Prowadzenie spraw kompleksowej obsługi prawnej Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Prowadzenie spraw kompleksowej obsługi prawnej Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu .
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOpole
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-01-11
  • ZamawiającyUNIWERSYTECKI SZPITAL KLINICZNY W OPOLU
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00337953
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Prowadzenie spraw kompleksowej obsługi prawnej Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu .

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTECKI SZPITAL KLINICZNY W OPOLU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530512391

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Wincentego Witosa 26

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-401

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: alicja.samek@usk.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.opole.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prowadzenie spraw kompleksowej obsługi prawnej Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu .

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31dc4b00-6955-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00337953

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006556/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Prowadzenie spraw kompleksowej obsługi prawnej Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu – prowadzenie spraw USK w Opolu .

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://usk-opole.logintrade.net

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://usk-opole.logintrade.net

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy
ich użyciuopisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy. Maksymalny rozmiar plików
przesyłanych zapośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku oraz dokomunikacji wynosi 150 MB. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania
dokumentówelektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przyużyciu Platformy Przetargowej. Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania
danychCzas zapisywanyjest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to
czas, w którym zostaniepotwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. W przypadku
wybrania opcji złożeniaoferty bez logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link
dostępny w wiadomościmailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc
niezalogowanym na Platformiezakupowej. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres e-mail
wskazany w formularzu w ikonę „Złóżofertę”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie
Przetargowej, czas przekazania danychjest to czas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę
Przetargową. Oferta oraz inne dokumentypowinny być opatrzone kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisemosobistym

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP/2-23/233/161/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Obsługa prawna obejmująca bieżącą pomoc prawną, świadczenie kompleksowej obsługi prawnej, w szczególności:
1) Przygotowanie i weryfikację wzorów umów,
2) Sporządzenie opinii prawnych w zakresach obejmujących wszystkie aspekty działalności Zamawiającego ze szczególnym uwzględnieniem warunków wykonywania działalności leczniczej, przestrzegania praw pacjenta oraz zawierania i realizacji umów z Narodowym Funduszem Zdrowia,
3) Opiniowanie wewnętrznych aktów normatywnych wydawanych przez Zamawiającego,
4) Monitorowanie istotnych zmian legislacyjnych dotyczących działalności Zamawiającego oraz interpretacji przepisów prawa krajowego i wspólnotowego,
5) Udzielanie porad/konsultacji prawnych pracownikom Zamawiającego,
6) Wsparcie prawne lekarzy Zamawiającego wobec których prowadzone są czynności z zakresu postępowania karnego bądź dyscyplinarnego,
7) Udział w negocjacjach i rokowaniach po stronie Zamawiającego i w imieniu Zamawiającego,
8) Doradztwo w zakresie prowadzonych przez Zamawiającego badań klinicznych (w tym opiniowanie i negocjowanie umów ze sponsorami i badaczami),
9) Pomoc prawną w prowadzonych przez Zamawiającego postępowaniach konkursowych o udzielenie zamówienie na świadczenia zdrowotne (doradztwo w zakresie opracowywanych przez Zamawiającego materiałów konkursowych oraz wzorów umów, wsparcie prawne komisji konkursowych, pomoc w przygotowywaniu dokumentów dotyczących przebiegu postępowania,
10) Pomoc i doradztwo w zakresie kontroli prowadzonych przez Narodowy Fundusz Zdrowia (pomoc w opracowywaniu zastrzeżeń do protokołów kontroli, wystąpień pokontrolnych oraz środków odwoławczych od rozstrzygnięć wydawanych na etapie postępowania odwoławczego),
11) Pomoc prawną w zakresie indywidualnego prawa pracy oraz zbiorowego prawa pracy (w tym udział w prowadzonych sporach zbiorowych oraz doradztwo z zakresu obszarów współdziałania Zamawiającego jako pracodawcy z działającymi u niego organizacjami związkowymi)
12) Analiza zagadnień i ryzyk podatkowych występujących w różnych obszarach działalności Zamawiającego,
13) Doradztwo w zakresie wdrożenia i przestrzegania przez Zamawiającego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), a także wsparciu Inspektora Ochrona Danych Osobowych wyznaczonego przez Zamawiającego w zakresie realizowania zadań określonych w art. 39 Rozporządzenia
14) Doradztwo prawne w zakresie stosowania przez Zamawiającego ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych, w szczególności polegającym na: analizie przedmiotu zamówienia pod kątem wyboru optymalnego trybu udzielenia zamówienia: doradztwo w zakresie sporządzania specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) oraz pozostałej dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowania; ocenie i pomocy prawnej w zakresie prowadzenia przez Zamawiającego prawidłowej dokumentacji z postępowania; wsparciu prawnym prac Komisji Przetargowej; analizie dokumentów składanych przez podmioty ubiegające się o udzielenie zamówienia w ofertach,
15) Doradztwo prawne w zakresie zastępstwa procesowego na rzecz Zamawiającego w postępowaniach przed Krajową Izbą Odwoławczą,

4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe w obsłudze podmiotu leczniczego

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe w zakresie zamówień publicznych

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe w zakresie prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz ustawy o związkach zawodowych

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu zgodnie z art. 112 ust. 1 pkt 2 pzp mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, w następującym zakresie:
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż:
- posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej czterech milionów [4.000.000] złotych [zł]
lub
- jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia jest nie mniejsza niż cztery miliony [4.000.000] złotych [zł].

4) Zdolności technicznej lub zawodowej
4.1. Warunki dotyczące zdolności technicznej będą uznane za spełnione jeżeli, łącznie: Wykonawca wykaże, że:
- w okresie ostatnich trzech [3] lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca wykonał lub wykonuje należycie:
a) bieżącą obsługę prawną co najmniej 5 podmiotów leczniczych, w tym co najmniej 3 umowy w podmiotach leczniczych, posiadających umowę z Narodowym Funduszem Zdrowia w zakresie lecznictwa szpitalnego i/lub w systemie podstawowego szpitalnego zabezpieczenia świadczeń zdrowotnych dysponującego co najmniej 350 łóżkami na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 brutto rocznie, przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy, z zastrzeżeniem, że w ramach tej obsługi zajmował się zagadnieniami z zakresu działalności leczniczej oraz co najmniej 1 umowę świadczenia usług na rzecz podmiotu, którego organem tworzącym jest uczelnia wyższa.
4.2. Zamawiający uzna warunek zdolności zawodowej za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi osoby na funkcje wymienione poniżej, które spełniają następujące wymagania:

- Zespół składający się z co najmniej 5 osób - radców prawnych lub adwokatów, wliczając w to radców prawnych lub adwokatów będący wspólnikami lub partnerami kancelarii (wykonawcy) z co najmniej trzyletnim doświadczeniem zawodowym, w tym:
a) Co najmniej dwie osoby z co najmniej 12 miesięcznym doświadczeniem w obsłudze podmiotu leczniczego;
b) Co najmniej jedna osoba będąca radcą prawnym lub adwokatem z co najmniej dwuletnim doświadczeniem w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych z doświadczeniem w reprezentowaniu podmiotu w postępowaniu prowadzonym przed Krajową Izbą Odwoławczą (minimum 3 sprawy przed KIO)
c) Co najmniej jedna osoba będąca radcą prawnym lub adwokatem z co najmniej dwuletnim doświadczeniem w zakresie prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz ustawy o związkach zawodowych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-11 11:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://usk-opole.logintrade.net

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-11 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-08

NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję pożyczki w kwocie 5000 zł na 96 miesięcy- Rudniki
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania16-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję pożyczki w kwocie 5000 zł na 96 miesięcy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI