Świadczenie obsługi prawnej w zakresie pozyskiwania środków UE

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie obsługi prawnej w zakresie pozyskiwania środków UE
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-01-14
  • ZamawiającyAGENCJA ROZWOJU PRZEMYSŁU SPÓŁKA AKCYJNA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00337490
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie obsługi prawnej w zakresie pozyskiwania środków UE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: AGENCJA ROZWOJU PRZEMYSŁU SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006746410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowy Świat 6/12

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@arp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.arp.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie obsługi prawnej w zakresie pozyskiwania środków UE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97f8d3d6-67b9-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00337490

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zakupy.arp.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zakupy.arp.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub
oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków
określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym,
a Wykonawcami w zakresie składania ofert jak i pozostałej komunikacji odbywa się przy
użyciu Platformy Marketplanet - adres: https://zakupy.arp.pl/
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego, musi posiadać konto na platformie Marketplanet.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje podano w rozdziale XVIII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje podano w rozdziale XVIII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/33/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie obsługi prawnej na rzecz Zamawiającego w zakresie pozyskiwania środków z UE.
2. Szczegółowe opis oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia określono we wzorze umowy. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie m.in. w poniżej wskazanych formach:
1) sporządzanie projektów dokumentów, w szczególności regulacji wewnętrznych,
propozycji scenariuszy działań prawnych związanych z interpretacją przepisów
unijnych;
2) sporządzanie opinii i informacji prawnych, ocen, ekspertyz, analiz w zakresie
interpretacji przepisów unijnych oraz pomocy publicznej w instrumentach
dotacyjnych;
3) sporządzanie opinii w zakresie kwalifikowalności projektów i wydatków;
4) analiza występowania pomocy publicznej, w tym m.in. ocena zgodności środka
pomocowego z przepisami krajowymi oraz prawem UE, w tym przygotowywanie
oraz występowanie do organów krajowych oraz Komisji Europejskiej o jego
akceptację;
5) sporządzanie ekspertyz, ocen w zakresie prawidłowości wykorzystania środka
pomocowego oraz podstawę do zwrotu otrzymanej pomocy publicznej.
Wszystkie zlecenia wykonywane będą po uprzednim uzgodnieniu zakresu usługi.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: kwalifikacje i doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu może brać udział Wykonawca, który spełnia warunki udziału
w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca
musi wykazać, że:
1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał łącznie minimum 10
(dziesięć) zleceń polegających na świadczeniu pomocy prawnej w tym:
a) co najmniej dwa w zakresie pomocy publicznej;
b) co najmniej dwa w zakresie kwalifikowalności wydatków,
c) co najmniej dwa w zakresie oceny zgodności środka pomocowego z przepisami
krajowymi oraz prawem UE, w tym przygotowywanie oraz występowanie do
organów krajowych oraz Komisji Europejskiej o jego akceptację.
przy czym zlecenia mogły być realizowane w ramach jednej lub wielu umów o pomoc prawną;
2) skieruje do realizacji zamówienia min. 2 (dwie) osoby posiadające uprawnienia
adwokata lub radcy prawnego lub uprawnienia prawnika zagranicznego w rozumieniu ustawy o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej
w Rzeczypospolitej Polskiej, posiadające co najmniej 5- letnie doświadczenie
w obsłudze prawnej w zakresie pozyskiwania środków z funduszy UE.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do
złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, niżej
wymienionych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień
składania:
a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub
ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane
lub są wykonywane, oraz
b) dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały
wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych
są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku
świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź
inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być
wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
c) wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz
z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania
zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

UWAGA:
Zamawiający na podstawie art. 126 ust. 2 ustawy Pzp wymaga, aby
w odniesieniu do osób Wykonawca podał w formularzu oferty odpowiednie
informacje, które służą ocenie oferty w kryterium doświadczenia osób
skierowanych do realizacji zamówienia o ile wykonawca chce uzyskać punkty
w kryterium dotyczącym kwalifikacji i doświadczenia osób. Informacje te nie
podlegają uzupełnieniu.
Wykonawca może (ale nie musi) złożyć wraz z ofertą również informacje na
potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego osób z uwagi na to, że tylko
osoby jednocześnie spełniające warunek określony w rozdziale VI pkt 1 ppkt
2 SWZ mogą być skierowane do realizacji zamówienia i tylko takie osoby mogą
posłużyć do przyznania punktów w kryteriach oceny ofert. Jeśli Wykonawca
wskaże w ofercie wszystkie informacje potrzebne do oceny spełniania
warunku, Zamawiający nie wezwie Wykonawcy, którego oferta została
najwyżej oceniona, do złożenia wykazu osób. Jeśli w ofercie będzie brakowało
informacji na potwierdzenie spełniania warunku, to Zamawiający wezwie
Wykonawcę do złożenia wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do
realizacji zamówienia publicznego, wezwanie to jednak nie będzie mogło
służyć uzupełnieniu informacji, które stanowią podstawę do przyznawania
punktów w kryterium, a jedynie w zakresie potrzebnym do spełnienia warunku.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy występujący wspólnie składają dodatkowo oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp. którego treść znajduje się w formularzu oferty.

Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców należy załączyć do oferty.

Sposób składania oferty oraz spełniania warunków przez wykonawców występujących wspólnie określono w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Przewidywane zmiany umowy zostały określone we wzorze umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zakupy.arp.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-14 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-12

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Na ofertę składa się:
1) formularz oferty - Załącznik nr 1 do SWZ lub dokument zawierający co najmniej informacje w nim zawarte w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy;
2) pełnomocnictwo, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych. Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, dołącza do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i zawarcia umowy;
3) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców należy załączyć do oferty.
4) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej, musi potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz musi określać w szczególności:
• zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
• sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
• czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą (załącznik nr 4 do SWZ).
5) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na zasoby tego podmiotu (oświadczenie znajduje się w załączniku nr 4 do SWZ);
6) oświadczenie Wykonawcy , o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SWZ).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję pożyczki 10 000 zł, bez bik - Żelechów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję pożyczki 10 000 zł, bez bik.