Bieżąca obsługa prawna Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Bieżąca obsługa prawna Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-01-12
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-04
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00001875
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Bieżąca obsługa prawna Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie

1.3.) Oddział zamawiającego: SPWSZ w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290274

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Arkońska 4

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 71-455

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 918139075

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spwsz.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwsz.szczecin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżąca obsługa prawna Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01e9b11f-695d-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00001875

2.6.) Wersja ogłoszenia: 03

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005240/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Świadczenie stałej obsługi prawnej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/spwsz

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/spwsz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy SmartPZP (dalej – „Platforma”). Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej, w zakładce „Korespondencja”. W celu skorzystania z Platformy konieczna jest rejestracja Wykonawcy pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/spwsz po kliknięciu na przycisk "Załóż konto”. Wykonawca rejestrując się akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie podczas rejestracji oraz uznaje go za wiążący. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
Podgląd i pobieranie dokumentacji postępowania nie wymaga logowania. Zamawiający, informuje, że Platforma jest kompatybilna ze wszystkimi podpisami elektronicznymi. Do przesłania dokumentów i złożenia oferty nie jest niezbędne posiadanie certyfikatu kwalifikowanego. Szczegółowe informacje o sposobie pozyskania usługi kwalifikowanego podpisu elektronicznego oraz warunkach jej użycia można znaleźć na stronach internetowych kwalifikowanych dostawców usług zaufania, których lista znajduje się pod adresem internetowym: http://www.nccert.pl/kontakt.htm. Minimalne wymagania techniczne dotyczące korzystania z Platformy zostały określone w SWZ, rozdz.10 pkt 10.7. oraz 10.8.
Pozostałe wymagania techniczne zostały opisane w rozdz. 10 SWZ: Wskazanie osób uprawnionych do komunikowania się z Wykonawcami. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłani i odbierania korespondencji elektronicznej.
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Marta Potiechin-Nowak, od poniedziałku do piątku w godz. 07:25 – 15:00, z wyłączeniem dni wolnych od pracy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE
L119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie, ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Andżelika Skobel, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod@spwsz.szczecin.pl. lub telefonicznie pod numerem 91 813 95 80. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a
jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezależnie od postanowień powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dane, osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z
prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo: 1) dostępu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 -3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku Zamawiający może
żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty bieżącego bądź zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 2) do sprostowana swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; 3) do żądania od Zamawiającego – jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 4) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych określa PZP.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale
VI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem
niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty,
którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP. Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje: 1) prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, 2) prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów
prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Dane osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: EP/220/70/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak

4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 1

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 - Bieżąca obsługa prawna w zakresie spraw związanych z prowadzoną przez Zamawiającego działalnością obejmującą udzielanie świadczeń zdrowotnych, prowadzenie spraw formalno-organizacyjnych dotyczących funkcjonowania Zamawiającego (sprawy rejestracyjne, statutowe, przekształcenia, itp.), oraz w sprawach z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych związanych z prowadzoną przez Zamawiającego działalnością, w tym również dotyczących roszczeń odszkodowawczych w stosunku do pracowników, wypadków przy pracy i przestrzegania zasad BHP, staży podyplomowych, umów z lekarzami-rezydentami oraz umów zlecenia zawieranych przez Zamawiającego z osobami fizycznymi nie prowadzącymi działalności gospodarczą.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena – 40 %
2) dodatkowe doświadczenie jako pełnomocnik główny w sprawach w postępowaniu sądowym dotyczących błędu w sztuce lekarskiej lub zakażenia (D) – 18 %
3) dodatkowe doświadczenie jako pełnomocnik główny w sprawach w postępowaniu sądowym dotyczących spraw innego rodzaju niż błąd w sztuce lekarskiej lub zakażenie (D2) – 18 %
4) dodatkowe doświadczenie jako pełnomocnik główny w sprawach w postępowaniu przed Wojewódzką Komisją do spraw Orzekania o Zdarzeniach Medycznych (D3) – 18 %
5) Dodatkowe doświadczenie osoby (DDO) – 6 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: dodatkowe doświadczenie jako pełnomocnik główny w sprawach w postępowaniu sądowym dotyczących błędu w sztuce lekarskiej lub zakażenia

4.3.6.) Waga: 18

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: dodatkowe doświadczenie jako pełnomocnik główny w sprawach w postępowaniu sądowym dotyczących spraw innego rodzaju niż błąd w sztuce lekarskiej lub zakażenie

4.3.6.) Waga: 18

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: dodatkowe doświadczenie jako pełnomocnik główny w sprawach w postępowaniu przed Wojewódzką Komisją do spraw Orzekania o Zdarzeniach Medycznych

4.3.6.) Waga: 18

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie osoby

4.3.6.) Waga: 6

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 - Bieżąca obsługa prawna w zakresie prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych dla SPWSZ w Szczecinie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena (C) – 40%
2) Dodatkowy personel (D) – 10%
3) Dodatkowe doświadczenie osoby w reprezentacji przed KIO (D2) – 18%
4) Dodatkowe doświadczenie osoby w reprezentacji przed Sądem Okręgowym w związku ze skarga na orzeczenie KIO (D3) – 10%
5) Dodatkowe doświadczenie osoby w zakresie udzielania zamówień związanych z COVID-19 współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej (D4) – 10%
6) zobowiązanie się Wykonawcy do pełnienia dwóch dodatkowych dyżurów u Zamawiającego w miesiącu po 3 godziny (D5) – 12%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy personel

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie osoby w reprezentacji przed KIO

4.3.6.) Waga: 18

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie osoby w reprezentacji przed Sądem Okręgowym w związku ze skarga na orzeczenie KIO

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie osoby w zakresie udzielania zamówień związanych z COVID-19 współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: zobowiązanie się Wykonawcy do pełnienia dwóch dodatkowych dyżurów u Zamawiającego w miesiącu po 3 godziny

4.3.6.) Waga: 12

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

ZADANIE NR 1
1) zdolności technicznej lub zawodowej:
1.1. wiedza i doświadczenie polegająca na doświadczeniu w następującym zakresie (w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert):
a) wykonywania bieżącej obsługi prawnej SPZOZ będącego samorządową osobą prawną udzielającego świadczeń szpitalnych posiadającego co najmniej 800 łóżek wpisanych w księdze rejestrowej podmiotu leczniczego połączonej z opiniowaniem umów na badania kliniczne wraz z zastępstwem procesowym przed sądami w sprawach związanych z udzielaniem świadczeń zdrowotnych przez okres co najmniej 2 lat,
b) wykonywania bieżącej obsługi prawnej SPZOZ będącego samorządową osobą prawną udzielającego świadczeń szpitalnych zatrudniającego na podstawie umowy o pracę lub umów cywilnoprawnych co najmniej 2.000 osób łącznie wraz z zastępstwem procesowym przed sądami przez okres co najmniej 2 lat,
c) wykonywania bieżącej obsługi prawnej SPZOZ będącego samorządową osobą prawną udzielającego świadczeń szpitalnych, co do którego wydano decyzję właściwego organu administracji rządowej w przedmiocie realizacji świadczeń zdrowotnych na rzecz pacjentów z podejrzeniem bądź zakażeniem wirusem SARS-CoV-2 przez okres nieprzerwanie co najmniej 1 roku w okresie ostatnich 3 lat,
d) reprezentacji SPZOZ udzielającego świadczeń szpitalnych jako pełnomocnik główny w co najmniej 25 sprawach w postępowaniu sądowym dotyczących błędu w sztuce lekarskiej lub zakażenia o wartości przedmiotu sporu dla każdej sprawy co najmniej 200.000,00 zł (dwieście tysięcy złotych) w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert,
e) reprezentacji SPZOZ udzielającego świadczeń szpitalnych jako pełnomocnik główny w co najmniej 50 sprawach w postępowaniu sądowym dotyczących spraw innego rodzaju niż błąd w sztuce lekarskiej lub zakażenie w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert,
f) reprezentacji SPZOZ udzielającego świadczeń szpitalnych jako pełnomocnik główny w co najmniej 30 sprawach w postępowaniu przed Wojewódzką Komisją do spraw Orzekania o Zdarzeniach Medycznych w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert,
g) reprezentacji inwestora będącego SPZOZ udzielającym świadczeń szpitalnych jako pełnomocnik główny w co najmniej 3 sprawach w postępowaniu sądowym dotyczących roszczeń wykonawcy z tytułu robót budowlanych, przy czym w co najmniej jednej sprawie wykonywanej za wynagrodzeniem wykonawcy co najmniej 20.000.000,00 zł brutto.
1.2. osoby zdolne do realizacji zamówienia, które wykonawca skieruje do realizacji zamówienia, którymi wykonawca dysponuje lub będzie dysponować tj.:
Co najmniej 2 (dwie) osoby posiadające od co najmniej 10 lat wpis na listę radców prawnych lub adwokatów lub będące prawnikami zagranicznymi, mające co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego w zakresie wykonywania bieżącej obsługi prawnej SPZOZ będącego samorządową osobą prawną udzielającego świadczeń szpitalnych wraz z zastępstwem procesowym przed sądami w sprawach związanych z udzielaniem świadczeń zdrowotnych.

ZADANIE NR 2
1) zdolności technicznej lub zawodowej:
1.1. wiedza i doświadczenie polegająca na doświadczeniu w następującym zakresie (w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert):
a) wykonywanie bieżącej obsługi prawnej SPZOZ udzielającego świadczeń szpitalnych, posiadającego co najmniej 800 łóżek wpisanych w księdze rejestrowej podmiotu leczniczego w sprawach z zakresu stosowania przepisów ustawy Pzp – przez okres co najmniej dwóch lat;
b) wykonywanie bieżącej obsługi prawnej co najmniej 3 różnych zamawiających będących jednostkami sektora finansów publicznych (innych niż podmioty, o których mowa w lit. a) w sprawach z zakresu stosowania przepisów ustawy Pzp przez okres co najmniej 12 miesięcy w sposób ciągły dla każdej obsługi, przy czym Zamawiający dopuszcza łączenie okresów z 2 albo więcej następujących po sobie różnych umów, realizowanych dla tego samego zamawiającego pod warunkiem zachowania ciągłości w świadczeniu usług;
c) wykonywanie kompleksowej obsługi prawnej projektu dla zamawiającego współfinansowanego ze środków pochodzących ze źródeł zagranicznych nie podlegających zwrotowi obejmującego umowę o roboty budowlane o wartości co najmniej 20.000.000,00 zł brutto przez okres co najmniej 12 miesięcy w sposób ciągły;
d) wykonywanie bieżącej obsługi prawnej dla zamawiającego przez okres co najmniej 12 miesięcy w sposób nieprzerwany w zakresie doradztwa prawnego dotyczącego przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego o wartości większej niż próg bagatelności, do których udzielenia nie stosowano przepisów ustawy Pzp z uwagi na wyłączenia przedmiotowe, a łączna wartość tych zamówień wyniosła nie mniej niż 2.000.000,00 zł brutto;
1.2. osoby zdolne do realizacji zamówienia, które wykonawca skieruje do realizacji zamówienia, którymi wykonawca dysponuje lub będzie dysponować tj.:
- co najmniej 2 osobami posiadającymi od co najmniej 3 lat wpis na listę radców prawnych lub adwokatów lub będące prawnikami zagranicznymi, przy czym:
a) co najmniej 1 osoba posiadająca co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie wykonywania bieżącej obsługi prawnej SPZOZ udzielającego świadczeń szpitalnych w sprawach z zakresu stosowania przepisów ustawy Pzp , a ponadto osoba ta ma mieć doświadczenie w:
(i) reprezentacji podmiotu w co najmniej 5 sprawach w postępowaniu odwoławczym przed Krajową Izbą Odwoławczą w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
(ii) reprezentacji podmiotu w co najmniej 2 sprawach w postepowaniu przed Sądem Okręgowym ze skargi na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
(iii) obsłudze prawnej projektu dla zamawiającego współfinansowanego ze środków pochodzących ze źródeł zagranicznych nie podlegających zwrotowi obejmującego umowę o roboty budowlane o wartości co najmniej 20.000.000,00 zł brutto przez okres co najmniej 12 miesięcy w sposób ciągły – w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.
(iv) wykonywaniu bieżącej obsługi prawnej dla zamawiającego przez okres co najmniej 12 miesięcy w sposób nieprzerwany w zakresie doradztwa prawnego dotyczącego przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego o wartości większej niż próg bagatelności, do których udzielenia nie stosowano przepisów ustawy Pzp z uwagi na wyłączenia przedmiotowe, a łączna wartość tych zamówień wyniosła nie mniej niż 2.000.000,00 zł brutto.
b) co najmniej 1 osoba (inna niż osoba, o której mowa w lit. a) posiadająca co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie wykonywania bieżącej obsługi prawnej zamawiającego w sprawach z zakresu stosowania przepisów ustawy Pzp, a ponadto osoba ta ma mieć doświadczenie w:
(i) reprezentacji podmiotu w co najmniej 5 sprawach w postępowaniu odwoławczym przed Krajową Izbą Odwoławczą w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
(ii) reprezentacji podmiotu w co najmniej 2 sprawach w postepowaniu przed Sądem Okręgowym ze skargi na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
2) Zdolność ekonomiczna lub finansowa
W zakresie warunku dot. zdolności ekonomicznej, Zamawiający wymaga, aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 5.000.000,00zł
Szczegółowy opis warunków udziału w postępowaniu zawarty jest w rozdziale 7 SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt 6.1. i pkt 6.3. SWZ,
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie
Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5
dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów
(tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r., poz. 1076 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę
lub ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej
niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - (wzór oświadczenia
Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tej
grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 6 do SWZ),
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3
miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1., Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu (rodzaju wykonanych usług), dat wykonania (dat dziennych rozpoczęcia i zakończenia realizacji) i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (wzór wykazu wykonanych usług stanowi załącznik nr 9 do SWZ),
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami informacje, o których mowa wyżej dotyczą usług w wykonaniu, których wykonawca bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych - również faktycznie przez niego wykonywanych.

b) (dotyczy zadania nr 2) polisa lub inny dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia wraz z dowodem opłacenia składki.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z
postępowania. W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia (konsorcjum): 1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 2) oferta musi być podpisana
w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do
reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść
pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania; 3) oświadczenie, o którym
mowa w art. 125 ust. 1 PZP składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w postępowaniu. Ww.
oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane jest
wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym; 4) dokumenty, o których mowa w pkt
9.3. SWZ, obowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia; 5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy; 6) Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę
kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz
instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów; 7) Zamawiający może w
ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od
wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna. 8) oświadczenie z art. 117 ust 4 ustawy Pzp

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień Umowy jest możliwa poprzez:
1) zmianę osób wchodzących w skład Personelu Wykonawcy, poprzez zastąpienie dotychczasowych członków Personelu Wykonawcy nowymi osobami, posiadającymi uprawnienia i doświadczenie zgodne z wymaganymi przez Zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, które poprzedziło zawarcie Umowy,
2) zmian w zakresie sposobu wykonywania Przedmiotu Umowy, koniecznych do wprowadzenia wskutek działania siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie niezależne od Stron, pozostające poza ich kontrolą i wpływem.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany Wynagrodzenia na podstawie art 436
pkt 4 PZP, w przypadku wystąpienia: (i) zmiany stawki podatku od towarów i usług lub podatku
akcyzowego, (ii) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości
minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o
minimalnym wynagrodzeniu za pracę, (iii) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom
społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia
społeczne lub zdrowotne lub (iv) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do
pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o
pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 2215 z późn. zm.) - jeżeli zmiany te
będą miały wpływ na koszty wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę. 3. Zamawiający
przewiduje możliwość dokonania zmiany Wynagrodzenia na podstawie art 439 PZP w
przypadku zmiany cen materiałów i kosztów zawiązanych z realizacją zamówienia innych niż te
wskazane w pkt 2 powyżej. 4. Warunki wprowadzenia treści zmian określono w art 436 oraz 439 ustawy Pzp , dla zad.1 - zał. 4A do SWZ § 9 ust. 2 i 3, dla zad.2- zał. nr 4B do SWZ § 9 ust. 2 i 3.
5. Zmiany postanowień Umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 6. Niezależnie od postanowień niniejszego paragrafu Strony dopuszczają
możliwość (i) zmian redakcyjnych Umowy oraz (ii) zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach
publicznych, niestanowiących zmiany, o której mowa w art. 455 ust. 1 PZP.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-12 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy (SmartPZP)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-12 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-10

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

W przypadku podjęcia decyzji o przeprowadzeniu negocjacji ofert, Zamawiający zaprosi do negocjacji w ramach każdego z Zadań trzech Wykonawców, których oferty nie podlegają odrzuceniu oraz zostały najwyżej ocenione w świetle kryteriów oceny ofert, określonych w pkt 16.1. SWZ (pkt 4.3. niniejszego ogłoszenia). Negocjacje treści ofert dotyczyć będą ceny. Negocjacje nie mogą prowadzić do zmiany treści SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję pożyczki w kwocie 25.000 złotych- Szczecin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania14-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję pożyczki w kwocie 25.000 złotych na szybką spłatę zadłużenia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI