Bieżąca obsługa prawna Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Bieżąca obsługa prawna Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-01-14
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-04
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00001875
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Bieżąca obsługa prawna Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie

1.3.) Oddział zamawiającego: SPWSZ w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290274

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Arkońska 4

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 71-455

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 918139075

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spwsz.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwsz.szczecin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżąca obsługa prawna Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01e9b11f-695d-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00001875

2.6.) Wersja ogłoszenia: 04

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005240/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Świadczenie stałej obsługi prawnej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/spwsz

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/spwsz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy SmartPZP (dalej – „Platforma”). Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej, w zakładce „Korespondencja”. W celu skorzystania z Platformy konieczna jest rejestracja Wykonawcy pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/spwsz po kliknięciu na przycisk "Załóż konto”. Wykonawca rejestrując się akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie podczas rejestracji oraz uznaje go za wiążący. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
Podgląd i pobieranie dokumentacji postępowania nie wymaga logowania. Zamawiający, informuje, że Platforma jest kompatybilna ze wszystkimi podpisami elektronicznymi. Do przesłania dokumentów i złożenia oferty nie jest niezbędne posiadanie certyfikatu kwalifikowanego. Szczegółowe informacje o sposobie pozyskania usługi kwalifikowanego podpisu elektronicznego oraz warunkach jej użycia można znaleźć na stronach internetowych kwalifikowanych dostawców usług zaufania, których lista znajduje się pod adresem internetowym: http://www.nccert.pl/kontakt.htm. Minimalne wymagania techniczne dotyczące korzystania z Platformy zostały określone w SWZ, rozdz.10 pkt 10.7. oraz 10.8.
Pozostałe wymagania techniczne zostały opisane w rozdz. 10 SWZ: Wskazanie osób uprawnionych do komunikowania się z Wykonawcami. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłani i odbierania korespondencji elektronicznej.
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Marta Potiechin-Nowak, od poniedziałku do piątku w godz. 07:25 – 15:00, z wyłączeniem dni wolnych od pracy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE
L119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie, ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Andżelika Skobel, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod@spwsz.szczecin.pl. lub telefonicznie pod numerem 91 813 95 80. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a
jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezależnie od postanowień powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dane, osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z
prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo: 1) dostępu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 -3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku Zamawiający może
żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty bieżącego bądź zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 2) do sprostowana swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; 3) do żądania od Zamawiającego – jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 4) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych określa PZP.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale
VI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem
niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty,
którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP. Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje: 1) prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, 2) prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów
prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Dane osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: EP/220/70/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak

4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 1

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 - Bieżąca obsługa prawna w zakresie spraw związanych z prowadzoną przez Zamawiającego działalnością obejmującą udzielanie świadczeń zdrowotnych, prowadzenie spraw formalno-organizacyjnych dotyczących funkcjonowania Zamawiającego (sprawy rejestracyjne, statutowe, przekształcenia, itp.), oraz w sprawach z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych związanych z prowadzoną przez Zamawiającego działalnością, w tym również dotyczących roszczeń odszkodowawczych w stosunku do pracowników, wypadków przy pracy i przestrzegania zasad BHP, staży podyplomowych, umów z lekarzami-rezydentami oraz umów zlecenia zawieranych przez Zamawiającego z osobami fizycznymi nie prowadzącymi działalności gospodarczą.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena – 40 %
2) dodatkowe doświadczenie jako pełnomocnik główny w sprawach w postępowaniu sądowym dotyczących błędu w sztuce lekarskiej lub zakażenia (D) – 18 %
3) dodatkowe doświadczenie jako pełnomocnik główny w sprawach w postępowaniu sądowym dotyczących spraw innego rodzaju niż błąd w sztuce lekarskiej lub zakażenie (D2) – 18 %
4) dodatkowe doświadczenie jako pełnomocnik główny w sprawach w postępowaniu przed Wojewódzką Komisją do spraw Orzekania o Zdarzeniach Medycznych (D3) – 18 %
5) Dodatkowe doświadczenie osoby (DDO) – 6 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: dodatkowe doświadczenie jako pełnomocnik główny w sprawach w postępowaniu sądowym dotyczących błędu w sztuce lekarskiej lub zakażenia

4.3.6.) Waga: 18

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: dodatkowe doświadczenie jako pełnomocnik główny w sprawach w postępowaniu sądowym dotyczących spraw innego rodzaju niż błąd w sztuce lekarskiej lub zakażenie

4.3.6.) Waga: 18

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: dodatkowe doświadczenie jako pełnomocnik główny w sprawach w postępowaniu przed Wojewódzką Komisją do spraw Orzekania o Zdarzeniach Medycznych

4.3.6.) Waga: 18

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie osoby

4.3.6.) Waga: 6

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 - Bieżąca obsługa prawna w zakresie prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych dla SPWSZ w Szczecinie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena (C) – 40%
2) Dodatkowy personel (D) – 10%
3) Dodatkowe doświadczenie osoby w reprezentacji przed KIO (D2) – 18%
4) Dodatkowe doświadczenie osoby w reprezentacji przed Sądem Okręgowym w związku ze skarga na orzeczenie KIO (D3) – 10%
5) Dodatkowe doświadczenie osoby w zakresie udzielania zamówień związanych z COVID-19 współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej (D4) – 10%
6) zobowiązanie się Wykonawcy do pełnienia dwóch dodatkowych dyżurów u Zamawiającego w miesiącu po 3 godziny (D5) – 12%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy personel

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie osoby w reprezentacji przed KIO

4.3.6.) Waga: 18

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie osoby w reprezentacji przed Sądem Okręgowym w związku ze skarga na orzeczenie KIO

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie osoby w zakresie udzielania zamówień związanych z COVID-19 współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: zobowiązanie się Wykonawcy do pełnienia dwóch dodatkowych dyżurów u Zamawiającego w miesiącu po 3 godziny

4.3.6.) Waga: 12

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

ZADANIE NR 1
1) zdolności technicznej lub zawodowej:
1.1. wiedza i doświadczenie polegająca na doświadczeniu w następującym zakresie:
a) wykonywania bieżącej obsługi prawnej SPZOZ będącego samorządową osobą prawną udzielającego świadczeń szpitalnych posiadającego co najmniej 800 łóżek wpisanych w księdze rejestrowej podmiotu leczniczego połączonej z opiniowaniem umów na badania kliniczne wraz z zastępstwem procesowym przed sądami w sprawach związanych z udzielaniem świadczeń zdrowotnych przez okres co najmniej 2 lat w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
b) wykonywania bieżącej obsługi prawnej SPZOZ będącego samorządową osobą prawną udzielającego świadczeń szpitalnych zatrudniającego na podstawie umowy o pracę lub umów cywilnoprawnych co najmniej 2.000 osób łącznie wraz z zastępstwem procesowym przed sądami przez okres co najmniej 2 lat w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
c) wykonywania bieżącej obsługi prawnej SPZOZ będącego samorządową osobą prawną udzielającego świadczeń szpitalnych, co do którego wydano decyzję właściwego organu administracji rządowej w przedmiocie realizacji świadczeń zdrowotnych na rzecz pacjentów z podejrzeniem bądź zakażeniem wirusem SARS-CoV-2 przez okres nieprzerwanie co najmniej 1 roku w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
d) reprezentacji SPZOZ udzielającego świadczeń szpitalnych jako pełnomocnik główny w co najmniej 25 sprawach w postępowaniu sądowym dotyczących błędu w sztuce lekarskiej lub zakażenia o wartości przedmiotu sporu dla każdej sprawy co najmniej 200.000,00 zł (dwieście tysięcy złotych) w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert,
e) reprezentacji SPZOZ udzielającego świadczeń szpitalnych jako pełnomocnik główny w co najmniej 50 sprawach w postępowaniu sądowym dotyczących spraw innego rodzaju niż błąd w sztuce lekarskiej lub zakażenie w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert,
f) reprezentacji SPZOZ udzielającego świadczeń szpitalnych jako pełnomocnik główny w co najmniej 30 sprawach w postępowaniu przed Wojewódzką Komisją do spraw Orzekania o Zdarzeniach Medycznych w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert,
g) reprezentacji inwestora będącego SPZOZ udzielającym świadczeń szpitalnych jako pełnomocnik główny w co najmniej 3 sprawach w postępowaniu sądowym dotyczących roszczeń wykonawcy z tytułu robót budowlanych, przy czym w co najmniej jednej sprawie wykonywanej za wynagrodzeniem wykonawcy co najmniej 20.000.000,00 zł brutto w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert.
1.2. osoby zdolne do realizacji zamówienia, które wykonawca skieruje do realizacji zamówienia, którymi wykonawca dysponuje lub będzie dysponować tj.:
Co najmniej 2 (dwie) osoby posiadające od co najmniej 10 lat wpis na listę radców prawnych lub adwokatów lub będące prawnikami zagranicznymi, mające co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego w zakresie wykonywania bieżącej obsługi prawnej SPZOZ będącego samorządową osobą prawną udzielającego świadczeń szpitalnych wraz z zastępstwem procesowym przed sądami w sprawach związanych z udzielaniem świadczeń zdrowotnych.
ZADANIE NR 2
1) zdolności technicznej lub zawodowej:
1.1. wiedza i doświadczenie polegająca na doświadczeniu w następującym zakresie w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert):
a) wykonywanie bieżącej obsługi prawnej SPZOZ udzielającego świadczeń szpitalnych, posiadającego co najmniej 800 łóżek wpisanych w księdze rejestrowej podmiotu leczniczego w sprawach z zakresu stosowania przepisów ustawy Pzp – przez okres co najmniej dwóch lat,
b) wykonywanie bieżącej obsługi prawnej co najmniej 3 różnych zamawiających będących jednostkami sektora finansów publicznych (innych niż podmioty, o których mowa w lit. a) w sprawach z zakresu stosowania przepisów ustawy Pzp przez okres co najmniej 12 miesięcy w sposób ciągły dla każdej obsługi, przy czym Zamawiający dopuszcza łączenie okresów z 2 albo więcej następujących po sobie różnych umów, realizowanych dla tego samego zamawiającego pod warunkiem zachowania ciągłości w świadczeniu usług,
c) wykonywanie kompleksowej obsługi prawnej projektu dla zamawiającego współfinansowanego ze środków pochodzących ze źródeł zagranicznych nie podlegających zwrotowi obejmującego umowę o roboty budowlane o wartości co najmniej 20.000.000,00 zł brutto przez okres co najmniej 12 miesięcy w sposób ciągły,
d) wykonywanie bieżącej obsługi prawnej dla zamawiającego przez okres co najmniej 12 miesięcy w sposób nieprzerwany w zakresie doradztwa prawnego dotyczącego przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego o wartości większej niż próg bagatelności, do których udzielenia nie stosowano przepisów ustawy Pzp z uwagi na wyłączenia przedmiotowe, a łączna wartość tych zamówień wyniosła nie mniej niż 2.000.000,00 zł brutto.
1.2. osoby zdolne do realizacji zamówienia, które wykonawca skieruje do realizacji zamówienia, którymi wykonawca dysponuje lub będzie dysponować tj.:
- co najmniej 2 osobami posiadającymi od co najmniej 3 lat wpis na listę radców prawnych lub adwokatów lub będące prawnikami zagranicznymi, przy czym:
a) co najmniej 1 osoba posiadająca co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie wykonywania bieżącej obsługi prawnej SPZOZ udzielającego świadczeń szpitalnych w sprawach z zakresu stosowania przepisów ustawy Pzp, a ponadto osoba ta ma mieć doświadczenie w:
(i) reprezentacji podmiotu w co najmniej 5 sprawach w postępowaniu odwoławczym przed Krajową Izbą Odwoławczą w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
(ii) reprezentacji podmiotu w co najmniej 2 sprawach w postepowaniu przed Sądem Okręgowym ze skargi na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
(iii) obsłudze prawnej projektu dla zamawiającego współfinansowanego ze środków pochodzących ze źródeł zagranicznych nie podlegających zwrotowi obejmującego umowę o roboty budowlane o wartości co najmniej 20.000.000,00 zł brutto przez okres co najmniej 12 miesięcy w sposób ciągły – w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
(iv) wykonywaniu bieżącej obsługi prawnej dla zamawiającego przez okres co najmniej 12 miesięcy w sposób nieprzerwany w zakresie doradztwa prawnego dotyczącego przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego o wartości większej niż próg bagatelności, do których udzielenia nie stosowano przepisów ustawy Pzp z uwagi na wyłączenia przedmiotowe, a łączna wartość tych zamówień wyniosła nie mniej niż 2.000.000,00 zł brutto.
b) co najmniej 1 osoba (inna niż osoba, o której mowa w lit. a) posiadająca co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie wykonywania bieżącej obsługi prawnej zamawiającego w sprawach z zakresu stosowania przepisów ustawy Pzp, a ponadto osoba ta ma mieć doświadczenie w:
(i) reprezentacji podmiotu w co najmniej 5 sprawach w postępowaniu odwoławczym przed Krajową Izbą Odwoławczą w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
(ii) reprezentacji podmiotu w co najmniej 2 sprawach w postepowaniu przed Sądem Okręgowym ze skargi na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
2) Zdolność ekonomiczna lub finansowa
W zakresie warunku dot. zdolności ekonomicznej, Zamawiający wymaga, aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 5.000.000,00 zł.
Szczegółowy opis warunków udziału w postępowaniu zawarty jest w rozdziale 7 SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt 6.1. i pkt 6.3. SWZ,
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie
Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5
dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów
(tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r., poz. 1076 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę
lub ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej
niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - (wzór oświadczenia
Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tej
grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 6 do SWZ),
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3
miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1., Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, wraz z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu (rodzaju wykonanych usług), dat wykonania (dat dziennych rozpoczęcia i zakończenia realizacji usługi, a w przypadku prowadzenia sprawy dat jej zakończenia albo wskazania, że jest w toku) i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub reprezentowanych w charakterze pełnomocnika przy prowadzeniu sprawy (wzór wykazu wykonanych usług stanowi załącznik nr 9 do SWZ).
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami informacje, o których mowa wyżej dotyczą usług w wykonaniu, których wykonawca bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych - również faktycznie przez niego wykonywanych.
b) (dotyczy zadania nr 2) polisa lub inny dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia wraz z dowodem opłacenia składki.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z
postępowania. W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia (konsorcjum): 1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 2) oferta musi być podpisana
w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do
reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść
pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania; 3) oświadczenie, o którym
mowa w art. 125 ust. 1 PZP składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w postępowaniu. Ww.
oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane jest
wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym; 4) dokumenty, o których mowa w pkt
9.3. SWZ, obowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia; 5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy; 6) Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę
kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz
instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów; 7) Zamawiający może w
ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od
wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna. 8) oświadczenie z art. 117 ust 4 ustawy Pzp

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień Umowy jest możliwa poprzez:
1) zmianę osób wchodzących w skład Personelu Wykonawcy, poprzez zastąpienie dotychczasowych członków Personelu Wykonawcy nowymi osobami, posiadającymi uprawnienia i doświadczenie zgodne z wymaganymi przez Zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, które poprzedziło zawarcie Umowy,
2) zmian w zakresie sposobu wykonywania Przedmiotu Umowy, koniecznych do wprowadzenia wskutek działania siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie niezależne od Stron, pozostające poza ich kontrolą i wpływem.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany Wynagrodzenia na podstawie art 436
pkt 4 PZP, w przypadku wystąpienia: (i) zmiany stawki podatku od towarów i usług lub podatku
akcyzowego, (ii) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości
minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o
minimalnym wynagrodzeniu za pracę, (iii) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom
społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia
społeczne lub zdrowotne lub (iv) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do
pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o
pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 2215 z późn. zm.) - jeżeli zmiany te
będą miały wpływ na koszty wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę. 3. Zamawiający
przewiduje możliwość dokonania zmiany Wynagrodzenia na podstawie art 439 PZP w
przypadku zmiany cen materiałów i kosztów zawiązanych z realizacją zamówienia innych niż te
wskazane w pkt 2 powyżej. 4. Warunki wprowadzenia treści zmian określono w art 436 oraz 439 ustawy Pzp , dla zad.1 - zał. 4A do SWZ § 7 ust. 2 i 3, dla zad.2- zał. nr 4B do SWZ § 9 ust. 2 i 3.
5. Zmiany postanowień Umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 6. Niezależnie od postanowień niniejszego paragrafu Strony dopuszczają
możliwość (i) zmian redakcyjnych Umowy oraz (ii) zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach
publicznych, niestanowiących zmiany, o której mowa w art. 455 ust. 1 PZP.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-14 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy (SmartPZP)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-14 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-12

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

W przypadku podjęcia decyzji o przeprowadzeniu negocjacji ofert, Zamawiający zaprosi do negocjacji w ramach każdego z Zadań trzech Wykonawców, których oferty nie podlegają odrzuceniu oraz zostały najwyżej ocenione w świetle kryteriów oceny ofert, określonych w pkt 16.1. SWZ (pkt 4.3. niniejszego ogłoszenia). Negocjacje treści ofert dotyczyć będą ceny. Negocjacje nie mogą prowadzić do zmiany treści SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odtwarzanie nawierzchni - Opole
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odtwarzanie nawierzchni z asfaltu lanego, SMA, betonu asfaltowego, kruszyw i destruktu oraz odtwarzanie nawierzchni z płytek betonowych, polbruku, kostki kamiennej oraz płyt typu WALETZKO. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI