klinicznych nr ABM/2019/1.Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) i Wzór Umowy, stanowiące odpowiednio Załącznik nr 5 do SWZ i Załącznik nr 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: dodatkowe doświadczenie zawodowe osób

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje usługę prawną w sposób należyty, w co najmniej 2 niekomercyjnych badaniach klinicznych w onkologii. Ponadto, warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą skierowane do realizacji zamówienia co najmniej 2 osobami wykonującymi zawód adwokata lub radcy prawnego, wpisanymi na listę adwokatów lub radców prawnych, z których co najmniej 1 osoba łącznie spełnia następujące wymagania: a. posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie (5 lat poprzedzających złożenie oferty) w obsłudze prawnej publicznych podmiotów wykonujących działalność leczniczą w rozumieniu art. 4 ustawy o działalności leczniczej z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz.U.2021.0.711 t.j.); b. posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie (5 lat poprzedzających złożenie oferty) w świadczeniu usług pomocy prawnej w zakresie niekomercyjnych badań klinicznych z zakresu onkologii w tym: co najmniej 2 niekomercyjnych wielośrodkowych badań klinicznych z zakresu onkologii dziecięcej; c. posiada co najmniej 5 – letnie doświadczenie (5 lat poprzedzających złożenie oferty) w obsłudze prawnej instytucji szkolnictwa wyższego i nauki w rozumieniu art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, dla których organem tworzącym lub nadzorującym jest Minister Zdrowia.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku wskazanego w pkt 2 ppkt 4) nie dopuszcza łącznego spełniania warunku przez Wykonawców. Przynajmniej jeden z Wykonawców samodzielnie musi posiadać wymagane doświadczenie tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje usługę prawną w sposób należyty, w co najmniej 2 niekomercyjnych badaniach klinicznych w onkologii. W zakresie tego wymogu Zamawiający nie dopuszcza łącznego spełnienia warunku tj. niedopuszczalne jest by wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mieli po jednej usłudze, odpowiadającej opisowi, każdy lub aby mieli po dwie usługi każdy, ale na krótszy okres niż wskazany powyżej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 3 do SWZ;2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 4 ppkt 2), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4 ppkt 2, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:3) Wykaz usług porównywalnych z usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia z rozdz. VII pkt 2.4) SWZ wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu (nazwa niekomercyjnego badania klinicznego w onkologii), dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy - Załącznik nr 6 do SWZ;4) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego zgodny z rozdz. VII pkt 2.4) SWZ, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – według Załącznik nr 7 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W przypadku, gdy Wykonawca, który chce uzyskać punkty w kryterium dodatkowe doświadczenie zawodowe osób (D) zgodnie z rozdz. XIX pkt 3 SWZ , zobligowany jest do załączenia do oferty Załącznika nr 7a do SWZ wraz z dowodami.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:1) oświadczenie, o którym mowa w rodz. IX pkt 1 SWZ;2) przedmiotowe środki dowodowe zgodnie z rozdz. X SWZ.3) podpisany i wypełniony Załącznik nr 7a do SWZ (wykaz osób – kryterium oceniane);4) w przypadku gdy oferta nie została podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy określoną w odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa, złożony w formie elektronicznej, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznej kopii, poświadczonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w rozdz. IX pkt 1 SWZ (oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ), składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany umowy mogą być dokonane w przypadkach określonych w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych, w formie pisemnej, pod rygorem bezskuteczności. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić:1) w przypadku zmiany przepisów prawa - zmiany są możliwe tylko w zakresie wymuszonym takimi zmianami prawa;2) w przypadku zmiany sposobu wykonywania Umowy w przypadku zaistnienia Siły wyższej, jeżeli zaistnienie tej okoliczności uniemożliwia realizację umowy przez którąkolwiek ze Stron;3) przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy, w szczególności w przypadku przejęcia, połączenia, zmiany formy prawnej, o ile nie wpłynie to na zdolność Wykonawcy do realizacji przedmiotu umowy;4) w zakresie zmiany terminu realizacji Przedmiotu Umowy, jeśli wynikać to będzie z okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę.2. W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1, Strona, która powołuje się na tę okoliczność obowiązana jest niezwłocznie nie później niż w terminie 7 dni roboczych od jej zaistnienia, zawiadomić o danej okoliczności drugą stronę. Zaniechanie obowiązku określonego w zdaniu poprzedzającym stanowi podstawę odmowy zmiany umowy, chyba, że konieczność zmiany wynika z bezwzględnie wiążących przepisów prawa powszechnie obowiązującego.3. Zakazuje się innych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wskazanych w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.ZMIANA WYNAGRODZENIA1. Strony przewidują możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w następujących okolicznościach:1) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym cena netto przedmiotu umowy pozostaje bez zmian, a stosownej zmianie ulega cena brutto określona w § 2 ust. 1 umowy; 2) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 847 z późn. zm.),3) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,4) w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-14 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://imid.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-14 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-12

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Środki ochrony prawnej określone w niniejszym dziale przysługują wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy Pzp.2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 Pzp oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.3. Odwołanie przysługuje na:1) niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy.4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. Odwołujący przekazuje Zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.5. Odwołanie wobec treści ogłoszenia lub treści SWZ wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub treści SWZ na stronie internetowej.6. Odwołanie wnosi się w terminie:1) 5 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,2) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w pkt 1).7. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 5 i 6 wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia8. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 Pzp, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.9. W postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. - Kodeks postępowania cywilnego o apelacji, jeżeli przepisy niniejszego rozdziału nie stanowią inaczej.10. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie - sądu zamówień publicznych, zwanego dalej "sądem zamówień publicznych".11. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 Pzp, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe jest równoznaczne z jej wniesieniem.12. Prezes Izby przekazuje skargę wraz z aktami postępowania odwoławczego do sądu zamówień publicznych w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania.
2021-05-04 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę napisanie pozwu o podwyższenie alimentów- Ostrołęka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania07-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę napisanie pozwu o podwyższenie alimentów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.