Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej dla WFOŚiGW w Poznaniu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej dla WFOŚiGW w Poznaniu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
  • Termin składania wniosków2024-09-02
  • ZamawiającyWojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-23
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00469815
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej dla WFOŚiGW w Poznaniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301313654

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szczepanowskiego, 15A

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-541

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 618456209

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kiwanska@wfosgw.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosgw.poznan.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

usługi finansowe - pozostałe formy udzielania kredytów

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej dla WFOŚiGW w Poznaniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ce03115-4527-4471-90f8-aacd7865000c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00469815

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00580868/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 świadczenie obsługi prawnej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://wfosgw-poznan.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wfosgw-poznan.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami zostały opisane w rozdziale XIV SWZ.
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy eZamawiający pod adresem:
https://wfosgw-poznan.ezamawiajacy.pl

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://www.marketplanet.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny został opisany w rozdziale XXV SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o ograniczeniach stosowania przepisów RODO została opisana w rozdziale XXV SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 261.13.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 307008 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej dla WFOŚiGW w Poznaniu
wykonywanie kompleksowej obsługi prawnej Zamawiającego przez okres 12 miesięcy

4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79100000-5 - Usługi prawnicze

79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający przewiduje prawo opcji polegające na możliwości zakupu dodatkowych usług obsługi prawnej w zakresie przewidzianym w OPZ , których wykorzystanie zależne będzie od potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego.
2. Zamawiający przewiduje realizację przedmiotu zamówienia w wymiarze do 12 miesięcy obsługi prawnej w następujących przypadkach:
a) braku możliwości terminowego zawarcia kolejnej umowy na obsługę prawną z uwagi na przedłużające się lub unieważnione postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, co groziłoby brakiem obsługi prawnej po zakończeniu wykonywania niniejszej umowy a przed terminem obowiązywaniem kolejnej;
b) braku możliwości wszczęcia na czas kolejnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na obsługę prawną, co groziłoby brakiem obsługi prawnej po zakończeniu wykonywania niniejszej umowy a przed terminem obowiązywaniem kolejnej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1) Zamówienia będą polegały na powtórzeniu usług zgodnych z usługami stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia oraz usług podobnych do nich w aspekcie ich wykonawstwa.
2) Zakres rzeczowy usług stanowiących przedmiot zamówień nie przekroczy - 100% wartości zamówienia podstawowego.
3) Zamówienia będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, na warunkach wynikających z umowy dla zamówienia podstawowego, z zastrzeżeniem zmiany terminów realizacji i ceny po przeprowadzeniu negocjacji.
4) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego usług stanowiących przedmiot zamówienia podstawowego, celem zabezpieczenia niezbędnego wykonawstwa na rzecz Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie i porównaniu poddane zostaną oferty złożone w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, niepodlegające odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek dotyczący zdolności technicznej
Opis warunku:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykazał się realizacją usług doradztwa prawnego,
a) na rzecz jednostek sektora finansów publicznych spełniających łącznie następujące warunki:
- minimum 2 usług (umów) polegających na bieżącej obsłudze prawnej przez okres kolejnych 12 miesięcy (nieprzerwanie);
- reprezentowanie jednostek sektora finansów publicznych w co najmniej 10 sprawach sądowych;
- minimum 3 usług (umów) polegających na doradztwie prawnym z zakresu zamówień publicznych udzielanych w ramach postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, z czego przynajmniej jedna z tych usług dotyczyła zamówienia o wartości równej lub przekraczającej progi unijne.

Warunek dotyczący zdolności zawodowej
Opis warunku:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje, co najmniej 4 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z których każda posiada uprawnienia do świadczenia pomocy prawnej w rozumieniu ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz. U. z 2024 r., poz. 499), ustawy z 26 maja 1982 r. prawo o adwokaturze (Dz.U. z 2022 poz.1184 ze zm.), ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. z 2020 r., poz. 823), które łącznie mogą wykazać się w okresie ostatnich trzech lat doświadczeniem w świadczeniu usług wsparcia prawnego w następującym zakresie:
a) co najmniej dwuletnie doświadczenie w świadczeniu usług z zakresu prawa pomocy publicznej;
b) co najmniej dwuletnie doświadczenie w świadczeniu usług z zakresu prawa ochrony środowiska;
c) co najmniej czteroletnie doświadczenie w świadczeniu usług w obszarze prawa spółek handlowych;
d) opracowanie lub opiniowanie umów/aneksów dla jednostki sektora finansów publicznych;
e) opracowywanie lub opiniowanie regulacji konkursowych w zakresie programów pomocowych związanych z ochroną środowiska;
f) opracowanie opinii prawnych dla jednostek sektora finansów publicznych z zakresu pomocy publicznej;
g) opracowanie lub opiniowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia / specyfikacji warunków zamówienia sporządzonych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych na dostawy lub usługi lub roboty budowlane dla postępowań o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonych w trybie przetargu nieograniczonego lub przetargu ograniczonego lub negocjacji z ogłoszeniem lub dialogu konkurencyjnego, trybie podstawowym;
h) reprezentowanie jednostek sektora finansów publicznych w postępowaniach przed Krajową Izbą Odwoławczą;
i) reprezentowanie jednostek sektora finansów publicznych w postępowaniach sądowych.

Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Opis warunku:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 3 000 000,00 zł.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Na etapie składania ofert Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie wstępnie potwierdzające, że nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, oraz że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w rozdz. VIII SWZ (wg wzoru – zał. nr 6 do SWZ).
2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, stanowi dowód potwierdzający spełnienie warunków udziału oraz brak podstaw wykluczenia w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 SWZ składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie.
4. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (wg wzoru – zał. nr 6a do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) Wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy – załącznik nr 2 do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
b) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 3 do SWZ,
c) Kopię aktualnej polisy ubezpieczeniowej OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Przewiduje się zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług – przy niezmienności ceny netto,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych;
5) w przypadku innej zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia.
2. Zmiany określone w ust. 1 pkt 1-5 zostaną dokonane, jeżeli będę one miały wpływ na koszty wykonania niniejszej umowy przez Wykonawcę i poziom tych zmian wyniesie co najmniej 10% w stosunku do wartości kosztu lub ceny z dnia złożenia przez Wykonawcę oferty. Jeśli wynagrodzenie Wykonawcy było już zmieniane z uwagi na zmianę danej ceny lub materiału, zmiany określone w ust. 5 zostaną dokonane, jeżeli będę one miały wpływ na koszty wykonania niniejszej umowy przez Wykonawcę i poziom tych zmian wyniesie co najmniej 10% w stosunku do wartości kosztu lub ceny z dnia dokonania poprzedzającej zmiany umowy. Ciężar udowodnienia zmiany oraz jej wysokość leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności wraz z wnioskiem przedłożyć kalkulację kosztów, mających wpływ na przedmiotową zmianę.
3. Zmiany określone w ust. 1 pkt 1-5 mogą być dokonane nie częściej niż jednokrotnie w związku ze zmianą określonego kosztu lub ceny. Kolejne zmiany powinny być uzasadnione zmianą innego kosztu lub ceny.
4. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 1-5, jeżeli z wnioskiem występuje Wykonawca, jest on zobowiązany dołączyć do wniosku dokumenty, z których będzie wynikać, w jakim zakresie zmiany te mają wpływ na koszty wykonania umowy.
5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1-5, jeżeli z wnioskiem występuje Zamawiający, jest on uprawniony do zobowiązania Wykonawcy do przedstawienia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 14 (czternaście) dni roboczych, dokumentów z których będzie wynikać, w jakim zakresie zmiana ta ma wpływ na koszty wykonania umowy.
6. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 1, aneks zostanie zawarty przy uwzględnieniu następujących zasad:
1) zmiany określone w ust. 1 pkt 1) obowiązują od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów,
2) zmiany określone w ust. 1 pkt 2) – 4) obowiązują od pierwszego dnia miesiąca, w którym wykonawca złożył prawidłowy i kompletny wniosek wraz z kalkulacją, zgodnie z ust. 2, umożliwiający zawarcie aneksu – nie wcześniej jednak, niż od
wejścia w życie odpowiednich przepisów.
7. Dopuszcza się zmiany wynikające ze zmiany obowiązujących przepisów lub innych przyczyn niezależnych od Stron.
8. W okresie trwania umowy podana cena za miesiąc świadczenia usługi może ulec zmianie kwartalnie o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany przez prezesa GUS (inflacja/deflacja). Inflacja/deflacja nie większa niż 10% nie będzie stanowić podstawy do ubiegania się o zmianę wartości umowy. Stawka za miesiąc świadczenia usługi nie może wzrosnąć o 10% względem wartości początkowej oraz nie może być niższa niż cena przedstawiona pierwotnie w ofercie. Z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia może wystąpić każda ze Stron. Pierwsza waloryzacja na podstawie niniejszej klauzuli może nastąpić nie wcześniej niż z zakończeniem drugiego kwartału kalendarzowego obowiązywania umowy.
9. Łączna wartość zmian wynagrodzenia wykonawcy, o których mowa w ust. 1 pkt 1-5 i ust. 8, nie może wynieść więcej niż 20% wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 1.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-02 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://wfosgw-poznan.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-02 11:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-01

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA: Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 1233), jeżeli wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Zaleca się, aby uzasadnienie zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa było sformułowane w sposób umożliwiający jego udostępnienie. Zastrzeżenie przez Wykonawcę tajemnicy przedsiębiorstwa bez uzasadnienia, będzie traktowane przez Zamawiającego jako bezskuteczne ze względu na zaniechanie przez Wykonawcę podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania poufności objętych klauzulą informacji zgodnie z postanowieniami art. 18 ust. 3 Ustawy. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 Ustawy. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnym pliku z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa”. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. Wykonawca załączając plik oznacza czy jest on jawny oraz czy zawiera dane osobowe. W celu zminimalizowania ryzyka wycieku danych osobowych w przypadku załączenia przez Wykonawcę pliku zawierającego dane osobowe zaleca się dołączenie drugiego pliku zanonimizowanego (z zakrytymi danymi osobowymi). W razie jednoczesnego wystąpienia w danym dokumencie lub oświadczeniu treści o charakterze jawnym i niejawnym, należy podzielić ten plik na dwa pliki i każdy z nich odpowiednio oznaczyć. Odpowiednie oznaczenie zastrzeżonej treści oferty spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, pod rygorem możliwości ich odtajnienia. 2. Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej. 3. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 4. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 5. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wycenę budynku mieszkalnego przez rzeczoznawcę majątkowego- Gniezno
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania10-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wycenę budynku mieszkalnego przez rzeczoznawcę majątkowego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI