ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH W SEZONIE 2020/21

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH W SEZONIE 2020/21
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDzierżoniów
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-08-05
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Dróg Powiatowych w Dzierżoniowie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-27
  • Numer ogłoszenia564621-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 564621-N-2020 z dnia 2020-07-27 r.

Zarząd Dróg Powiatowych w Dzierżoniowie: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH W SEZONIE 2020/21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: nie dotyczy
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Dzierżoniowie, krajowy numer identyfikacyjny 89072383500000, ul. ul. Garbarska  2 , 58-200  Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 748 313 129, e-mail sylwek@zdp.dzierzoniow.pl, faks 748 320 770.
Adres strony internetowej (URL): www.zdp.dzierzoniow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.zdp.dzierzoniow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
nie dotyczy
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
http://bip.pow.dzierzoniow.pl/przetargi/szukaj?keyword=&order=&contracting=Zarz%C4%85d+Dr%C3%B3g+Powiatowych+w+Dzier%C5%BConiowie&kind_id=-1&procedure_id=-1&value_id=-1&year=&dateFrom=&dateTo=&status=

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://bip.pow.dzierzoniow.pl/przetargi/szukaj?keyword=&order=&contracting=Zarz%C4%85d+Dr%C3%B3g+Powiatowych+w+Dzier%C5%BConiowie&kind_id=-1&procedure_id=-1&value_id=-1&year=&dateFrom=&dateTo=&status=

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
osobiście, za pomocą operatora pocztowego, za pośrednictwem kuriera Pod adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Dzierżoniowie ul. Garbarska 2 58-200 Dzierżoniów
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH W SEZONIE 2020/21
Numer referencyjny: ZDP/DT/252/P-12/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - ilość 3 części. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg wojewódzkich w sezonie 2020/2021 z podziałem na 3 części:Zimowe utrzymanie drogi wojewódzkiej nr 384 w sezonie 2020/2021–I część zamówieniaZimowe utrzymanie drogi wojewódzkiej nr 382 w sezonie 2020/2021–II część zamówieniaZimowe utrzymanie drogi wojewódzkiej nr 383 w sezonie 2020/2021–III część zamówieniaDla I części opis przedmiotu zamówienia obejmuje: wykonanie prac związanych z zimowym utrzymaniem drogi wojewódzkiej nr 384 Dzierżoniów – Łagiewniki na terenie Powiatu Dzierżoniowskiego w sezonie 2020-2021 (wraz z ciągiem pieszo – rowerowym pomiędzy Sieniawką a Łagiewnikami.) (granica miasta Dzierżoniów – Łagiewniki (skrzyżowanie z ul. Wierzbową – koniec przebudowy) – Łagiewniki (skrzyżowanie z DK8 i DK39)Poniżej przedstawiamy wykaz dróg objętych zimowym utrzymaniem, z podaniem lokalizacyjnym, długości oraz kolejności odśnieżaniaL.pKolejność IDroga nr 384 długość1.gr. m. Dzierżoniów – Łagiewniki (skrzyż. z DK8 i DK 39)14 781 mbKolejność I odpowiada II standardowi odśnieżania i usuwania gołoledzi zgodnie z załącznikiem do „Zasady odśnieżania i usuwania śliskości zimowej opis standardów zimowego utrzymania dróg wojewódzkich oraz dopuszczalne odstępstwa” Zimowe utrzymanie dróg polegać będzie na:a) pełnieniu dyżurów ZUD polegającym głownie na monitorowaniu stanu nawierzchni drogi pod kątem zimowych zjawisk atmosferycznych ;b) zwalczaniu gołoledzi, lodowicy i śliskości pośniegowej drogi poprzez uszorstnianie materiałami naturalnymi i z użyciem środków chemicznych;c) odśnieżaniu drogi, poboczy i zatok autobusowych oraz ciągu pieszo – rowerowego.d) usuwaniu i wywiezieniu nadmiaru śniegu zalegającego w pasie jezdni, na przejściach dla pieszych, skrzyżowaniach;e) przesyłaniu raportów ZUD zgodnie z formularzem w wersji elektronicznej do DSDiK na wskazany adres mailowy oraz Zamawiającemu;f) Utrzymaniu w czystości dróg w przypadku występowania korzystnych warunków atmosferycznych przy braku opadów śniegu i nie występowaniu śliskości zimowej w tym usunięcie z jezdni i chodników zalegającego piasku i innych materiałów uszorstniających po zakończeniu akcji ZUD.g) Wyposażeniu sprzętu używanego do prowadzenia akcji ZUD w urządzenia GPS, wraz z udostępnieniem Zamawiającemu całodobowego dostępu (monitoringu) do pracy sprzętu przez okres trwania umowy.Dla II części opis przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie prac związanych z zimowym utrzymaniem drogi wojewódzkiej nr 382 Grodziszcze (skrzyżowanie na Krzyżową) granica m. Dzierżoniów, Granica Miasta Dzierżoniów -Kluczowa (zjazd na Brodziszów) w sezonie 2020-2021Poniżej przedstawiamy wykaz dróg objętych zimowym utrzymaniem, z podaniem lokalizacyjnym, długości oraz kolejności odśnieżaniaL.pKolejność IL.pKolejność IIDrogadługośćDrogaDługość1.382Grodziszcze( skrzyżowanie na Krzyżową)-granica m. Dzierżoniów7100mb 1.382 gr. m. Dzierżoniów – Kluczowa (zjazd na Brodziszów)10486mbRazem 7100 mbRazem 10486mbŁĄCZNIE 17 586 mbI kolejność odpowiada II standardowiII kolejność odpowiada III standardowi odśnieżania i usuwania gołoledzi zgodnie z załącznikiem do „Zasady odśnieżania i usuwania śliskości zimowej opis standardów zimowego utrzymania dróg wojewódzkich oraz dopuszczalne odstępstwa” Zimowe utrzymanie dróg polegać będzie na:a) pełnieniu dyżurów ZUD polegającym głownie na monitorowaniu stanu nawierzchni drogi pod kątem zimowych zjawisk atmosferycznych ;b) zwalczaniu gołoledzi, lodowicy i śliskości pośniegowej drogi poprzez uszorstnianie materiałami naturalnymi i z użyciem środków chemicznych;c)odśnieżaniu drogi, poboczy i zatok autobusowych..d)usuwaniu i wywiezieniu nadmiaru śniegu zalegającego w pasie jezdni, na przejściach dla pieszych, skrzyżowaniach;e)przesyłaniu raportów ZUD zgodnie z formularzem w wersji elektronicznej do DSDiK na wskazany adres mailowy oraz Zamawiającemu;f)Utrzymaniu w czystości dróg w przypadku występowania korzystnych warunków atmosferycznych przy braku opadów śniegu i nie występowaniu śliskości zimowej w tym usunięcie z jezdni i chodników zalegającego piasku i innych materiałów uszorstniających po zakończeniu akcji ZUD.g)Wyposażeniu sprzętu używanego do prowadzenia akcji ZUD w urządzenia GPS, wraz z udostępnieniem Zamawiającemu całodobowego dostępu (monitoringu) do pracy sprzętu przez okres trwania umowy.Dla III części opis przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie prac związanych z zimowym utrzymaniem drogi wojewódzkiej nr 383 Granica powiatu (zjazd na Glinno) – Rościszów (pętla PKS) – granica m Dzierżoniów w sezonie 2020/2021Poniżej przedstawiamy wykaz dróg objętych zimowym utrzymaniem, z podaniem lokalizacyjnym, długości oraz kolejności odśnieżaniaL.pKolejność IL.pKolejność IIDrogadługośćDrogaDługość1.383 Rościszów (pętla PKS) – granica m Dzierżoniów7965mb1.383 Granica powiatu (zjazd na Glinno)3935mbRazem 7965 mbRazem 3935mbŁącznie 11 900 mbI kolejność odpowiada III standardowiII kolejność odpowiada IV standardowi odśnieżania i usuwania gołoledzi zgodnie z załącznikiem do „Zasady odśnieżania i usuwania śliskości zimowej opis standardów zimowego utrzymania dróg wojewódzkich oraz dopuszczalne odstępstwa” Zimowe utrzymanie dróg polegać będzie na:a) pełnieniu dyżurów ZUD polegającym głownie na monitorowaniu stanu nawierzchni drogi pod kątem zimowych zjawisk atmosferycznych ;b)zwalczaniu gołoledzi, lodowicy i śliskości pośniegowej drogi poprzez uszorstnianie materiałami naturalnymi i z użyciem środków chemicznych;c)odśnieżaniu drogi, poboczy i zatok autobusowych oraz ciągu pieszo – rowerowego.d)usuwaniu i wywiezieniu nadmiaru śniegu zalegającego w pasie jezdni, na przejściach dla pieszych, skrzyżowaniach;e)przesyłaniu raportów ZUD zgodnie z formularzem w wersji elektronicznej do DSDiK na wskazany adres mailowy oraz Zamawiającemu;f)Utrzymaniu w czystości dróg w przypadku występowania korzystnych warunków atmosferycznych przy braku opadów śniegu i nie występowaniu śliskości zimowej w tym usunięcie z jezdni i chodników zalegającego piasku i innych materiałów uszorstniających po zakończeniu akcji ZUD.g)Wyposażeniu sprzętu używanego do prowadzenia akcji ZUD w urządzenia GPS, wraz z udostępnieniem Zamawiającemu całodobowego dostępu (monitoringu) do pracy sprzętu przez okres trwania umowy.

II.5) Główny kod CPV: 90212000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90213000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-03-15

II.9) Informacje dodatkowe: nie dotyczy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Określenie warunków: Wykonawca winien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia w tym za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z prowadzonymi pracami na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00zł (słownie sto pięćdziesiąt tysięcy zł) – I część zamówienia, oraz na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00zł (słownie: sto tysięcy zł) -II część zamówienia, oraz na kwotę nie mniejszą niż 80 000,00zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy zł) -III część zamówienia, 
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Część I Zimowe utrzymanie drogi wojewódzkiej nr 384 w sezonie 2020/2021 Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej jedną usługę zimowego utrzymania dróg o wartości co najmniej 80.000,00 zł. brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy zł brutto) z podaniem jej przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Wykonawca załączy dowody potwierdzające że w/w prace zostały prawidłowo ukończone i wykonane zgodnie z zasadami ZUD. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów. W takim przypadku Wykonawca winien udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował tymi zasobami tj. przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania przy wykonywaniu zamówienia. Dowodami o których mowa w wykazie robót budowlanych i usług są poświadczenia . Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, jako dowód traktowane będą również inne dokumenty. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego roboty budowlane, usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o których mowa powyżej . W razie konieczności , szczególnie gdy wykaz lub dowody budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia lub innego dokumentu wynika , że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się do podmiotu na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. Część II Zimowe utrzymanie drogi wojewódzkiej nr 382 w sezonie 2020/2021 Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej jedną usługę zimowego utrzymania dróg o wartości co najmniej 70.000,00 zł. brutto (słownie: siedemdziesiąt tysięcy zł brutto) z podaniem jej przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Wykonawca załączy dowody potwierdzające że w/w prace zostały prawidłowo ukończone i wykonane zgodnie z zasadami ZUD. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów. W takim przypadku Wykonawca winien udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował tymi zasobami tj. przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania przy wykonywaniu zamówienia. Dowodami o których mowa w wykazie robót budowlanych i usług są poświadczenia . Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, jako dowód traktowane będą również inne dokumenty. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego roboty budowlane, usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o których mowa powyżej . W razie konieczności , szczególnie gdy wykaz lub dowody budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia lub innego dokumentu wynika , że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się do podmiotu na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. Część III Zimowe utrzymanie drogi wojewódzkiej nr 383 w sezonie 2020/2021 Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej jedną usługę zimowego utrzymania dróg o wartości co najmniej 50.000,00 zł. brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł brutto) z podaniem jej przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Wykonawca załączy dowody potwierdzające że w/w prace zostały prawidłowo ukończone i wykonane zgodnie z zasadami ZUD. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów. W takim przypadku Wykonawca winien udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował tymi zasobami tj. przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania przy wykonywaniu zamówienia. Dowodami o których mowa w wykazie robót budowlanych i usług są poświadczenia . Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, jako dowód traktowane będą również inne dokumenty. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego roboty budowlane, usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o których mowa powyżej . W razie konieczności , szczególnie gdy wykaz lub dowody budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia lub innego dokumentu wynika , że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się do podmiotu na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.Potencjał technicznyCzęść I Zimowe utrzymanie drogi wojewódzkiej nr 384 w sezonie 2020/2021 Wykonawca musi posiadać podstawowy potencjał sprzętowy do wykonania przedmiotowego zamówienia zgodnie ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi. Sprzęt i urządzenia będące w dyspozycji Wykonawcy przeznaczone do wykonywania robót mają być zgodne z normami środowiska i przepisami dotyczącymi jego użytkowania. Wymagane do wykonania zadania jednostki są wymienione poniżej:samochód do zwalczania śliskości zimowej z zamontowaną piaskarką i pługiem odśnieżnym oraz zamontowanym systemem solankowym ( co najmniej 1 szt.) oraz Wyposażony w urządzenia GPS, wraz z udostępnieniem Zamawiającemu całodobowego dostępu (monitoringu) do pracy sprzętu przez okres trwania umowy.samochód z zamontowanym pługiem ciężkim (co najmniej 1 szt.) -oraz Wyposażony w urządzenia GPS, wraz z udostępnieniem Zamawiającemu całodobowego dostępu (monitoringu) do pracy sprzętu przez okres trwania umowy.Ładowarka o ładowności łyżki minimum 1m3 ; (co najmniej 1 szt.). Potwierdzeniem sprzętu jest kopia : wypis środków trwałych lub dokument zakupu , dowód rejestracyjny, umowa sprzedaży, umowa użyczenia ,leasing itp. Część II Zimowe utrzymanie drogi wojewódzkiej nr 382 w sezonie 2020/2021Wykonawca musi posiadać podstawowy potencjał sprzętowy do wykonania przedmiotowego zamówienia zgodnie ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi. Sprzęt i urządzenia będące w dyspozycji Wykonawcy przeznaczone do wykonywania robót mają być zgodne z normami środowiska i przepisami dotyczącymi jego użytkowania. Wymagane do wykonania zadania jednostki są wymienione poniżej:samochód do zwalczania śliskości zimowej z zamontowaną piaskarką i pługiem odśnieżnym oraz zamontowanym systemem solankowym( co najmniej 1 szt.).oraz Wyposażony w urządzenia GPS, wraz z udostępnieniem Zamawiającemu całodobowego dostępu (monitoringu) do pracy sprzętu przez okres trwania umowy.samochód z zamontowanym pługiem ciężkim (co najmniej 1 szt.)oraz Wyposażony w urządzenia GPS, wraz z udostępnieniem Zamawiającemu całodobowego dostępu (monitoringu) do pracy sprzętu przez okres trwania umowy.Ładowarka o ładowności łyżki minimum 1m3 ;(co najmniej 1 szt.) Potwierdzeniem sprzętu jest kopia : wypis środków trwałych lub dokument zakupu , dowód rejestracyjny , umowa sprzedaży, umowa użyczenia ,leasing itp. Część III Zimowe utrzymanie drogi wojewódzkiej nr 383 w sezonie 2020/2021Wykonawca musi posiadać podstawowy potencjał sprzętowy do wykonania przedmiotowego zamówienia zgodnie ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi. Sprzęt i urządzenia będące w dyspozycji Wykonawcy przeznaczone do wykonywania robót mają być zgodne z normami środowiska i przepisami dotyczącymi jego użytkowania. Wymagane do wykonania zadania jednostki są wymienione poniżej:samochód do zwalczania śliskości zimowej z zamontowaną piaskarką i pługiem odśnieżnym oraz zamontowanym systemem solankowym( co najmniej 1 szt.).oraz Wyposażony w urządzenia GPS, wraz z udostępnieniem Zamawiającemu całodobowego dostępu (monitoringu) do pracy sprzętu przez okres trwania umowy.samochód z zamontowanym pługiem ciężkim (co najmniej 1 szt.).oraz Wyposażony w urządzenia GPS, wraz z udostępnieniem Zamawiającemu całodobowego dostępu (monitoringu) do pracy sprzętu przez okres trwania umowy.Ładowarka o ładowności łyżki minimum 1m3 ; (co najmniej 1 szt.). . Potwierdzeniem sprzętu jest kopia : wypis środków trwałych lub dokument zakupu , dowód rejestracyjny , umowa sprzedaży, umowa użyczenia ,leasing itp. Zamawiający informuję ze w przypadku złożenia przez danego Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia, to sprzęt użyty w danym zadanie nie może być ponownie wykorzystany w kolejnym zadaniuc) Kadra technicznaCzęść I Zimowe utrzymanie drogi wojewódzkiej nr 384 w sezonie 2020/2021Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia tj.: min. 4 osób posiadających uprawnienia do kierowania pojazdami mechanicznymi wymaganymi dla I części zamówieniaCzęść II Zimowe utrzymanie drogi wojewódzkiej nr 382 w sezonie 2020/2021Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia tj.: min. 4 osób posiadających uprawnienia do kierowania pojazdami mechanicznymi wymaganymi dla II części zamówieniaCzęść III Zimowe utrzymanie drogi wojewódzkiej nr 383 w sezonie 2020/2021Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia tj.: min. 4 osób posiadających uprawnienia do kierowania pojazdami mechanicznymi wymaganymi dla III części zamówienia
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)




Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne, lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, składa na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie aktualne na dzień złożenia oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy. Oświadczeniami i dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu są 1) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których te usługi zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy usługi zostały wykonane zgodnie z przepisami i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są poświadczenia bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnych charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - - potwierdzających spełnienie warunku opisanego w pkt. 10 podpunkt 2.3 a);- Załącznik nr A do SIWZ 2) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeniach technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - potwierdzających spełnienie warunku opisanego w w pkt. 10 podpunkt 2.3 b); Załącznik nr B do SIWZ 3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami - potwierdzających spełnienie warunku opisanego w pkt. 10 podpunkt 2.3 c); Załącznik nr C do SIWZ 4) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia , potwierdzający spełnienie warunku określonego w pkt. 10 podpunkt 2.2; Jeżeli z załączonej polisy nie wynika, że została opłacona, należy dołączyć dokument potwierdzający jej opłacenie. 
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oferta powinna składać się z : 1) formularza ofertowego zgodnego z treścią: Załącznika nr 1a –dla części I zamówienia oraz Załącznika nr 1b –dla części II zamówienia oraz Załącznika nr 1c –dla części IIII zamówieni 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu;–zgodnego z treścią Załącznika nr 2a dla części I zamówienia oraz Załącznika nr 2b –dla części II zamówienia oraz Załącznika nr 2c –dla części III zamówienia 3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy) (jeżeli dotyczy) 4) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 5)zaakceptowany wzór umowy –załącznik nr 4a –dla części I zamówienia , oraz załącznik nr 4b –dla części II zamówienia, oraz załącznik nr 4c –dla części III zamówienia 6)Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których zamawiający określił wzory w formie formularzy winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
nie dotyczy

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
nie dotyczy

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
nie dotyczy
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: nie dotyczy
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: nie dotyczy
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: nie dotyczy
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): nie dotyczy
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: nie dotyczy
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: nie dotyczy
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
nie dotyczy

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie w prowadzeniu akcji ZUD 20,00
czas do podjęcia działań w zakresie zwalczania śliskości lub odśnieżania 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
nie dotyczy
Informacje dodatkowe
nie dotyczy

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
nie dotyczy
Wstępny harmonogram postępowania:
nie dotyczy
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
nie dotyczy

Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
nie dotyczy
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
nie dotyczy
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
nie dotyczy
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
nie dotyczy
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
nie dotyczy

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
nie dotyczy

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
nie dotyczy

Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 2.1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: a) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: a.1) klęski żywiołowe a.2) wystąpieniem w miesiącu listopadzie 2020 lub miesiącu marcu 2021 wcześniejszych/późniejszych opadów śniegu i zjawiska gołoledzi lub nie występowaniem w miesiącu lutym lub marcu w 2021 r opadów śniegu i zjawiska gołoledzi a.3. Zmianą długości lub standardu utrzymywanych dróg wojewódzkich 2.3. Zmiany osobowe: a) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, b) zmiana Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy c) rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, o ile posłużenie się Podwykonawcą doprowadzi do skrócenia terminu wykonania przedmiotu umowy, zmniejszenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zastosowania przy wykonaniu przedmiotu umowy bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych w porównaniu do wskazanych w SIWZ. Zmiana ta nie może dotyczyć czynności, które zgodnie z SIWZ muszą być wykonane przez Wykonawcę osobiście. d) zmiany osób do nadzorowania robót. 2.4. Pozostałe zmiany: a) zmiana obowiązującej stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę b) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu c) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami; d) zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa wart. 357.1 KC z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa wart. 397 ksh e) inna niż wymienione siła wyższa (zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia) uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ i dokumentacją. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) skorzystanie z klauzul waloryzacyjnych przewidzianych w umowie na warunkach w niej określonych b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno -organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców c) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami 
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-05, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
nie dotyczy
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zimowe utrzymanie drogi wojewódzkiej nr 384 w sezonie 2020/2021
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dla I części opis przedmiotu zamówienia obejmuje: wykonanie prac związanych z zimowym utrzymaniem drogi wojewódzkiej nr 384 Dzierżoniów – Łagiewniki na terenie Powiatu Dzierżoniowskiego w sezonie 2020-2021 (wraz z ciągiem pieszo – rowerowym pomiędzy Sieniawką a Łagiewnikami.) (granica miasta Dzierżoniów – Łagiewniki (skrzyżowanie z ul. Wierzbową – koniec przebudowy) – Łagiewniki (skrzyżowanie z DK8 i DK39)Poniżej przedstawiamy wykaz dróg objętych zimowym utrzymaniem, z podaniem lokalizacyjnym, długości oraz kolejności odśnieżaniaL.pKolejność IDroga nr 384 długość1.gr. m. Dzierżoniów – Łagiewniki (skrzyż. z DK8 i DK 39)14 781 mbKolejność I odpowiada II standardowi odśnieżania i usuwania gołoledzi zgodnie z załącznikiem do „Zasady odśnieżania i usuwania śliskości zimowej opis standardów zimowego utrzymania dróg wojewódzkich oraz dopuszczalne odstępstwa” Zimowe utrzymanie dróg polegać będzie na:a) pełnieniu dyżurów ZUD polegającym głownie na monitorowaniu stanu nawierzchni drogi pod kątem zimowych zjawisk atmosferycznych ;b) zwalczaniu gołoledzi, lodowicy i śliskości pośniegowej drogi poprzez uszorstnianie materiałami naturalnymi i z użyciem środków chemicznych;c) odśnieżaniu drogi, poboczy i zatok autobusowych oraz ciągu pieszo – rowerowego.d) usuwaniu i wywiezieniu nadmiaru śniegu zalegającego w pasie jezdni, na przejściach dla pieszych, skrzyżowaniach;e) przesyłaniu raportów ZUD zgodnie z formularzem w wersji elektronicznej do DSDiK na wskazany adres mailowy oraz Zamawiającemu;f) Utrzymaniu w czystości dróg w przypadku występowania korzystnych warunków atmosferycznych przy braku opadów śniegu i nie występowaniu śliskości zimowej w tym usunięcie z jezdni i chodników zalegającego piasku i innych materiałów uszorstniających po zakończeniu akcji ZUD.g) Wyposażeniu sprzętu używanego do prowadzenia akcji ZUD w urządzenia GPS, wraz z udostępnieniem Zamawiającemu całodobowego dostępu (monitoringu) do pracy sprzętu przez okres trwania umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90212000-6, 90213000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie w prowadzeniu akcji ZUD 20,00
czas do podjęcia działań w zakresie zwalczania śliskości lub odśnieżania 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:nie dotyczy


Część nr: 2 Nazwa: Zimowe utrzymanie drogi wojewódzkiej nr 382 w sezonie 2020/2021
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dla II części opis przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie prac związanych z zimowym utrzymaniem drogi wojewódzkiej nr 382 Grodziszcze (skrzyżowanie na Krzyżową) granica m. Dzierżoniów, Granica Miasta Dzierżoniów -Kluczowa (zjazd na Brodziszów) w sezonie 2020-2021Poniżej przedstawiamy wykaz dróg objętych zimowym utrzymaniem, z podaniem lokalizacyjnym, długości oraz kolejności odśnieżaniaL.pKolejność IL.pKolejność IIDrogadługośćDrogaDługość1.382Grodziszcze( skrzyżowanie na Krzyżową)-granica m. Dzierżoniów7100mb 1.382 gr. m. Dzierżoniów – Kluczowa (zjazd na Brodziszów)10486mbRazem 7100 mbRazem 10486mbŁĄCZNIE 17 586 mbI kolejność odpowiada II standardowiII kolejność odpowiada III standardowi odśnieżania i usuwania gołoledzi zgodnie z załącznikiem do „Zasady odśnieżania i usuwania śliskości zimowej opis standardów zimowego utrzymania dróg wojewódzkich oraz dopuszczalne odstępstwa” Zimowe utrzymanie dróg polegać będzie na:a) pełnieniu dyżurów ZUD polegającym głownie na monitorowaniu stanu nawierzchni drogi pod kątem zimowych zjawisk atmosferycznych ;b) zwalczaniu gołoledzi, lodowicy i śliskości pośniegowej drogi poprzez uszorstnianie materiałami naturalnymi i z użyciem środków chemicznych;c)odśnieżaniu drogi, poboczy i zatok autobusowych..d)usuwaniu i wywiezieniu nadmiaru śniegu zalegającego w pasie jezdni, na przejściach dla pieszych, skrzyżowaniach;e)przesyłaniu raportów ZUD zgodnie z formularzem w wersji elektronicznej do DSDiK na wskazany adres mailowy oraz Zamawiającemu;f)Utrzymaniu w czystości dróg w przypadku występowania korzystnych warunków atmosferycznych przy braku opadów śniegu i nie występowaniu śliskości zimowej w tym usunięcie z jezdni i chodników zalegającego piasku i innych materiałów uszorstniających po zakończeniu akcji ZUD.g)Wyposażeniu sprzętu używanego do prowadzenia akcji ZUD w urządzenia GPS, wraz z udostępnieniem Zamawiającemu całodobowego dostępu (monitoringu) do pracy sprzętu przez okres trwania umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90212000-6, 90213000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie w prowadzeniu akcji ZUD 20,00
czas do podjęcia działań w zakresie zwalczania śliskości lub odśnieżania 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:nie dotyczy


Część nr: 3 Nazwa: Zimowe utrzymanie drogi wojewódzkiej nr 383 w sezonie 2020/2021
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dla III części opis przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie prac związanych z zimowym utrzymaniem drogi wojewódzkiej nr 383 Granica powiatu (zjazd na Glinno) – Rościszów (pętla PKS) – granica m Dzierżoniów w sezonie 2020/2021Poniżej przedstawiamy wykaz dróg objętych zimowym utrzymaniem, z podaniem lokalizacyjnym, długości oraz kolejności odśnieżaniaL.pKolejność IL.pKolejność IIDrogadługośćDrogaDługość1.383 Rościszów (pętla PKS) – granica m Dzierżoniów7965mb1.383 Granica powiatu (zjazd na Glinno)3935mbRazem 7965 mbRazem 3935mbŁącznie 11 900 mbI kolejność odpowiada III standardowiII kolejność odpowiada IV standardowi odśnieżania i usuwania gołoledzi zgodnie z załącznikiem do „Zasady odśnieżania i usuwania śliskości zimowej opis standardów zimowego utrzymania dróg wojewódzkich oraz dopuszczalne odstępstwa” Zimowe utrzymanie dróg polegać będzie na:a) pełnieniu dyżurów ZUD polegającym głownie na monitorowaniu stanu nawierzchni drogi pod kątem zimowych zjawisk atmosferycznych ;b)zwalczaniu gołoledzi, lodowicy i śliskości pośniegowej drogi poprzez uszorstnianie materiałami naturalnymi i z użyciem środków chemicznych;c)odśnieżaniu drogi, poboczy i zatok autobusowych oraz ciągu pieszo – rowerowego.d)usuwaniu i wywiezieniu nadmiaru śniegu zalegającego w pasie jezdni, na przejściach dla pieszych, skrzyżowaniach;e)przesyłaniu raportów ZUD zgodnie z formularzem w wersji elektronicznej do DSDiK na wskazany adres mailowy oraz Zamawiającemu;f)Utrzymaniu w czystości dróg w przypadku występowania korzystnych warunków atmosferycznych przy braku opadów śniegu i nie występowaniu śliskości zimowej w tym usunięcie z jezdni i chodników zalegającego piasku i innych materiałów uszorstniających po zakończeniu akcji ZUD.g)Wyposażeniu sprzętu używanego do prowadzenia akcji ZUD w urządzenia GPS, wraz z udostępnieniem Zamawiającemu całodobowego dostępu (monitoringu) do pracy sprzętu przez okres trwania umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90212000-6, 90213000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie w prowadzeniu akcji ZUD 20,00
czas do podjęcia działań w zakresie zwalczania śliskości lub odśnieżania 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:nie dotyczy






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Bogatynia
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI